/Leuke tandarts maar...
maandag 4 mei 2009 om 14:07
hai dames!
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
zondag 14 juni 2009 om 00:06
Heb nu heel het buurmantopic doorgelezen! Echt genant voor TO op het laatste hahaha...wat een verhaal: al die emoties en uiteindelijk teleurstellingen bij elkaar! Als je weet dat het fake is en vanaf pagina 1 begint te lezen, zet je eigenlijk al je vraagtekens bij de geloofwaardigheid van bepaalde zaken...ook bij de openingspost. Ze was ook opvallend veel gericht op de reacties van de anderen...en ze zei bv: ik beloof jullie een verslagje! Hoe kon ze zo zeker zijn dat er iets zou gebeuren?!
Heb in maart jammergenoeg dat buurman topic niet kunnen volgen, (ik weet nog dat ik wel de eerste post had gelezen en daarna niet meer verdergekeken) had toen mn drukke opleidingsmaand, met bijna elke dag examens waardoor ik geen tijd had voor het forum. Kweet niet hoe ik er tegenaan zou kijken als ik niet wist wat ik nu wel op voorhand wist (nl dat het fake was), zou het waarschijnlijk wel geloven maar het toch heel raar en bijna "te mooi om waar te" zijn vinden. Te idyllisch...hihi Leuke posts wel!
Heb in maart jammergenoeg dat buurman topic niet kunnen volgen, (ik weet nog dat ik wel de eerste post had gelezen en daarna niet meer verdergekeken) had toen mn drukke opleidingsmaand, met bijna elke dag examens waardoor ik geen tijd had voor het forum. Kweet niet hoe ik er tegenaan zou kijken als ik niet wist wat ik nu wel op voorhand wist (nl dat het fake was), zou het waarschijnlijk wel geloven maar het toch heel raar en bijna "te mooi om waar te" zijn vinden. Te idyllisch...hihi Leuke posts wel!

zondag 14 juni 2009 om 10:27
Ik had het buurman-topic ook nooit gelezen, maar heb het nu toch ook vluchtig doorgenomen. Wat zal TO zich wezenloos geschrokken zijn zeg, toen ze per ongeluk onder haar verkeerde nickname postte. Ik zie het voor me; snel weghalen, voordat iemand het ziet! Maarja, met die snelle types hier op het forum had ze natuurlijk geen schijn van kans, de misser was al gesignaleerd. Wat zal ze gebaald hebben! Maar nog even over het tandarts-topic. Noem me naïef (want dat ben ik gewoon), maar ik geloofde het hele verhaal in eerste instantie heilig. Nu uiteindelijk blijkt dat het zo goed als zeker niet waar is, vind ik het zo bespóttelijk dat iemand zoiets doet! Dringend aandacht nodig zeker.

vrijdag 19 juni 2009 om 20:24
quote:Christiane04 schreef op 19 juni 2009 @ 20:21:
Hier wel een leuk verhaal te lezen over wellicht een toekomstig liefdeskoppel. En mijns inziens voor de afwisseling nu eens een keer niet fake (hoop ik dan tenminste).Mwah, ik vind dit topic toch wat geloofwaardiger overkomen dan leuke tandarts....maar goed, door buurman topic ben ik toch op mijn hoede heheheheh
Hier wel een leuk verhaal te lezen over wellicht een toekomstig liefdeskoppel. En mijns inziens voor de afwisseling nu eens een keer niet fake (hoop ik dan tenminste).Mwah, ik vind dit topic toch wat geloofwaardiger overkomen dan leuke tandarts....maar goed, door buurman topic ben ik toch op mijn hoede heheheheh
zaterdag 20 juni 2009 om 14:25
vrijdag 10 juli 2009 om 17:15
quote:Christiane04 schreef op 19 juni 2009 @ 20:21:
Hier wel een leuk verhaal te lezen over wellicht een toekomstig liefdeskoppel. En mijns inziens voor de afwisseling nu eens een keer niet fake (hoop ik dan tenminste).
Dat verhaal geloof ik wel, is alleen een gebed zonder einde.
Beetje vermoeiend
Hier wel een leuk verhaal te lezen over wellicht een toekomstig liefdeskoppel. En mijns inziens voor de afwisseling nu eens een keer niet fake (hoop ik dan tenminste).
Dat verhaal geloof ik wel, is alleen een gebed zonder einde.
Beetje vermoeiend
Frankly my dear, I don"t give a damn