maak ik een kans

28-06-2018 14:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar
anoniem_372020 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:16
98.74% gewijzigd
Nee.
Hoe je er aan komt, kom je er meestal ook weer vanaf.
Nee dus.
Hopelijk zijn er geen kinderen in 't spel.
Alle reacties Link kopieren
Dit ben jij over 5 jaar: relaties/man-laat-me-in-de-steek-na-ope ... #p28677351
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
"......is heel gesloten, moet er alles uittrekken"
Sowieso zou ik alleen al daarom geen zin in een relatie hebben, lijkt me doodvermoeiend.
.
Verder eens met viva-amber (moest er ook meteen aan denken :) )
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat niet voor jou. Laat hem los.
Je weet niet genoeg dat het fout is anders was je er inmiddels wel mee gestopt. Hopelijk komt dit snel uit en verbreekt jouw man spoedig de relatie.
Alle reacties Link kopieren
nee natuurlijk heeft dat geen zin, hij wil niet van je houden, hij wil je voor de lol in bed, en voor de lol van het kijken hoever hij kan gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hij is getrouwd! Laat die vent met rust. Oh, en jij ook lees ik nu. Hoe kansloos.*
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
ik weet dat jullie gelijk hebben echt . Ik zit hier tranen te huilen, te snikken.
ik kan het niet helpen, voor mij is hij alles .

als ik zie dat hij online is en ik stuur een bericht en hij antwoordt niet onmiddellijk, word ik gek. als ik zie dat hij een paar uur niet online geweest is word ik gek en zit in voortdurend naar mijn scherm te kijken wanneer ie wel online komt.
dit is ziek, ik weet dit...
Alle reacties Link kopieren
En wat vind je man ervan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
28-06-2018 14:06
Nee.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
28-06-2018 14:26
En wat vind je man ervan?
Zzzzzzzzzzzzz
koekies zijn lekker
Vraag je man om advies.
Je hebt die keuze helemaal niet want hij wil niet voor jou gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een slecht huwelijk en wil 100% voor x gaan...
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:34
ik heb een slecht huwelijk en wil 100% voor x gaan...

Ga dan vandaag nog bij je man weg. Hij verdient beter.

En niet alleen weggaan als die andere oelewapper je opeens wel zou willen. Gewoon vandaag nog eerlijk zijn tegen je man.
Alle reacties Link kopieren
Maak dan eerst eens een eind aan je huwelijk. Of ben je het type "geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt?"
Met deze man wordt het iig nooit wat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Waarom ga je dan niet scheiden, als je huwelijk zo slecht is? Dan verdient je man toch iemand die 100% voor hem wil gaan? Dat ben jij niet meer, dus wel zo eerlijk. En dan zien hoe snel het je minnaar te heet onder de voeten wordt als jij weer op de markt bent.
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:34
ik heb een slecht huwelijk en wil 100% voor x gaan...
Hebben jullie kinderen?

hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:26
ik weet dat jullie gelijk hebben echt . Ik zit hier tranen te huilen, te snikken.
ik kan het niet helpen, voor mij is hij alles .

als ik zie dat hij online is en ik stuur een bericht en hij antwoordt niet onmiddellijk, word ik gek. als ik zie dat hij een paar uur niet online geweest is word ik gek en zit in voortdurend naar mijn scherm te kijken wanneer ie wel online komt.
dit is ziek, ik weet dit...
Als jij zo hotel de botel van je minaar bent biecht je dit op aan je man en ga je bij je minaar voor de deur liggen in de hoop dat het wat wordt.
Of vind je het wel fijn om een suffe kerel achter de hand te hebben die niks doorheeft en waar je lekker tegenaan kan kruipen als jouw minnaar je weer eens als vuil behandeld?
Je hebt geen flauw benul wat je aanricht bij je partner als hij hier lucht van krijgt. Huil je ook om het verdriet wat je hem aandoet of draait het allemaal alleen om jou en je minaar?
Je bent een volwassen vrouw.
Hou op met treuren om een man die jou nooit en te nimmer voor vol zal aanzien en geef je man ook even break..
Hij kan vast wat beters vinden.
Je hebt vast een heel groot trauma..
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:26
ik weet dat jullie gelijk hebben echt . Ik zit hier tranen te huilen, te snikken.
ik kan het niet helpen, voor mij is hij alles .
JIj bent niet alles voor hem..hij heeft ook nog zijn vrouw en misschien wel wat andere kippetjes achter de hand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
iherkenbaar
anoniem_372020 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 13:03
93.29% gewijzigd
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:52
ik weet het niet meer, ben tien kilo vermagerd in die tijd, heb hartkloppingen...
jullie reageren waarvoor dank, maar voor mij voelt dit niet als een affaire, hij is de man van mijn leven en ik besef dat ik niet de vrouw van zijn leven ben of kan zijn en ik weet niet of ik zo verder wil

Mens stel je niet zo vreselijk aan. Raap jezelf bij elkaar, vertel je man dat je bij hem weggaat, en doe dat vervolgens ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven