Lief, lul, watje of wat anders

01-02-2010 20:24 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe heb je wel eens van die discussies met je partner. En dan vraag je je na afloop af; ben ik nu een lul, of lief, of een watje of wat anders......

We komen beide vrijwel tegelijk thuis. Allebei een kind opgehaald, allebei een dag gewerkt. Vraagt ze of ik de auto wil gaan voltanken, want die is bijna leeg. Ik sputter wat tegen; van doe dat gewoon morgen op weg naar je werk. Maar nee dat kan niet want dat geeft stress. Zo wel op weg naar het werk als op de terugweg naar huis is daar geen tijd voor. Na wat heen en weer gemopper en gezeur, ga ik het dan maar doen. Op de boordcomputer zie ik dat er nog voor 150km in de tank zit (en we wonen centraal in NL) dus hoe nodig was het eigenlijk?

En dan vraag ik me dus af; Ben ik nou lief omdat ik het doe of een watje? Ben ik een lul omdat ik dat niet meteen doe, maar daar eerst over zeur? Of toch wat anders???
Je bent lief en je partner is een zeur!
een watje

Wel een lief watje maar als ze kan autorijden kan ze ook zelf tanken!
"En dan vraag ik me dus af; Ben ik nou lief omdat ik het doe of een watje? Ben ik een lul omdat ik dat niet meteen doe, maar daar eerst over zeur? Of toch wat anders???"

Wat doet het ertoe?
Is toch niet gek dat je zeurt om iets wat je partner makkelijk zelf had kunnen doen idd. op de heen- of terugweg?
je bent te lief en zij zeurt. en als het niet voor het werk kan, waarom gaat ze dan niet zelf even tanken ipv dat jij dat moet doen?
Nee, een lieverd! Je doet iets voor je vrouw wat ze ook zelf had kunnen doen en jullie zijn allebei even moe. Als zij ook zulke dingen voor jou doet, lijkt me dat een heerlijke relatie!

Altijd maar dat ieder z'n eigen ding doen, en 'ik kan het toch ook zelf', blegh, heerlijk toch om elkaar regelmatig in de watten te leggen?
Ik vind het lief!
Mijn man tankt ook altijd voor mij. En ruim op tijd, want zodra het lampje brandt wordt ik nerveus. Ik heb er een hekel aan, hij vind het niet vervelend. En ja, ik vind het lief van mijn man!
doelloze discussies zijn dat (heel herkenbaar ...) en als er iemand in deze situatie niet toegeeft, kan het nog oplopen tot een fikese ruzie. Lief dat je het gedaan hebt... maar de volgende keer zou ik bij een meterstand van 150 km, toch weer uitstappen en zeggen dat ze bij de 10 km 't nog een keertje kan vragen...
Te lief en zij is een zeur. Wat nou geen tijd voor tijdens het naar huis rijden? Als je een tank leeg kunt rijden kun je hem ook wel vullen.
ik vind je lief en een beetje een watje. Itsman zou me vierkant uitlachen als ik dit zou vragen maar die zet dan wel weer mijn bad aan als ik bel dat ik naar huis kom
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jezus, ze kan zelf toch wel tanken? Je bent een watje. Je kan best nee zeggen
Van alles een beetje. Maar je partner vind ik een zeurpiet!
Ik tank ook nooit ; ik heb ook zo'n lieverd.

( ik zeur er alleen niet over ; kijk nooit hoeveel benzine ik nog heb, dat doet mijn man dan ook nog )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je bent gewoon een schatje!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 februari 2010 @ 20:36:

Ik tank ook nooit ; ik heb ook zo'n lieverd.

( ik zeur er alleen niet over ; kijk nooit hoeveel benzine ik nog heb, dat doet mijn man dan ook nog )

Nou ja!

Waarom?
Hoewel ik vind dat je vrouw best zelf kan tanken, wil ik je toch iets vragen. Wat deed zij terwijl jij ging tanken?
Ik vind jou lief en haar een beetje een zeur. Ik hoop wel dat ze lekker een drankje voor je inschenkt als je thuiskomt van tanken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik vind het weer wat anders als ze beide kinderen met jou meegeeft, voor zichzelf een flinke bel wijn inschenkt en met d'r benen omhoog de krant gaat zitten lezen.
quote:hannaviva schreef op 01 februari 2010 @ 20:38:

[...]

Nou ja!

Waarom?

Waarom niet?

Daarom!

Zo smeer ik altijd zijn brood. Eerlijk verdeeld, toch?
Als ze vast de kinderen in de pyama hielp en het eten op het vuur kan het

Maar dan nog vind ik dat ze zelf kan tanken voor af na het kind ophalen...wat een onzin om daarvoor heen en weer te rijden als je al thuis bent.
Hhahahahaha ja ja ja ja vrouwen bibberen al als de tank half leeg is..... LOL

Je doet wat netjes is omdat je van je vrouw houd toch ?
Aliquando et insanire lucundum est
volgens mij heb je gewoon een zeikwijf
Heel lief en zij een zeikwijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven