Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 04 januari 2010 @ 23:52:

[...]

Ik had me er meer een soort Eric Clapton bij voorgesteld (of is die ook al begraven) ?*schrik* Nee, zit jij even fout!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Eric clapton

Nee

al weet ik ook niet wie die ander is
Kais wie en Dragan hoe?? Moet misschien eens meekijken op het fotos van celebs-topic. Ik loop hopeloos achter.

Reese ken ik nog net, meen je toch niet met dat rare mondje? Ik zou je wat beters hebben toebedeeld maar kan er even niet opkomen ;)
.
Misschien kan Anneke Blok iemand spelen? Die zag ik vorige week in 'Alles is liefde' en ik vind haar zo leuk. Kjong? Cadi?
Ik dacht meer aan een soort Javier Bardem (of Jeffrey Dean Morgan) voor Bassist, maar dan zit ik dus helemaal verkeerd!!!!!
Pete aka bassist:

Hoe oud denken jullie allemaal dat Bassist is? Nee hoor, hij is type: skinny jeans, haar perfect gestyled, magere man, tikje naar de klote.

Edit: plaatje met bas gevonden.
Oeh Marg, Kais, vind ik ook wel wat. Voor het echte leven dan. We laten hem sowieso auditie doen.
ja dat lijkt me een goeie Spijker
wie regelt de audities? Dat kan Marg goed doen denk ik
Jee, Marg! Jij bent hier echt goed in! Wat leuk dat jij er zo allemaal leuke actrices en acteurs bij plaatst! Applaus!
Jaaaah Javier Bardem, kan eindelijk eens meepraten!

Heb Vicky C B speciaal voor hem drie keer gezien.

Types als Pete vond ik vroeger heel erg spannend maar ben ik gek genoeg vrij opeens opeens overheen geraakt. geen idee waardoor.
.
Vond de eerset foto leuker spijker

die turk wil volgens mij ook alleen sex

ik trek zelfs zulke mannen aan op datingsites zonder profiel en foto.

das toch knap
Nou Nemo, als jij nou online contact legt? Volgens mij ben je daar nogal goed in! Dan scharrel ik de figuranten op in de kroeg ok? Kjong doet de indringende gesprekken om te zien of de motivatie wel goed zit en Cadi houdt het overzicht.
Moeten we niet eerst een boek? Of skippen we dat?
quote:impala schreef op 04 januari 2010 @ 23:55:

Ik zou je wat beters hebben toebedeeld maar kan er even niet opkomen ;)

Haha ja zo lust ik er nog wel een paar!

Ik heb gewoon gegoogled, die Kais komt uit Paradise Now.

Anneke Blok is inderdaad heel leuk!!!!

En Reese, ja, heeft wel een raar mondje, maar ik vind haar heel leuk, heel open, en met southern charm, daar hou ik wel van!

Ik ben nog aan het bijkomen van het idee dat Spijker Pete Doherty lekker vindt. Die weegt denk ik 50 kg!!!!!! Geef mij maar een échte vent.

Javier Bardem is trouwens eerder Kman denk ik. Matthew McConaughey is de man van Etosha.
quote:fille schreef op 05 januari 2010 @ 00:00:

Oeh Marg, Kais, vind ik ook wel wat. Voor het echte leven dan. We laten hem sowieso auditie doen.En vragen hem wat hij vindt van acteurs die hun weg naar boven op hun rug afleggen...?
Oh zal ik voor de duitstalige figuranten zorgen? Dan heb ik een doel de komende twee maanden.
Hahaha

Het boek...

tsja... ik denk nog steeds dat dat goed zou verkopen/

dat kan dan het 11e boek zijn spijker op fb!
Mijn schatje lijkt wel heeeeel klein beetje op Javier... Maar nooit genoeg natuurlijk

Vroeger vond ik hem oom al het mondje van Robbie Williams hebben.. En ik was niet de enige die dat erin zag.

Matthew is ENG, zag gister nog een foto van hem voorbij komen.
.
Dat jullie hier nou van de ferme mediterrane macho's zijn... Ik val op jongetjes-mannen. Met lachogen en leuk haar. En een tikje ijdel en slank. En het liefst zonder borsthaar en dat ze lekker ruiken en niet naar zweet. En goed gekleed gaan. En een klein tikje androgyn zijn.

Tja, daar kan ik ook niets aan doen!
De buurman (van Ine) is denk ik Dennis vd. Geest (ook geen acteur maar misschien geïnteresseerd in een carrièreswitch?)
quote:Margaretha2 schreef op 05 januari 2010 @ 00:05:

[...]

En vragen hem wat hij vindt van acteurs die hun weg naar boven op hun rug afleggen...?Hé waar zie je mij voor aan?
Je trekt geen gekke Turken aan Nemo, die schieten gewoon lukraak om zich heen en jij bent de enige die ze antwoord geeft. Deed ik vroeger ook, serieus in gesprek gaan met loosers. Schiet je niks mee op.
.
Kan Peter Blok er ook in? Die vind ik leuk. Oeh en Michiel Huisman.

Marg, heb je ook al iemand in gedachten voor je eigen vriendlief? Zo nee, dan val ik nu van mijn stoel.
Jongetjes mannen vind ik ook wel wat hebben maar ik denk dan eerder aan Justin.

Wie ik trouwens echt méga lekker vind is het model van Paco Rabanne (ook echt een jongen):

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven