Af en toe heb je wel eens van die discussies met je partner. En dan vraag je je na afloop af; ben ik nu een lul, of lief, of een watje of wat anders......
We komen beide vrijwel tegelijk thuis. Allebei een kind opgehaald, allebei een dag gewerkt. Vraagt ze of ik de auto wil gaan voltanken, want die is bijna leeg. Ik sputter wat tegen; van doe dat gewoon morgen op weg naar je werk. Maar nee dat kan niet want dat geeft stress. Zo wel op weg naar het werk als op de terugweg naar huis is daar geen tijd voor. Na wat heen en weer gemopper en gezeur, ga ik het dan maar doen. Op de boordcomputer zie ik dat er nog voor 150km in de tank zit (en we wonen centraal in NL) dus hoe nodig was het eigenlijk?
En dan vraag ik me dus af; Ben ik nou lief omdat ik het doe of een watje? Ben ik een lul omdat ik dat niet meteen doe, maar daar eerst over zeur? Of toch wat anders???
"En dan vraag ik me dus af; Ben ik nou lief omdat ik het doe of een watje? Ben ik een lul omdat ik dat niet meteen doe, maar daar eerst over zeur? Of toch wat anders???"
Nee, een lieverd! Je doet iets voor je vrouw wat ze ook zelf had kunnen doen en jullie zijn allebei even moe. Als zij ook zulke dingen voor jou doet, lijkt me dat een heerlijke relatie!
Altijd maar dat ieder z'n eigen ding doen, en 'ik kan het toch ook zelf', blegh, heerlijk toch om elkaar regelmatig in de watten te leggen?
Mijn man tankt ook altijd voor mij. En ruim op tijd, want zodra het lampje brandt wordt ik nerveus. Ik heb er een hekel aan, hij vind het niet vervelend. En ja, ik vind het lief van mijn man!
Anoniem_94385
maandag 1 februari 2010 om 20:31
doelloze discussies zijn dat (heel herkenbaar ...) en als er iemand in deze situatie niet toegeeft, kan het nog oplopen tot een fikese ruzie. Lief dat je het gedaan hebt... maar de volgende keer zou ik bij een meterstand van 150 km, toch weer uitstappen en zeggen dat ze bij de 10 km 't nog een keertje kan vragen...
ik vind je lief en een beetje een watje. Itsman zou me vierkant uitlachen als ik dit zou vragen maar die zet dan wel weer mijn bad aan als ik bel dat ik naar huis kom
Ik vind het weer wat anders als ze beide kinderen met jou meegeeft, voor zichzelf een flinke bel wijn inschenkt en met d'r benen omhoog de krant gaat zitten lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.