libido verhogen
vrijdag 13 januari 2012 om 13:54
Ik vraag mij ook af, net zoals @flukehydra of je misschien bent uitgekeken op je vriend. Dat kan ook gebeuren.
Soms helpt het als een vrouw een vriend buiten de relatie zoekt en daardoor weer opgewonden raakt. Heel soms komt dan de spanning in de eigen relatie ook weer terug, of je relatie knapt. Dat laatste kan ook gebeuren. Maar dan weet je ook waar je aan toe bent.
Soms helpt het als een vrouw een vriend buiten de relatie zoekt en daardoor weer opgewonden raakt. Heel soms komt dan de spanning in de eigen relatie ook weer terug, of je relatie knapt. Dat laatste kan ook gebeuren. Maar dan weet je ook waar je aan toe bent.
vrijdag 13 januari 2012 om 15:02
@flukehudra en johand, nee het ligt niet aan hem. Ik heb moeite om zoiets onverwachts te doen, begrijp je wat ik bedoel? Om zo maar spontaan eens te gaan seksen... Wanneer we het doen ben ik super opgewonden, maar het lijkt net of ik niet spontaan opgewonden wordt. Daarom vroeg ik was tips zodat ik hiermee aan de slag kan..
zaterdag 14 januari 2012 om 10:52
quote:eefje88 schreef op 13 januari 2012 @ 15:02:
@flukehudra en johand, nee het ligt niet aan hem. Ik heb moeite om zoiets onverwachts te doen, begrijp je wat ik bedoel? Om zo maar spontaan eens te gaan seksen... Wanneer we het doen ben ik super opgewonden, maar het lijkt net of ik niet spontaan opgewonden wordt. Daarom vroeg ik was tips zodat ik hiermee aan de slag kan..
Hmmm dat vind ik toch niet zo gek, eigenlijk. Het begint toch met een beetje plagen, een SMSje vooruit sturen, kachel stiekem hoog zetten, huis is opgeruimd, muziekje op, beetje schouders masseren, enzovoort.
Ik heb wel eens een berichtje gestuurd toen ik van werk vertrok: ga maar alvast naar de slaapkamer. Vind ze leuk
Hmmm dat vind ik toch niet zo gek, eigenlijk. Het begint toch met een beetje plagen, een SMSje vooruit sturen, kachel stiekem hoog zetten, huis is opgeruimd, muziekje op, beetje schouders masseren, enzovoort.
Ik heb wel eens een berichtje gestuurd toen ik van werk vertrok: ga maar alvast naar de slaapkamer. Vind ze leuk
donderdag 21 juni 2012 om 01:27
Vaak zijn libido klachten gerelateerd met een te kort aan voldoende hoeveelheden van de juiste voedingsstoffen. Door de dagelijkse drukte en je leefstijl kan soms de energie en hormoon huishouden verstoort raken. Vitamintjes en bewegingen kan een hoop schelen....Hier een goed artikel over libido en zijn relatie met voedingsstoffen: Libido verhogende voeding Probeer in ieder geval een tijdje gezond te eten (veel groenten en fruit), mijd slechte voeding (veel vetten en suikers) en regelmatig bewegen/sporten. Als dit geen verbetering in je libido veroorzaakt, kun je professioneel hulp zoeken.
Veel succes en goodluck!
Veel succes en goodluck!