Lief of eng...

04-01-2010 15:59 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.

Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!

Lief? Of eng...?
quote:Thila schreef op 04 januari 2010 @ 16:13:

Pfff, ik ben gewoon verliefd en wil alles analyseren ofzo?

Niet doen hoor, gewoon genieten!

Je moet pas gaan analyseren als hij echt stom begint te doen, een paar traantjes, da's niks. Mijn ex huilde tranen met tuiten bij Disney-films en was toch een heel echte man.
Mijn man (toen nog kersverse vriend) en ik hadden het ook, na een paar 'dates'. Vanwege de afstand konden we elkaar alleen in het weekend zien. We waren allebei stapelverliefd en nu na bijna 11 jaar nog altijd supergelukkig met elkaar.

Maar ja, we zijn allebei 'softies' en passen dus goed bij elkaar

Maar verder is hij wel degelijk op en top een echte man hoor
was 'ie dronken misschien?

Anders zou het voor mij ook wel een afknapper zijn ben ik bang.
Dat zeg ik....
quote:diaantje1971 schreef op 04 januari 2010 @ 16:13:

[...]

Nee , heb er op tijd een gevangen, en het mooiste is, ut is geen jankerd!

Mijn ex was een botte lul, ook niet prettig. (niet dat jouw vriend een botte lul is) maar daarom vond ik dit ook wel lief eigenlijk..
Maar verder eens met delphicat: lekker belangrijk wat wij vinden, wij mogen hoeven niet met hem te daten!
Dat zeg ik....
Ik vind t wel wat hebben.... maar zoals ik het me voor stel, zo hoeft het natuurlijk helemaal niet gegaan te zijn. En dat geldt ook voor de forummers die één groot tranendal voor zich zien, wellicht.

Als jij het niet vervelend / onoprecht / weeiig / genant / oid vond , trek je van ons dan alsjeblieft niets aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maar het kan toch dat hij geen tranen in zijn ogen had vanwege het afscheid?

misschien besefte hij wel ineens hoe gelukkig hij was op dat moment.

ik houd ook niet van jankers, verre van dat, maar vind het toch wel bijzonder als iemand zó door mij geëmotioneerd raakt (/zou raken).
Ik vind het ook helemaal prima als een man zijn gevoelige kant laat zien, maar niet na de 3 e date!

En als jij het lief vind, en er geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaan hoor!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vrees dat ik terplekke mijn hazenleren schoenen had aangetrokken.
ach, een beetje positieve benadering kan geen kwaad.

Ik ga dus voor: Lief
Beetje eng, maar wel lief.
Gewoon van genieten, niks engs aan.

't Zal een enorm lieve gevoelige man zijn.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ah joh, als anderen van super-superleuke mannen pikken dat ze voetbal kijken, altijd te laat komen of libidokillende stinkpoten hebben, kan jij vast leren omgaan met deze leuke vent met ietwat heftige emoties.
Mwah misschien wel erg onverwachts, gebeurt niet vaak zoiets. Maar dat is niet meteen slecht of eng. Iets wat afwijkt van de norm is niet meteen; aaaaaaah wegwezen freak!!! Als hij verder gewoon hartstikke leuk is en je voelt je goed bij hem dan is er tot nu toe niet veel engs aan de hand. Gewoon verder daten, niet te hard van stapel lopen denk ik wel, maar als je gewoon nog een aantal keer met hem afspreekt leer je elkaar steeds beter kennen en na een paar dates kun je hem beter beoordelen.
[quote]yette schreef op 04 januari 2010 @ 16:20:

Ah joh, als anderen van super-superleuke mannen pikken dat ze voetbal kijken, altijd te laat komen of libidokillende stinkpoten hebben, kan jij vast leren omgaan met deze leuke vent met ietwat heftige emoties.[/quote

Hey, hoe ken jij mijn man???
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Hij wil je het bed in krijgen met zijn tranen.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 januari 2010 @ 16:22:

Hij wil je het bed in krijgen met zijn tranen.Spaart weer glijmiddel uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik vind het wel lief. Een beetje te lief als je het mij vraagt, maar wel lief.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2010 @ 16:24:

[...]

Spaart weer glijmiddel uit.verwarming niet te hoog dan...
Haha Brown_Eyes, dáár had ik nog niet over nagedacht. :p
Maar inderdaad, gewoon nog wat verder daten dus en inderdaad niet te hard van stapel lopen..

Mocht het nu echt de spuigaten uit gaan lopen dan kan ik alsnog wegrennen.
Had ie gezopen?? ;)
Waarom zou het óf lief, óf eng moeten zijn. Kan het niet gewoon emotioneel zijn?

Dat hij blij is iemand in zijn leven te hebben die hem een fijn gevoel geeft en dat hij door emoties overmand werd?

Er schoten tranen in zijn ogen, van blijdschap en melancholie waarschijnlijk, kan gebeuren en maakt de man geen engerd of huilebalk. Wie weet heeft hij zich heel lang niet zo gevoeld. Wie weet heeft hij zich nog nooit zo gevoeld. Misschien is hij vaker geëmotioneerd, dat vertelt het verhaal allemaal niet.

Hopelijk blijft het zo leuk en warm tussen jullie Thila.

Veel plezier volgend weekend!
quote:Thila schreef op 04 januari 2010 @ 16:27:

Mocht het nu echt de spuigaten uit gaan lopen dan kan ik alsnog wegrennen. Uitkijken dat je met die vrieskou dan niet uitglijdt over aangevroren tranen
quote:siesa schreef op 04 januari 2010 @ 16:27:

Had ie gezopen?? ;)Nee, zo nuchter als wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven