maak ik een kans

28-06-2018 14:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar
anoniem_372020 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:16
98.74% gewijzigd
Uiteraard wil je zo niet verder. Dat kan ook niet, vooral niet ten opzichte van je man.
viva-amber schreef:
28-06-2018 14:10
Dit ben jij over 5 jaar: relaties/man-laat-me-in-de-steek-na-ope ... #p28677351
Lees dit even door.
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:52
ik weet het niet meer, ben tien kilo vermagerd in die tijd, heb hartkloppingen...
jullie reageren waarvoor dank, maar voor mij voelt dit niet als een affaire, hij is de man van mijn leven en ik besef dat ik niet de vrouw van zijn leven ben of kan zijn en ik weet niet of ik zo verder wil
Tuurlijk kun je wel zonder hem. Tien maanden geleden kon je ook zonder hem.
En als je zo ongelukkig bent in je huwelijk, ga scheiden.

Maar laat die minnaar los want op de manier waarop je nu bezig bent verspil je kostbare tijd.

Ga dan eerst scheiden, als je zo’n slecht huwelijk hebt. Dit is in ieder geval vrij kansloos.
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:52
ik weet het niet meer, ben tien kilo vermagerd in die tijd, heb hartkloppingen...
jullie reageren waarvoor dank, maar voor mij voelt dit niet als een affaire, hij is de man van mijn leven en ik besef dat ik niet de vrouw van zijn leven ben of kan zijn en ik weet niet of ik zo verder wil
Jij hebt tenminste nog de keuze om ermee door te gaan jouw man niet want die zit tegen wil en dank opgescheept met een overspelige vrouw die op slinkse wijze een dubbel leven op na houdt.
Je bent een egoïst.
En je gedraagd je als een naïve puber.
Ga gewoon eten.
En biecht het allemaal op aan je man.
Hij heeft recht op de waarheid.
Alle reacties Link kopieren
Je doet het ten eerste jouwzelf aan.
Oh, en terloops doe jij ook nog even alle kinderen die hier aan verbonden zijn een levenslang trauma aan.

Afbeelding
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je eigenlijk ongelukkig in je huwelijk?

Wat het ook is, je minnaar kan dat niet oplossen. Dat kunnen alleen jij en je man.

Gaat er een virus rond dat vrouwen wanhopig doet snakken naar getrouwde kerels die zich als eikels gedragen?
Dit is al het zoveelste topic over dit onderwerp deze week.
en tot nu toe loopt er maar eentje rond waarbij het waarschijnlijk goed afloopt, zij heeft hem gedumpt (hopelijk voorgoed)
Zou jij ook moeten doen TO.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
28-06-2018 15:05
Je doet het ten eerste jouwzelf aan.
Oh, en terloops doe jij ook nog even alle kinderen die hier aan verbonden zijn een levenslang trauma aan.

Afbeelding
?
Heb nog niets over kinderen gelezen.

Alle reacties Link kopieren
nee geen kinderen, beiden niet
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 15:12
nee geen kinderen, beiden niet
Je man is rijk ofzo, dat je bij hem blijft ondanks het feit dat je totaal niet gelukkig bent met hem?
lineola schreef:
28-06-2018 15:09
Gaat er een virus rond dat vrouwen wanhopig doet snakken naar getrouwde kerels die zich als eikels gedragen?
Dit is al het zoveelste topic over dit onderwerp deze week.
en tot nu toe loopt er maar eentje rond waarbij het waarschijnlijk goed afloopt, zij heeft hem gedumpt (hopelijk voorgoed)
Zou jij ook moeten doen TO.
Viel mij ookal op.
De één nog onnozeler dan de ander.
"Ik wil 100% gaan voor mijn minnaar die te kennen heeft gegeven niet van mij te willen houden."
Yeah right.
Dream on!
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 15:12
nee geen kinderen, beiden niet

Gelukkig!
Wat let je dan om te scheiden zodat je van je slechte huwelijk verlost bent?
Dan is iig één probleem opgelost.

Het probleem met de minnaar is ook zó opgelost; blokken.

Alle reacties Link kopieren
Je kunt iemand nou eenmaal niet dwingen van je te houden.

Soulsista schreef:
28-06-2018 15:18
Viel mij ookal op.
De één nog onnozeler dan de ander.
"Ik wil 100% gaan voor mijn minnaar die te kennen heeft gegeven niet van mij te willen houden."
Yeah right.
Dream on!

Ja maar, ja maar... ze kán niet zonder hem :cry:

Alsof er ook maar een kerel bestaat die zit te wachten op zo’n afhankelijke, needy dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
28-06-2018 15:20
Je kunt iemand nou eenmaal niet dwingen van je te houden.
En dat is geen uitdaging, maar een feit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
YouWish schreef:
28-06-2018 15:26
Ja maar, ja maar... ze kán niet zonder hem :cry:

Alsof er ook maar een kerel bestaat die zit te wachten op zo’n afhankelijke, needy dramaqueen.
Inderdaad!
En ook nog heel berekend van twee walletjes snoepen voor het geval dat ze de deksel op haar neus krijgt van minnaar.
Volgens mij gaat ze dan gewoon weer opzoek naar de volgende getrouwde man om haarzelf met een hoop bombarie voor zijn voeten te gooien.
To houdt van de spanning die het rotzooien met een getrouwde man met zich meebrengt.
Die nick alleen al, hopeloosverliefd321.
Dit verwacht ik van een meisje van 16 niet van een getrouwde vrouw.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
28-06-2018 15:26
Ja maar, ja maar... ze kán niet zonder hem :cry:

Alsof er ook maar een kerel bestaat die zit te wachten op zo’n afhankelijke, needy dramaqueen.

Die bestaan wel. Alleen zulke mannen hebben altijd/meestal niet zulke goede bedoelingen.

Om even terug te komen op je vraag TO,
Ik denk niet dat hij voor jou gaat, anders had hij waarschijnlijk meer enthousiasme laten zien, en had hij niet al aangegeven dat hij van zijn vrouw wil houden.
Mocht hij alsnog tegen zijn zin in van je gaan houden, en zijn vrouw dumpen, zou ik eerlijk gezegd flink aan zijn verstand gaan twijfelen, en dan heb je ook geen hoofdprijs in handen, dit mes snijdt hoe dan ook aan 2 kanten.

Wat betreft je eigen huwelijk:
Was dit ook al zo slecht voor je deze man tegenkwam? of is het je pas duidelijk geworden nadat je die andere man tegenkwam?
Verliefdheid kan een heleboel rare dingen met je doen, en kan soms ook je eigen geschiedenis compleet herschrijven.

Als het echt niet meer gaat met je huwelijk, dan maakt het in feite toch niet meer uit of het wel of niet iets wordt met man 2?
Dan zou ik er hoe dan ook mee kappen, wat houdt je tegen TO?
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 15:49
Inderdaad!
En ook nog heel berekend van twee walletjes snoepen voor het geval dat ze de deksel op haar neus krijgt van minnaar.
Volgens mij gaat ze dan gewoon weer opzoek naar de volgende getrouwde man om haarzelf met een hoop bombarie voor zijn voeten te gooien.
To houdt van de spanning die het rotzooien met een getrouwde man met zich meebrengt.
Die nick alleen al, hopeloosverliefd321.
Dit verwacht ik van een meisje van 16 niet van een getrouwde vrouw.

Ken jij TO?

Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:52
ik weet het niet meer, ben tien kilo vermagerd in die tijd, heb hartkloppingen...
jullie reageren waarvoor dank, maar voor mij voelt dit niet als een affaire, hij is de man van mijn leven en ik besef dat ik niet de vrouw van zijn leven ben of kan zijn en ik weet niet of ik zo verder wil
De man van mijn leven kiest 100% voor mij
Die laat me geen bijvrouw zijn.

Waarom denk jij dat hij de man van je leven is en daarom nog bij zijn vrouw is dan?

En waarom ben jij nog bij een man die dus niet de man van je leven is?

Da's toch een beetje gek hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
MonteCara* schreef:
28-06-2018 16:51
Ken jij TO?
Nee, jij wel dan?
Laat me raden, je hebt zelf geen inkomen en bent afhankelijk van je man.
Maar dat achter de mannen aanzitten is dus jouw karakter?
Je hebt je eigen man, je minnaar en dan nog die andere mannen waar je je minnaar mee jaloers maakt.
Wel ‘grappig’ dat je jezelf als slachtoffer gedraagt, terwijl jij toch echt het leven van meerdere mensen aan het verpesten bent.
Ga eerst eens scheiden, voordat je op een andere man gaat zitten.
sinnombre schreef:
28-06-2018 17:27
Laat me raden, je hebt zelf geen inkomen en bent afhankelijk van je man.
Maar dat achter de mannen aanzitten is dus jouw karakter?
Je hebt je eigen man, je minnaar en dan nog die andere mannen waar je je minnaar mee jaloers maakt.
Wel ‘grappig’ dat je jezelf als slachtoffer gedraagt, terwijl jij toch echt het leven van meerdere mensen aan het verpesten bent.
Ga eerst eens scheiden, voordat je op een andere man gaat zitten.
Juist!
Ze haalt er een kick uit. Dat is alles.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 17:20
Nee, jij wel dan?

Ik niet.
Maar ik zeg ook niet waar TO van houdt.
Jij wel. Vandaar mijn vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven