Ligt het nou aan mij ... Graag jullie mening!

13-05-2010 22:15 12 berichten
Stel je bent getrouwd en hebt hierdoor 2 schoonzussen aan de kant van je man. Altijd een leuke band gehad en in eens word je soort van genegeerd door 1 van de 2. Die ene maakt het zelfs zo bont dat ze elke keer ( nu een keer of 4 gebeurd ) met mijn andere schoonzus etentjes afspreekt terwijl ik er tussen in zit. Ik kan me dus echt niet herinneren wat ik fout gedaan heb dat ik niet gevraagd word. Gisteren gebeurde het weer, nu zegt mijn man dat ik me er niets van aan moet trekken maar ik voel me er elke keer zo rot door. Herkent iemand dit ? Vind het gewoon vervelend dat ik me er verdrietig over voel en ik weet nu gewoon niet of ik er wel of niet wat van moet zeggen ?

Wat vinden jullie ?
Stap naar schoonzussen toe.

"Hai! Zeg, ik heb het gevoel dat ik er uit lig. Is er iets gebeurd, of is het mijn eigen interpretatie die niet klopt?"

Voila!
Wat Tila zegt.
Alle reacties Link kopieren
Anders vroegen ze je wel altijd mee uit eten? Dan zou ik de volgende keer vragen waarom ik niet meer mee mag...Praten ze wel nog gewoon met je? En andersg gewoon vragen; heb ik iets verkeerd gedaan?
Ging je hiervoor wel mee met etentjes? Zijn zij ook "aangetrouwd" of zusjes? In dat geval bedoelen ze het misschien niet vervelend naar jou, maar willen ze samen wat leuks doen?

Mocht je het je echt afvragen, kun je het haar vragen: Joh, ik heb het gevoel dat er iets aan de hand is, voel me daar niet lekker bij, wil je het me uitleggen?
quote:tilalia2 schreef op 13 mei 2010 @ 22:16:

Stap naar schoonzussen toe.

"Hai! Zeg, ik heb het gevoel dat ik er uit lig. Is er iets gebeurd, of is het mijn eigen interpretatie die niet klopt?"

Voila!Zoiets ja. Het kan soms zo simpel zijn.
Ja, alleen het probleem is dat ik de rustigste ben van de 3 en ook niet op ruzie uit ben. Hoewel ik het wel vervelend vind dat ik steeds degene ben die zich er rot over voelt. En begrijp me niet verkeerd, als zij gewoon samen weg willen geen probleem, maar ik had het wel leuk gevonden om weer eens meegevraagd te worden, of dat als ze dat niet willen ze het maar afspreken als ik er niet bij zit :(
Kun je ze zelf niet opbellen om een volgend etentje te plannen onder het mom 'het is alweer even geleden'?.
quote:tocute82 schreef op 13 mei 2010 @ 22:19:

Ja, alleen het probleem is dat ik de rustigste ben van de 3 en ook niet op ruzie uit ben. Hoewel ik het wel vervelend vind dat ik steeds degene ben die zich er rot over voelt. En begrijp me niet verkeerd, als zij gewoon samen weg willen geen probleem, maar ik had het wel leuk gevonden om weer eens meegevraagd te worden, of dat als ze dat niet willen ze het maar afspreken als ik er niet bij zit :(Waarom zou dit meteen op ruzie uitdraaien? Misschien is het wat ongemakkelijk, maar als je aan hen meldt wat je hier meldt, is er niks aan de hand, toch?
Wat Tilalia zegt: vraag het ze gewoon. Als dat al ruzie op zou leveren dan weet je direct waar je aan toe bent. Maar ik ga daar niet vanuit. Ik ga er gewoon vanuit dat die twee even iets samen willen doen. En of er wellicht niet bij stil staan dat jij ook wel weer eens mee wil. Anderzijds: jij kunt ze ook uitnodigen om weer eens wat samen te gaan eten.
Als je "plotsklaps" genegeerd wordt, kun je misschien gelijk hebben, dat er ongewild een misverstand is ontstaan.

Gewoon, recht op de vrouw af vragen.

Je bent jezelf van geen kwaad bewust, immers.

Je schoonzussen hebben het antwoord.

Succes!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
En het kan ook zijn dat ze niet eens beseffen dat ze je vergeten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven