Lijst met smoezen
zaterdag 16 augustus 2008 om 04:06
Weer gevonden op de computer: uit de oude doos, voor nieuwe doosjes die denken dat dát wat de getrouwde man/vrouw de geheime minnares/minnaar allemaal in de oortjes hijgt, origineel is.
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
De lijst is ergens tussen 2002 en 2004 ontstaan, maar hé, nog altijd actueel.
Ziehieronder dus de legendarische lijst van smoezen die een getrouwde vent zijn minnares verkoopt (zo heette het originele topic ongeveer). Rest mij nog één ding te zeggen aan verliefde minnaars en minnaressen: Run, Forrest, Run!
1. Het is met jou zo anders
2. Ik hou zo van jou
3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus
4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad
5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar
6. De kinderen hebben het er moeilijk mee
7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga
8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex
10. Ik ga nu echt bij d;r weg
Nrs 11 t/m 385 staan in de tweede posting op pagina 1
anoniem_45 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 16:24
Reden: Scrollpijn
Reden: Scrollpijn
% gewijzigd
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
vrijdag 9 augustus 2013 om 14:56
quote:kopjekoffie70 schreef op 09 augustus 2013 @ 09:29:
Zou het een idee zijn om ook een lijst te maken met smoezen die mannen met eeh.. "Bindingsangst" gebruiken?
denk dat de smoezenlijst vrij universeel is, zeg maar unisex, LOL!
misschien ook een idee, om een smoezenlijst te maken, die vreemdgaande partners tegen hun trouwe partner vertellen, want dit gaat natuurlijk over de smoezen die aan minnaars/minnaressen verteld worden. Heb jaren geleden een relatie gehad met mijn inmiddels ex-vriendin, en die had een heel scala met smoesjes naar mij toe, omdat ik toch eea begon te vermoeden. zelfs nadat ik de kerel in spe al had gesproken, en hij alles bekend had,(tja, telefoonrekening en pinnen op vreemde tijden, terwij lik was gaan werken etc) kwam ze nog zeggen dat het allemaal niet waar was. Heb er verder niet zo'n punt van gemaakt, maar wel gezegd dat ze haar biezen kon pakken en inschrijven bij de woningbouwvereniging met spoed zal ik maar zeggen. overigens, was voor de tortelduifjes de fun er meteen vanaf, want minnaar en mijn ex zijn er meteen mee gestopt..minnaar is later getrouwd, had 2 kids en is inmiddels gescheiden, tgv.... juist, zijn inmiddels ex ging ook vreemd..
inmiddels is mijn al jaren ex-vriendin al voor de zoveelste keer single, want iedere relatie die zij sinds 10 jaar aangegaan is, loopt weer stuk. ik ben er overigens allang overheen, en ben verder gegaan met mijn leven. ik heb nu een schat van een partner en een ontzettend lief kindje met haar, dus achteraf gezien ben ik er alleen maar beter van geworden.en absoluut geen hard feelings naar mijn ex, wat gebeurd is, is gebeurd, maar als je er middenin zit, is het echt niet om te lachen zal ik maar zeggen.
de smoezenlijst is amusant en tegelijkertijd ook een mooi hulpmiddel, en zou eigenlijk door iedereen, die van welke kant dan ook, er middenin zit, eens gelezen moeten worden. hoge educatieve waarde, LOL!
Zou het een idee zijn om ook een lijst te maken met smoezen die mannen met eeh.. "Bindingsangst" gebruiken?
denk dat de smoezenlijst vrij universeel is, zeg maar unisex, LOL!
misschien ook een idee, om een smoezenlijst te maken, die vreemdgaande partners tegen hun trouwe partner vertellen, want dit gaat natuurlijk over de smoezen die aan minnaars/minnaressen verteld worden. Heb jaren geleden een relatie gehad met mijn inmiddels ex-vriendin, en die had een heel scala met smoesjes naar mij toe, omdat ik toch eea begon te vermoeden. zelfs nadat ik de kerel in spe al had gesproken, en hij alles bekend had,(tja, telefoonrekening en pinnen op vreemde tijden, terwij lik was gaan werken etc) kwam ze nog zeggen dat het allemaal niet waar was. Heb er verder niet zo'n punt van gemaakt, maar wel gezegd dat ze haar biezen kon pakken en inschrijven bij de woningbouwvereniging met spoed zal ik maar zeggen. overigens, was voor de tortelduifjes de fun er meteen vanaf, want minnaar en mijn ex zijn er meteen mee gestopt..minnaar is later getrouwd, had 2 kids en is inmiddels gescheiden, tgv.... juist, zijn inmiddels ex ging ook vreemd..
inmiddels is mijn al jaren ex-vriendin al voor de zoveelste keer single, want iedere relatie die zij sinds 10 jaar aangegaan is, loopt weer stuk. ik ben er overigens allang overheen, en ben verder gegaan met mijn leven. ik heb nu een schat van een partner en een ontzettend lief kindje met haar, dus achteraf gezien ben ik er alleen maar beter van geworden.en absoluut geen hard feelings naar mijn ex, wat gebeurd is, is gebeurd, maar als je er middenin zit, is het echt niet om te lachen zal ik maar zeggen.
de smoezenlijst is amusant en tegelijkertijd ook een mooi hulpmiddel, en zou eigenlijk door iedereen, die van welke kant dan ook, er middenin zit, eens gelezen moeten worden. hoge educatieve waarde, LOL!
zondag 26 januari 2014 om 17:02
Absoluut! Had laatst ook een discussie met een kennis die buiten de deur neukt. Zijn relatie is geweldig, maar hij wil gewoon af en toe spanning voelen en zijn lul ergens in stoppen m.b.v. die sites Secret/Second etc.. Toen ik opmerkte of hij het leuk zou vinden als zijn vriendin hetzelfde zou doen, werd hij boos! Wat een eikel...
- "Zij houdt niet zo van sex"
- "Ik zou haar kapot maken want ons kind is ook al zo ziek"
- "Wat niet weet, wat niet deert"
Dat soort gezeik. Ik ken haar niet want hij is gelukkig een kennis, maar tjongejonge... Tussen de middag gaat hij naar hotel om een andere vrouw te neuken die haar man ook besodemietert.
- "Zij houdt niet zo van sex"
- "Ik zou haar kapot maken want ons kind is ook al zo ziek"
- "Wat niet weet, wat niet deert"
Dat soort gezeik. Ik ken haar niet want hij is gelukkig een kennis, maar tjongejonge... Tussen de middag gaat hij naar hotel om een andere vrouw te neuken die haar man ook besodemietert.

woensdag 6 augustus 2014 om 20:44
quote:dubiootje schreef op 06 mei 2014 @ 21:44:
Net gelezen, volgens mij stond deze er nog niet bij:
Hij heeft me zelfs meegenomen naar zijn therapeut om me te laten zien dat hij echt van me houdt en voor mij wilt gaan.
Deze is dan ook wel weer echt geniaal.
Net gelezen, volgens mij stond deze er nog niet bij:
Hij heeft me zelfs meegenomen naar zijn therapeut om me te laten zien dat hij echt van me houdt en voor mij wilt gaan.
Deze is dan ook wel weer echt geniaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.