Lijst met smoezen
zaterdag 16 augustus 2008 om 04:06
Weer gevonden op de computer: uit de oude doos, voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is.
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
anoniem_45 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 16:24
Reden: Scrollpijn
Reden: Scrollpijn
% gewijzigd
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
zondag 13 februari 2011 om 23:30
Ik heb het hele topic doorgelezen. Ik herken ook heel erg veel van de lijst.
Het is bij mijn ex- getrouwde minnaar ook voornamelijk om de seks te doen geweest.
Ik geloof wel dat hij ook verliefd op me was, en dat het voor hem ook erg verwarrend is geweest, maar ook dat hij nooit van plan is geweest om zijn gezin te verlaten.
Als lees dat sommige vrouwen jaaaren vast blijven zitten aan hun minnaar, ben ik blij dat het 'maar' 5 maanden bij mij zijn geweest.
Verhelderend, dit topic. Een posting van de 1e pagina vond ik ook een rake. Als je een paar maanden je benen bij elkaar houdt, gaan de verliefde gevoelens als sneeuw voor de zon weg. Dat denk ik ook. Maar eigenlijk is dat ook wel logisch. Iedere verliefdheid kan overgaan.
Het is bij mijn ex- getrouwde minnaar ook voornamelijk om de seks te doen geweest.
Ik geloof wel dat hij ook verliefd op me was, en dat het voor hem ook erg verwarrend is geweest, maar ook dat hij nooit van plan is geweest om zijn gezin te verlaten.
Als lees dat sommige vrouwen jaaaren vast blijven zitten aan hun minnaar, ben ik blij dat het 'maar' 5 maanden bij mij zijn geweest.
Verhelderend, dit topic. Een posting van de 1e pagina vond ik ook een rake. Als je een paar maanden je benen bij elkaar houdt, gaan de verliefde gevoelens als sneeuw voor de zon weg. Dat denk ik ook. Maar eigenlijk is dat ook wel logisch. Iedere verliefdheid kan overgaan.
donderdag 28 april 2011 om 19:34
Zeker 15 smoezen gelezen die ook mijn "ex-minnaar" mij in mijn oor heeft gefluisterd!
Mijn God, wat kan een mens naief zijn...trapte er met open ogen heel graag in.
Ondanks de pijn van de breuk (ik heb hem nu ruim 3 weken geleden losgelaten) zie ik in dat het toch een soort toneelstukje is geweest...hij was waarschijnlijk helemaal niet verliefd, wel heel erg geil!
Toch ben ik ook erg opgeknapt van zijn aandacht en de wetenschap dat ie me zo lekker vindt...heeft me erg bewust gemaakt van mijn vrouw-zijn!
Mijn God, wat kan een mens naief zijn...trapte er met open ogen heel graag in.
Ondanks de pijn van de breuk (ik heb hem nu ruim 3 weken geleden losgelaten) zie ik in dat het toch een soort toneelstukje is geweest...hij was waarschijnlijk helemaal niet verliefd, wel heel erg geil!
Toch ben ik ook erg opgeknapt van zijn aandacht en de wetenschap dat ie me zo lekker vindt...heeft me erg bewust gemaakt van mijn vrouw-zijn!
dinsdag 24 mei 2011 om 23:34
woensdag 15 juni 2011 om 14:31
dinsdag 10 januari 2012 om 11:44
ik was ook van het principe: geen bezette venten. Heb me laten vangen. We waren vrienden. Hij vroeg meer, ik heb tegengestribbeld maar uiteindelijk toegegeven - hij was toch niet getrouwd... stomme idioot dat ik ben.
Ik ben al veel te lang razend kwaad. ziedend. Maak al maanden ambras, maak hem uit, zeg dat hij mij gerust moet laten, probeer zo veel mogelijk de smssen te negeren. En toch ga ik dood vanbinnen. Ik geloofde alles. Ik vertrouwde hem. En toch krijg ik de verwijten als ik bewijzen vraag ipv lege woorden. Ik ben het str*beu. Al veel te lang. Ik wil weg maar het is niet zo gemakkelijk ik dacht.
Ik heb je lijst uitgeprint en aangeduid wat hij al allemaal uitgekraamd heeft in min of meer dezelfde woorden. kwam aan 192 punten... Het zegt meer dan genoeg. Ik probeer nog altijd weg te geraken, maar tis zo verdomd moeilijk.
Ik heb mezelf altijd als sterk gezien, een vechter, trouw en een grote koppigaard. Maar k vecht al veel te lang voor de verkeerde. Zie dat al lang in, maar....
In ieder geval, ik heb nog eentje voor de lijst:
- ik ga niet meer trouwen
- 2 maand later hoor ik van een ander dat ze int weekend getrouwd waren
- zijn antwoord op de confrontatie: da trouwen zegt mij niets. Ik moest om het land van haar pé te mogen gebruiken.
grote bullshit, i know. Misschien zegt dat trouwen hem niets, maar mij wel en dat zou al meer dan genoeg moeten geweest zijn. Niet dus.
of nog ik hou onvoorwaardelijk van jou ik mag geen voorwaarden stellen bedoel je, omgekeerd ligt alles aan mij als ik niet inga op zijn voorwaarden
Ik ben al veel te lang razend kwaad. ziedend. Maak al maanden ambras, maak hem uit, zeg dat hij mij gerust moet laten, probeer zo veel mogelijk de smssen te negeren. En toch ga ik dood vanbinnen. Ik geloofde alles. Ik vertrouwde hem. En toch krijg ik de verwijten als ik bewijzen vraag ipv lege woorden. Ik ben het str*beu. Al veel te lang. Ik wil weg maar het is niet zo gemakkelijk ik dacht.
Ik heb je lijst uitgeprint en aangeduid wat hij al allemaal uitgekraamd heeft in min of meer dezelfde woorden. kwam aan 192 punten... Het zegt meer dan genoeg. Ik probeer nog altijd weg te geraken, maar tis zo verdomd moeilijk.
Ik heb mezelf altijd als sterk gezien, een vechter, trouw en een grote koppigaard. Maar k vecht al veel te lang voor de verkeerde. Zie dat al lang in, maar....
In ieder geval, ik heb nog eentje voor de lijst:
- ik ga niet meer trouwen
- 2 maand later hoor ik van een ander dat ze int weekend getrouwd waren
- zijn antwoord op de confrontatie: da trouwen zegt mij niets. Ik moest om het land van haar pé te mogen gebruiken.
grote bullshit, i know. Misschien zegt dat trouwen hem niets, maar mij wel en dat zou al meer dan genoeg moeten geweest zijn. Niet dus.
of nog ik hou onvoorwaardelijk van jou ik mag geen voorwaarden stellen bedoel je, omgekeerd ligt alles aan mij als ik niet inga op zijn voorwaarden
vrijdag 16 maart 2012 om 15:47
quote:ikbenbloem schreef op 16 maart 2012 @ 15:44:
[...]
Dus dan gaan er weer een hoop dames voor de bijl?
Het gaat in ieder geval bij een hele hoop mannen weer kriebelen
En ik moest er wel iets neerzetten, aangezien ik 'up' (om een topic weer bovenaan de lijst te krijgen) zo karig vind.
[...]
Dus dan gaan er weer een hoop dames voor de bijl?
Het gaat in ieder geval bij een hele hoop mannen weer kriebelen
En ik moest er wel iets neerzetten, aangezien ik 'up' (om een topic weer bovenaan de lijst te krijgen) zo karig vind.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
dinsdag 17 april 2012 om 01:03
Als je een topic opent met daarin de opmerking dat je de smoezenlijst niet serieus kan nemen omdat jullie echt van elkaar houden bla bla bla....
Dan maar zo.
Dan maar zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 17 december 2012 om 19:28
Ooh wauw, ik zag al een paar keer de term smoezenlijst voorbij komen. Toch de computer opgestart om hem eens op te zoeken.
Kwam er 3 tegen die van toepassing zijn, niet veel van die bijna 400, maar het zijn al 3 van alleen wat whats appen. Ik zocht of de opmerkingen hier tussen stonden, ik kwam alleen één tegen die ik hier niet had verwacht en waar het allemaal mee begonnen is. 'Ik heb over je gedroomd'. Komt hard aan...
Kutmannen.
Kwam er 3 tegen die van toepassing zijn, niet veel van die bijna 400, maar het zijn al 3 van alleen wat whats appen. Ik zocht of de opmerkingen hier tussen stonden, ik kwam alleen één tegen die ik hier niet had verwacht en waar het allemaal mee begonnen is. 'Ik heb over je gedroomd'. Komt hard aan...
Kutmannen.
dinsdag 26 februari 2013 om 11:30
haha geweldig topic. Maar toch zijn er zoveel die er toch intrappen.
Ik heb de mailwisselingen tussen mijn ex en de vrouw waarmee hij mij bedroog gelezen. In de periode dat het bijna uit was tot het punt dat hij haar 'stopzette' en wij in relatietherapie waren. Letterlijk de volgende uitspraken. Die ongetwijfeld ook in de lijst voorkomen. Hieronder uitspraken van hem naar haar.
* Mijn relatie is voorbij
* Jij bent de ware in voel het ( na drie weken rommelen)
* Omdat onze hersenen elkaar begrijpen, we hebben ook hersenseks, dat is mij nog nooit overkomen,
* Mijn ex ( ik dus) is erg depressief en wil mij mijn kind afnemen en heeft waanideeën ( onzin ex wilde mij terug en ik had haar een bericht gestuurd om ons met rust te laten)
* We hoeven in ons leven nog maar 1 keer te verhuizen ( na 2 weken rommelen) al zijn toekomstplannen uitspreken,
* Jij bent mijn droomvrouw, je huppelde heerlijk in mijn droom vannacht rond en ik zwijmel helemaal weg ( ja uur daarvoor was hij met scharrel nummer 2 naar bed geweest)
* Ik moet de zaken met mijn ex afhandelen en dan is er ooit een toekomst voor ons samen, ik voel het en ik weet het want jij bent de ware ( wij zaten in relatietherapie en wilde juist zijn gezin terug maar hield haar ook aan het lijntje)
Anyway sommige mannen maken er een sport van. En er zullen nog veel vrouwen voor de bijltjes vallen van deze mannen.
Ik heb de mailwisselingen tussen mijn ex en de vrouw waarmee hij mij bedroog gelezen. In de periode dat het bijna uit was tot het punt dat hij haar 'stopzette' en wij in relatietherapie waren. Letterlijk de volgende uitspraken. Die ongetwijfeld ook in de lijst voorkomen. Hieronder uitspraken van hem naar haar.
* Mijn relatie is voorbij
* Jij bent de ware in voel het ( na drie weken rommelen)
* Omdat onze hersenen elkaar begrijpen, we hebben ook hersenseks, dat is mij nog nooit overkomen,
* Mijn ex ( ik dus) is erg depressief en wil mij mijn kind afnemen en heeft waanideeën ( onzin ex wilde mij terug en ik had haar een bericht gestuurd om ons met rust te laten)
* We hoeven in ons leven nog maar 1 keer te verhuizen ( na 2 weken rommelen) al zijn toekomstplannen uitspreken,
* Jij bent mijn droomvrouw, je huppelde heerlijk in mijn droom vannacht rond en ik zwijmel helemaal weg ( ja uur daarvoor was hij met scharrel nummer 2 naar bed geweest)
* Ik moet de zaken met mijn ex afhandelen en dan is er ooit een toekomst voor ons samen, ik voel het en ik weet het want jij bent de ware ( wij zaten in relatietherapie en wilde juist zijn gezin terug maar hield haar ook aan het lijntje)
Anyway sommige mannen maken er een sport van. En er zullen nog veel vrouwen voor de bijltjes vallen van deze mannen.
dinsdag 26 februari 2013 om 11:36
donderdag 8 augustus 2013 om 22:40
ik ga eerst de vloer nog boenen, kijken of hij het ziet, wat ik allemaal voor hem doe, daarna is het over en uit..
ik ga volgende week een gesprek aangaan.. zucht..
ik weet t soms ook allemaal niet..
pfff, ik heb geen seks meer met mijn partner..
wat? heb jij een date? wie is dat? ken k die ergens van dan?
tja...
.......
ja, je hebt ook wel gelijk....
heb nu vakantie....
eerst de hele week tennistoernooi, daarna ga ik praten...
ja, ik hou heel van jou, maar de situatie is zo kut....
weet niet wat ik morgen ga doen.. heb eigenlijk nergens zin in..(volgende dag: we zijn met de kids weggeweest, had nog kaartjes liggen, jaja..)
weet niet wat ik morgen ga doen, ben een beetje misselijk.. (volgende dag bleek bbq geweest te zijn..)
ik ga mensen verliezen..
hij is eigenlijk helemaal niet verkeerd, tja, wat moet ik dan? maar ik hou echt van je hoor!
had ik het toendertijd allemaal maar anders gedaan, maar ja he?
waarom is het allemaal zo moeilijk? zucht..
ik wil je heel graag weer eens zien, wil alleen geen gezeik achteraf..(ow? dacht dat het alleen maar vriendschappelijk ging zijn toch?)
je bent mijn aller-aller-allerbeste vriend (in)
ik voel me onbegrepen..
ja, tis maar 2 x gebeurd, t kwam niet van mij uit, ik wilde eigenlijk niet, maar ja he? maar lag aan jou te denken..
tja, ik zit soms ook in een moeilijk parket..
kan toch maar moeilijk telkens weigeren, heb er al zovee ruzie om gehad, jajajaja..
ben met mijn broer naar de tennis geweest.. (halve familie vergeten op te noemen, maar goed, haha!)
en ik denk dat ik er nog zo wel een paar kan opnoemen, haha!
leukste is dan ook nog, dat ze jaloers zijn, als blijkt dat je zelf allang een leuke vent of vrouw aan de haak geslagen hebt. en die wordt helemaal afgefikt natuurlijk, stel je voor he? hahaha!
ik ga volgende week een gesprek aangaan.. zucht..
ik weet t soms ook allemaal niet..
pfff, ik heb geen seks meer met mijn partner..
wat? heb jij een date? wie is dat? ken k die ergens van dan?
tja...
.......
ja, je hebt ook wel gelijk....
heb nu vakantie....
eerst de hele week tennistoernooi, daarna ga ik praten...
ja, ik hou heel van jou, maar de situatie is zo kut....
weet niet wat ik morgen ga doen.. heb eigenlijk nergens zin in..(volgende dag: we zijn met de kids weggeweest, had nog kaartjes liggen, jaja..)
weet niet wat ik morgen ga doen, ben een beetje misselijk.. (volgende dag bleek bbq geweest te zijn..)
ik ga mensen verliezen..
hij is eigenlijk helemaal niet verkeerd, tja, wat moet ik dan? maar ik hou echt van je hoor!
had ik het toendertijd allemaal maar anders gedaan, maar ja he?
waarom is het allemaal zo moeilijk? zucht..
ik wil je heel graag weer eens zien, wil alleen geen gezeik achteraf..(ow? dacht dat het alleen maar vriendschappelijk ging zijn toch?)
je bent mijn aller-aller-allerbeste vriend (in)
ik voel me onbegrepen..
ja, tis maar 2 x gebeurd, t kwam niet van mij uit, ik wilde eigenlijk niet, maar ja he? maar lag aan jou te denken..
tja, ik zit soms ook in een moeilijk parket..
kan toch maar moeilijk telkens weigeren, heb er al zovee ruzie om gehad, jajajaja..
ben met mijn broer naar de tennis geweest.. (halve familie vergeten op te noemen, maar goed, haha!)
en ik denk dat ik er nog zo wel een paar kan opnoemen, haha!
leukste is dan ook nog, dat ze jaloers zijn, als blijkt dat je zelf allang een leuke vent of vrouw aan de haak geslagen hebt. en die wordt helemaal afgefikt natuurlijk, stel je voor he? hahaha!