Lijst met smoezen

16-08-2008 04:06 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer gevonden op de computer: uit de oude doos, voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is.

De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.

Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!

1. Het is met jou zo anders

2. Ik hou zo van jou

3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus

4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad

5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar

6. De kinderen hebben het er moeilijk mee

7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga

8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest

9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex

10. Ik ga nu echt bij d;r weg

Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
anoniem_45 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 16:24
Reden: Scrollpijn
% gewijzigd
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Hey ik zie 'we zijn soulmates' er niet bij - wat is daar mee gebeurd?
quote:moniekk schreef op 15 juli 2009 @ 15:17:

[...]

"Blind" maakt dat je de realiteit uit het oog verliest maar ook "blind" alle smoezen aanneemt. :puke:

Noem het blind, dom, naïef, onvolwasssen, destructief gedrag....

uiteindelijk win je er niks mee buiten een gebroken hart, en heel, héél veel (onherstelbare) schade/verdriet en ellende.Er is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat verliefdheid tijdelijk ontoerekeningsvatbaar maakt. Daarom verzinnen getrouwde mannen zulke smoezen en daarom geloven vrouwen ze.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
conclusie: niks, maar dan ook niks beginnen met een bezette man.
zet deze er ook maar bij(als ik er niet overheen gelezen heb): ik kan het mijn schoonmoeder niet aan doen om het nu uit te maken.
Zet daar dan ook maar bij: ik kan het mijn schoonzuster niet aandoen
waaaaat?? serieus?
Ik ben degene op het oude forum onder andere forumnaam, die de moeite heeft genomen om te knippen en plakken. Waarom? Omdat ik zelf in zo'n relatie zat en los wilde komen maar te vast zat. Uiteindelijk heeft de lijst mij geholpen om los te laten, minnaar de deur uit te zetten en nog net niet de lijst meegegeven voor de volgende....
iedereen zou deze lijst eens moeten lezen, en realiseren dat het altijd hetzelfde liedje is...
up
up
Mag ik de laatste upper bedanken voor deze heldere inzichten?

dank!
Waarom zou 29. niet kunnen, trouwens? Ik kan me daar nochtans alles bij voorstellen.

Gezien het feit dat hier ook een topic 'twee liefdes' rondzwerft wordt hier met twee maten gemeten of is dat een andere doelgroep?
quote:Rik_39 schreef op 06 augustus 2010 @ 16:38:

Waarom zou 29. niet kunnen, trouwens? Ik kan me daar nochtans alles bij voorstellen.Misschien kan een man best van 2 vrouwen houden, maar het lijkt me dat die 2 vrouwen daar dan wel allebei van af mogen weten...
Tuurlijk is het mogelijk dat iemand van twee mensen tegelijk houdt. Maar doe dat dan niet stiekem! Als je van iemand houdt belazer je diegene namelijk niet.
Op verzoek nog eentje: Ik wil geen onbeduidend iemand zijn. Als ik nu niet leef ben ik bang dat ik de wereld straks niets geboden heb. (waarschijnlijk uit een fake topic, maar toch wel geniaal)
@BWitched: ja, die vond ik ook wel leuk in dat hele verhaal tja, je hebt nu eenmaal geen reden om te leven als je niet net zo spetterend leeft als James Bond
quote:Lin67 schreef op 16 augustus 2008 @ 12:55:

Wat is het doel in jouw leven?

Pleister zijn!

Sterker nog, ik heb hele E.H.B.O. dozen losgelaten op mannen....maar goed, dat weten we nu. Tijd voor een andere carriere Als een man zoveel kletst vertrouw ik het niet.
quote:BWitched schreef op 28 januari 2011 @ 09:08:

Op verzoek nog eentje: Ik wil geen onbeduidend iemand zijn. Als ik nu niet leef ben ik bang dat ik de wereld straks niets geboden heb. (waarschijnlijk uit een fake topic, maar toch wel geniaal) Alsof je in een toneelstuk ben beland.
ik kon er niks aan doen, ik belandde in een hoerentent, ik wilde naar een stiptent. Vervolgens werd ik gedrogeerd en toen ik bij kwam had ik ineens sex.
quote:roosies schreef op 09 februari 2011 @ 12:38:

ik kon er niks aan doen, ik belandde in een hoerentent, ik wilde naar een stiptent. Vervolgens werd ik gedrogeerd en toen ik bij kwam had ik ineens sex.
Hier nog iemand met een "minnaar".

Ik moet heel eerlijk toegeven dat dit voor mij op dit moment in mijn leven de ideale situatie is, alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.

Ik hoef niet zn sokken te wassen en heb heb echt de meest fantastische seks die er bestaat.

Ik krijg mega veel aandacht maar moet er niet aan denken dat hij bij zijn vrouw weggaat.

Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.
quote:Todds schreef op 09 februari 2011 @ 20:41:

Ik moet heel eerlijk toegeven dat dit voor mij op dit moment in mijn leven de ideale situatie is, alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.

Ik hoef niet zn sokken te wassen en heb heb echt de meest fantastische seks die er bestaat.

Ik krijg mega veel aandacht maar moet er niet aan denken dat hij bij zijn vrouw weggaat.

Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.Ja hoor, er zijn wel meer vrouwen die zo denken. Ik overigens niet. Ik wil niet meewerken aan bedrog. Ik zou het immers ook niet zo leuk vinden als mijn partner er een minnares op na zou houden.

alleen de lusten en niet de lasten zeg maar.

.

Dat geld voor hem ook, hij heeft wel de seks maar niet

je lasten, emotioneel en materieel.

Maar hoe lang is het nog leuk om de eeuwige nummer 2

te zijn, de bankzitter met af en toe een paar minuutjes in

het veld.

Misschien leuk voor een paar maanden maar wil je zo

echt de toekomst in?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Jullie hebben helemaal gelijk.....

Daarom schreef ik ook dat het op DIT moment in mn leven de meest ideale situatie is.

Er komt vanzelf een moment dat ik dit zat word en dan zal ik ook de gevolgen moeten dragen.

En hij heeft wel degelijk mn emotionele lasten hoor (en ik die van hem), we hebben dagelijks veel contact en zien elkaar zeer geregeld.

En materieel kan ik gelukkig prima voor mezelf zorgen........

En ja ik werk mee aan bedrog maar vind dat dit toch echt mijn probleem niet is.....

Helemaal prima zo, ik neem toch aan dat er meer vrouwen zijn die er zo over denken.

Gefeliciteerd. Neem een lolly, vier een feestje.

Dan help ik je even uit de droom:

Hoezo alleen de lusten? Je kan hem niet zien wanneer jij wil, en op momenten die belangrijk voor je zijn is hij er vaak niet. Ik weet uit ervaring dat ook aan jouw positie wel degelijk lasten zijn verbonden.

En last but not least: ik weet niet wat jij je bij een huwelijk voorstelt, maar ik heb geen last van mijn man. Integendeel zelfs. Lust is er in overvloed en hoewel ik er toch flink wat uitegeprobeerd heb, heb ik met mijn eigen man de meest fantastische seks die er bestaat. Het één sluit het ander dus niet uit.

"Wel de lusten maar niet de lasten" is een veel gehoorde kreet. Toch zijn er maar weinig minnaressen die hun minnaar niet diep in hun hart het liefst voor zichzelf zouden willen hebben. Ik hoop oprecht voor jou dat jij daar wel één van bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven