** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Es, ik heb uh....hele simpele boeken gekocht. Type chicklits. Ik heb gewoon geen tijd om me te verdiepen in boeken zoals ik hier voorbij zie komen. Hoe graag ik ook zou willen, bij mij is het onder de douche lezen en soms in de avond op de bank of in bed maar meer ook niet. Dus dan maar boeken waar ik de aandacht niet bij hoef te houden maar die nog best wel een redelijk geinig verhaal erin hebben zitten. Bouquet reeks gaat me dan weer net iets te ver. Heb 'n ex schoonzusje die dat alleen maar leest, krijg zo nu en dan wat van haar in 'n tasje en dat staat er nog. Heb er laatst 1 boek van gelezen omdat ik echt helemaal niets meer in huis had, zelfs de reclameblaadjes had ik van voor tot achter gelezen en tsja....ik wil letters vreten dus dan maar dat.

Dus voor de liefhebbers, ik heb nog tassen vol
Fille, doe ik het weer een beetje goed vanavond?

Wanneer denk je concreet iets te weten over Libanon?

Nemo, nou wil ik die naam ook wel weten AK!!! Wel stoer hoor op de voorkant van de Penthouse. Stond ze er ook klassiek op? Ben je alweer een beetje thuis? Al beslissing genomen over studie?

Marg, alvast heel veel succes morgen! En gaaf om te lezen dat jullie zo'n grote trip gaan maken. Heel cool van je vader om alvast zo in te lezen in het leven van Mman. Toch wel een teken dat hij 'm tof vind en wel toekomst in jullie ziet, toch? (zou mijn vader echt nooit doen)

RP, TR, Geluk bij 'n ongeluk dat je nu toevallig 'n andere baan hebt. Stel dat je het niet had gedaan dan had je nu waarschijnlijk geen werk gehad. Gewoon even snuffelen aan wat andere dingen en hop, mooi op je CV en kjken wat de toekomst brengt.
;Ik moet nu even googelen op dioxinecrisis
Spees,

Ik zeg het eerlijk, ik ben dus echt 'n nitwit op dat gebied. Als je nou straks klaar bent....ik durf het bijna niet te vragen....maar zou ik het dan mogen lezen? Ben altijd erg benieuwd naar wat ik heb "moeten" missen. An sich lijkt me dit best 'n interessant onderwerp alhoewel ik het eigenlijk al "vergeten" was tot ik het net weer las. Gek is dat hoe iets zo in de media kan staan maar hoe je het ook zo weer vergeten bent of verdrongen hebt.

Ik ben met m'n suffe hoofd gelijk gaan werken na school en heb er spijt van, nou ja spijt. Als ik toen had geweten wat ik nu weet dan was ik gaan studeren maar tsja.....als je 18 bent weet je ook niet alles. (gelukkig maar)

Zo, ik heb voor vandaag weer mijn best gedaan wacht nog immer op het salaris van mijn baas voor het werk wat ik nu doe maar ben bang dat ik lang moet wachten. Vandaag gingen er stemmen op dat er maar 'n wisseling van de wacht moest komen.....zij eruit en ik erin
Is er geen democratie in jullie bedrijf?

En gatver wat 'n goor verhaal over die spin!

Ik heb 'n nieuwe beslissing genomen over mijn spin, ik kom terug op de schop onder m'n kont van vanochtend. Hij zit namelijk goed in de kamer waar ie nu zit. Ik kom er gemiddeld 1x per 2 maanden, ik had m'n tas die mee naar Marokko moet al uit de kast gepakt, en ten tweede weet ik zeker dat er geen therapeutische werking uit gaat van de spin te lijf gaan nu, volgende keer is het net zo eng, dus als het niet persé nodig is ga ik er geen moeite voor doen (als ie in slaap-, woon-, of badkamer had gezeten was die actie er wel gekomen). Dus hij kan lekker blijven zitten waar ie zit. Met 'n briefje op de deur dat er 'n spin zit zodat ik me na de mini-vakantie niet nog 'n keer kapot schrik als ik binnen kom. Simpel.

Haha, TR/RP, herkenbaar dat 't ineens toch leuk is als het is afgelopen. Kan me voorstellen dat 'n fooi van 35 man niet verkeerd is.

Nemo: nou ben ik ook wel erg benieuwd! Doe 'ns 'n linkje of naam in de ak!

Marg: succes met de presentatie!
Democratie??? Was da? Nee dus. Helaas. De zittende manager blijft zitten totdatie gewipt wordt. Maar ik ambieer zelf dus totaal geen managers functie. Ook al zou het me meer opleveren, tenzij het werk minder wordt

En nu braaf naar bed. Net met 'n aller aller liefst vriendinnetje (leest hier ook mee dus beetje slijmen ) zitten chatten en ben nu gaar. Ga de resten van het masker van mijn gezicht afpellen en dan heerlijk m'n mandje in. Morgen weer een belangrijke directeursdag ha!
Oh ja spees dat was ik nog vergeten:

Mn eerste reactie was, stilte. Toen een "dus" en toen een "ok". Dat er uberehaupt over zulke dingen scripties worden geschreven

Isiss: en wat doe je dan als ie er straks niet meer zit?? Dat had ik een Cambodja met zo'n mega mega mega spin (zo type grote vogelspin zeg maar). In onze slaapkamer op de hoge muur richting plafond. Eerst was het eng, maar naarmate de dagen vorderde wende ik er wel aan. Tot dat ie, na een dag of 10, opeens weg was. Dát was pas een probleem!!!

Ik ben trouwens ver over mijn spinnenvrees heen, ik vind kakkerlakken echt 10x erger. En weet je waarom? Een spin is over het algemeen een sloom beest. Hangt maar een beetje rond en beweegt nauwelijks (behalve de kleintjes dan die tel ik niet meer). Maar een kakkerlak is: roetsroetsroetsroets, zo je mond in ofzo

Cadi: die literatuur die hier af en toe voorbij komt moet ik ook niet hebben hoor, hoe interessant ook, ik wil ook lgewoon een lekker lees boek. Maar eten, bidden, beminnen hoort toch echt bij lekker lezen. Of had je die wel gelezen? Nu ik er zo over zit te schrijven weet ik zeker dat jij dat een geweldig boek vindt!

Weet je wat ik ook prachtiger dan prachtig vond en wat ik bij toeval tijdens een reis in mijn handen kreeg: Een schitterend gebrek van Arthur Japin. Kent iemand dat? Zó mooi!!!! En ik heb nu net de 1e van de triologie van Stieg Larsson gelezen: mannen die vrouwen haten. Jeeee, ook super!!! Kan niet wachten om deel 2 en 3 te halen, maar die zijn allebei 20 euro per stuk dus zit te wachten tot er op bol.com of marktplaats iets goedkopers voorbij komt. Voor 40 euro kan ik wel andere dingen bedenken die ik ook nog wil hebben....

Gisteren echt een goeie dag gehad, lekker productief. Sochtends voor het eerst in mijn leven gaan hardlopen. Was echt om te huilen. Ik zag er uit als een joggende idioot. Op aanraden van de vader in mijn groep (fanatiek hardloper, marathons enzo) had ik een schema uitgeprint via hardloopschema.nl Een beginnersschema. En voor de eerste dag stond er: 5x 1minuut hardlopen, tussendoor 2 minuten lopen. Toen dacht ik: ja zó simpel hoef ik nou ook weer niet te beginnen, dat kan iedereen! Dus ik kijk in week 3 en daar stond: 3x1 minuut hardlopen met 1 minuut lopen tussendoor en 3x 2 minuten hardlopen met 1 minuut lopen tussendoor. Nou, na 3x 1 minuut hardlopen en 1 minuut lopen tussendoor leek ik op een hijgende bom die op punt stond te ontploffen. Echt heel heel heel erg! Dus ik ga me maar gewoon goed aan mn schema houden...

Daarna opgeruimd, printer geinstalleerd, mn stempels uit mn paspoorten geknipt voor mn globe trotterslogbook, crea bea geweest (heb een ophangding voor mn sieraden gemaakt, een lijst eerst gefabriceerd (ja ja helemaal zelf met zaag, schroeven enz) daana horgaas erover gespannen en dan kan je daar al je oorbellen in ophangen. Dan ook nog haakjes aan de onderkant gedraaid en voila een plek voor armbanden en kettingen, het is eindelijk eens een overzichtelijk zooi met mijn sieraden!), 2 barkrukken van IKEA 2ehands op internet gekocht (nieuw, de man had de verkeerde hoogte, maar had geen zin om terug te rijden naar IKEA) en daarna gekookt voor een vriendinnetje!

Helemaal goed dagje dus! Nu is dat vandaag ook de bedoeling. Dus ik ga nu maar eerst douchen en kleren aan doen, want de ervaring leert dat als ik dat niet doe dat er niks uit mijn handen komt.
Dames, ik ben zielig.

Ik werd vanacht wakker omdat ik mij niet meer kon bewegen. Mijn nek en rechter schouder zitten vast. Ik wist niet hoe ik het had van de pijn en ben met veel moeite het bed uitgekropen omdat ik dacht dat een warme douche of bad wel verlichtig zou bieden. Daar bijna flauwgevallen zo duizelig werd ik en toen maar ik bad gaan liggen. Dat hiep iets. Dus weer in bed, waar ik op mijn rug liggend een beetje geslapen heb. Nu kom ik net bij de fysio vandaan. Die heeft alles wat losgemaakt en ik kan mij nu weer bewegen, maar het doet nog steeds pijn Op mijn werk zeiden zij nog dat ik maar moest kijken hoe het ging als ik van de fysio kwam, maar ik ga niet meer werken. Ben helemaal gaar en duizelig. Ik zou geloof ik ook niet achter de pc moeten zitten, maar ik moest even iemand laten weten dat ik zielig ben.

Vanaf morgen doe ik weer gezellig.
Maar es, hoe komt dat dan???
Hey Es hoe kan dat nou ineens! wat ontzettend vervelend zeg!!! hopelijk voel je je morgen wat beter!!!!

Cadi, zit op haar praatstoel . Leuk!!!

Ik ben ook begonnen met Eten, Bidden, Beminnen en het leest héérlijk. Had ik niet verwacht, de titel en het onderwerp spraken me namelijk niet aan, maar de schrijfster schrijft héél goed!

Nemo, goeie dag! Ik heb wel moeten lachen om het hardlopen. Maar heerlijk zulke dagen, dan ga je echt voldaan naar bed!

Isiss, hahahahahahaha een papiertje op de deur. Ben het eens met Nemo, dat zou ik ook erg vinden dat hij er straks opeens niet meer zit, en waar dan wel.

Vroeger riep ik mijn vader voor elk klein spinnetje wat ik vond op de badkamer, en toen ehbben we p een gegeven moment afgesproken dat ik hem alleen nog zou roepen als hij er de volgende morgen nog zou zitten. Dat was dus nooit

Bedankt voor alle succeswensen, de presentatie ging goed, de vergadering ook geloof ik, morgen is er nog een vergadering en mijn baas moet na een uurtje weg, en in plaats van dat ik met haar meega zoals ik had verwacht, blijf ik in mijn eentje! En wij (eh........ ik dus) leiden de vergadering! Dus, ik denk dat ze wel tevreden was!!!!! Oh en daarna, wordt er een taxi gestuurd om mij op te halen en thuis te brengen (deze plaats is een km. of 50 van mijn stad af!). Al met al, gaat het dus wel goed geloof ik op het werk!

Cadi, ja inderdaad heel erg leuk dat mijn vader zich er zo in verdiept. Mijn ouders staan sowieso wel open voor alles eigenlijk, maar ze verdiepen zich echt in mijn vriends land en cultuur, zijn ontzettend geïnteresseerd, ook in hoe het nu met hem gaat natuurlijk, ze mailen met elkaar regelmatig, ze zien hem echt een beetje als een extra zoon volgens mij. We hebben ook avonden gehad met documentaires over Cuba en mijn vriend dan uitleggen aan mijn ouders en ik vertalen. Verder doe ik niet mee tijdens zulke avondjes ik ben er alleen voor de vertaling.
Wat goed margh! Ben trots op je :-)

En ik vind het zo leuk dat je ouders zo leuk met je vriend omgaan. Dat kan natuurlijk ook heel anders. Helemaal goed!

Etosha: ik heb je maar weggehaald in de openingpost.. Dat is vast goed denk ik.

Deedee heb ik ook maar weggehaald want sinds ze erin staat komt ze eigenlijk niet meer schrijven. Ben je er nog Deedee?

Ik ga beginnen met mijn trap, heb net die enorm lelijke tapijt traptegels eraf gehaald en ga nu met de lijmoplosser in de weer en als ik dan nog zin heb met het schuurapparaat.

Toch goed dat ik geen tv heb anders zou ik daar nu vast voor ploffen om vervolgens alleen maar langs suffe programmas te zappen waarvan ik echt niet wakker had gelegen als ik ze gemist had.
oh ja: yasmijn hoe zit het met jou??

Waar ben je?

Hoe gaat het?
Haha, Nemo, dat hardlopen ken ik. Heb afgelopen jaren 'n paar van zo'n soort pogingen gedaan met altijd dezelfde conclusie: hardlopen is niet leuk.

Vorige week bij 'n vriendin ook 'n openbaring. Zij sport. En of ze nu veel sport of weinig sport, haar buikje blijft exact hetzelfde als voor ze ging sporten (ze is niet pas 1 maand bezig ). M.a.w.: ik hoef helemaal niet te sporten!

Spin deel 18: ik ben er gerust op dat ie niet door de minikieren van de deur gaat proberen te kruipen, dus die deur gaat gewoon pas open als R. terug is. Als ie dan niet meer op dezelfde plek als eergister zit, moet R. maar even gaan zoeken. De kamer is niet heel groot, er staat ook niet veel in, zo moeilijk kan dat niet zijn.

Es: wat apart ineens! Heeft 't niet met stress te maken? Gaat 't nu wel wat beter?

Cool, Marg!

Fieje: al 'n ticket voor Libanon gekocht?

R. mist mij geloof ik meer dan ik hem. Hij is lief hoor, en ik mis hem ook natuurlijk, maar het is ook erg leuk om dingen als Hans Teeuwen te kijken op tv (hij is leuk in Londen trouwens - wat 'n bizarre kerel) en nergens rekening mee te houden. Alleen thuiskomen en slapen is wel weer heel saai, maar dat overleef ik ook wel.
Daar moet je ook van genieten, van dat alleen zijn, want dat kan ook heerlijk zijn! Ik vind het in elk geval super fijn om het moment. Lekker rommelen in mijn EIGEN hius zonder met iemand rekening te houden. Volgens mij moet een man nu wel van hele goeie huize komen wil ik mijn vrijheid weer opgeven. Maar goed. Heeft R het naar zijn zin? Familie blij? Wanneer ga jij nou?

ik hoop eigenlijk dat ik dat hardlopen wel ga volhouden, gewoon voor mn conditie. In de zomer zal het niet moeilijk zijn, het wordt de winter die moeilijk gaat worden. (ik ben er trouwens amper van de zomer dus ik kan pas echt beginnen als het weer koud wordt). Daarnaast weet ik niet hoeveel puf ik heb als ik idd met de opleiding begin. We zullen zien!

Heb net mezelf uitgeleefd op de trap. Of de trap op mij eigenlijk Wat een kutwerk zeg! En de trap plakt nog steeds. En nu heb ik dus ook plaksokken. Dus overal waar ik loop plak ik vast. wie verzint dat nu ook. Van die lelijke dingen?! Nu wou ik gaan schuren, maar het schuurpapier hoort niet bij de schuurmachine die ik heb. Nu moet ik morgenochtend naar de bouwmarkt. Ik dacht, dat doe ik dan maar joggend. Veel te ver weg, maar de rest loop ik dan wel...
Ah, ik neem me elke zomer voor om te gaan hardlopen, maar kom steeds tot de conclusie dat ik het stom vind. Ik dacht dat ik wijzer geworden was, want vorig jaar heb ik geen poging om het leuk te vinden gedaan. Maar nu wil ik wel weer gaan. Eigenwijs kreng dat ik ben.

Es, wat naar. Mijn moeder heeft dat ook ooit gehad en die is toen uiteindelijk, nadat iemand haar eindelijk naar de huisarts gekregen had, mensendieck-therapie gaan volgen. Dat hielp. Of heette het anders? Nouja, in ieder geval, sindsdien is het niet meer voorgekomen.

Wat een gedoe om spinnen. Ik heb in Guate een enorme spin in mijn kamer gehad. Vogelspinformaat. Maar die was ook mega-snel. Dat was het ergste. Kakkerlakken zijn helemaal jakkiebah.

Marg, fijn dat ze zoveel vertrouwen in je hebben. En fijn dat de presentatie zo goed ging. Blijkt maar weer dat dat vertrouwen volledig terecht is.

Isiss, geen ticket. Ik ben nog met allerlei dingen aan het puzzelen. Plus ik zou verkiezingen iiig afwachten.

Euh, was er verder iets waar ik op moest reageren?
Bedankt voor het meeleven.

Ik denk dat het idd door de stress komt in combinatie met een verkeerde houding achter de pc gisteren. Ik heb eigenlijk geen stress omdat het alles redelijk goed loopt, maar dan toch. Ik ga mijn scriptie inleveren en nu echt met het idee dat het goed is (waarschijnlijk komt er nog terechte kritiek, want het kan beter maar ik heb nu niet de puf om beter de literatuur in de duiken en ik ben er redelijk van overtuigd dat zo alsdat het er nu staat het wel een voldoende is). Dat is natuurlijk raar, na alles bij elkaar 5 jaar. En ik merk dat ik het inlevermoment blijf uitstellen, raar mens dat ik ben. Ik vind het eng.

Maar goed, naar wat iedereen mij vertelt ben ik niet de enige die moeite heeft met afstuderen. Al geloof ik er niets van dat er mensen zijn die er nog een groter drama van maken dan ik. Ik zie hierin eigenlijk wel carrierekansen, ik ga maar eens solliciteren als studieadviseur of zo. Mij maak je op het vlak van studieontwijkend gedrag niets meer wijs.

Ik vind het alleen vervelend dat als de pijn die ik nu heb echt een vorm van uitstelgedrag is, het alsnog zo pijn doet.
Hmm, ik vind mij bericht heel onaardig klinken. Zo bedoel ik het niet.
Ik ken mensen met breakdowns en burnouts door (eindelijk) afstuderen.

Dat is echt de rotste klus Nemo. Naast sealer van het plafond afsteken en trekken.

Die dampen zijn funest voor je gezondheid. En dan nog is het er niet af. Dan moet je nog schuren, maar dat wil je niet met een JantjeVanLeien doen, want je hebt er al zoveel uren op zitten. En dan moettie ook nog eens gelakt, die trap. (Om en om treden lakken, anders kan je niet meer naar boven)

He tis een klus van minimaal een week.

Ik heb niks met spinnen. Ik bedoel geen angsten. Spinnen vind ik wel relaxed. Behalve het weetje dat je er gemiddeld 10 opeet per jaar.

Ik hou niet van roetsj-dingen. Zoals muizen of kakkerlakken. Niet dat ik ze an sich enge vind, maar die bewegingsopname in mijn ooghoek vind ik vervelend.

Voor de rest heb ik net een hoop bij Kinderne-Cheers gezet. En heb geen zin om me te herhalen, want ik wil naar bed.

Truste
Ik heb baat bij een osteopaat Es.
Ach Fille, we zijn wel iets gewend van je

Hier ook geen angst voor spinnen maar ik hoef ze niet in mijn slaapkamer als er 1 in zit, dan moet ie er wel uit. En nee, daar ga ik niet de buurman voor bellen.

Boeken, mijn AH heeft af en toe heel leuke aanbiedingen voor 4 euro. En tsja, daar zitten nou eenmaal niet onwijs hoogdravende boeken bij. Beminnen enzo lijkt me ook wel leuk om te lezen, ik bestel al tig jaar via ECI dus wacht tot ik hem daar tegenkom.

Ik zit nu heerlijk met 'n paar wasabi-nootjes. Slechts 'n paar want er staat niets op de verpakking en ik ben zo allergisch als de pest voor smaakversterkers. Morgen maar weer eens elders inslaan waar geen E nrs opstaan en waar de tranen van in je ogen springen. Heerlijk dat spul.

Vandaag op mijn werk echt woest geweest, stoom kwam uit mijn oren. Ik snap sommige gedachtengangen niet en snap ook niet hoe simpel sommige mensen kunnen zijn en denken.

Traptredes, ghe, die heb ik al genoeg gedaan. Ik had 1 of anders smerig goedje om erop te smeren (met mondkapje) en hoppa tot aan het hout alles eraf. Daarna lekker lakken en verven enzovoort. Maar je kan het ook op de sportieve manier doen, brandertje erbij harkje erbij en schrappen maar, goed voor 'n calorie of nog wat.
Es, weet dat Kjong baat heeft bij de osteo. Ooit had ik Mensendieck, ook goed. Maar tis wel duidelijk dat je er iets aan moet doen want zo'n pijn is niet normaal.

Hier bij stress ook verstrakking van de spieren en pijn maar niet zo erg dat ik niet kan bewegen. Toen ik de PND had speciale cursus gevolgd en die helpt nog steeds goed om te relaxen als ik zo'n dagje als vandaag heb gehad.

Nu nog elders bijlezen en dan sjoef in bed.
En die aanbiedingen bij de AH. Ik heb ontdekt dat ik niet de enige gek ben die de boeken netjes neer gaat zetten
Fille: een spin die snel is.. brrrrrr

Kjong: plafonds vind ik echt uber-erg! (met een umlaut op de u). Daar begin ik niet eens aan, dat continue omhoog kijken is vreselijk!

In elk geval heb ik nu dezelfde sokken aan als gisteren en ze plakken nog steeds overal aan. Ik vrees dat ik idd nog een keer met dat chemisch goedje er overheen moet want het is nog niet goed genoeg gedaan. En het zal vast niet opeens verdwijnen als ik er over ga met de schuurmachine. Zucht, daarom wou ik er eigenlijk niet eens aan beginnen, maar zalmroze op je trap is toch echt net wat te afschuwelijk!

Weet je dat ik trouwens -held die ik ben-, en over spinnen gesporken, dat ik laatst in Cambodja vogelspin heb gegeten?!?!?! (nou ja, iemand had er een poot voor me afgedraaid en die heb ik gegeten, maar toch nog steeds dapper, je zat het haar erop zitten!!!)

Nou, mn onbijt zal nu ver genoeg gezakt zijn dan ga ik me meer weer eens omkleden in mn geweldig hardloop outfit. En dit keer hou ik me netjes aan mijn schema:

5x 1 minuut hardlopen tussendoor 2 minuten lopen.

Ik moet naar de Karwei en die is nogal ver, dus ik denk dat ik het dan op de heen en de terug weg doe. Althans... dat is de bedoeling :D
Hey Cadi, die boeken koop ik ook Ik heb net bij de AH Aanpakken van Sphe Kinsella gekocht. Jij toevallig ook? Ik heb ook nog hele stapels Jill Mansell boeken liggen. Misschien kunnen wij een keer boeken uitwisselen.

Ik lees ook wel 'waardevolle' boeken, maar meestal vind ik het fijn een boek te lezen waar ik niet bang of verdrietig van wordt en waar ik niet bij na hoef te denken. Al erger ik mij soms aan een slechte schrijfstijl of vooral vertaling. Ik had al eens het plan de uitgever van Jill Mansell boeken te mailen en te zeggen dat ik de vertalingen wel doe, want ik zie daarin redelijk vaak engelse spreekwoorden slecht vertaald en zo.
Daar heb ik ook een hekelijk aan, slechte vertalingen! Ik ben nu eten, bidden, beminnen in het Engels aan het lezen. Eat, pray and love. Gewoon om te kijken hoe het is en omdat er zoveel dingen in het Engels werden genoemd in de Nederlandse vertaling (wat ik dan wel weer goed vond anders is het hele effect weg).

Hardlopen ging goed nu ik me sprak aan mijn schema hield! Ik vind het ook well euk. Nooit gedacht trouwens, heb al eerder pogingen ondernomen en die waren hopeloos omdat ik mezelf zo hopeloos voelde, maar nu dat ik een schema heb en 5x 1min rennen met 2 min lopen tussendoor ook echt goed gaat, voel je ook goed :-) En het is zo makkelijk. Schoenen aan en naar buiten en het kost niks. Perfect

Ben nu de trap aan het schuren en kwam eigenlijk plastic over mijn laptop leggen voordat ie straks 1 stofbende is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven