Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
mannen via de chat vinden ben ik goed in ja.

Als we dan toch gaan spelen kunnen we ook wel het H. verhaal verfilmen. Ik bedoel, das pas echt goed voer

Ik weet ook al wie hem speelt: Orlando Bloom

echt 2 druppels water!
Eentje dan....

.
Dat model vind ik dan echt weer niks/
Dat vind ik wel een leuke man impala.

wie is dat?

(of is dat weer een domme gans vraag)
Voor mn buurman: Rutger Hauer. Maar dan wel zoals ie was in Turks Fruit en geen dag ouder!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:fille schreef op 05 januari 2010 @ 00:09:

Kan Peter Blok er ook in? Die vind ik leuk. Oeh en Michiel Huisman.

Marg, heb je ook al iemand in gedachten voor je eigen vriendlief? Zo nee, dan val ik nu van mijn stoel.

Nee niemand. En wil je de mega stomme reden ook weten? (want ik zit er al een tijdje over na te denken)

Iedereen die ik in mijn hoofd heb is minder lekker of minder leuk. No kidding

Peter Blok kan jouw vader anders wel spelen denk ik Michiel Huisman is R.
Spijker, regel jij zelf dan even een tijdmachine of een zwembad met oil of olaz?
Ik hou ook helemaaaal niet van borsthaar. Heeft mijn vriend ook niet, en hij ruikt gelukkig ook niet naar man. En heb vroeger vriendjes gehad die make-up gebruikte dus ik kan je wel een beetje volgen Spijker. Zou tien jaar geleden ook wel into Pete geweest zijn. Maar mijn smaak is een beetje veranderd, ik zie nu het zielige erdoorheen. Ik ga en ging wel helemaal plat voor een beetje arrogante lach. Zoals van Javier. En Robbie W,
.
Fille, heb je overigens nog iets gehoord van oud&nieuw-meneer?
Marg, weet je hoe oud mijn vader is? En dat is een bijzonder foute opmerking over je vriend. Maar wel lief.
Oh goeie Nemo, Orlando Bloom!!!!!

Die foto die Spijker plaatst is Javier Bardem.

Ik heb eigenlijk geen type, ik vind zoveel mannen leuk, maar het moeten wel mannen zijn. Zo'n Pete Doherty, ik snap echt niet wat je daar leuk aan kan vinden (sorry Spijker, ik ben nog steeds in shock!). Toen hij een concert gaf in een bepaalde Nederlandse stad moest hij 'opgesloten' worden op het terrein en is hij alsnog ontsnapt om drugs te gaan scoren.
Impala, uiteindelijk was/is/bleek Bassist ook tikje zielig. Ja toch? Met z'n drama en z'n onzekerheid. Dus dat klopt wel...

En ik bedoel geen arrogante lach. Ik bedoel zo'n ondeugende lach.
Als bassist op Pete lijkt dan hou ik helemaal vol wat ik op het andere topic zei, dat ik denk hij nog wel andere issues heeft waar je niks van weet. Dat ie niet voor niks zegt dat zijn leven een puinhoop is en dat die groter is dan jij denkt. Ja ik kan wel eens snel conclusies trekken ;)
.
Een zwembad met oil of olaz!

Ja een arrogante blik vind ik ook wel leuk, wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is een grappig of open gezicht. En een grote horror: een wipneus.

Maar mijn vriendje van nu kan zo op een kalender en mijn vorige vriendje leek meer op Eminem dus het kan verkeren
quote:findingnemo schreef op 05 januari 2010 @ 00:13:

Dat vind ik wel een leuke man impala.

wie is dat?

(of is dat weer een domme gans vraag)Dat is Javier. Ga als de wiede weerga Vicky Christina Barcelona kijken!
.
Nou Impala, dat dacht ik ook meteen. Stom hoe uiterlijk je beeld kan veranderen. Ik zag bij bassist altijd een grote stoere kerel, ik weet niet waarom want Canada heeft niet echt een stoere / sexy uitstraling:
Ja, ondeugend is een beter woord ja... Ik zocht ernaar maar kon niet vinden.
.
Maar ja, ik schreef net ook al dat ik zelf ook een beetje groezelig kan zijn en niet zo keurig he... Nou is Pete een overtrokken, uitvergroot voorbeeld. Maar toch.

En nee Bassist lijkt niet echt op Pete, maar ik zou Pete heus wel daten! (en jullie niet, mooi zo, weer wat concurrentie minder )
quote:Margaretha2 schreef op 05 januari 2010 @ 00:20:

Nou Impala, dat dacht ik ook meteen. Stom hoe uiterlijk je beeld kan veranderen. Ik zag bij bassist altijd een grote stoere kerel, ik weet niet waarom want Canada heeft niet echt een stoere / sexy uitstraling: [afbeelding] Hahahaha, wat erg! Maar Marg, heb je nooit een echte foto van Bassist gezien? Hij is wel vrij lang, maar smal. Geen stoere kerel, absoluut niet.
quote:Spijker schreef op 05 januari 2010 @ 00:16:

Fille, heb je overigens nog iets gehoord van oud&nieuw-meneer?Ohjee, dat was ik door de pret alweer vergeten. Nou nee, ik had me voorgenomen om vanavond te bellen zodat ik zijn zusje nog kan zien, maar ik zag er zo vreselijk tegenop . Dus heb er drie glazen wijn tegenaan gegooid maar het door alle consternatie hier vergeten. Maar moet hem morgen echt contacten want zij gaat bijna weg. Maar zijn actie komt echt in de top 10 van meest overdonderende momenten in mijn leven ( en ik ben echt wel vaker vanuit het niets - om het even plat te zeggen- op mijn bek gepakt, dus daar lag het niet aan) dus ik vind het heel raar. Straks spreken we af en dan komt zijn vriendin mee. Er staat me ook iets van bij dat een vriendinnetje (of vriendinnetje van vriendinnetje) van haar langs liep toen hij mij zoende dus ik weet niet wat er gebeurd is sinds vrijdag.
Ow, wat jammer dat je vergeten bent te bellen!
Eminem... Jij was toch vroeger een raveteef. Daar kon ik me ook al niks bij voorstellen ;) Of is woord dat nog erger dan sloerie?
.
Nee ik heb geen echte foto gezien!!! Heb geen Sherlock Holmes gespeeld op facebook. Which reminds me. Komt deze in Nederland ook uit?

Ik wil hem wel gaan zien.
quote:Spijker schreef op 05 januari 2010 @ 00:24:

Ow, wat jammer dat je vergeten bent te bellen!Ja heel naar.
Nou het viel wel mee hoor, ik was meer raveteef light We gingen wel altijd hakken maar ik ging niet naar allerlei illegale feesten (maar daar was ik toen ook nog wel iets te jong voor). En ja, mijn vriendje was zo niet, die droeg van die skaterschoenen en wijde broeken en hoodies (maar hij hield niet van hiphop meer van Blink 182 enzo - ik zeg nou maar iets, ik heb zelf niets met die muziek).

Toen was het heel leuk, zo'n ongeïnteresseerde badboy, maar nu vind ik dat niet meer echt interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven