/Leuke tandarts maar...
maandag 4 mei 2009 om 14:07
hai dames!
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
maandag 4 mei 2009 om 14:18
Oei! Leuk! Spannend! Eng! Ik zou het ook echt niet weten wat te doen hoor... Vragen of hij Hyves vriend wil worden? Nagaan of je iemand kent die 'm wel als vriend heeft, zodat je z'n profiel kan bestuderen?
P.S.
Misschien staan hier nog wat tips? http://www.youtube.com/watch?v=S9XLHLrTH2I
P.S. 2 Het is toch niet immoreel om aan te pappen met je tandarts? En voor hem: met een patiënt? Zat ik opeens even aan te denken..
P.S.
Misschien staan hier nog wat tips? http://www.youtube.com/watch?v=S9XLHLrTH2I
P.S. 2 Het is toch niet immoreel om aan te pappen met je tandarts? En voor hem: met een patiënt? Zat ik opeens even aan te denken..

maandag 4 mei 2009 om 14:19
Hmz... even voorzichtig dan. Je wilt je kansen niet vergooien door te hijgerig te reageren.
Ik heb ook wel eens mijn 06 nr "moeten" geven aan een patient (huisartsenpraktijk) en werd daarna gebeld. Heb heel keurig antwoord gegeven maar kan je wel vertellen dat ik het zéér ergerlijk vond dat ik buiten werktijd ongevraagd mobiel werd gebeld door een patient.
Is daarna niet meer gebeurd maar bij een tweede keer door deze patient had ik toch wel duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is. Nou dat zal je maar gebeuren bij jou lekkere tandarts. Ik zou eerst even je nieuwe afspraak afwachten, beetje zijn gedrag polsen. Kun je daarna eventueel weer een poging doen.
Ik heb ook wel eens mijn 06 nr "moeten" geven aan een patient (huisartsenpraktijk) en werd daarna gebeld. Heb heel keurig antwoord gegeven maar kan je wel vertellen dat ik het zéér ergerlijk vond dat ik buiten werktijd ongevraagd mobiel werd gebeld door een patient.
Is daarna niet meer gebeurd maar bij een tweede keer door deze patient had ik toch wel duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling is. Nou dat zal je maar gebeuren bij jou lekkere tandarts. Ik zou eerst even je nieuwe afspraak afwachten, beetje zijn gedrag polsen. Kun je daarna eventueel weer een poging doen.
maandag 4 mei 2009 om 14:20
maandag 4 mei 2009 om 14:24
maandag 4 mei 2009 om 14:29
Volgende week terug gaan omdat je Heel Veel Pijn hebt? En dan.... ehh....... Ik ben ook niet zo'n held! Misschien kun je dan een balletje opgooien over dat smsje, zo van "Sorry dat ik je buiten werktijd sms'te, maar ik maakte me een beetje zorgen over die wang". Als hij dan zegt "Ooooooooooo, maakt helemaaaaaaaal niet uit meid, ik vond het geweldig om 's avonds van je te horen. Nou we het er toch over hebben, kun je me niet es wat vaker 's avonds bellen? Ik zit ook alleen maar eenzaam voor de tv", dan weet je dat t ok is. Zegt 'ie "Doe dat noooooit weer, mijn vrouw houdt er niet van dat patienten me prive bellen of sms'en" dan weet je ook waar je aan toe bent... Of anders, tijdens het wachten, een praatje aanknopen met zijn moeder ( ) en uitvissen of hij een relatie heeft??
Succes!
Succes!
maandag 4 mei 2009 om 14:31
Ik vind allebei de suggesties van Rosie top hoor.
En als het om een klein durp gaat kun je natuurlijk eens her en der informeren. Maar de sms die hij jou 's avonds om 11 uur nog stuurde vind ik hoopgevend, hoor. Ik heb ook wel eens smscontact met cliënten, maar nooit meer 's avonds laat.
En als het om een klein durp gaat kun je natuurlijk eens her en der informeren. Maar de sms die hij jou 's avonds om 11 uur nog stuurde vind ik hoopgevend, hoor. Ik heb ook wel eens smscontact met cliënten, maar nooit meer 's avonds laat.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.