Lijst met smoezen
zaterdag 16 augustus 2008 om 04:06
Weer gevonden op de computer: uit de oude doos, voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is.
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
anoniem_45 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 16:24
Reden: Scrollpijn
Reden: Scrollpijn
% gewijzigd
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
zondag 21 maart 2010 om 12:48
quote:moniekk schreef op 15 juli 2009 @ 15:17:
[...]
"Blind" maakt dat je de realiteit uit het oog verliest maar ook "blind" alle smoezen aanneemt. :puke:
Noem het blind, dom, naïef, onvolwasssen, destructief gedrag....
uiteindelijk win je er niks mee buiten een gebroken hart, en heel, héél veel (onherstelbare) schade/verdriet en ellende.Er is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat verliefdheid tijdelijk ontoerekeningsvatbaar maakt. Daarom verzinnen getrouwde mannen zulke smoezen en daarom geloven vrouwen ze.
[...]
"Blind" maakt dat je de realiteit uit het oog verliest maar ook "blind" alle smoezen aanneemt. :puke:
Noem het blind, dom, naïef, onvolwasssen, destructief gedrag....
uiteindelijk win je er niks mee buiten een gebroken hart, en heel, héél veel (onherstelbare) schade/verdriet en ellende.Er is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat verliefdheid tijdelijk ontoerekeningsvatbaar maakt. Daarom verzinnen getrouwde mannen zulke smoezen en daarom geloven vrouwen ze.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zondag 21 maart 2010 om 19:46
Ik ben degene op het oude forum onder andere forumnaam, die de moeite heeft genomen om te knippen en plakken. Waarom? Omdat ik zelf in zo'n relatie zat en los wilde komen maar te vast zat. Uiteindelijk heeft de lijst mij geholpen om los te laten, minnaar de deur uit te zetten en nog net niet de lijst meegegeven voor de volgende....
zaterdag 7 augustus 2010 om 00:39
vrijdag 28 januari 2011 om 09:08
vrijdag 28 januari 2011 om 14:21
vrijdag 28 januari 2011 om 14:22
woensdag 9 februari 2011 om 20:41
Hier nog iemand met een "minnaar".
Ik moet heel eerlijk toegeven dat dit voor mij op dit moment in mijn leven de ideale situatie is, alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.
Ik hoef niet zn sokken te wassen en heb heb echt de meest fantastische seks die er bestaat.
Ik krijg mega veel aandacht maar moet er niet aan denken dat hij bij zijn vrouw weggaat.
Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat dit voor mij op dit moment in mijn leven de ideale situatie is, alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.
Ik hoef niet zn sokken te wassen en heb heb echt de meest fantastische seks die er bestaat.
Ik krijg mega veel aandacht maar moet er niet aan denken dat hij bij zijn vrouw weggaat.
Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.
woensdag 9 februari 2011 om 21:52
quote:Todds schreef op 09 februari 2011 @ 20:41:
Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.Ja hoor, er zijn wel meer vrouwen die zo denken. Ik overigens niet. Ik wil niet meewerken aan bedrog. Ik zou het immers ook niet zo leuk vinden als mijn partner er een minnares op na zou houden.
Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.Ja hoor, er zijn wel meer vrouwen die zo denken. Ik overigens niet. Ik wil niet meewerken aan bedrog. Ik zou het immers ook niet zo leuk vinden als mijn partner er een minnares op na zou houden.
woensdag 9 februari 2011 om 22:35
alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.
.
Dat geld voor hem ook, hij heeft wel de seks maar niet
je lasten, emotioneel en materieel.
Maar hoe lang is het nog leuk om de eeuwige nummer 2
te zijn, de bankzitter met af en toe een paar minuutjes in
het veld.
Misschien leuk voor een paar maanden maar wil je zo
echt de toekomst in?
alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.
.
Dat geld voor hem ook, hij heeft wel de seks maar niet
je lasten, emotioneel en materieel.
Maar hoe lang is het nog leuk om de eeuwige nummer 2
te zijn, de bankzitter met af en toe een paar minuutjes in
het veld.
Misschien leuk voor een paar maanden maar wil je zo
echt de toekomst in?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 10 februari 2011 om 15:29
Jullie hebben helemaal gelijk.....
Daarom schreef ik ook dat het op DIT moment in mn leven de meest ideale situatie is.
Er komt vanzelf een moment dat ik dit zat word en dan zal ik ook de gevolgen moeten dragen.
En hij heeft wel degelijk mn emotionele lasten hoor (en ik die van hem), we hebben dagelijks veel contact en zien elkaar zeer geregeld.
En materieel kan ik gelukkig prima voor mezelf zorgen........
En ja ik werk mee aan bedrog maar vind dat dit toch echt mijn probleem niet is.....
Daarom schreef ik ook dat het op DIT moment in mn leven de meest ideale situatie is.
Er komt vanzelf een moment dat ik dit zat word en dan zal ik ook de gevolgen moeten dragen.
En hij heeft wel degelijk mn emotionele lasten hoor (en ik die van hem), we hebben dagelijks veel contact en zien elkaar zeer geregeld.
En materieel kan ik gelukkig prima voor mezelf zorgen........
En ja ik werk mee aan bedrog maar vind dat dit toch echt mijn probleem niet is.....
donderdag 10 februari 2011 om 23:58
Gefeliciteerd. Neem een lolly, vier een feestje.
Dan help ik je even uit de droom:
Hoezo alleen de lusten? Je kan hem niet zien wanneer jij wil, en op momenten die belangrijk voor je zijn is hij er vaak niet. Ik weet uit ervaring dat ook aan jouw positie wel degelijk lasten zijn verbonden.
En last but not least: ik weet niet wat jij je bij een huwelijk voorstelt, maar ik heb geen last van mijn man. Integendeel zelfs. Lust is er in overvloed en hoewel ik er toch flink wat uitegeprobeerd heb, heb ik met mijn eigen man de meest fantastische seks die er bestaat. Het één sluit het ander dus niet uit.
"Wel de lusten maar niet de lasten" is een veel gehoorde kreet. Toch zijn er maar weinig minnaressen die hun minnaar niet diep in hun hart het liefst voor zichzelf zouden willen hebben. Ik hoop oprecht voor jou dat jij daar wel één van bent.
Gefeliciteerd. Neem een lolly, vier een feestje.
Dan help ik je even uit de droom:
Hoezo alleen de lusten? Je kan hem niet zien wanneer jij wil, en op momenten die belangrijk voor je zijn is hij er vaak niet. Ik weet uit ervaring dat ook aan jouw positie wel degelijk lasten zijn verbonden.
En last but not least: ik weet niet wat jij je bij een huwelijk voorstelt, maar ik heb geen last van mijn man. Integendeel zelfs. Lust is er in overvloed en hoewel ik er toch flink wat uitegeprobeerd heb, heb ik met mijn eigen man de meest fantastische seks die er bestaat. Het één sluit het ander dus niet uit.
"Wel de lusten maar niet de lasten" is een veel gehoorde kreet. Toch zijn er maar weinig minnaressen die hun minnaar niet diep in hun hart het liefst voor zichzelf zouden willen hebben. Ik hoop oprecht voor jou dat jij daar wel één van bent.
Opinions are like assholes. Everybody has one.