/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Jammer...
Ja, hoor een tandarts van 27!
Dat kan dan weer wel, een tandarts van 27. Die opeiding duurt tegenwoordig 6 en voor 2006 5 jaar. Als hij 18 was toen hij begon, kan hij nu natuurlijk tandarts zijn! Al zijn mijn tandartsen totnu oude knarren geweest en hoogst onmogelijke exemplaren (waarvan ik er 1 in zijn vinger heb gebeten).
Kan ook wel, maar dat is uitzonderlijk.

Gek, trouwens dat ze zijn leeftijd weet.

Ik kom nooit zo ver bij mijn tandarts en kom er al een jaar of 20 een paar x per jaar.

Enfin, geen nieuws meer.

Case closed.
Maar een tandarts van 27 met zijn eigen praktijk?? Meestal zitten die jonkies nog bij iemand anders erbij in de praktijk. Eigen praktijk kost geld..!! En meestal heb je dat geld na een studie nog niet bij elkaar.

Sorry maar ik geloof het hele verhaal niet!
zo uitzonderlijk is dat niet. laat ik nu in een praktijk komen waar 5 van die jonge kerels (allemaal tandarts!) zitten :D
Dat kan dan weer wel, 5 tandartsen die samen een praktijk zijn begonnen. Maar eentje van 27 die alleen een praktijk heeft?!
Kan financieel ook wel, er bestaan leningen en zo te zien heeft hij ook wat van zijn ouders mee. Misschien komt hij echt uit een tandartsfamilie, whatever.

Doet er niet eens toe, de date gaat niet door.
Want?
Haha wat een gespeculeer hier!
het is hier binnen beter dan buiten
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik heb ook een erg jonge tandarts. Nooit naar zijn leeftijd gevraagd, maar is zeker onder de 30.

MarieLouise, het wordt hem niet meer he?
Ik blijf erbij: ik vermaak me zeer goed met dit topic. En het maakt mij niet uit of het fake is of niet! Verpest het dus niet voor mensen die het wel leuk vinden, zo kinderachtig vind ik dat. Jullie punt is duidelijk.

On topic: wat jammer dat hij niks meer heeft laten horen. Zijn eerste reactie was positief, laat je niks anders vertellen! En als vrouw mag je ook best laten merken dat je iemand leuk vindt. Ik vind niet dat je zoals hier gezegd is jezelf op een presenteerblaadje aanbiedt, je toont je interesse en daar is niks mis mee. Als hij nu niet reageert zou ik het hier wel bij laten, dan weet je wel genoeg.

Ik vind het echt heel dapper van je dat je het hebt gedaan!! Menig vrouw hier zou het lef niet hebben om te doen wat jij hebt gedaan!
quote:dolphin74 schreef op 09 mei 2009 @ 01:51:

Ik blijf erbij: ik vermaak me zeer goed met dit topic. En het maakt mij niet uit of het fake is of niet! Verpest het dus niet voor mensen die het wel leuk vinden, zo kinderachtig vind ik dat. Jullie punt is duidelijk.

Dit is natuurlijk een openbaar forum, dus iedereen mag natuurlijk schijven wat hij wil (mits - in mijn ogen - een beetje respectvol). Dus ook het vermoeden dat het fake is. Het zou niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat het zo zou zijn. Of het fake is, laat ik nu verder in het midden, maar wat ik me wel afvraag: hoe kan het je niet uitmaken dat het fake is? Als het fake zou zijn, dan komt TO in mijn ogen aandacht te kort en moet ze het op deze negatieve manier krijgen. Dat vind ik dan best triest (in de zin van: verdrietig). En als het fake zou zijn, zou het ook nog eens niet orginele fake zijn.
Een beetje tegengas maakt het juist leuk. Als iedereen maar braaf met elkaar eens zou zijn is het hele forum saai. Als we allemaal nou leuk met de TO meedenken dan ben ik klaar na een paar bladzijden. En dit is een open forum en je mag schrijven wat je er van vindt. Als de TO daar niet mee eens is dan moet ze het niet met iedereen delen. Ik laat me al helemaal niet weg sturen hier.

Waarom ik denk dat het fake is dat zijn verschillende punten: Welke tandarts die je nog maar 1 keer gezien hebt gaat nu om 23:00 een sms sturen. Welke tandarts regelt nou de afspraken met de patienten, dat doet een assistent toch. En dan nog wel het raarste is dat de assistent( moeder) ook nog medische informatie door de telefoon doorgeeft en je ook nog even verteld dat je andere kies eruit moet. Dan wil je toch weten waarom zomaar, dan vraag je toch aan je tandarts. Ik laat echt niet even de assistent vertellen dat toch maar de andere kies ook er uit moet. Dus de tandarts maakt de afspraken en de assistent vertelt de medische behandeling.

En als laatste schrijf je in een ander topic dat je net verhuist ben naar een andere stad. Maar je zoekt een nieuwe tandarts in een dorpje verder op. Raar je neemt toch juist een nieuwe tandart in de stad waar je gaat wonen.
Marielouise heb je al wat gehoord??
quote:Christiane04 schreef op 09 mei 2009 @ 02:15:

[...]

Dit is natuurlijk een openbaar forum, dus iedereen mag natuurlijk schijven wat hij wil (mits - in mijn ogen - een beetje respectvol). Dus ook het vermoeden dat het fake is. Het zou niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat het zo zou zijn. Of het fake is, laat ik nu verder in het midden, maar wat ik me wel afvraag: hoe kan het je niet uitmaken dat het fake is? Als het fake zou zijn, dan komt TO in mijn ogen aandacht te kort en moet ze het op deze negatieve manier krijgen. Dat vind ik dan best triest (in de zin van: verdrietig). En als het fake zou zijn, zou het ook nog eens niet orginele fake zijn.

Iedereen mag hier zijn mening geven, en ik heb dus ook gezegd wat ik er van vind. Van het topic én van de reacties hier.

Waarom het mij niet uitmaakt? Omdat het onschuldig vermaak is. Net zoals romannetjes ed. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier nog zoveel energie in steekt als je er niet in gelooft. Steek je altijd zoveel energie in dingen waar je niet in gelooft? Ik steek nl liever mijn energie in positieve dingen. En van dit topic kreeg ik op een bepaalde manier wel energie. Tot nu toe dan, want nu gaat het de negatieve kant op en dan kap ik ermee. Dat vind ik zonde!
Inderdaad nog geen reactie.. Ik hou er maar mee op.....

OP naar de nieuwe mannen!
Lijkt me verstandig! Succes ermee!
Inderdaad. Succes en alvast een hele leuke verjaardag!
Achja, ik volg het topic eigenlijk steeds minder, en niet eens omdat het wel of niet fake zou zijn, maar meer omdat ik de TO bijzonder onaangenaam over vind komen.

Ik kan hier onaardige opmerkingen gaan plaatsen over dat in relatie tot de tandarts, maar ik wens je er maar veel sterkte mee to.

*Zit zich af te vragen of ze een verhaal zal verzinnen over de buurman die verliefd op haar is* ;)
Mijn tandarts smst ook afspraken, en ook 's avonds. Niets vreemds aan dus.

Marielouise: ik las de naam van de tandarts en zijn leeftijd, en volgens mij ken ik die jongen! Sterker nog, hij heeft naast mij gewoond. Heeft die een achternaam die met een 'R' begint en werkt hij in een dopr dat begint met de letter H?
HA! Jij wil natuurlijk dat hij ook andere gaatjes gaat vullen!

Hahahahaah!
quote:julianaa schreef op 09 mei 2009 @ 09:35:

Raar je neemt toch juist een nieuwe tandart in de stad waar je gaat wonen.

Toen ik in Amsterdam ben gaan wonen, heb ik - op aanraden van mijn lief - een tandarts in Heemstede genomen. Ontzettende leuke kerel (in de niet-romantische zin van het woord), maar het kost me elk half jaar een uur heen en een uur terug.
quote:dolphin74 schreef op 09 mei 2009 @ 11:15:

[...]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier nog zoveel energie in steekt als je er niet in gelooft. Steek je altijd zoveel energie in dingen waar je niet in gelooft? Ik steek nl liever mijn energie in positieve dingen. En van dit topic kreeg ik op een bepaalde manier wel energie. Tot nu toe dan, want nu gaat het de negatieve kant op en dan kap ik ermee. Dat vind ik zonde!

Ik heb niet gezegd dat ik er niet in geloof. Ik heb gezegd dat er ik een beetje mijn twijfels over heb, omdat een dergelijk verhaal ook een paar maanden geleden speelde, en weer een ander verhaal een paar weken geleden. Dat was toen fake. Maar alle drie de 'verhalen' kenden grote overeenkomsten. Inclusief de reacties. Ik heb overigens mijn excuus aan TO gemaakt als zou ik onterecht hebben aangenomen dat het fake zou zijn.

En van het feit dat ik er energie in steek. Dat doe ik a) omdat ik het leuk vind om te forummen, ik b) zelf een paar jaar geleden na het lezen van het boek (van de nu bekende film) echt een eye-opener heb gehad. Mannen zijn niet geinteresseerd als ze niet vanuit zichzelf een beetje enthousiast doen. En als ze enthousiast doen, met je naar bed gaan en daarna niets laten horen, dan is hij NIET geinteresseerd, ondanks alle mooie woorden die er vaak bij komen. En ook ondanks de klik. Maar dat schijnen veel meiden/vrouwen nog steeds niet te beseffen. Zelf doe ik aan die onzin niet meer mee en ik heb daar alleen maar plezier van. En dat wil ik graag met andere delen. Omdat je dan dus energie/tijd overhoud voor de wel leuke mannen. Dat is waarom ik reageer. En dat is waarom ik meerdere malen tegen TO heb gezegd dat ik denk dat hij niet geinteresseerd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven