** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Dames in het Spaanse: geniet van jullie bezoek. Altijd leuk!

Es, ben ook benieuwd naar badkamer. Als je er nu al enthousiast over bent, zal het wel iets geweldigs worden!

Nemo, die Italiaan...idd, probeer het te laten voor wat het is, dan komt ie vanzelf wel. Of ook niet. Maar daar moet je dan niet te veel over in zitten. Komt goed!
quote:Jooles schreef op 24 mei 2009 @ 15:27:

Isiss, mooie tassen, joh!

Kopen?? (heb er al 3 van verkocht!)

En, vakantie kunnen regelen? Ben jij vorig jaar ook niet naar Cyprus geweest? Of was het Sicilië? (of Sardinië?)

Cadi: klinkt vermoeiend, met 4 koters over 'n jaarmarkt. Ik vind 't al erg met alleen m'n kerel.

Ik wou nog iets zeggen maar weet 't niet meer. Zal vast niet erg belangrijk zijn dus.
Ach, de koters vermaken zich wel maar je komt niet echt aan kijken toe, dus ze zijn best wel kostenbesparend zeg maar.

Op de tassen had ik al gereageerd in de AK.

Jooles, goed dat je er zo over nadenkt, je zit er toch snel wel een tig jaar aan vast.

Nu maar eens proberen te rusten want jongste lekker koorts dus dat gaat weer een probleem worden vannacht
Oh ja, de kat van Jooles. Niks makkelijker dan 'n kat, 'n paar uurtjes later thuis door 'n borrel van je werk is echt geen probleem hoor. Natuurlijk is 't logisch dat ie normaal gesproken niet uren op z'n eten hoeft zitten te wachten, maar 's ochtends wat extra voer neerzetten is juist het ideale van 'n kat (vind ik). 'n Nachtje niet thuis is ook niet zo'n groot punt, daar hoef je geen 'oppasser' voor te regelen.

Maar: wel goed dat je er zo goed over nadenkt, zouden meer mensen moeten doen.

Cadi: beterschap voor de krullenbol.
Jaaa, dat is het voordeel met 'n kat. Als je weet dat je 'n nachtje wegblijft dan kan je extra voer neerzetten. Ik zou er dan (mocht ik er weer voor gaan) 2 nemen.

Zucht....zoon brult weer MMAAAMMMMAAA
Altijd fijn om wat meningen te horen van mensen, die ervaring hebben met katten, waarvoor dank Zodra ik definitief de knoop heb doorgehakt, zijn jullie de eersten die het horen!

Isiss, vorig jaar was idd Sicilië. Nu dus Cyprus en jawel, ik heb gisterenavond geboekt, hoera!!! Ook al is het nog 3 maanden wachten, ik heb er enorm zin in.

Cadi, hoe is t met de kleine? Beetje kunnen slapen vannacht? Ik werd vannacht wakker door de storm, wat een noodweer, zeg! Vonden m'n plantjes op het balkon niet zo leuk, geloof ik...straks maar even de schade opnemen.
Lekker Jooles dat je geboekt hebt!|| Volgens mij is Cyrpus erg mooi!

Isiss wat goed dat je al 3 tassen hebt verkocht (en dit is alleen bij vrienden) ben ook benieuwd hoe die 1e tas het doet, zou mijn smaak niet zijn, maar idd: smaken verschillen!

Ik zit op het moment bij de lekkere Italiaan in bed. Waar ik net ben wakker geworden Wat een nacht

Schrijf straks wel verder als ik thuis ben, ga ik nu nog even kijken naar zijn mooie lijf want hij komt net binnen lopen met alleen handdoek om zijn lijf. Hij is mooi en lekker en schattig als ie net wakker is.
Nemo: je klinkt echt straalverliefd!

Vertel 'ns effe ja!
hmmm, ja daar zit ik ook al heel de dag over na te denken nadat ik dit gepost had..

het was gisteren ook echt echt leuk! Voor het eerst gepraat (ik bedoel over serieuze dingen) en het was gewoon heel gezellig! Maar goed, de realiteit is nog steeds dat het een 24 jarige student is die eind juni ( terug naar Italie gaat..met een beetje geluk zie ik hem nog net wel voordat hij weggaat als ik uit Maleisie kom).En dat ik nooit aan zulke dingen begin omdat ik sex niet kan scheiden van gevoelens.

Zucht.

Het was helemaal leuk geweest als hij vanavond hier zou komen, maar hij kwam net weer met een vaag excuus. Nou ja, vaag. Hij is in de war (ben dus in elk geval niet de enige). Ook omdat hij natuurlijk een vriendinnetje heeft maar dat niet goed gaat en hij nu schijnbaar mij toch ook wel leuker vindt dan alleen sex. en nu wil hij nadenken. Alleen.

Maar grrrr... als ie dat nu gewoon vanaf woensdag gaat doen! Dan ben ik naar Maleisie... Dat heb ik ook gezegd, maar daar krijg ik natuurlijk geen antwoord op....

Of eigenlijk kan ik het bovenstaande gewoon wissen en moet ik zelf inzien dat je niet gevoelens moet krijgen voor iemand die in eerste instantie voor de sex was. Ik doe dit echt nooit meer. Maar dat had ik al bedacht.

Had ik al gezucht. Zucht.

Dit weekend komen de Fransen die ik heb ontmoet tijdens de overstromingen in Hanoi (mss kennen jullie het verhaal nog) op bezoek. Zondag willen we gaan waterskien (of wakeboarden) en de Italiaan gaat dan ook mee. Althans, dat was tot nu toe elke keer de bedoeling. Anders moet ik maar geduld hebben tot dan.

Ach ben toch ongesteld
ja, hmm, dat is wel lastig. Als je nou alle dingen eromheen niet meeneemt (z'n leeftijd, vriendinnetje, alles wat je kunt bedenken), zou hij dan op zich leuk genoeg voor 'n relatie kunnen zijn? Zou je dat wel zien zitten? Ben ik op zich wel benieuwd naar. Ik vind nml. sommige acties van hem niet gaaf, als in niet reageren op contact zoeken als ie geen zin heeft, in de war zijn en dan ook geen contact willen, zo'n soort dingen. Naar mijn idee moet het van 2 kanten komen en op mijn komt het over alsof hij het wel makkelijk vindt zo. Hij lijkt te bepalen wanneer jullie elkaar kunnen zien, ik vind dat niet kloppen. Misschien ook wel 'n cultuurverschilletje, is 't 'n echte macho-Italiaan?

In ieder geval: laat hem niet bepalen of jij je blij voelt of niet, oké?
Nemo wat doe je nou? Hij moet jagen! Als je 'm echt leuk vind laat je 'm lekker jagen. En als je 'm niet echt leuk vind ook Weet goed voor jezelf wat je doet.
Amen to that.

Ik ga morgen de laatste avond van 4daagse lopen.

Blerk.

Nu maar naar bed.
Weetikveel wat ik doe. Ik ben hopeloos met mannen. En ik wou zeggen: dat weten jullie toch wel? Maar H en ik waren redelijk "normaal". Hoewel, sinds dat over is en dat gedoe met Mailert en nu die Italiaan geeft toch wel een aardig beeld van mijn hopeloosheid

En of ie leuk genoeg is voor een relatie heb ik nooit echt over nagedacht omdat ik niet gedacht had dat het aan de orde zou komen. Tot dat hij daar opeens over begon.. Althans niet zo zozeer over een relatie, maar wel over de toekomst en of we bijelkaar zouden passen enzo (dus eigenlijk wel over een relatiemogelijkheid)

Dat we überhaupt die avond (en ook die avond daarvoor op de chat) over van alles hebben zitten praten heeft de dimensie een beetje erg veranderd. Want toen kreeg ie ook inhoud zeg maar.

Maar goed, het is idd superirritant dat het contact moet afhangen van hem. Ben er nu ook weer even klaar meer. Maar heb besloten dat ik het nog even aanzie tot woensdag. Dan ga ik toch weg en dan zal het allemaal wel!

Dit weekend komen dus die Fransen zoals ik al schreef en het plan is om te gaan waterskieen (wat ik ook al schreef geloof ik) Meneer de Italiaan zou daar ook mee meegaan. En gisteren nadat ie het allemaal niet meer wist wist ie nog wel steeds dat ie meeging waterskien.

Kjong: wat een kutweer heb je dan met de 4 daagse gehad zeg, hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen?! Hopelijk blijft het vandaag dan wel gewoon droog! Het weer voor vandaag zegt: zon komt terug. Dat hoop ik voor jullie voor de laatste dag.

Ik krijg vandaag complete nieuwe kozijnen en ramen, de hele voorkant ligt er straks uit en heb heel de dag 2 mannen over de vloer. Hopelijk gaat het niet regenen! En jammer dat het zo koud is want ik zal wel bevriezen straks! Vrees ook voor alle troep die het gaat geven. Niet aan denken niet aan denken niet aan denken niet aan denken!
Ik heb iets te hard geroepen...

Of ik morgenavond iets te doen heb, dan wil ie voor me koken

Ik moet alleen werken :(
Oh Nemo....

Ik vind je trouwens niet hopeloos met mannen. Je moet alleen wat meer geluk hebben. Mocht het trouwens echt iets worden tussen jullie dan heb jij wel weer een echte longdistance relatie

Alleen weet jij nu dan ook al dat hij niet zo precies is met trouw. Dat is minder.

Hier druk en nog steeds volop bezig aan de badkamer. Vriend heeft een paar fotos al op de laptop gezet nu moeten ze nog in de achterkamer. Ik dien ze daarvoor eerst op mijnalbum te zetten of zo, geloof ik? Ik ga wel eens puzzelen als er tijd is.

Ik ben trouwens niet meer helemaal enthousiast. Wij waren namelijk een beetje stom. De badkamer is kleiner dan dat wi gepland hadden op de tekening. Wij hadden de bouwtekening verkeerd gelezen en niet nagedacht en helaas ook de aannemer niet toen hij er was om de offerte te maken. Wij hadden het natuurlijk op moeten meten.

Nu is het dus te klein, maar met veel passen en meten past het net. Ik vind de (inloop) douche nu alleen heel prominent aanwezig en de ruimte voor de wc is aardig krap. Je kunt er natuurlijk zitten, maar ook niet meer veel meer. Aan de andere kant moet het badmeubel nog geplaast worden. Ook dat past net, maar iets meer ruimte was mooier geweest. Ik hoop dus dat het niet te druk staat als het alles erinzit. Als wij dit eerder hadden bedacht, dan hadden wij een kleiner bad kunnen kiezen en een kleiner meubel bijvoorbeeld. Maar wie weet, als straks de vloer ligt en alles helemaal af is met stuccen en zo dan zal het er vast nog prima uitzien. Wij willen ook nog een kast naast het badmeubel, maar als het te krap wordt dan laten wij die wel zitten (iemand nog in voor een badkamerkast?). Dat zien wij woensdag bij het afmonteren.

Verder is het wel mooi, de tegels en zo. En als het te krap is, ach ja, een badkamer moet vooral functioneel zijn.
Es dat is toch even jammer van je badkamer! Hopelijk is wordt het alsnog heel mooi en heb je straks een supergave inloopdouche

Nemo is in loveee!!! Of zo klinkt het ieder geval. Hij klinkt wel leuk voor nu, vooral omdat hij zo´n geweldig lijf heeft. Ben benieuwd of het ook echt iets wordt. Heb je wel weer een longdistance relatie!! Waar ga je eigenlijk woensdag weer heen?

Waarom weet iedereen dat isiss mooie tassen heeft en zie ik ze nergens? Wat zie ik over het hoofd? Ook al in AK gekeken, maar zie niks!! En als het over tassen gaat wil ik toch graag alles weten, jejeje!

Lekker op vakantie Jooles. Ben heel benieuwd hoe het daar is. Het is zo stom, heb van alles gezien op de wereld, maar ben bijna nog nooit in europa op vakantie geweest. Ken italie helemaal niet, of griekenland, en spanje ook zo goed als niet. Zoveel moois daar en toch moest ik altijd ver weg.

Ik zit nu mijn tweede week op kantoor en begin al onrustig te worden. Steeds meer twijfelen of dit wel goede beslissing was. Nu zit ik hier opeens vast! Kan niet meer op reis, of zomaar even weg, of doen wat ik wil. Ging net bedenken wanneer ik weer in Guatemala zou zijn, en ik heb geen idee!! Natuurlijk loop ik gewoon te zeuren, want er zijn hier in 1 maand meer dan 50.000 mensen ontslagen vanwege de griep en ik heb wel werk. Maar het staat me nu al tegen. En ik moet nog minimaal 50 weken blijven! Ben heel benieuwd hoe het gaat. Het werk is wel heel erg leuk, want ik mag doen wat ik wil. Maar dat maakt het ook weer minder leuk, want heb helemaal geen collega´s. Dus kan aan niemand vertellen wat voor leuke dingen ik heb bedacht en wat we gaan doen.

Ik heb trouwens iets gedaan wat ik eigenlijk meer voor mensen vindt die een serieus leven hebben etc en niet voor mij. Maar ik heb een stuk land gekocht!!!! Een hectare jungle Met 3 eigen cenotes erop. Het was nu zo goedkoop en de prijzen stijgen zo snel. Het is ongeveer 10 kilometer het land in, en einde van het jaar is er electriciteit en stromend water. Geen idee wat ik ermee moet. Misschien ooit huis bouwen, of verkopen, of gewoon niks en zwemmen in mijn cenotes in het weekend
Hahahhaha Rianne, want ben je toch een heerlijk ding! Je doet me aan mezelf denken. "vast" op kantoor. Ik krijg plaatsvervangende kriebels voor je hahahahahaha! En dan een stuk land kopen, das helemaal stoer! en niet eens weten wat je er mee moet

Ik ga zo uiteten en naar de film met vriendinnen helemaal leuk

Es: jeetje, balen van de badkamer, dat niemand dat heeft gezien! Hopelijk valt het idd mee straks en die kast eruit houden lijkt mee een goed plan.

en ik in love? Dat kan allemaal niet hoor en helemaal geen longdistance met een vreemdgaande Italiaan van 24. Hallo weten jullie wel hoe dom dat klinkt?!?!?!
En oh ja, ik had een blauwe envelop in de brievenbus. goed nieuws voor mij!
Redelijk dom ja. Of kan ik dat niet zeggen? Maar wat maakt 't uit als 't ALLEEN VOOR DE SEX is?! 'n Italiaan die voor je wil koken is trouwens wel weer extra verleidelijk, maar wat Cadi zegt: je moet 'm wel laten jagen. Niet straks vanuit je werk naar 'm toe racen, maar gewoon niks van je laten horen. Telefoon uit als 't te moeilijk is. Even afwachten hoe hard ie voor jou gaat rennen (en mocht 't toch iets relatie-achtigs worden vooral voorlopig wel in je hoofd houden dat ie goed heeft bewezen dat trouw niet z'n sterkte punt is op dit moment).

RP: ik zet hier wel effe 't linkje (staat link in ak, heb niet alle foto's zitten plaatsen).

Wel balen van je baan, gaat 't niet veranderen als je iets langer bezig bent en ook resultaat van je werk gaat zien? Geen collega's vind ik zelf trouwens wel 'n groot nadeel, ik denk niet dat ik daar blij van zou kunnen worden. Behalve als ik m'n verhaal makkelijk bij iemand anders kwijt zou kunnen misschien.

Es: ook balen! Maar is dat niet meer dan een béétje stom om de ruimte niet op te meten van tevoren? Is toch 't eerste wat je doet? (of ben ik gekleurd door m'n keuken-verkoop-bijbaantje vroeger?) Hoeveel verschil zit er tussen de tekening en de daadwerkelijke ruimte? Zal toch geen halve meter zijn? Misschien valt 't straks allemaal best mee (hoop ik voor je ).
IK WIL DIE BRUINE TAS!!!! Waarom woon ik niet in NL dat ik die gewoon bij je kan kopen? Die is echt gaaf zeg!!!

Vind het wel grappig, een relatie met een 24 jarige vreemdgaande italiaan, jejeje. Weer eens wat anders

Mijn baas zit nog steeds in Cuba omdat er nog steeds geen vluchten zijn. Hij vroeg mij een paar mails van hem in het engels te controleren. Het mag eigenlijk niet, maar de tranen liepen over mijn wangen. Hier een klein stukje van een standaard bevestiging voor de klanten:

Helo Good mornin

Confirm

double room

two peoples

2 and 3 o January of 2009 (2 nites)

rate special o 78 US nite

Conditioned air

TV with cables

strong Box in all the rooms

equipped (electrical grill, lavatrastos, urnace o microwaves, cofee, set or dishes, places setting)

Bath deprived with hot water and fries

Dat is toch niet best? Dat is de grote baas!!
Hihi Rianne, dat klinkt wel grappig. Maar Latinos vinden het vast prima Engels. Voor als je het niet al weet. Een tip: Ga niet proberen uit te leggen wát er mis is. Tenminste Panamezen snappen dat niet. Blijf je bezig.

Tja, die badkamer. Ik vind het stom van mijzelf. Ik had het kunnen wéten. Ik vond namelijk van begin af aan dat het leek alsof er veel meer ruimte is. Vriend verwijt ik niets, die gaat echt recht volgens de tekening en heeft nog minder ruimtelijk en praktisch inzicht dan ik. Maar ik heb dan ook nooit op de tekening gekeken. Dus de verkopers van de badkamer (drie zefs waar wij offertes van hadden) en vriend hebben het niet gezien dat op de tekening een heel stuk van de ruimte onder het knieschot is meegenomen. Het is dus wel 40 cm.

Maar het is denk ik minder serieus dan bij keukens, vandaar dat het aannemer het niet nog eens heeft opgemeten. Wij hadden anders iets ruimte tussen bad en douche gehad en tussen douche en wc, maar die ruimte is nu weg. Het is dus niet zo als met keukenkastjes, die precies op elkaar aansluiten. Met die kast (die 35 cm breed is) gaan wij denk ik nog even kijken hoe het eruit ziet. Dus gewoon neer zetten, dan kunnen wij altijd nog zien of wij hem ophangen of niet. Of zo. Komt wel goed.
haha, die is echt goed! Wat is 'n bath met fries?! En conditioned air is ook goed, vooral met 't oog op de griep.

Welke bruine, die simpele? Geen idee wat 't kost (en of 't betrouwbaar is) om 'm naar jou op te sturen, maar ik vind 't geen punt om te doen.

(Die eerste met die tapijtstukken is min of meer verkocht, als die persoon betaalt, en dat is nog niet gebeurd.)
Es, klopt, met keukens is 't iets anders ja. Bij ons waren de afmetingen die de klant opgaf áltijd verantwoording van de klant, wij (toen ) kwamen nooit thuis meten. Afgaan op de bouwtekening alleen was geen optie (behalve bij 'n nog op te leveren nieuwbouwhuis).

Maar je hebt gelijk: het moet vooral praktisch zijn. Misschien dat je 't optisch wat kunt vergroten door niet te veel grote en dichte kasten op te hangen maar mooie planken ofzo.

Effe eten.
Natuurlijk is het onze verantwoordelijkheid, ik zu het ook niet de mensen gaan verwijten die het ons verkocht hebben. Al klopt de tekening wel, daar staat namelijk de maat, maar er is ook heel duidelijk te zien dat dat lijntje tot onder het knieschot loopt. Alleen zie ik dat nu pas. Weer een les geleerd. Er staat mij iets bij dat ik in het begin dacht van moeten wij niet eens meten, maar daarna niet meer.....

Mijn baas vertelde trouwens net (ben nog aan het 'werk') dat zij ook zoiets hadden, dat het bad niet paste en daar een extra inham voor gemaakt moest worden ad hoc.
Rianne Zulke (en nog wel slechtere!) mails krijg ik dus ook steeds onder ogen!!!!!!! Soms al verstuurd!!!!!!! Niet te geloven!

Ik dacht dat in Mexico het niveau van engels wel beter was dan in Spanje, in elk geval hebben ze daar bij jou niet zo'n belachelijk accent: waarom kan een mexicaan wel sport en start en spoiled zeggen, en komt een spanjaard met dat sneue esport estart en espoiled?!??! Maarja dat is hetzelfde raadsel als die Marokkanen in België die perfect Belgisch praten, en die Marokkanen in Amsterdam met hun rare accent.

Frustratie alom bij mij hahahaha

Es, ben benieuwd hoe het wordt!

Rianne....................... een stuk grond!!!!!! Wow! Ja, je gaat opeens het serieuze leven in he, directeur, eigen lap grond Super! Ook vooral met die cenotes erin! Fotos!!!!!!!!!

Ik hoop dat je baan wel leuker wordt, en denk het eigenlijk ook wel. Hoe is het daar nu met die griep, ik sta er van te kijken dat er nog steeds geen vluchten zijn uit Cuba bv. !

NEmo, niet verliefd worden!

Snel alweer naar Maleisie!

Ik heb het zo heet.

Vannacht werd ik wakker van de hitte en de muggen en toen heb ik mijn ventilator aangezet (met mijn slaapdronken kop!) en nu ben ik ziek, een klein beetje verhoging en veel last van ogen, oren en keel. Ik heb al een vrij uitgebreide siëste gehouden en kan nou dus weer niet slapen. Heb al een ibuprofen op. Hopelijk is het morgen beter!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven