Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Mmmm. Wie zou een goede Ine zijn dan?

Fille, natuuuurlijk krijg je er een beschrijving van leuk manvolk bij. En een hoofdstuk met mannen die je ab-so-luut moet negeren.

Zo, de laatste lieve Ierse dame heeft haar boarding pas (als je die tenminste kunt printen) geprint en nu ga ik slapen . Heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook minder boeken sinds het forum. En minder tijdschriften. Vind het allemaal zo slapjes, die verhalen vergeleken met het forum Real life shit, daar kan niks tegenop. Ik ben ook een liefhebber van real-life tv - en van roddelbladen-.en daar mag ik graag mijn politiek correcte collega's mee shockeren.

Maar maak je geen zorgen hoor, zij kennen jullie niet
.
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 23:25:

Ik vind Carice van Houten een echte Fille!

Nou daar kan ik mee leven. Als Halina Reijn hier maar buiten blijft.

Ja ik ben echt voor. Ik heb mijn broer ook gesmst. En hij is heel leuk, maar al aan de man.
Ine is Sara Ramirez:

Ik dacht al aan haar voor ik het plaatje zag hoor
Als Mila Spijker speelt, dan mag Bram Moszkowicz de buurman zijn..

Oh shit ben in de war met Eva Jinek (en Bram...)
.
Ik vind Carice eerder een Nemo!
Als de dijken breken kan zeeland zich beter opmaken voor een nieuw watersnoodramp

ik blijf vast mn leven alleen
Isiss is Cameron Diaz. Penelope Cruz is La Moon.
Briljant.

Ik kende Jana niet, maar heb gekeken en kan er (goed) mee leven. Punt is dat ze dan wel Duits met een Hollands accent moet gaan leren. Van Carice weet ik dat ze dat kan.
@ Nemo: Nee hoor is niet erg dat je me "ontmaskert" hebt. :):) Jij weet dat ik hier mee lees.

Ik denk dat er nog genoeg anderen meelezen met dit topic! Juist omdat het vaak zo ontspannend en heerlijk is om te lezen en eventjes nergens aan te denken. En een boek hiervan uitbrengen: Super idee. Denk dat het gelijk de nr 1 op de bestsellerslijst is.

@ Marg: Ik heb een tijdje op Marokkaanse partner meegeschreven, maar dat hield al snel op, want relatie voorbij. Toen las ik hier ook al mee. Toen een hele tijd niet en sinds een paar maanden weer wel. Was toch nog steeds nieuwsgierig naar jullie verhalen, ook omdat ik zelf weer iemand in t buitenland ben tegen gekomen.

Alhoewel ik er niet altijd de tijd ervoor heb. Maar omdat ik tussen kerst&oud en nieuw verplicht vrij was, eigenlijk net als Nemo moest/moet leren, heb ik op het forum veel meegelezen. :):):) Maar nu weer gewoon aan t werk overdag, dus niet veel tijd meer over om bij te lezen en zeker niet als het in dit rappe tempo gaat :):)

En Nemo ken ik inderdaad! :):):) Heel veel succes morgen met je examen!
Eva Jinek is meer een Miss Speeseend, vind ik .

Rianne is Miljuschka Witzenhausen.
Jooles is Nigella Lawson, maar dat is jammergenoeg geen actrice.
Fille wie is die man op jouw plaatje? Of is dat een hele domme vraag? Weet je dat ik daardoor steeds het idee moet onderdrukken dat je eigenlijk een man bent?
.
Je kijkt zeker ook geen journaal meer sinds je het forum hebt Impala?
Marg, jij bent hier goed in. Wie speelt jou? Ik kan prompt echt geen actrices bedenken. Nigella Lawson is geweldig trouwens.

Impala, mijn plaatje is de grote Harmen Siezen. Ik dacht net vandaag dat ik dat misschien eens moet veranderen, maar ik hou me daar niet zo mee bezig.

Balou, ik 'ken' je wel. Als meelezer.

Ik heb al bedacht wie Berliner speelt (ik dacht dat partners kunnen mensen misschien beter zelf bepalen) en ik dacht aan Dragan Bakema ofhoehijookhetenmag.
Ik ken de meeste niet waar jullie het over hebben. Geen tv.

Zit te chatten met een hele leuke Turk. Dat kom weer meer in de richting
Denken jullie dat Pete Doherty Bassist zou willen spelen? *droom*
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Huhhh... Eh niet zoveel nee. Ik werk bij een krant, ik heb het hele journaal al gelezen als ik thuiskom.

graaft diep.....

Help me?
.
Ik vraag me ook al tijden af wat Fille met Harmen heeft eerlijk gezegd...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ohhhh de grote ,Harmen. Logisch dat ik zo diep moest graven, die is toch al dood ?
.
Ik vind dat we hier geldschieters voor moeten zoeken

(denk trouwens ook da tiedereen die nu op bed ligt vanavond een hartverzakking krijgt als ie dit allemaal moet gaan bijlezen, zoveel hebben we nog nooit in 1 avond geschreven!)
Mij speelt Reese Witherspoon goed?

Voor Berliner zou ik trouwens Kais Nashef gekozen hebben maar Dragan Bakema is ook wel leuk!
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 23:48:

Denken jullie dat Pete Doherty Bassist zou willen spelen? *droom*Ik had me er meer een soort Eric Clapton bij voorgesteld (of is die ook al begraven) ?
.
Ik weeet ook niet wie het is.

Maar ik ben ook een Domme gans

Ben trouwens blij dat ik bij de mensen hoor die nog wakker zijn. Men, je zou dit maar allemaal moeten bijlezen
Oh dat is een goede Marg. Ik ga Kais Nashef even opzoeken.

Impala, nee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven