Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Ik typ net een enorm stuk, maar dan ook echt een enorm stuk! Reacties op iedereen gegeven en een heel stuk geschreven over het feit dat ik binnenkort weer legaal hier mee schrijf. Echt zeker 1Atje lang. En nu is het weg: foetsie!

Ik moet ff wat anders gaan doen en straks nog een poging wagen, want grrrrr, hier word ik niet vrolijk van!!!
Nemo, wat gaat er gebeuren dan?
Ok, daar gaan we weer... poging 2:

Er staat woei boven aan mijn pagina! Dat typte ik net als eerste omdat dat er stond, maar het staat er nu weer!

@La Moon: ik had je door de war gehaald met Nomade en dacht dat je in Gambia zat, waarschijnlijk omdat jullie rond dezelfde tijd zijn vertrokken. Een zandstrom bij jou is dus ook nog echt woestijnzand van bij mij Welk canarisch eiland woon je nu? Ik heb nog een tijdje in de reisleiding gewerkt op Tenerife (of had ik dat al eens eerder verteld?)

@Nomade:kwam er dus net achter dat jij degene bent in Gambia en dat je er ook nu bent! Hoe is het? Heb je ook zandstormen

@Es: lekker zo'n weekje Turkije! Vakantie is toch ook om uit te rusten?

@ Magnolia: nog eeen 3e studie?! Wauh! En dan ook nog rechten. Welke studie doe je nu ook alweer? En hoe lang nog voordat je daar mee klaar bent?

@Jooles: fijn dat het werken 3x3 goed ging. Wanneer wordt het nu weer opgebouwd? En vind je dat fijn of zie je daar juist tegen op. Kan me voorstellen dat je moeilijk momenten hebt ivm je Chinees. Is ook niet niks om van veel contact naar geen contact te gaan en je had natuurlijk wel plannen om naar Sevilla te gaan, naar China en eventueel hem te gaan volgen. Dat toekomstplaatje moet nu weer volledig aangepast worden, dat kost tijd. Sterkte!

@Spees: ben te laat om je veel plezier te wensen, dus ik hou het op: hoe was het? Is het de eerste keer dat je zijn ouders hebt ontmoet?

@Kjong: veel plezer!

@Fille: je bent er dus nog wel, maar hoe is het? En hoe gaat de liefde?

Zo.. volgens mij had ik zoiets net ook getypt. De rest was voornamlijk alweer oud nieuws, dus daar heb ik maar niet meer op gereageerd.

Oh wacht, ik vergeet Isiss: lekker zo'n avondje uit je bol!! Zeker zo "veilig" in een homo discotheek!

Eerst maar even dit posten.
en dan nu mijn eigen verhaal.

We hebben het er lang over gehad, maar over waarschijnlijk max 2 weken hebben we weer een LDR. De situatie hoe die de laatste tijd is, is niet goed voor onze portemonnee, niet voor de relatie en niet voor ons beiden. Dus heeft Habibi besloten weg te gaan uit Marokko. HIj wil weer een seizoen als reisleider gaan werken. Vast salaris, huisvesting, verzekering en vervoer geregeld + commissie. In 1 seizoen kan je gewoon goed geld verdienen en hier in Marokko is momenteel niks wat dat kan overtreffen.

In eerste instante hebben we nog de mogelijkheid besproken om samen te gaan. We hebben een duobestemming aangeboden gekregen op Rhodos. En hoe verleidelijk dat ook klonk, ik wil het toch niet doen. Om 2 redenen eigenlijk. De eerste is dat ik voor dit jaar al veel rondreizen in marokko heb toegezegd, als ik die nu afzeg (vooral die van 14 maart en 25 april) dan maak ik echt geen vrienden! En aangezien ik dit werk overal ter wereld kan doen zelfs als ik een vaste baan waar dan ook heb (en dan bv 1 reis per jaar doe) wil ik dat echt niet opgeven! De 2e reden is dat ik eigenijk ook geen zin heb om weeer mijn spullen te pakken, een nieuwe plek te leren kennen, nieuwe mensen te leren kennen en dan na een half jaar weer weg te gaan. Ben ik eigenlijk beu.

Dus gaat hij alleen en blijf ik in Marokko VInd het wel een beetje "eng", maar opzich ga ik er niet veel zijn. Habibi gaat rond de 7e waarschijnlijk weg en dan komt mijn vader op bezoek tot de 14e. Dan heb ik een reis en meteen na die reis ga ik naar NL (6 april) en dan blijf ik daar tot de 23e ofzo. Dan kan ik in die tijd ook Habibi zien (die dan hopelijk nog in Belgie is). Daarna weer een reis, 5 dagen thuis en dan weer een reis. Dan is het juni en ga ik weer een dag of 20 naar NL en ook weer Habibi op zoeken. Dan werken, werken, werken tot eind augustus en dan zien we wel weer verder. In september is de ramadan dus dan heb ik denk ik geen reis. We moeten dan kijken hoe het ervoor staat met ons en wat we willen.

Ondanks dat dit geen makkelijke beslissing was is dit wel het beste denk ik op dit moment. We irriteren elkaar teveel in deze situatie, terwijl we juist ook nog steeds zo gek zijn op elkaar! De laatste tijd heeft Habibi ook teveel op mij geleund waardoor hij zich waardeloos voelt, maar ook niet waardeert wat ik voor hem doe. Even uitelkaar zet alles weer in perspectief. Hoewel dit "een stap terug" is, voelt het niet helemaal zo. Het voelt meer noodzakelijk voor deze relatie momenteel. En hij heeft me overtuigd dat hij verder wil met mij en dat gevoel heb ik ook. Ik wil ook verder met hem, dus de tijd zal het leren.

Ik ben hier binnenkort dus weer officieel, als LDR. Maar dan ik in Marokko en hij in Belgie. Ironisch eigenlijk.
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 24-02-2008 16:15
Reden: -
% gewijzigd
zo het staat er allemaal. ZIe je hoe lang? Is toch KUT als dat weg is en je moet het opnieuw typen!
Inderdaad ironisch. Maar het klinkt wel als een goede beslissing. Het geeft jullie wel de mogelijkheid om weer de leuke dingen van elkaar in te zien en even te 'ademen' en gelukkig zit je niet een half jaar in Marokko uit je neus te eten. Ook wel een moedige beslissing. Wat vindt Habibi ervan dat hij weer naar België gaat? Zin in of een gevoel van gefaald hebben?

Ik ben er dus nog. Lees ook mee, maar weinig te melden. Over de liefde kan ik momenteel geen zinnig woord zeggen. Heb gisteren per mail mijn hart uitgestort en heb hem net eventjes gesproken maar het er niet over gehad. Ik weet het dus niet.

Isiss, wat goed dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Zoiets moet ik ook weer 's doen. Ben al tijden niet meer goed uitgeweest!
Nemo: ik ben inmiddels al bijna 2 jaar afgestudeerd en werk ook al weer bijna 2 jaar full time.

Even een date verslag. Gisteren bij hem op bezoek, want hij ging voor me koken. Ik keek op het fornuis en dacht oh nee wat is dat voor prutje. Maar goed heb het toch maar braaf opgegeten. Ik merkte wel dat ik me op een gegeven moment heel erg zat te ergeren aan hem, proberen grappig te zijn, maar het gewoon niet zijn, of ineens ergeren aan zijn manier van lopen, alsof hij huppelt. Later bekende hij nog mega fan te zijn van een bekende popster en daar serieus tot vorig jaar in zijn oude huis nog posters in zijn slaapkamer van had hangen!!! Echt als man van tegen de 30 dan doe je dat toch niet. Popster was in de categorie Madonna, maar dan een man..... Constant ook discussies over serieuze onderwerpen, nou daar heb ik soms ff helemaal geen zin in, wil gewoon soms slap ouwerhoeren. Dus dit gaat em niet worden, snel maar ff weten dat er van mijn kant totaal geen chemie (meer) is.

He Nemo dat is zeker ironisch. Wel goed dat Habibi inziet dat hij weer moet gaan werken, alleen dat het dan wel in Belgie is... Komen jullie vast wel uit!

Zo ik ga maar ff boerenkool met worst maken
Ik dacht ook al dat ik me niet kon herinneren dat je aan de studie was. Ik haal soms ook zoveel doorelkaar! Maar snap hem nu, je gaat naast je werk rechten doen. Weet je het al zeker?

Jammer van je date. Ben je niet heel kieskeurig? Ben het trouwens wel met je eens dat een man van bijna 30 geen poster op zijn kamer moet hebben hangen van een popster.
Weet het bijna zeker, heb volgende maand een gesprek met de studieadviseur, het enige dat er mis kan gaan is dat ik word uitgeloot.

Hmm nee ik vind niet dat ik kieskeurig ben. Iedereen heeft wat minder leuke kanten, ik ook, maar als je iemand geweldig vindt, dan zie je dat niet meteen. Ik heb gewoon te weinig chemie met hem. Ik zie mezelf gewoon niet hand in hand met hem lopen. Terwijl ik eerst dat van: Ja ik wil wel kijken waar het heen gaat.
Dat is ook, als je iemand geweldig vind dat hoort die chemie er te zijn!

Vroeg het me gewoon af :-)
Ja precies. Hihi snap wel waarom je je dat afvroeg als ik zo mijn berichtje teruglees. Ik bedoel je ergeren aan iemand zijn loopje is nogal vreemd, maar goed dat zou ik niet hebben als er veel chemie was geweest tussen ons. Dan zie je dat soort dingen niet
Jeej, eindelijk weer even de laptop voor mij (vriend heeft nl. Chileense tv op internet ontdekt).

Nemo: dat is inderdaad nogal wat en ik vind het ook een hele moedige beslissing van je! Als de situatie zoals die nu is niet echt geweldig is, dan is even een adempauze inlassen helemaal geen slecht idee. Maar het blijft best een hele stap, maar zoals je zelf al zegt, het is geen stap terug en jullie gaan echt voor elkaar, dus het komt goed.

En ja, wij worden hier inderdaad verblijd met het woestijnzand dat uit jouw richting komt . Wilde eerst nooit zeggen op welk eiland ik zit, ivm herkenbaarheid, maar volgens mij weet een goede bekende mij hier toch al zo uit te halen.....dus vooruit , ik woon op Fuerteventura. Tenerife ben ik nog nooit geweest, hoe vond jij het daar?

Magnolia: ja dat klinkt niet echt als chemie he. Moest wel lachen om die posters van hem. Nou ja, het is beter dat je er nu al achter komt dat het niet werkt, toch?

Fille: gaat t wel goed met je?

Isiss: leuk je stapavond! Nog last gehad van allergie?

Over stappen gesproken: vandaag sinds tijden weer eens een echt goede kater te pakken en dat terwijl ik niet eens zoveel op had. Ben ik al zo oud?
Jeetje, wat een hoop geschreven ineens weer!

Isiss, leuk zo'n stapavondje! Kan me voorstellen dat stappen in zo'n homo-tent onwijs veel lol is! En haha, van breezers naar cocktails, friet en wodka, klinkt goed

Nemo, jeetje wat een beslissing! Wel knap hoor. Kan me voorstellen dat het nu wel een beetje raar voelt, jij in Marokko en hij in België. Ben wel blij voor je dat je een aantal reizen hebt staan. Ik hoop dat de afstand jullie en de relatie goed gaat doen.

Magnolia, wat jammer van je date, joh! Maar ja, ben het wel met La Moon eens, het is maar goed dat je er al nu achter komt. En ik vind eigenlijk best wel dat je een beetje kieskeurig mag zijn, je hoeft toch niet voor de eerste de beste te gaan, terwijl je je al snel aan een paar dingen ergert? Dat is wel meteen een teken dat t m inderdaad niet gaat worden. Ben nu wel benieuwd wie die popster is eigenlijk, haha! Robbie misschien? Anyway, hoe was de boerenkool? Spannend trouwens, dat gesprek met de studieadviseur. Is er een loting voor rechten? Ik dacht altijd dat je daar zo in kon stromen...

La Moon, succes met je kater

Fille, dat klinkt niet al te positief...

Spees, ik ben véél te laat om je plezier te wensen...dus hoe was het? En dank voor je aanbod, misschien idd gezellig om binnenkort weer ns af te spreken?

Kjong, jij ligt ondertussen denk ik in Kman's armen...geniet!!!

Oja, Nemo, dat 3x3 uur ging op zich wel goed, maar was wel de eerste week, die niet 100% goed ging. Het plan is op zich om het na aankomende week weer te verhogen, naar 3x4 uur. Die verhoging gaat theoretisch om de 2 weken. Maar ik wil even afwachten hoe het aankomende week gaat. Als het weer niet helemaal lekker loopt, denk ik dat ik ga vragen of we het nog een weekje of wat 3x3 uur kunnen laten. Op zich vind ik het heel fijn dat ik nu weer bezig ben, van dat continue thuiszitten werd ik ook een beetje gek (je voelt je dan zo niet-nuttig) en ik wil graag weer zsm normaal kunnen functioneren en m'n baan gewoon weer 40 uur pw kunnen uitvoeren (maar niet meer 60 uur pw ) . Maar ik merk wel dat ik eigenlijk zelf te snel en te veel wil, dus ik moet mezelf een beetje in toom houden. Ik ben op de goede weg, gelukkig, maar de weg is nog wel lang. En ik ben het met je eens, toekomstplaatje moet weer aangepast worden. Dat kost inderdaad tijd, maar het gaat zeker lukken! Ik vind het wel heel fijn dat ik bij jullie mijn ei kwijt kan
Hee Nemo, wat een heftig besluit! Maar zoals de anderen ook al zeggen: het klinkt op zich wel goed. Wat ik wel erg goed vind om te lezen in je verhaal is de zin dat jullie je nu aan elkaar storen maar dat je hem nog wel heel erg lief vindt. Klinkt alsof je er op tijd bij bent om iets te veranderen. Sterkte, want het zal niet makkelijk zijn.

En Isiss lekker wezen stappen. Dat heb ik ook al in geen tijden meer gedaan! Klinkt leuk!

Magnolia, ik reed nog langs je huis gisteren, was naar de Gamma geweest. Balen van je date maar eigenlijk geldt voor jou een beetje hetzelfde als voor Nemo: goed dat je het op tijd beseft. Anders wordt het maar zo zonde van de tijd. En wat stoer dat je gaat studeren weer! Zou ik soms ook nog wel willen, maar ik ben er echt te lui en te weinig gedisciplineerd voor. Hmm, toch wel leuk om eens over na te denken trouwens. Wat zou ik dan willen?

Fille, ik hoop dat je snel een goed gesprek krijgt meis. Wat lijkt het me moeilijk om zo te twijfelen en in onzekerheid te zitten op die afstand. Ik hoop echt dat jullie er snel uit komen en dat je je snel weer beter voelt erover. Oja, en moesten wij niet nog eens eten samen?

Cadi: volgens mij heb ik met jou ook nog wat af te spreken trouwens!

Jooles: pas je op jezelf?

En La Moon: het klinkt toch wel erg leuk daar allemaal hoor! Alleen de naam van je eiland al. :-) Dat je dan kunt zeggen dat je daar wóónt...!

Yas: hoe is het met jou?

Kjong: al weg? Geniet meisje, en ik hoop dat julie snel een beter pad op mogen wandelen samen! Damn, het heeft allemaal wel lang genoeg geduurd zeg!

Hier alles prima. Lief gaat morgen weer op pad om te gaan werken dus ons contact gaat vanaf morgen weer moeilijker en minder frequent worden (en ik ga weer jaloers worden op al die leuke, jonge, vrijgezelle en ongetwijfeld uiterst mooie en in vakantiestemming verkerende jongedames bij hem in de truck). Werk is nog steeds erg leuk en vermoeiend. En vroeg toch écht om een nieuwe garderobe dus ik heb een kast vol nieuwe kleren: heerlijk zo'n nieuw salaris!
Jooles: In Leiden geldt er een numerus fixus. Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat komen. Hij is mega fan van Michael Jackson. Ik snap best dat iemand fan is van de muziek, maar om nou posters op te hangen terwijl je bijna 30 bent, tja dat gaat me gewoon te ver.

Etosha: is je huisje nu helemaal af? Of zijn er nog een paar kleine klusjes die je moet doen? Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?

Zow het is weer maandag en we mogen/moeten weer.
Hihi Magnolia,

Ik moest echt lachen toen ik je beschrijving van je date las, want op zich lijkt dat wel op mijn vriend.

Ook hij kan niet koken (al red hij zich aardig goed met Knorr-Wereldgerechtpakketten en inmiddels heeft hij al het een en ander van mij geleerd) en ook hij kan soms erg doordraven over een onderwerp waar ik al geen zin meer in heb om erover na te denken. En soms vind ik ook dat hij raar loopt en bovendien heeft hij ook een voorkeur voor foute muziek (Marco Bosato in zijn geval, maar hij heeft er geen posters van in de slaapkamer hangen).

Maar het grote verschil is toch wel dat ik hem ondanks die foutjes geweldig vind en dit juist schattig aan hem vind ipv irritant. Al dit was trouwens wel een van de redenen waarom ik in het begin nogal afwachtend en twijfelend was over mijn gevoelens voor hem en steeds op zoek naar addertjes onder het gras. Gelukkig bleek dat dit zijn enige gebreken zijn
Oh en zwaai voor Etosha, niet jealours zijn op andere dames!!!!

En knuffel voor Jooles, niet te snel te veel willen.

En verder weet ik het niet meer

(mijn postings teruglezend merk ik dat ik vandaag wel vaak 'en' gebruik, maar ik heb geen zin over betere construcies na te denken nu, aan het werk!)
Ja precies Es, jij merkte dat er chemie was tussen jullie en dat gevoel had ik niet. Dan heeft het wat mij betreft weinig zin om verder te daten. Ach mijn tijd komt wel, alleen liever vandaag dan morgen, hihi
Goedemiddag dames! Ben weer terug in NL na een superleuk maar natuurlijk veel te kort weekend..

Doe ik zo even over vertellen, nu eerst even op iedereen reageren hier. Er gebeurt hier ook zoveel als je een keer 3 dagen niet reageert.

Nemo, wat een heftig besluit! maar zoals iedereen hier voor mij ook al zei, klinkt het ergens toch wel goed voor jullie. Veel succes iig met je vernieuwde LDR, en lekker dat je zelf ook veel op reis bent in die tijd.

Magnolia, jammer dat je date t ' toch niet helemaal was'.. Heb toch wel dubbel gelegen omdat poster-verhaal..

Kjong, geen idee of je dit leest, maar GENIET van je tijd daar!

Isiss, klinkt hilarisch je avondje stappen. Was tot afgelopen zaterdag voor mij ook alweer maanden geleden. Hoe ist trouwens afgelopen met die katten icm allergiepil?

Fille, alles goed?

Jooles, rustig aan blijven doen hoor! dan beloof ik dat ik dat ook zal doen. scheelt dat t bij mij na een vrij zwaar weekend ook gewoon niet lekker gaat, en ik dus vanzelf rustig aan moet doen..

Goed, Jooles vroeg ook al hoe het was, dus daarom maar even uitgebreider verslag.. Het was super! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik was ooit lang geleden al een keer bij zijn ouders geweest en heb ze ook met J's verhuizing een keer gezien, dus wat dat betreft viel het wel mee. Zijn hele lieve mensen, verstaan alleen jammer genoeg geen engels, en mijn duitse woordenschat is wel verbeterd, maar nog bij lange na niet briljant helaas.

Vrijdag een lange treinreis gehad, halverwege in Dusseldorf ingestapt in de trein waar J. al inzat. 3 uur gezellig zitten kletsen, gegeten en waarschijnlijk de hele coupe geirriteerd met ons vrij 'kleffe' gedoe. Jammer voor die mensen.. Had m'n vriendje ruim een maand niet gezien, dan mag dat, toch? J.'s ouders hebben ons rond middernacht opgehaald van t station, en was toen zo ontzettend moe dat ik bij J. thuis vrijwel direct in slaap ben gevallen.

Zaterdag moesten we redelijk op tijd uit bed voor ontbijt, was erg gezellig en ben weer enorm verwend met verse broodjes, eieren en sapjes. 's Middags eigenlijk niks gedaan tot we naar het feest met z'n vrienden moesten. Begon s middags al, en was erg leuk die mensen eindelijk een keer te ontmoeten. Eigenlijk pas s avonds met een goede vriendin van Jens engels gepraat, voor de rest alleen maar duits, en dat vond ik best knap van mezelf.

Feest was erg gezellig, lagen uiteindelijk dus weer veel te laat en met veel te veel drank op in bed.

En toen was het alweer zondag, na het ontbijt en het uitpakken van J.s verjaardagkado's (hij is morgen jarig) weer naar de trein. Zo'n fijne trein met van die kleine coupe's met 4 stoelen en 0,0 privacy, die natuuriljk stampvol zat.. Beetje jammer.. Nog jammerder was dat ik in Duisburg toch echt moest overstappen om weer richting Nederland te reizen.. Weekend was alweer over, en daar was ik het toch echt niet mee eens.. Was lang geleden dat ik me met afscheid nemen zo ontzettend klote voelde, niet dat weggaan ooit leuk is, maar zeker nu ie op slechts 4 uur reizen woont is de afstand toch niet meer zo onoverkomelijk. Maar gisteren voelde het zo oneerlijk. Had J. voor mijn gevoel nog maar amper gezien, behalve slapend, en hem dus ook nog de hele tijd moeten delen met ouders en vrienden. Had het dus volkomen gehad met die LDR, wilde NU klaar zijn met m'n studie zodat ik naar Dland zou kunnen gaan en wilde daar zijn met z'n verjaardag en niet hem pas 4 weken, 3 tentamens en 4 papers later pas weer zien..

Kreeg ik een uur of 2 later een smsje van J... of ik me ook zo klote voelde, en dat ie me nu al ontzettend miste en of t goed was als ie komend weekend naar Nederland komt?!

Sindsdien loop ik dus alleen nog maar te huppelen met een big smile op m'n gezicht! Nog een paar nachtjes slapen en hij is alweer hier, en dan is ie voor mij alleen!

Net wat laatste organisatorische probleempjes uit de weg geruimd (lees: werk) en vriendinnetje gemaild dat als we op stap gaan, dat ik J. dan meeneem..

Goed, voor dit een veel te lange ego-spees-post wordt en ik mijn studie totaal verwaarloos (is niet helemaal mijn schuld, de bieb hier heeft de boeken die ik nu wil hebben niet op de goede plank liggen, waar ze wel zouden moeten zijn..) nog 1 laatste vraagje aan jullie.. Ik zit de laatste dagen te bedenken dat ik misschien een taalcursus duits voor vergevorderden wil gaan doen bij het LOI oid. Heeft een van jullie daar ervaring mee?

x
Spees wat leuk!!! Lief zeg dat hij hierheen komt!

Maar lees ik het goed, ben je van plan na je studie ook echt naar Duitsland te vertrekken? (misschien heb je dit allang al gezegd hoor, sorry dan, maar ik weet het even niet meer). Wel een leuk vooruitzicht. Wanneer schat je in dat je klaar bent met je studie?

Jooles: rustig aan he!

Etosha: nieuwe garderobe, altijd leuk! Hoe lang gaat je lief op pad? Enne, jij bent toch veeeeeel leuker dan al die andere vrouwen?? :-)

Magnolia: HIJ komt nog wel eens voorbij hoor, en meestal als je het niet verwacht.

Dus je plannen qua studie zijn al vergevorderd. Hoe lang duurt de opleiding als je het in deeltijd doet?

Zelf krijg ik heel af en toe ook (nu al! ben in oktober pas afgestudeerd en toen gezworen voorlopig echt geen studie meer te doen) wel eens de kriebels om nog een studie te doen. Weet ook al welke, maar voorlopig maar even niet. als ik weer aan papers en scripties denk,

Hier eventjes een luxe-probleem. Wilde net heel even in de zon gaan liggen (heb ik bijna nog helemaal niet gedaan hier eigenlijk) blijkt m'n zonnematje te zijn weggewaaid. We hebben een plat dak/terras en hier lag het van de week nog, en nu dus weg. Nou ja, heb net een matras naar buiten gesleept. Ligt nog veel beter ook,
@Fille: jammer dat je over de liefde op dit moment niks zinnigs kan zeggen. Waarom heb je het niet over telefoon erover gehad, vermijd hij het onderwerp of doe je het zelf ook? Wanneer ga je hem weer zien?

@La Moon: vandaar dat ik niet wist op welk eiland je zat! Ik ben er weleens geweest voor een fotoshoot (in een ver ver verleden toen ik nog studeerde en weleens wat modellenwerk deed). Ik zou er niet kunnen wonen hoor, maar dat komt omdat het een eiland is, krijg ik zo'n gevoel als of ik er niet af kan. Dat had ik ook met Tenerife. Vond het geweldig daar, heb het hele eiland verkend van onder tot boven, maar heb er maar 6 weken gewerkt en toen vond ik het ook wel weer genoeg.

En gek is dat he, als je elke dag zon hebt ga je er nooit inliggen en ben je zo wit als ik weet niet wat. Terwijl je in NL bij de eerste zonnestralen half naakt op je balkon zit (ok, ik dan)

@Etosha: heerlijk een goed salaris en dan ff lekker kunnen shoppen, daar ben ik ook wel weer eens aan toe ipv in de uitverkoop dingen kopen die je eigenlijk niet geweldig vindt! Wat zijn eigenlijk nu de plannen met je lief? Ik weet dat NL een optie kan zijn, maar zijn jullie daar al mee bezig of heb je "alweer" een datum dat jij die kant op zou gaan?

@Spees: fijn dat het zo leuk was! En wat super lief dat hij nu naar jou komt, fijn zulke verrassingen! Zeker als het afscheid zwaar viel!

Hier gaat alles wel goed, er is volgens mij een last van Habibi zijn schouders gevallen nu de beslissing eenmaal gemaakt is! Hij is helemaal super lief om me ervan te overtuigen dat het goed zit tussen ons. Ik had gezegd dat hij me eens wat vaker moest zeggen dat hij me mooi, of lief vond of de leukste in de wereld. Dus nu zegt hij elk uur: schat je bent zo mooi én zo lief én de leukste van de wereld Letterlijk nagebrabbelt van mij. Maar toch lief!

Hij mag ook op 3 sollictatiegesprekken, bij Sunrise, Sunweb en Best Tours. Aangezien hij zoveel talen spreekt én al ruime ervaring heeft in het toerisme weet ik (bijna) zeker dat hij wel bij 1 van hun wordt aangenomen, maar we gaan voor Sunrise!

We moeten het ticket nog boeken, maar 5 maart vertrek hij Hopelijk hoeft hij dan niet naar zijn bestemming voor 7 april zodat ik hem nog kan zien, want als het goed is kom ik 4 of 6 april naar NL.
Nemo: balen, longdistance sucks. Maar wel zeer positief dat habibi zo opgelucht is.

Fieje: had al zo'n vermoeden dat jouw ldr ook effe niet zo lekker zat (nergens op gebaseerd want je hebt helemaal niks laten weten in die richting, we houden 't op great minds enz, oké?)

Met zus & familie-uitbreiding verder alles goed?

Hmm... geheugen als 'n zeef, dat blijkt wel weer. Hoop dat de directeur niet meeleest anders trekt ie m'n buitenverwachting goeie beoordeling en vast contract per direct in. (Ja, ik ben blij!! Hoewel 't geen verrassing was, is 't toch erg fijn nu!)

Etosha: gelukkig heb je dit al vaker gevoeld, en 'gelukkig' heb je de ervaring dat 't ook onzin is om dit te voelen.

Oh ja: Es! Haha, moest vooral lachen om jóuw reactie op Magnolia, erg schattig dat je jouw eerste indruk toch even meldt.

Kan nou niet meer zeggen dat Magnolia's date 'n onbegonnen zaak is natuurlijk. Heel simpel: als de klik er niet is, dan is ie er niet.

En alle mannen hebben irritante dingen. Nagelsbijten bv. Of aan 'n nieuwe fles shampoo beginnen als de ouwe nog niet leeg is. Of lege melkpakken op 't aanrecht laten staan. Of áltijd z'n jassen (ja, het is een verzameling van 3 intussen) in de kamer over de stoelen hangen. Of zeggen dat ie iets schildert en 't na 'n half jaar nog niet heeft gedaan.

Marg: al op kamerjacht?

Cadi: de monsters nog leuke dingen uitgehaald?
Nemo: als je op 4 april vliegt, vertrek jij dan met Transavia vanaf Agadir? want dan zit je hoogstwaarschijnlijk met Y in het vliegtuig!

Waw, dat zou wel echt grappig zijn zeg!

(en heb je gelijk een taxi naar huis van mij..)
anoniem_48761 wijzigde dit bericht op 25-02-2008 20:48
Reden: datum vergeten
% gewijzigd
Haha Mellebel en Nemo, dat zou echt gewelig toevallig zijn.

Etosha, ja wij moesten nog samen eten.

Ik heb het er niet er gehad omdat ik vol ben van andere dingen. Aangezien ik het getwijfel zat ben, hou ik me daar lekker mee bezig. Hij weet wat ik vind, de bal ligt bij hem. Aan de telefoon was eerst een klassiek gesprek vanuit de metro, daarna was ik half in slaap.

Es,grappig hoe dat soort dingenje kunnen laten twijfelen. En inderdaad; bij de één is dat een onoverkomelijk minpunt en bij anderen (degene waar die klik is) vallen die minpuntjes in het niet bij de rest.
Mel: ik wilde gisteren mijn ticket boeken voor 6 april, idd bij Transavia (wat ik nooit doe ik vlieg altijd op BRU, maar dat waren nu rot tijden) en toen was een enkele reis van 210 naar 330 verhoogd! Op 4 april was het maar 75 euro (maar dat weet jij dan ). Op 4 april eindigt mijn rondreis in marrakech, dan moet ik mijn mensen om 6.15u op het vliegtuig op het zetten. Dus dan meteen terug naar Agadir en dan zou ik op tijd zijn voor die vlucht. Maar mijn probleem is idd de aankomstijd van 1u25. Ik heb dan idd geen vervoer en dat moet ik nog even gaan bekijken.

Als ik die vlucht boek dan laat ik je het zeker weten! En wat super voor jou als Y. op die vlucht zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven