Liefdesverdriet :'(

13-10-2009 02:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het is nu sinds een paar dagen uit met mijn vriend en heb het erg moeilijk..
anoniem_94055 wijzigde dit bericht op 25-10-2009 23:15
Reden: /
% gewijzigd
Bah, heftig hoor. Het is al heel wat als een relatie uit gaat na zo'n lange tijd. Als je dan ook niet weet of hij wel eerlijk geweest is, voel je je helemaal genaaid waarschijnlijk.

Blijf je wel wonen waar je nu woont? Dat kan ik er even niet uithalen.

Sterkte
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Jaa ik heb het alleen gekocht en hij zou er dan samen met mij in gaan wonen.. Een paar dagen voor de verhuizing is dit allemaal gebeurd, nu woon ik er alleen..
Sterkte Elina
Bah wat een nare ervaring .

Deze meneer is er natuurlijk wel één uit de categorie 'Beter kwijt dan rijk'. Dus tranen wegwassen, in de spiegel kijken en héél trots zijn op jezelf dat je het allemaal voor elkaar hebt met je eigen huis en langzaam maar zeker wennen aan het idee dat je ruimte hebt voor iets leukers nu.

En neem er alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft de les uit mee dat wanneer je iemand aanspreekt op zijn/haar gedrag dat niet door de beugel kan en je krijgt dan een snauw alsof het aan jou ligt, je helemaal niet veel te blij hoeft te zijn met diens aanwezigheid!!!!
Hey getver wat een naar verhaal.

Maar denk dat Sprank wel gelijk heeft, tranen vergieten en doorgaan.

terug naar exen werkt in de regel al niet en ik denk al helemaal niet na zo;n korte tijd.

Maar dit slaat alles...gewoon al een nieuw vriendinnetje hebben.

Meis wat zal jij gekwetst zijn!

Sterkte!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het laatste gedeelte van je verhaal best wel als mijn verhaal eigenlijk Bij mij was het 3 jaar en 5 dagen. Dus in dat opzich weet ik hoe verschrikkelijk het is!

Wat een narigheid! Dat hij eerst het weer goedmaakt en vervolgens je weer hard wegduwt... Het is sowieso erg moeilijk om 5 jaar zomaar te verwerken. Heel veel sterkte.

Oh, en hier Intens verdrietig zitten nog meer vrouwen/meiden zoals jij. Allemaal met eigen verhalen, maar zelfde gevoelens. Misschien heb je daar wat aan?
quote:eline1988 schreef op 13 oktober 2009 @ 02:41:

Hallo allemaal,

Alles ging heel goed tussen ons totdat hij een paar weken geleden erg afstandelijk ging doen, kwam zijn afspraken niet na.. Toen ik hem hierop aansprak kreeg ik het antwoordt: "Als het je niet bevalt dan laat je het toch zitten". Dit wilde ik absoluut niet, want ik was dolblij dat het weer goed was tussen ons dus hield ik mijn mond maar erover.. Een paar dagen later zouden we naar de film gaan, maar meneer kwam niet opdagen en nam zijn telefoon niet op.. Om half 11 kwam hij opdagen met een vage smoes.. Ik werd boos en zei dan laat je het toch.. Toen zei mijn ex: Oke prima dan ga ik wel.. Nu een paar dagen later ben ik erachter gekomen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Deze had hij na 4 dagen nadat het tussen ons uit is gegaan..Dit is echt helemaal géén leuk man. Ik snap dat je nu veel verdriet hebt na je verbroken relatie. (Ik zie mezelf nog jankend zitten in de trein, een maand nadat ik het uit had gemaakt). Maar over een paar weken wordt het verdriet minder en wordt je weer super-happy zonder deze vent. Heel veel sterkte!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Poeh, mij ook es overkomen, maar dan wel iets netter. Na jaren was hij iemand anders tegengekomen, met mij uitgemaakt (de volgorde van dingen is nog steeds een beetje schimmig), met haar gelukkig, ik uiteindelijk gelukkig en toen kreeg hij spijt. Hij uitmaken met ander, ik uitmaken met ander, wij weer samen en toen kreeg hij spijt. Wij uit, ik boos, voor verdriet was eigenlijk geen ruimte meer, dat had ik de eerste keer allemaal al gehad.

Klinkt alsof het bij jou ook ongeveer zo is gegaan. Aan zo'n vent heb je niets Eline. Ze mag hem hebben. Wat een eikel! Gelukkig heb je je eigen plek. Ik zou zeggen: even om treuren en dan weer volop het leven in!
Neem de tijd om verdrietig te zijn, huil, schreeuw, maak dingen kapot, gooi zn spullen weg... maar ga gewoon verder met je leven. Deze jongen is het niet waard. Dat zul je nu misschien nog niet inzien maar wees blij dat je van zo iemand af bent!

In mijn land zeggen ze: "Quien se va sin ser echado, vuelve sin ser llamado"

Het betekent: Hij die weggaat zonder dat iemand hem wegstuurt, komt terug zonder dat iemand hem uitnodigt", en als hij terugkomt mag hij een nummertje pakken en in de rij gaan staan! ;)

Hij beseft nog wel wat ie kwijt is... maar ik hoop dat jij dan een hele leuke vent hebt gevonden! en hem niet meer nodig hebt...

Sterkte!
Dankje voor al jullie reacties.. Ik heb het even moeilijk nu.. Ik ben niet eens echt boos op hem :S ik denk alleen maar wat had ik beter kunnen doen en alle mooie tijden samen.. Ik weet het is dom dom dom.. Maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.. En het idee dat hij nu bij die ander is maakt me helemaal misselijk.. Maar ik ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten..
Liefje, hij is een flapdrol. Niets wat je had kunnen doen of zeggen had hem veranderd in een prins.

Niet zo streng voor jezelf over hoe dom het is dat je graag het sprookje wilde. Iedereen wil het sprookje. En jij hebt nu je handen weer vrij om het te omarmen als het wèl voorbij komt.

Tis zonde.. sterkte.. Ik ben na 2,5 relatie en een tijd samenwonen ook weer alleen. Doet zeer maar het komt goed. Ik voel me iedere week een stukje beter.

Ik kan je alleen maar adviseren om af en toe het verdriet toe te laten en daarnaast veel afleiding te zoeken. Maar je mag verdrietig zijn, dat is niet erg.

Good luck..
Ik weet diep in mijn hart ook dat het een flapdrol is.. Het is gewoon zo moeilijk om iemand te vergeten.. Vanmiddag gewinkeld met een vriendin, op alle plaatsen waar ik kom moet ik aan mijn ex denken, alle liedjes op de radio, alle tv programma's..

Als ik aan de toekomst denk wordt ik helemaal depri, de feestdagen staan dalijk al voor de deur, moet er niet aan denken..

En nu zit ik hier in mijn nieuwe huisje.. Alleen.. Het had allemaal zo mooi kunnen zijn "zucht".

Lief dat dat jullie reageren, het doet me echt goed :-)

He Eline,

Knuffel allereerst. Liefdesverdriet is niet leuk he? Ik begrijp je. De eerste maand was ik een zombie. Daar is geen woord van overdreven. Het was afschuwelijk!! Nu is het bijna 3,5 maand uit. Hij verliet me. En ik voel me best weer goed. Ik denk niet meer constant aan hem, maak kennis met nieuwe mensen.

Nu is het even doorbijten, maar na een tijdje zullen je gedachten duidelijker zijn, echt! Dan zul je je niet meer schuldig voelen. Het verdriet voelen is goed voor de verwerking..Veel sterkte.
Dankjewel knuffel terug Neeee echt niet leuk!! Het breekt je echt op.. Al zou ik nu bijvoorbeeld de reis van mijn leven gaan maken, ik kan er niet van genieten.. Het domme van alles is een paar maanden terug heeft hij het ook uitgemaakt, heb ik ook weken gejankt en me ellendig gevoeld en toen opeens wilde hij me terug.. Nu denk ik had ik het maar uitgelaten, dan waren die tranen van toen niet voor niks geweest..

Knap van je dat je je nu alweer iets beter voelt, die eerste maand zal inderdaad en hel geweest zijn.. Maar je hebt het nu toch 3,5 maand zonder hem volgehouden, daar mag je trots op zijn Als jij het kan.. Kan ik het ook

Nu is het inderdaad alleen maar "de dag overleven". Ik hoop dat ik me over een tijdje weer vrolijk en sterk voel..

Jij ook nog veel sterkte!!
hoe is het afgelopen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven