Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Ik ben er nog hoor. Ik lees trouw mee! Alleen weinig te melden hier. Ik worstel wat met mijn energie: werk is nog steeds erg druk (voorbeeldje: woensdag een dagje op en neer naar Zwolle, waar ik van 8 tot 1800 uur moe zijn, dus weg van huis van 530 tot 2030...). En ik ben druk met therapie, wat goed is maar veel energie vreet. Ik ben ook nog ziek geweest. Dus...

Maar het gaat wel goed hoor, ik ben nog wel blij en B is nog lief en al die dingen meer.
Nemo, wat een gaaf idee, dat boek! En lief van Habibi dat de preek idd gewerkt heeft

Fille, mei, gaaf!

Isiss, die anecdote...

Moon, zo'n kapperverhaal is leuk!

Yas, fijn dat het langzaamaan beter gaat.

Etosha, welkom back, fijn dat je weer beter bent. Poeh, wat een lange dagen, zeg!

Verder niet veel te vertellen. Vandaag naar een panelbijeenkomst geweest en een zakcentje verdiend. Was best leuk. Ohja, en heb net van "de leraar" (Isiss, Fille en Es weten wel over wie ik het heb, een jongen die ik errug leuk vind en via internet heb leren kennen) gehoord, dat ie mij als goede vriendin beschouwt, waar hij zijn ei kwijt kan, en niet als date. Nou ja, komt wel weer iemand anders. En vrienden zijn natuurlijk nooit weg...

(en toch baal ik er van!!!)
Jooles: jammer dat "de leraar"alleen vrienden wil zijn, maar aan de andere kant is het een goed teken dat je aan het rondkijken hebt, interesse hebt enz! Er komt wel weer iemand anders voorbij!

Etosha: jeetje bij jou ook druk druk druk! Vind je je werk wel leuk? En heb je wat aan die therapie?

Yasmijn: hoe lang moet je nog zo'n oud vrouwtje zijn? Word je er gefrustreerd van of is het wel lekker zo op de bank om verwend te worden?

Ik ben mijn "boek": Thailand. Vragen? Vragen? Vragen? Hier vind je de antwoorden! aan het uitprinten. Als het goed is komt Habibi morgen! (ik zeg als het goed is, want je weet het bij hem nooit). Mijn zusje gaat mijn haar in de krul zetten vanavond! Die heeft kruldingen die zelfs mijn megastijle haar (wat na slapen met een vlecht 5 min een beetje krult en dan weer stijl is) in de krul krijgt! Dan moet ik vannacht wel met die vreselijk dingen slapen = niet echt slapen, maar ja, je moet er wat voor over hebben. De vorige keer heb ik het idee gehad dat ik er de helft van mijn haar mee kwijt was, maar ik knip het toch volgende week af, dus boeien!

Hopelijk komt de camera dan ook binnen vandaag (die heb ik via een internetwinkel besteld) dan ben ik er helemaal klaar voor!

(en wee je gebeente als ie nu niet komt, dan vermoord ik hem!)
Jools, wat jammer. Maar goed, je bent pas net begonnen! Gewoon lekker doorgaan.

Etosha, ik hoop dat je wel genoeg tijd hebt om een beetje bij te komen, Vooral omdat je ook druk bent met therapie enzo.

Nemo, is de camera er? En is/komt hij?

Ik ga lekker naar bed.

Ohja, wat ik me afvroeg: Marg, krijg je dan geen vet, slap haar van die olie?
Het is maar stilletjes hier...

Ik zit hier met mijn haar in die kruldingen, vol met kreukels overal in mijn huid en slapende handen, pijn in mijn rug. Jeetje, je moet er wat voor over hebben om krullen te krijgen in super stijl haar (door er mee te slapen heb je dus overal pijn de volgende dag haha).

De camera is net binnen gekomen! Op de valreep! Nog een heel gedoe. Hij had er woensdag al moeten zijn dus ik belde gisteren. Ja zegt ze,de betaling is wel binnen, maar er staat verder niets bij, ik weet niet waarom dit is, ik zoek het uit en ik mail je. Om half 6 nog geen mail, nog een keer bellen. Kreeg ik hetzelfde antwoord. Maar idd even later een mail dat ze de bestelling nog de deur uit hadden gedaan en dat ik dan na 0.00 uur kon kijken op TNT wat de status van het pakje was. Vanochtend gedaan en toen stond er iets van: uw pakje is gesorteerd en wordt de eerst volgende werkdag geleverd. Tsja, is dat dan zaterdag of maandag? Ik bellen met TNT, nou zegt dat meisje dat wordt maandag. Ik helemaal sjagerijnig, want dus geen camera als Habibi komt, geen camera voor het feestje van mijn oma en geen camera voor de Efteling.

Had dus net als alternatief een foto van de camera uitgeprint om dat in te pakken, gaat de bel: een meneer van TNT met een pakje!

Dus ik heb de camera om een lang verhaal kort te maken Alle cadeautjes liggen ingepakt te wachten. ga nu douchen, alles wassen, alles scheren, dan straks mijn haar uit die kruldingen en hopen dat het eruit ziet (dat is nog maar de vraag aangezien we het nog nooit hebben gedaan sinds mijn haar zo lang is) en dan rond een uur of 16u naar Bergen op Zoom rijden om hem op te halen (de treinen rijden namelijk niet in Zeeland)

Ik ben benieuwd, we hebben veel te bepraten over de toekomst,. Ik weet nu zeker dat ik kinderen wil en ik wil ook naar iets stabiels toewerken (een vast huis, een vaste baan) de komende 2 jaar zodat we dan ook daadwerklijk kunnen gaan proberen kindjes te krijgen. Daar komt dan ook bij kijken: familie leren kennen, trouwen enz. Als hij dit niet wilt na Thailand dan vrees ik dat ik een hele moeilijk beslissing moet nemen. Je kan niet eindeloos wachten toch?

Het wordt daarom ook wel (een beetje) een spannend weekend!
Ja, werk, ben hier illegaal. En heb 'n energie-dip ofzo. Ben 's avonds abnormaal moe en vaak geen zin om computer nog aan te zetten. Oh, eigenlijk weet ik wel waar 't aan ligt: veel te laat slapen door te mooi boek (1000 schitterende zonnen), en dan om 6.30u op, te weinig slaap werkt voor mij niet.

Maar Habibi komt dus, mooi! (haha, hij durft 't niet eens meer in z'n hoofd te halen om niet te komen) Zijn de krullen gelukt? En ga je habibi zelf ten huwelijk vragen? Kan me goed voorstellen dat je nu gewoon concretere plannen wil, is heel logisch. Probeer er 'n niet té spannend weekend van te maken, tis vooral ook heel leuk om elkaar weer te zien en blij te zijn met elkaar. Oh, en laat effe weten hoe de Efteling was.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 14:36
Reden: halve zin vergeten
% gewijzigd
Nemo: wat spannend inderdaad! Grote plannen allemaal, maar heel goed dat je er voor jezelf uit bent wat je wilt en natuurlijk heel goed om dat duidelijk ter sprake te brengen. Ben benieuwd hoe het gaat en alvast heel veel plezier dit weekend!

(komen er nog foto's op de AK? ben ook wel benieuwd hoe de de krullen zijn geworden, ).

Jooles: idd jammer van je date, maar echt, er komt wel weer eens wat anders langs.

Etosha: rustig aan he! Trek je het allemaal een beetje? Lijkt me nogal heftig, en een drukke baan en therapie....

Isiss: jaaaaa wat een mooi boek he! Ik heb m vorig jaar toen ik hier op vakantie was in een ruk uitgelezen. Vond het echt een prachtig boek!

Weinig nieuws hier, behalve dat ik vanmorgen weer een sollicitatiegesprek heb gehad. Ik heb er een goed gevoel over, maar dat had ik vorige keer ook, dus daar vertrouw ik niet meer op. We zullen zien, ik moet weer wachten tot volgende week voor het antwoord,.

Fijn weekend!
Het is ook mijn lievelingsboek!!! Het is het eerste boek waarbij ik ooit heb moeten huilen!

Superleuk dat boek Nemo!! Ben heel benieuwd hoe Habibi reageert! En idd wel een beetje spannend! Ik zit in een beetje dezelfde situatie, ik heb nu het idee dat als ik nu werk vind en we eindelijk écht bij elkaar wonen en een gewone relatie kunnen hebben (of althans wat ik mij daar bij voorstel en wat ik ook wil in mijn leven), het alleen dán zin heeft verder te gaan.

Moon, ik was 't nog vergeten te zeggen, maar maak die wonderolie wel even warm een paar sec. in de magnetron en mis 'm met olijfolie, ander is ie hartstikke dik en plakkerig en krijg je 'm bijna niet in je haar (en ook niet echt eruit gok ik ). Fille, ik krijg er juist heel mooi haar van, het is helemaal niet vet, ik hoef 't maar ééns per week te wassen ongeveer!!! Juist als ik mijn haar zonder olie was met dit chloorwater wordt 't hartstikke droog, die olie heft dat alleen maar op!
Nemo, ik ben zooo benieuwd of hij op tijd is en of je krullen blijven zitten

Isiss, ik doe 't nog hoor maar heb zo weinig tijd om inhoudelijk op iedereen te reageren. Dat is gewoon teveel voor mij. Overdag kan ik dus niet illegalen want geen msn sites op het werk toegestaan en in de avond ben ik meestal blij als ik mezelf onderuitgeschoffeld op de bank kan vleien. Maar dat betekent echt niet dat ik minder met jullie meeleef en meelees hoor. Alleen zou ik soms wel eens wensen dat ik gewoon stinkend rijk was, niet hoefde te werken en de hele dag lekker alleen maar leuke dingen kon doen. Of als een dag 30 uur heeft red ik het ook wel, dan hoeft dat stinkend rijk niet, dan is rijk allen wel voldoende
Jaaaa Duizend Schitterende Zonnen is een prachtig boek, maar vond de Vliegeraar ook errug mooi.

Hier alles goed, super druk met werken. Met potentieel vriendje ook alles goed. Vrijdag heerlijk uiteten geweest en gisteren de hele dag en nacht bij hem. Het voelt nog steeds super, geen twijfels of irritaties. Wat ik wel lastig vind is dat we eigenlijk nog niet expliciet hebben uitgesproken dat we een stel zijn. Potentieel vriendje zegt wel dingen in die richting. Bv afgelopen vrijdag, hij had een arm om me heen, kusjes op straat. En op een gegeven moment loopt er een man langs die ons lachend aankijkt en vervolgens nog 2x achterom kijkt en zit te lachen. Potentieel vriendje en ik moesten daar errug om lachen, waarop potentieel vriendje zei: is vast omdat we zo'n leuk stel zijn. Eerder heeft ie ook al een opmerking gemaakt in die richting.... Maar ik heb toen niet echt gezegd van "oh we zijn dus een stel". Weet ook ff niet hoe ik het moet aanpakken, wachten tot er weer zo'n opmerking komt of het zelf aansnijden??
Goed, ik weet dus nu welk boek ik in m'n vakantie moet gaan lezen Vond De Vliegeraar erg gaaf, dus ben benieuwd naar deze.

Nemo, hier nog iemand die benieuwd is: was ie op tijd? wat vond ie van het boek? en de camera? hoe was de Efteling? en hoe was de verjaardag van je oma met Habibi?

Magnolia, is het echt nodig om hier een hot 'n heavy gesprek over te gaan voeren? Zijn (zijn) aanwijzingen niet voldoende en zou je niet gewoon genieten van wat jullie nu samen hebben? Mijn advies: go with the flow, niet te veel over nadenken en misschien komt het "stelletje-zijn-onderwerp" een keer ter sprake, misschien ook niet en is dat misschien ook helemaal niet nodig omdat gebaren etc al genoeg zeggen...maar goed, je moet natuurlijk gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt!

En ja, jullie hebben natuurlijk allemaal heel erg gelijk wb "de leraar". Er komt wel een ander en ik hoef ook niet per se nu meteen een supervaste relatie, dat daten met verschillende mensen is ook al erg gezellig

Ik voel me trouwens op het ogenblik mega-technisch: ik heb nog een aantal Ierse stekkers aan een paar elektrische apparaten en gebruik daarvoor nu adapters. Mijn vader heeft me wel ooit laten zien hoe ik zo'n stekker kan veranderen, maar eigenlijk nog nooit tijd voor/zin in gehad. Maar net eentje geprobeerd...en jawel, mijn koffiezetapparaat heeft nu een "Nederlandse" stekker én doet t nog steeds!
Gaat dat niet vanzelf, dat stel-zijn? Moet dat gedefinieerd worden? Lijkt me dat je allebei toch vanzelf wel weet hoe het zit? Of is het anders als er is afgesproken dat je 'n stel bent? Ik weet 't niet hoor, zit gewoon te denken.

Ben bij mezelf af aan 't vragen hoe dat bij ons ging, in het begin. Nou ik er over nadenk heeft R. eigenlijk vlak nadat ik hem had ontmoet en 't volgende ticket had geboekt om uit te vinden of ik echt verliefd was of alleen verliefd op de aandacht, wel aan me gevraagd of hij de enige man in m'n leven was en of we niks zouden uitspoken met anderen. Toch een soort van definitie dus.

Ik denk dat 't ook door de afstand kwam, omdat we alleen maar contact via de telefoon hadden en je eigenlijk totaal niet weet wat de ander doet.

Als je er behoefte aan hebt om dat te weten, dan kun je 't toch ook gewoon vragen?

Boek is 'gelukkig' uit. Komt niet heel vaak voor dat ik bijna niet kan stoppen met lezen. Moest me zelfs dwingen om niet effe 5 minuutjes voor ik 's ochtends naar m'n werk vertrok te lezen(7.15u (!), dat zegt heel veel!). Maar goed, het boek is uit.

Cadi: je bent vergeven hoor , en verantwoording afleggen is al helemaal niet nodig.

Nemo zit nu trouwens in de Efteling, met habibi.

We hebben gisteravond 'n mega-kookopdracht gehad. Of ja, mega, wel de grootste en meest uitgebreide tot nu toe. Buffetje op verjaardag van 2 vrienden, d'r was 'n man of 30. Deze keer de visitekaartjes niet vergeten, en die werden zeer actief meegenomen, iedereen was laaiend enthousiast. Erg leuk. Vond 't alleen wel lastig inschatten hoeveel we precies moesten maken omdat 't ook niet de bedoeling was dat 30 man om 22.30u nog 'n volledige maaltijd ging eten, dus voor de zekerheid zoveel extra gemaakt dat die vrienden nog de hele week Marokkaans kunnen eten.

Inclusief familie.
Isiss en Jooles: jullie hebben gelijk! Het loopt nu super goed en idd zijn gedrag zegt ook wel iets..... Hij gaat misschien zelfs mee naar Zweden in mei. Ik wilde sowieso al vragen of hij mee wilde, maar hij stelde het zelf al voor. Dus ik denk dat het helemaal goed zit. Wil sowieso niet een heftig gesprek voeren hierover. Legt er alleen maar druk op en dat terwijl het nu zo relaxt is. Ik zie wel hoe het loopt!
Goedemiddag dames,

Ook van mij weer eventjes een teken van leven. Heb afgelopen tijd wel meegelezen, maar daar hield het qua actie wel weer mee op. Druk met stage en reizen van/naar stage, die trouwens wel ontzettend leuk is, en de rest van de tijd vooral aan het slapen. Gaat gezondheidstechnisch nog steeds niet helemaal zoals het zou moeten, maar met veel slaap gaat het best goed.

Binnenkort weer naar internist, eens kijken wat die ervan zegt..

Om mij even in het schoonmaak-verhaal te mengen. Ook bij mij hebben de schoonmaakgenen geloof ik een generatie overgeslagen, maar een vriendje dat overkomt voor een weekend doet wonderen. Huisje is nu dus weer redelijk aan kant, want J. was tot een uur geleden hier, en erger me zoals gewoonlijk weer dood aan huisgenoten die hun zooi maar gewoon in een hoek flikkeren en niks opruimen of schoonmaken! Kan ik dus weer poetsen zodat mensen nog enigszins door de keuken durven te lopen naar de badkamer (heel praktisch huis heb ik, je moet door keuken om te douchen :-s) Volgens mij wordt het tijd dat ik afstudeer en een eigen huis zoek. Mocht er iemand trouwens nog een betaalbaar eenkamerappartementje in Eindhoven over hebben dan hoor ik dat ook graag trouwens..

Om me nu nog even met dat andere onderwerp te bemoeiden, de brazilian. Nog nooit laten doen, lijkt me stiekem toch best eng, maar misschien moet ik dat toch wel proberen. Dat geklooit met mesjes iedere keer is ook niks. Margh, hoeveel kost zoiets eigenlijk ongeveer?

Fille, heb je al een ticket? Ben het helemaal met Moon eens, gewoon op zoek naar een ticket voor het te laat is!
Hmm volgens mij heb ik een hele bladzijde gemist ofzo.. :-S

Mijn computer is raar, en mijn internet ook.. Dat laatste kan ik niet helpen, want modem-ding is bij huisgenootje op zn kamer en die heeft zn vriendinnetje op visite, misschien niet zo tactisch om daarn nu vrolijk binnen te huppelen.

Fille, als spuit 11: mei is al best snel! Goed dat je geboekt hebt!

Nemo, hoe was de Efteling, en was ie op tijd en hoe waren je krullen (foto?) Ben dus eigenlijk net zo nieuwsgierig als de rest hier!

Jooles, je moet zéker 1000 schitterende zonnen lezen! Heb bij allebei de boeken moeten lezen, maar bij 1000 schitterende zonnen nog het meest. (ook heel fijn, moeten huilen om een boek als je in een stampvolle trein naar huis zit)

Ik ga je zo trouwens even mailen..

Ga nu weer op bank hangen met het restje van de fles wijn van gisteren..

Tot snel weer! x

Ik ben zooooo verliefd op Habibi! Echt!

Foto's van krullen en ons samen met Holle Bolle Gijs in de AK!

Het was een leuk weekend, niet meteen, maar vanaf zaterdag wel! Ik moet altijd zo wennen in het begin. Hebben jullie dat ook? Als we afscheid nemen dan ben ik de eerste week niet te genieten en dan denk ik altijd: als ie nu aan het einde van de straat staat dan ren ik op hem af! Daarna wordt dat minder en dan op een gegeven moment went het weer om alleen te zijn. Nu had ik dan ook onwijze twijfels over de toekomst dat speelde ook mee. Dus toen hij op het station stond had ik zoiets van: ok daar ben je dan, leuk, prima maar ik kan ook zonder jou. Hij had gewoon super lief een cadeautje gekocht, oorbellen en een armbandje, maar ik vond het stom en heb dat ook gewoon gezegd Helemaal ook niet tactisch, in de zin van: ken je me niet en je weet toch dat ik dit soort dingen niet leuk vind, bla bla bla. Echt als ik het nu schrijf dan schaam ik me heel heel erg.(schaam me trouwens elke kere als ik in de spiegel kijk en die oorbellen zie!) Hij had helemaal zijn best gedaan, stad en land afgelopen, best wat geld er aan besteed en dan reageer ik zo...

Oorbellen zijn dus hartstikke leuk (armbandje ook, maar zal ik minder dragen), ik was gewoon een trut. We hebben er gelukkig wel over gepraat en toen kwamen dus al mijn twijfels naar boven. Dat ik niet wist hoe het verder moest na Thailand, dat ik zo graag kinderen wil, dat ik toch echt een keer zijn ouders moet ontmoeten enz enz. Maar dan zo'n gesprek met tranen in je ogen weet je wel. Wat ik ook afsloot met: als jij dat niet wilt dan moeten we stoppen. Ik had echt rekening gehouden met de kans dat hij dan wilde stoppen, maar hij keek alleen maar heel lief en zei: kom eens hier schatje. En toen zei hij in mijn oor dat hij dat ook allemaal wilde en dat hij het echt zag zitten met ons en dat hij echt geen ander meisje wilde, ook niet meer Islamitisch (dat was ook een punt van mij) en dat we na Thailand gingen kijken (als hij weer geld heeft want dat is het belangrijkst nu voor hem) wat we concreet kunnen doen. Zoals een huisje zoeken in een stabielere omgeving voor kinderen, kijken wat de mogelijkheden zijn voor banen en dan ook kijken wanneer ik zijn ouders ga ontmoeten..

Allemaal goed dus! Daarna was het alleen maar allemaal leuk. Bij allemaal vriendinnetje geweest, waarvan 1 met een baby van 7 maanden. Habibi past echt helemaal met een baby!! Had hem nog nooit met een klein kindje gezien, maar hij is er helemaal goed in! (zal ik trouwens ook even een foto van op de AK zetten!), 's avonds naar mijn oma waar hij ook hartstikke makkelijk mee kwam (hij is altijd overal zo makkelijk en open), iedereen vond hem leuk. Volgende dag naar de Efteling, was ook super gezellig! Maar ben nu wel tot de conclusie gekomen dat het wel een park is wat toch een stuk leuker is als je kinderen (liefs die wel al in achtbanen kunnen) bij je hebt! We hadden wel mazzel, nergens wachtijden, 3x in de Vliegende Hollander, 2x in de bob, 2x in de Vogelrok, 2x in de Fata Morgana enz enz. De Fata Morgana is idd Arabisch, maar wel klassiek Arabisch en Habibi kon niet alles verstaan.

Al met al een super geslaagd weekend. Volgend weekend ga ik nog naar hem (zijn ouders zijn in Marokko). Nog een weekendje daar (zusje ontmoeten) en dan vliegt hij volgende week maandag of woensdag.. Maar ik zie het wel zitten, ik denk echt dat dit een blijvertje is!
Haha, word helemaal blij van je berichtje, echt leuk om te lezen!

Ben meteen even wezen spieken naar de foto's en die krullen zijn echt cool!
Zo, de andere foto's staan er ook op. Nu even reageren.

@Magnolia; er is al antwoord op gegeven, maar wilde er toch nog op reageren. Ik ben namelijk totaal anders, ik zou er namelijk hélemaal niet tegen kunnen om maar gewoon te zien waar het schip strand en dat het "vanzelf" gaat. Misschien ben ik er te onzeker voor, maar ik wil dus wel dat dat wordt uitgesproken en dat ik weet door woorden wat iemand van me vindt. En omdat ik een grote flapuit ben en het me verder ook niet uitmaakt hoe die ander dat vindt (kan vaak ook niet goed zijn!) vraag ik het gewoon en zeg ik wat ik op mijn hart heb. Hoe vaak zijn de verwachtingen wel niet anders?

Nu hebben jullie elkaar ontmoet via een datingsite, dus het lijkt me dat je dezelfde verwachtingen hebt, maar ik vind dat je dat dus best kan vragen. En dan door bv te zeggen hoe jij erover denkt of wat jij wilt in een relatie en dan zijn mening te vragen.

Maar goed, ik snap dat ik daar misschien een beetje een uitzondering in ben..

Isiss: 1000 schitterende zonnen; ik vond het ook prachtig!! Maar ik vond de vliegeraar beter zelf. Ik ga woensdag naar de film, The Kiterunner. Ik was in marokko toen hij uitkwam, dus ben blij dat die nog draait en dat ik de kans nog krijg!

Goed dat jullie gekookt hebben voor 30 man! En super dat het zo'n succes is!
Ik ben ook zooooo blij! Echt! Ik kan wel duizend hartjes hier zetten!! (maar laat ik het er bij 1 houden, het is wel duidelijk geloof ik
O wat leuk Nemo! Ik word hier ook helemaal blij als ik je verhaal lees! Fijn dat je hebt kunnen zeggen wat je wilde en dat hij er net zo over denkt als jou. Dat komt helemaal goed met jullie!

Ga nu eerst even snel foto's kijken, ben benieuwd!
Oja, wat vond Habibi eigenlijk van je Thailand-boek? Of heb je dat nog niet gegeven?
Hij vond het leuk! Hij had al veel gelezen over Thailand, maar er stond ook nog heel veel in wat hij niet wist. Een olifant die bv 148.000 spieren in zijn slurf heeft en cijfers over prostitutie (dat de meeste mannen die afkomen op het sextoerisme gewoon de Thai zelf zijn bv!). Hij was dus blij en met zijn camera ook! We hebben het hele weekend foto's gemaakt!

Echt, ik blijf het zeggen ondanks die ruzie en mijn slechte gedrag, was het zó leuk! Ik hoop dat dit gevoel blijft hangen want ja, 5 maanden is weer lang!
Zo, zo, 148.000! Wist ik ook niet en ik hoor wel op zeg van de Thai en het sextoerisme. Heb daar toch een beetje een standaardbeeld bij van dat het vrijwel alleen de buitenlandse toeristen zijn die daar op af komen. Weer wat geleerd dus, .

Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens van dat slechte verdrag heb vertoond en dan een hele botte opmerking heb gemaakt, waar ik me achteraf de ogen uit m'n kop voor schaam.

En 5 maanden is lang ja, maar je hebt meer zekerheid nu wat betreft de toekomst. Dat lijkt me al een heel groot ding!
Ja, die bitch-acties zijn herkenbaar. Helaas.

En als ik iets niet echt leuk vind ben ik er ook niet heel goed in om dat meteen te zeggen, meestal suddert het 'n tijdje door totdat 't helemaal klaar is. Afgelopen zaterdag zat er ook al de hele dag 'n enorme jankbui dwars, en als die er uit is, dan is 't goed (zo'n baby-boer-syndroom zeg maar). Kwam voort uit 'n soort communicatiestoornis, of eigenlijk gebrek aan communiceren. Of cultuurverschil, whatever.

R. heeft afgelopen weken regelmatig wel, en regelmatig niet gewerkt. Als ie werkte, was dat tot 16u. Maar iedere keer als ik thuis kwam was ie er niet. En als ik dan niet belde waar ie bleef, kwam ie 9 van de 10 keer ook niet uit zichzelf naar huis. Ik vond 't zelf zo stom om iedere keer 't vrouwtje uit hangen dat moest vragen of ie naar huis kwam, voor mij was 't logisch dat ie wist dat ik ongeveer thuis zou zijn, en hij ook rond die tijd zelf naar huis kwam. Terwijl hij andersom redeneerde, dat ie geen zin had om hier alleen thuis te zitten als ie ook naar 'n vriend kon, en dat ik wel zou bellen als ik thuis was zodat ie naar huis kwam. Maar dat deed ik dus pas om 19.30u als ik bijna omviel van de honger en pissed was, terwijl hij dan dacht dat ik nog niet thuis was want ik had nog niet gebeld.

Ging lekker langs elkaar heen dus, ik kreeg er 't idee van dat ie liever bij z'n vrienden zat, wat uiteraard niet zo was, maar hij vond 't wel handig als ik belde, dan hoefde ie ook niet in de gaten te houden hoe laat 't was.

Aha. Moet je dan wel even weten van elkaar. Zonde van 'n halve zaterdag chagrijnen zonder reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven