Lijst met smoezen

16-08-2008 04:06 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer gevonden op de computer: uit de oude doos, voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is.

De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.

Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!

1. Het is met jou zo anders

2. Ik hou zo van jou

3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus

4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad

5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar

6. De kinderen hebben het er moeilijk mee

7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga

8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest

9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex

10. Ik ga nu echt bij d;r weg

Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
anoniem_45 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 16:24
Reden: Scrollpijn
% gewijzigd
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ooit in 2003, laten we zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, hoorde ik ook een aantal van deze uitspraken.

En OMG ze zeggen echt al-le-maal hetzelfde!!

Tis alleen zo vervelend dat er op dat moment gevoel meespeelt waardoor je idd denkt dat het bij die van jou echt zo is. Whahaha, en als ik deze smoezen zo lees....najaa, ik heb er een boel van geleerd zal ik maar zeggen.
Die hormoonslavernij!!
Xantippe,

Wat leuk dat je deze forumklassiekers bewaard hebt. Ik vind ook dat ze een vast plekje op de relatiepijlert moeten krijgen want ze komen áltijd weer langs.
Tjemig, ik ga ze uitprinten en boven mijn bed hangen.......heb de helft zeker gehoord en blondje hier maar verliefd zijn.... pfff!
Ik wijs mijn vriendin op deze lijst.

Zij is in de ban van die kerel en hij heeft haar bezworen dat hij haar nooit rot gaat behandelen en haar nooit zou laten vallen.

Echter, hij woont nog daar en zij in haar huis.

Aan de andere kant; zij wil toch niet luisteren. Hij vleidt haar en zij vindt dat zij het verdient na jaren een klootzak van een vent gehad te hebben. Dus dat gezegd hebbende tegen de prins wist prins wat te doen! Vleien en aandacht en wat ik dan zeg, als ervaringsdeskundige, telt niet.
Heb de lijst doorgelezen,moet er wel om lachen..

Maar wat ik niet snap is dat je toch weet waar je aan begint als je het met een getrouwde vent aanlegt,je hebt hem echt niet voor je alleen hoor...Ze beloven je gouden bergen maar ondertussen..

En nee heb geen ervaring met vreemdgaan,ben wel met een vreemdganger getrouwd(ja nog steeds).Hij zal haar vast ook wel gouden bergen beloofd hebben .maar mannen zijn twijfelaars die laten niet zo gauw huis en haard achter voor en GM.en tuurlijk ben ik pissig geweest maarja dingen gebeuren nu eenmaal..was voor mij geen reden om ermee te kappen..

18 jaar samen is ook niet niks ....zeker niet in onze(gezins) situatie.En ja hij ziet haar soms nog..kan het verbieden maar wat schiet ik er mee op.we hebben het verder goed en ben niet van plan alles weg te gooien voor een andere vrouw..No Way..

En zijn wij mensen wel gemaakt om een leven lang trouw en te houden van 1 en dezelfde persoon...ik denk van niet...

Niet dat ik de behoefte heb om vreemd te gaan...maar zeg nooit nooit..
Meer dan de helft van de smoezen heb ik idd te horen gekregen... :puke:

Liefde maakt blind..
Hi Xantippe, dank voor je motivatie! Het is nog steeds heel actueel, dat is zeker. En de topics blijven komen. Telkens weer nieuwe en oude die steeds langer worden. De smoezen zijn ook nog steeds actueel. Denk wel dat het bij veel vrouwen de ogen doet openen; deze opsomming van de "mogelijkheden".
Jayden, knap van jou dat jij nog bij je vent bent. Mét de wetenschap dat ze elkaar nog wel eens zien. Maar het feit dat je je erbij neergelegd hebt, komt enigszins overeen met de gedachte die een minnares heeft. De tolerantie van het delen.

Kan me wel vinden in hetgeen je schrijft "En zijn wij mensen wel gemaakt om een leven lang trouw en te houden van 1 en dezelfde persoon..." Denk dat je ook wel van meerdere mensen tegelijk kán houden. Maar is dat wat je zou willen?

Moeilijk vraagstuk, waar niet iedereen éérlijk voor uit durft te komen, om maar geen dierbaren te kwetsen.
Isabelle, op een dag zullen óók de ogen van jou vriendin opengaan. Vrees niet zonder tranen dan. Ze luistert wel, maar ze hoort je niet. Tot op een dag....
up !
Toch maar even uppen, kan nooit kwaad deze warme dagen.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
386. 'Ze' heeft een leuk huis op het oog.

387. 'Ze' heeft de brochure van het uit opgevraagd

388. 'Ze' heeft een afspraak gemaakt met de makelaar voor de bezichtiging.

389. 'Ze' gaat nog een keer kijken in het huis en neemt iemand mee (x3), nee ik ga niet mee, dat kan ik niet maken ten opzichte van jou.

390. Het is bijna rond hoor, op een paar details na, maar dat zal geen probleem opleveren.

391. 'Ze' heeft het gekocht en volgende week gaat ze tekenen als ze het op een paar details eens kunnen worden, maar dat zal geen probleem opleveren hoor.

392. Ja, ik kan het huis behouden, geen probleem.

393. 'Ze' heeft een afspraak gemaakt met de notaris om te tekenen.

394. ik ga ook mee om te tekenen, want dan wordt ons huis op mijn naam gezet, alles in 1 keer, dat scheelt in de kosten, tsja het is allemaal al duur genoeg, advocaten en notarissen.

395. Ik ben onderweg naar de notaris, laat je weten als ik daar klaar ben.

396. Over 2 weken krijgt ze de sleutel, nee niet gelijk, de verkopende partij moet ook nog tekenen.

397. Waarom dat er nog niet op de site van de makelaar staat "verkocht onder voorbehoud", ja dat weet ik ook niet. Pas als ze de sleutel krijgt misschien?

398. Heb jij de makelaar gebeld? En die zei dat het nog te koop stond? Nou dan liegt ze. Ze is er 3x gaan kijken met haar vader. Ben je mij aan het contoleren ofzo? Wat een huichelachtige streek van je zeg. Zal in het vervolg ook alles nagaan of je wel daar en daar bent, bla bla bla (Rijd vervolgens kwaad weg)

399. Ja, schatje het is echt zo dat ze dat huis gekocht heeft.

400. Het klopt dat ze dat huis nog niet gekocht heeft, maar ze is er echt wel mee bezig...hoor.

401. Ja, als je eenmaal het pad met leugens bent opgelopen kun je niet meer terug..ik wilde jou op die manier vertrouwen geven dat het goed komt....

(Ohnee, dat is geen smoes, dat is de keiharde waarheid.)

Bovenstaande is uiteindelijk toch de waarheid geworden. Het betreffende huis is gekocht en de scheiding is erdoor. Na veel verdriet en ellende dan toch .....eind goed, al goed??
anoniem_80704 wijzigde dit bericht op 22-02-2010 19:46
Reden: update...na 7 maanden.
% gewijzigd
WOW, wat een lange lijst !!

Ik denk ook dat de dames die in het "spel" verwikkeld zijn helaas niet willen/kunnen luisteren en ervan uitgaan dat dit niet op hen van toepassing is.

Liefde maakt niet voor niets blind...
@ Oostvogel: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Oostvogel heeft tijden volgehouden dat haar gm echt anders was en wel voor haar ging kiezen. Dat gedoe met dat huis kopen moest dat bewijzen.

Maar nu is ook zij op haar snavel gegaan.

Ik denk dat ze dat wil zeggen.
Oke dank je, dan vat ik 'em.
liefde maakt blind??? liefde maakt in deze gevallen dom
Pf, ben ik even blij dat ik nooit voor getrouwde mannen ga. Hier twee samenwonende, pas vader geworden en een getrouwde man die vader gaat worden, die draaien om mij heen.

En geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om er voor te gaan.

Toedeloei, ik wil ook graag een vrije vent voor mezelf.
I am Spaaartaaacus.
quote:newstylista schreef op 15 juli 2009 @ 13:19:

liefde maakt blind??? liefde maakt in deze gevallen dom

"Blind" maakt dat je de realiteit uit het oog verliest maar ook "blind" alle smoezen aanneemt. :puke:

Noem het blind, dom, naïef, onvolwasssen, destructief gedrag....

uiteindelijk win je er niks mee buiten een gebroken hart, en heel, héél veel (onherstelbare) schade/verdriet en ellende.
up
anoniem_80704 wijzigde dit bericht op 18-07-2009 23:43
Reden: toch maar een upje
% gewijzigd
Heb ze alle 3 honderd zoveel meerdere malen gehoord maar heb sinds kort een nieuwe.....

Ik kan niet scheiden voordat ik in je huis heb ingebroken en gecontroleerd heb of je wel echt te vertrouwen bent.

Maar dit is geen smoes, maar gewoon een zieke geest die zoiets kan verzinnen....

Gelukkig was ik al heel lang klaar met deze idioot, maar het inbreken heeft me weer met beide benen op de grond gezet en niet de mooie herinneringen laten overheersen maar de slechte herinneringen keihard naar boven gebracht. Eigenlijk moet ik hem bedanken want was de relatie al aan het idealiseren.
laat maar is al goed
402: Ik heb kanker en ik kan nu echt niet weg. Mijn gezin vindt dat zij het recht hebben om voor mij te zorgen in deze zware tijden.

Echt waar dit en niet bij mij hoor maar bij mijn vriendin die huilt en huilt. Maar blijft geloven, mocht hij genezen van de kanker, dat hij dan vertrekt. Die kanker is wel waar trouwens. Wat een toestand zeg.
Staat:

"het is uit" er al bij?? (dat is namelijk ook een goeie...) En dan blijkt later dat hij t woord "niet" is vergeten "het is (niet) uit"
up voor een vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven