Loslaten, maar hoe?

06-04-2011 20:16 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me maar niet om iemand los te laten. Ik voel zoveel haat en het vreet me eigenlijk langzaam op. Voel me totaal niet happy, heb het idee dat het allemaal geen zin meer heeft, huil snel. Ik weet dat hij het niet waard is, hij liegt en manipuleert, maar ondanks dat lukt het me niet om het los te laten. Constant denk ik eraan... ik word er echt helemaal gek van. Ik probeer echt vanalles om me gelukkiger te voelen, verberg mijn verdriet, ik sport, dans, doe leuke dingen. Maar het zeurende verdrietige gevoel blijft. Ik ben nu 26 en heb nooit een vriend gehad. Wel een beetje gescharreld, maar dat liep ook allemaal mis waardoor mijn zelfvertrouwen compleet weg was. Zo hard gewerkt om dat weer op te krikken, en het ging zo goed, kom ik weer de verkeerde tegen :( en ondanks dat ik ook veel geleerd heb van al die tegenslagen, wil ik zoooooooooo ontzettend graag een keer een leuk lief vriendje. Hoe word ik weer happy met het single zijn? En hoe leer ik alle woede los te laten? Iemand tips?
Kier, zelfs dat had ik niet meer op een gegeven moment, dat het met zijn tweetjes leuker was.

Ik had het namelijk al zo leuk

Ik schrok me het apezuur toen ik ineens verliefd werd..

Shit...hoe moet ik dat nou combineren met mijn leventje?

(bleek achteraf prima te werken gelukkig)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dankjewel voor jullie reacties!

Jaaa eigenlijk hebben jullie helemaal gelijk, ik heb helemaal niemand nodig om me fijn te voelen. Dat kan ik zelf ook heel goed! Hoor vaak van mensen jij bent een echte levensgenieter. Alleen kan ik dus niet zo goed om gaan met dit soort tegenslagen, dan raak ik in de put. Als vervolgens mijn vriendinnen ook veel leuke dingen afzeggen en ik niet meer zo goed weet wat ik allemaal wil, is het compleet. En wil ik eigenlijk een troostman, even iemand die me veel knuffelt enzo

@ Misia ik herken de dingen wel die je schrijft! Tnx! Zal mijn verdriet eens wat meer toelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven