** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Go Nemo! Klapzoendend de hersenen uit! En wat nou tè jong? Hier ook 11 jaar leeftijdsverschil. Maar dan ben ik wel de oudere, of misschien ben ik wel jong van geest

Marg, moeilijk als je je alleen voelt in 'n groep. Eigenlijk moet je dan je gevoel volgen en lekker gaan. Meestal denk je dan achteraf, ooh shoot was ik maar weggegaan, had ik maar iets anders gedaan. Ik ben (over het algemeen) erg van gevoel volgen dus....volgende keer gewoon doen wat jij wilt, soms mag je best ego zijn.

Oooh, ik heb mezelf vandaag getrakteerd op 'n sauna met vriendin. Gutallejeemig, wat is dat toch weer heerlijk. Moet ik echt vaker doen, en dan zeker op zulke dagen als dit. Ik ben geestelijk weer 'n beetje op pijl en 'n superzacht velletje met 'n krokant laagje van de zon. Lang geleden dat ik in Bleiswijk was maar dat is me toch 'n mooie sauna geworden! Dus mochten jullie nog eens in de buurt zijn, daar is het goed toeven!

Ienemiene, is de schnee al weg? Zoon alweer wat aan de beterende hand. Vandaag nog niet naar school geweest maar maandag maggie weer vol aan de bak.

Etosha, het zit ook niet mee ook met solliciteren in deze tijd.

Kjong, ik heb rugklachten, enig idee hoe ik daaraan kom??

Spees, uh...oh ja Lion King. Ik denk dat dat wel in iedere taal te volgen is. Lijkt me in ieder geval erg leuk om eens te zien. Gewoon doen joh.

Zo, geheugen alweer leeg. Ga nog wat verder struinen op internet en dan bijtijds mijn bedje in want morgen weer zo'n heerlijke holy drukke dag.
Ja, dat vind ik dan weer niet leuk met mijn vriend, met gewone vrienden zou ik dat idd wel doen denk ik, maar ik vind het ook niet leuk dat mijn vriend dan niet met míj mee gaat als ik wat anders wil doen en wil dingen dan niet op de spits drijven. Wat een gedoe, verkering

Als ik nu zo in mijn eentje weg was gegaan had het wel op protest geleken denk ik, en als ik zei, goh, ik ga effe een biertje drinken met Mientje, niet. Maargoed.

Lekker, de sauna!

Weet je wat niet leuk is aan de Lion King etc, in een andere taal, dat de liedjes dan niet meer kloppen! Van Jungle book ken ik bv. alle liedjes (in het nederlands). Madagascar heb ik in het Spaans gezien en ik denk nu dus altijd 'yo quiero marcha marcha' ipv I want to move it

Ik zag een grappig topic over iemand die overspannen was geworden van een hond en nou kan ik het niet meer vinden!
Dat topic van die hond heb ik idd ook ergens gezien. Schijnt een hele rel geworden te zijn, omdat er ook iets met kinderen was, en mensen elkaar zwaar aan het beledigen waren, zoiets..

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit naar de sauna geweest, misschien toch eens proberen, lijkt me wel erg lekker relaxt. Ga nu even hele domme vragen stellen hoor, maar moet je dan alleen een handdoek om, of mag je ook je bikini aanhouden ofzo?

Fille en Moon, lijkt mij ook heel leuk om te weten wie mijn voorouders waren. Weet dat mijn tante daar ooit eens mee bezig is geweest, om dat allemaal uit te zoeken, was geloof ik al best een eind terug, maar nog niks spannends gevonden. Over-over-over-overgrootvader (ofzo) kwam gewoon uit een ander boerendorp hier niet ver vandaan.. :-S

Marg, weet jij of dat programma nog bestaat? Vond dat altijd wel grappig om te zien, maar muts als ik ben, vergeet ik natuurlijk waar/wanneer dat te zien was..

Ga nog even verder ploeteren voor de kascontrole bij studievereniging morgen. Vraag me serieus af waarom ik daar altijd last-minute mee moet beginnen..

Trusten!
Op Thuis staat er een topic 'overspannen door hond' bedoelen jullie dat? Ik heb het niet gelezen. Kom er niet aan toe meer dan hier te lezen.

Hoewel ik heb net een topic gelezen van iemand die vindt dat je niet altijd moet zeggen 'he is not into you' omdat er ook gevallen zijn waar dat niet zo is en de man in kwestie smoorverliefd. Het toeval wil wel dat zij net op dit moment van een man aan het lijntje gehouden wordt... Eigenlijk heb ik wel wat beters te doen dan dit soort topics te lezen, bedenk ik mij nu.
Nou dat van die hond was lekker ontspannen. Ik beken dat ik even flink heb zitten lachen.

Es zo'n topic las ik laatst ook genaamd 'wangknuffel'.

Nog wat bekennen (dit is nasty zeg ik al vast). Als ik zulk 'gezeik' lees van mensen die ouder zijn dan ik, oh dan hoop ik echt nóóit zo te worden. Ik heb bv. een vriendin van 29, en die heeft weer vriendinnen van voorin de dertig die ik dan via via 'ken'. En sommige van die vrouwen zitten echt nog met dezelfde shit als toen we zestien waren. Vindt hij me wel leuk, waarom doet hij zo, wat zou dit betekenen. Gewoon jaren achter iemand aanlopen, jaren je aan het lijntje laten houden.

Oh ik mag toch hopen dat als k dertig ben, ik een complete vrouw ben die ergens voor staat en zelfrespect heeft. Hoe moet je ooit kinderen opvoeden als je zo met je zelf omgaat.....? En nog erger, houdt dat geneuzel dan nooit op?? Ik 'ken' (viavia) ook vrouwen van in de vijftig die nog zo zijn! Wat heb je dan geleerd, wat voor zin heeft je leven dan gehad. Daar snap ik dus he-le-maal niets van he, echt gewoon niets, ik kan me daar helemaal niet in verplaatsen en wil dat ook eigenlijk niet.

Zijn volgens mij dezelfde soort mensen die vinden dat ze nog niet volwassen zijn en zichzelf niet als vrouw kunnen zien maar alleen als meisje .
Ik denk dat je met de laatste zin de spijker op de kop slaat.

Op sommige fronten houden mensen ergens op met groeien.

Bovendien zijn patronen die jarenlang zijn ingesleten niet zomaar weg te frezen, of uitgenivileerd.
O Cadi ik weet al waar je geweest bent: Elysium!

Daar werd ik een dagje op getrakteerd toen ik in NL was afgelopen oktober. Dat was zooooo heerlijk. Wil weer heen!

Ja, ik voel me ook een onwijze nerd, vooral ook omdat het opeens een echte verslaving voor me is en er m'n familie er mee blijf lastig vallen omdat ik zo blij ben met de gevonden resultaten (en die zijn dan weer niet zo hyper als ik, haha).

Maar het is echt leuk, want er staat zoveel op internet. Ben bij een aantal takken van de verschillende families al uitgekomen tot rond het jaar 1400. En vandaag ontdekt dat ik afstam van een kunstschilder uit de gouden eeuw. Had nog nooit van de naam gehoord, maar het is wel leuk te ontdekken.

Maar ik houd op, voor ik nog meer mensen echt lastig begin te vallen
Van mijn vaders tak heb ik ook een dik boek.

Grappig om te zien dat er, ook al kennen we eigenlijk niemand met zelfde achternaam, er toch heel vaak dezelfde voornamen gebruikt worden.

Mijn vader, ik natuurlijk niet, stamt af van appelboeren in Westfriesland.

Mijn moeders kant zou ik graag ook een keer willen. Die heet bijzonder. En zo ook Kjongen.

Kman daarentegen heet Jans(s)e(n) op z'n Turks. Niet geil.

Wel lief natuurlijk.
Spees; in de sauna ben je gewoon lekker helemaal poedelnaakt, niks geen handdoekje of bikini. Althans ik ken geen sauna's waar ze bikini's dragen, lijkt me trouwens ook niks. Als je het vervelend vind ga je gewoon naar de vrouwendag/ avond. hoewel ik me daar altijd meer bekeken voel dan de gemixte dagen. Die vrouwen keuren altijd zo

Marg: het is idd de beste remedie tegen rimpels, en hangtieten, ik zie ze niet meer hoor

Maar moet erbij zeggen dat ik tegen hem had gezegd dat ik echt op zoek was naar trouwmateriaal bla bla bla en dat ik dus maar liever geen contact meer wilde bla bla bla. Muts dat ik ben. Ben het proberen recht te breien, maar hij is nu in Italie (weet niet wanneer ie terug komt) en was ook zeker niet van plan om achter zijn kont aan te lopen! Dus maar even afwachten of er nog interesse is als hij terug komt.

Oh ja, Marg, ik zie mezelf niet als meisje (ok soms dan), maar ik dacht ook altijd toen ik 18 was dat op een dag de dingen zouden veranderen. Doen ze ook wel, maar dat geneuzel blijft gewoon hoor! Voel me echt geen steek anders dan toen ik 18 was, op dat gebied dan. En ook al was ik nu getrouwd met kinderen dan nog niet. Ik heb getrouwde vriendinnen, met een zonder kinderen en we hebben nog steeds de zelfde vrouwentalk als anders. Heb je de film zadelpijn weleens gezien, dan weet je dat het nooit ophoudt, het wordt hooguit in een andere dimensie

Zo, dit was even uit mijn hoofd, kom net van mn werk, ga slapen nu.
quote:findingnemo schreef op 15 april 2009 @ 23:58:

Ik heb getrouwde vriendinnen, met een zonder kinderen en we hebben nog steeds de zelfde vrouwentalk als anders. Heb je de film zadelpijn weleens gezien, dan weet je dat het nooit ophoudt, het wordt hooguit in een andere dimensie

De vrouwentalk blijft idd exact hetzelfde, maar ik denk echt nooit bij mezelf 'm'n vriendje was vanavond niet zo aardig, misschien gaat ie 't uit wel uitmaken'.

Oh, quoten is handig, dan kan je niet meer teruglezen. Uit m'n hoofd dan. Wat toevallig, dat jullie je bezighouden met stambomen, hoorde afgelopen weekend dat 'n tante van me er ook mee bezig is.

En Marg, heel herkenbaar, dat gevoel. En hoe bevalt je werk?

En Nemo's zoen-verhaal was erg goed trouwens, vooral die hersenkwab. Het idee van 'n tijdje hoeren en sloeren is trouwens dat je niet verliefd wordt maar gewoon wat (lekker) aankloot met deze of gene. Moet je misschien nog een beetje mee oefenen.

Hmmm, wat nog meer? Oh ja, sauna. Is tijden geleden dat ik ben geweest, ik krijg R. niet mee naar 'n gemengde naakte dus zit nu te denken om 'n keer naar 'n privésauna te gaan zodat ie kan merken dat sauna op zich heel fijn is. Maar privésauna klinkt zo sexclubachtig en dat zie ik ook niet zitten. Daar denk je toch meteen aan, of niet, als je privésauna hoort? Er zijn er hier in BE 'n hele hoop (dat verklaart). Ik denk niet dat ik met goed fatsoen kan zeggen dat we naar 'n privésauna gaan. Waarom zou je juist specifiek daar sex hebben, of gaan daar alleen vreemdgangers met elkaar heen? Oh. In ieder geval: áls we ooit besluiten om er heen te gaan, zal ik 't zeker niet melden.

TR: hoe gaat 't met de vingerafdrukken?

Nou weet ik 't echt effe niet meer.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 16-04-2009 19:59
Reden: typfoutjes weghalen
% gewijzigd
Hmmm, ik wil het ook 'overspannen door hond' lezen maar ik kan het niet vinden.

Spees, er zijn ook wel dagen in sauna's dat je alleen in bikini mag. Lijkt mij alleen niet zo prettig. Het naakt zijn is drie minuten vreemd en daarna weet je niet beter.

Isiss, ik heb ook wel gehoord over sauna's die je kan huren voor een paar uur. Volgens mij is er niks dubieus aan, maar ik weet het niet zeker. Ik zou het sowieso niet hier vertellen.

Goed ik ga weer op zoek naar de overspannen hond.
Hier is de hond
Ja, ik had het al gevonden. En ik heb nu een beetje spijt dat ik mijn tijd heb verdaan met hele topic te lezen. Laat ik maar naar bed gaan.
quote:fille schreef op 16 april 2009 @ 21:10:

Isiss, ik heb ook wel gehoord over sauna's die je kan huren voor een paar uur. Volgens mij is er niks dubieus aan, maar ik weet het niet zeker. Ik zou het sowieso niet hier vertellen.

.

Het klinkt wel ranzig maar als je seks hebt in de sauna ga je volgens mij dood (serieus dus). Afgezien van het feit dat je er niet langer dan een kwartier in kan blijven. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen!

(wij hadden vroeger thuis een sauna , nu ga ik op de sportschool en daar moet je met bikini, slippers en badmuts )
Dood?!?!?!

Ja haha of je moet hele hele hele rustige seks hebben waarbij je vooral niet beweegt en je ook niet opgewonden raakt zodat je hartslag niet nog verder omhoog gaat bij 70 graden! Mij lijkt het in elk geval heeeeeeeeeeeelemaal niets.

Ik zou niet weten waarom je nog warmer wilt worden als je al in een oven zit, yaiks.

Dan beter in een iglo:

Whahahahaha!

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar als ik een prive sauna had zou ik wel een poging wagen denk ik. Hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat het heel geweldig zou zijn. maar juist het lome langzame lijkt me dan weer super (zou in elk geval geen klaarkomen betekenen, dat is dan teveel moeite )

A.s. woensdag vlieg ik gewoon alweer naar Sri Lanka!!! De tijd is voorbij gevlogen. Niks is nog echt opgeruimd in mijn huis en ik ben nu bezig met een draaiboek te schrijven voor de reis, want er is ook nog eens niks bekend! Natuuriljk vind ik meteen alweer een fout; er staat in de beschrijving: Marawila is een heerlijk relaxt plekje dat, in tegenstelling tot het nabij gelegen Negombo, nog ontdekt moet worden door toeristen. Hier kun je nog het èchte Sri Lanka proeven. En oh, foutje, wij slapen in Negombo... Lekker dan als je dit als gast heb gekregen op papier...

Heb er echt nog veel werk aan, maar aan de andere kant, ik ben er wel 3 nachten eerder dan mn groep (maar 1 familie, dus een groep kan je het niet noemen) dus dan heb ik ook nog tijd om eraan te werken.

Druk, druk, druk

ZIt net nog eens naar jouw iglo plaatje te kijken, maar dat lijkt me dus ook niks! Ik haaaat kou! Zou mn kleren niet willen uitdoen

Hoe gaat het trouwens op je werk? Vind je het leuk je nieuwe baan??
Ik ben afgewezen voor die ene leuke baan: ze misten de spirit bij me.
Ik had net al gereageerd op Hyves. Wat onzettend balen!!! Maar hoezo spirit? Je was harstikke gemotiveerd voor deze baan. Echt wel heel, heel, heel erg jammer zeg. Had echt gedacht dat dit het zou worden!
Ja, ik baal er ook erg van. Ik heb echt even flink zitten brullen net. Met een lullig mailtje ook nog, want de moed om me erover te bellen hebben ze blijkbaar niet.

Ik snap er echt helemaal niks van, er staat zelfs bij dat ze verder op zoek gaan naar de geschikte kandidaat dus blijkbaar is er ook niemand anders die dan veel meer ervaring heeft of zo. En de spirit missen... ik heb daar stuiterend op mijn stoel gezeten, gezegd dat ik graag snel aan de slag wilde, dat het mijn droombaan was, dat ik het echt echt echt heel graag wilde! En ik weet van mezelf dat dat er dan ook echt wel van af straalt. Ik kan dat niet eens verbergen al zou ik het willen.

Ik ga er ook nog wel even over bellen, want ik wil het wel graag beter begrijpen. Maar daar wacht ik even mee tot de teleurstelling, boosheid en dip wat zijn gezakt.

Ik merk dat ik me nu wel heel erg moedeloos voel. Al vijf maanden aan het solliciteren... mijn dagen duren elke dag een beetje langer lijkt het wel: wachten op de IND, wachten op een baan, wachten op alles. Ik zit veel alleen en in het begin vermaakte ik me nog wel maar dat wordt ook steeds moeilijker. En ik heb ook nergens zin meer in. Voel ik me alleen, belt iemand of ik dan kom eten maar dat vind ik dan alweer bijna teveel moeite en dan denk ik: ik blijf wel alleen thuis zitten. Niet goed, dus ik heb mezelf een schop gegeven en afspraken gemaakt. En ik ga zo weer mystery shoppen. Bezig blijven is het motto.

Maar ja, het was wel een fikse huilbui ja.
quote:findingnemo schreef op 17 april 2009 @ 11:26:

(zou in elk geval geen klaarkomen betekenen, dat is dan teveel moeite )

Dan begin ik er al niet aan!

Die iglo lijkt me eigenlijk ook niks hoor, wel leuk om er een keer geweest te zijn, maar bv. het bed is denk ik echt koud. en ik ben al zo'n koukleum.

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat seks in de kou voor een man leuk is vanwege het verschil in de buitentemperatuur en de binnentemperatuur om het zo maar te zeggen hahaha.

Oh, als het echt warm is, tropisch, en je al sowieso veel zweet, overal, vind ik het wel leuk, maar 75 graden????????? Oh en ik denk dat i kna deze hele lange lange lange zomer van maanden en maanden boven de veertig graden ik er misschien niets meer aanvind haha.

Haha zo lullig van die reisgids X-D! Man ik ben wel jaloers hoor Nemo, de tijd is inderdaad voorbijgevlogen zeg!!!!!! Wat heeeeeeeerlijk dat je naar Sri Lanka gaat! Ben je er al weleens geweest? Hoe lang blijf je nu weg?

Best wel leuk lijkt me dat om maar één familie te hebben ,je bent dan een soort privégids, heb je dat weleens eerder gedaan? Wanneer gaan wij een keer meeten Nemo?

Lief dat je vraagt naar mijn baan, ik vind het hartstikke leuk! Ik merk dat ik nog wel moet wennen omdat er héél veel verschillende dingen te doen zijn, en ik kan niet gewoon boven aan de lijst beginnen en dan verder werken (nog afgezien van dat er dan nog gedurende dag weer 20 dingen bijkomen), dat is effe wennen. Maarja dat zal wel bij een échte baan horen.

Misschien mag ik ook kleine reisjes maken voor deze baan, nu zijn er twee landen in het vooruitzicht, ik schrijf er wel wat meer over in de AK.
Nouuuuuuu wat belachelijk Etosha, wat een rare reden!!!! Ik kreeg nl. ook het idee dat je supergemotiveerd was! Ik dacht dat als het mis zou gaan jij de baan af zou wijzen vanwege bepaalde arbeidsvoorwaarden ofzo. Snap er niks van! Ben benieuwd wat ze zeggen als je belt straks!
Etosha: goed idee om even te bellen. Want dat ze nu nog verder gaan kijken naar andere kandidaten vind ik raar. Ik zou dan ook wel wat beter willen weten wat precies de reden is dan heb je daar mss wat aan in je volgende solliciaties.. Maar slim dat je even wacht tot de ergste emotie voorbij is want anders zal het niet goed werken.

Ik heb een tijdje als reintegratieconsulent gewerkt voor jongeren in de bijstand. Die waren ook, door het lange thuis zitten, voor niks te motiveren Ik begreep daar nooit wat van. Tot dat ik zelf thuis kwam te zitten. Dan weet je hoe dat is. Je slaapt uit, lummelt een beetje, volgt ik weet niet hoeveel series en zelfs boodschappen doen is dan al teveel gevraagd want ja, waar moet je dan de tijd vandaan halen? Terwijl als je werkt, fietst je nog even langs de supermarkt, maak je je huis schoon terwijl je kookt en savonds ga je nog even theeleuten bij een vriendin. gek is dat. Maar hoe meer je doet, hoe meer energie je hebt.

Dus moraal van het verhaal: logisch dat je je zo voelt, maar goed dat je de deur zo weer uit gaat met myesterieshoppen! had ook al gezegd dat je altijd een dagje welkom bent in zeeland, alleen ja.. nu ben ik bijna weg..

Marg, blijf dit keer maar 'even' weg. Een reisje heen en weer Das dan wel weer leuk. Ga 3 dagen eerder en blijf 1 dag langer (zodat ik niet met die familie moet vliegen). Ben in totaal 20 dagen weg. Dus 11 mei weer terug Heus wel leuk! Ik ben 10 jaar geleden 1x (3 weken) in Sri Lanka geweest. dat was mijn eerste backpackerstrip. Ben dus nu ook erg benieuwd hoe het gaat zijn. Heb net mn fotoalbums van toen bekeken en de verhalen erbij gelezen, hahaha wat was ik toen nog een reisnerd . Denk echt dat ik het heel anders ga beleven dit keer.

Heb 1x eerder een reis gedaan met 1 familie, maar die hadden 4 kinderen, het is eigenlijk een beetje raar dat dit doorgaat, maar mss willen ze geen klanten kwijtraken. Dat is toen heel goed bevallen, kinderen waren ook al ouder (tussen de 10 en 16). Laten we hopen dat het nu weer zo is, want anders zit je mooi maar vast met zo'n familie. Plus Sri Lanka weet ik niks van (toen was het in marokko en dat was een eitje) en dat is in dit geval dan onmogelijk om te verbergen. We zullen zien hoe het gaat. Eerst maar eens zorgen dat ik een soort van draaiboek op papier heb.

En wij meeten? In spanje bedoel je? Zou leuk izjn Eigenlijk moeten wij; Rianne, Moon, jij en ik eens tegelijk in NL zijn en dan meeten met zn allen. Laatste keer was echt leuk op het strand!

Fijn dat je je baan leuk vindt! zijn ze ook tevreden? Ben benieuwd naar de reisjes, maar dat lezen we dan in de AK wel!
Aaaah Etosha, je zou toch zeggen dat ze het mailtje aan de verkeerde hebben gestuurd....als er iemand gemotiveerd was!

Verder herken ik je verhaal wel een beetje, want zit min of meer een beetje in hetzelfde schuitje (itt dat de spirit bij mij volgens mij echt weg is). Weet ook niet zo goed wat er aan te doen, volgens mij is de oplossing gewoon wel een leuke baan krijgen. Maar het komt goed! Zoveel sollicitaties, daar komt echt wel wat uitrollen. En heel veel sterkte!

Sex in de sauna? Lijkt me ook veels te heet, pffff.

Nemo: nu alweer weg! Gaat idd heel snel. Heb je er echt alweer zin in?

Marg: wat goed dat je je baan zo leuk vind. Maar dat hoort er wel een beetje bij toch, een nieuwe baan dat je daar nog een beetje je eigen structuur in moet vinden? Ben benieuwd naar de reisjes.
Crosspost Nemo, .

Maar meeten, ja dat zou ik zo graag eens willen. Van jullie heb ik nog nooit iemand ontmoet. Mag trouwens ook hier dat meeten! Dan kunnen we zeker naar het strand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven