maak ik een kans

28-06-2018 14:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar
anoniem_372020 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:16
98.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 17:30
Juist!
Ze haalt er een kick uit. Dat is alles.
Weer zo'n statement.

MonteCara* schreef:
28-06-2018 17:32
Ik niet.
Maar ik zeg ook niet waar TO van houdt.
Jij wel. Vandaar mijn vraag.
Dat baseer ik op wat zij zelf hier verteld.
Als ze er niet van hield om van meerdere walletjes te eten waarom is ze daar dan al 10 maanden ongegeneerd mee bezig?
Je minnaar jaloers maken met andere mannen terwijl je een man thuis hebt zitten en geen aanstalten maken om die arme kerel de waarheid te vertellen. To heeft nog geen woord gerept over haar man en geeft zelfs aan dat ze daar niks van wil horen hoe slecht ze zelf bezig is. Ze wil alleen over de grond rollen van verdriet en het over haar Dramalovestory hebben met een gebonden man. Ze ziet haar man duidelijk als een lulletje rozenwater waar geen rekening mee gehouden hoeft te worden.
To houdt van spelletjes en ze speelt een hele vieze met haar echtgenoot.
Ze vindt haar minnaar hoogstwaarschijnlijk ook alleen interessant omdat ze hem niet kan hebben en omdat ze verslaafd is aan de hele dramatiek er omheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde je een pb hopeloosverliefd321!
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je al bijna 1 jaar je man bedriegd doet mij een beetje rillen. Hij verdiend toch ook échte liefde en een vrouw die 100% voor hem kiest? Daarbij komen geheimen altijd naar boven. Dus als jij het hem niet vertelt is er uiteindelijk een ander die het hem gaat vertellen.

Ten tweede de man met wie je vreemdgaat. Het lijkt me duidelijk dat hij niet bij zijn vrouw weggaat. Dat had hij tenslotte al 10 maanden geleden kunnen doen.

In een slecht huwelijk zat je toch al naar eigen zeggen. Hoezo dan niet gewoon sws de stekker eruit trekken?
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 17:55
Dat baseer ik op wat zij zelf hier verteld.
Als ze er niet van hield om van meerdere walletjes te eten waarom is ze daar dan al 10 maanden ongegeneerd mee bezig?
Je minnaar jaloers maken met andere mannen terwijl je een man thuis hebt zitten en geen aanstalten maken om die arme kerel de waarheid te vertellen. To heeft nog geen woord gerept over haar man en geeft zelfs aan dat ze daar niks van wil horen hoe slecht ze zelf bezig is. Ze wil alleen over de grond rollen van verdriet en het over haar Dramalovestory hebben met een gebonden man. Ze ziet haar man duidelijk als een lulletje rozenwater waar geen rekening mee gehouden hoeft te worden.
To houdt van spelletjes en ze speelt een hele vieze met haar echtgenoot.
Ze vindt haar minnaar hoogstwaarschijnlijk ook alleen interessant omdat ze hem niet kan hebben en omdat ze verslaafd is aan de hele dramatiek er omheen.

Met deze post laat jij ook weer aannames zien.

Ben het overigens met je eens hoor, TO geeft die indruk. Maar wij weten dat niet zeker.
Ik heb TO gevraagd waarom ze ongelukkig is in haar huwelijk. Geen antwoord.

Maar dat is nog geen reden om dan maar dingen zo stellig te posten zoals jij doet.
Kijk anders je eigen posts eens na.

MonteCara* schreef:
28-06-2018 18:09
Met deze post laat jij ook weer aannames zien.

Ben het overigens met je eens hoor, TO geeft die indruk. Maar wij weten dat niet zeker.
Ik heb TO gevraagd waarom ze ongelukkig is in haar huwelijk. Geen antwoord.

Maar dat is nog geen reden om dan maar dingen zo stellig te posten zoals jij doet.
Kijk anders je eigen posts eens na.
Zie je To hier dan al toegeven dat ze haar man een sufferd vind bij wie ze kan maken en breken wat ze wil? En dat ze het wel spannend vindt om met getrouwde mannen aan te pappen?
Voor mij wijst alles erop dat dit het geval is en ik vind dat ik dit dan ook mag uiten. Als je alles zeker moet weten voordat je iets mag zeggen kan het forum wel opgedoekt worden.
Ik denk overigens dat To jouw vraag niet zal beantwoorden anytime soon.
Ze is helemaal in de ban van haar minnaar en bekommerd zich niet om haar man/huwelijk dat blijkt uit alles.
Daarbij boeit het mij ook vrij weinig wat ze erover te vertellen heeft.
Ik vind het misselijk gedrag wat ze hem flikt en dat valt niet goed te praten.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
28-06-2018 17:27
Laat me raden, je hebt zelf geen inkomen en bent afhankelijk van je man.
Maar dat achter de mannen aanzitten is dus jouw karakter?
Je hebt je eigen man, je minnaar en dan nog die andere mannen waar je je minnaar mee jaloers maakt.
Wel ‘grappig’ dat je jezelf als slachtoffer gedraagt, terwijl jij toch echt het leven van meerdere mensen aan het verpesten bent.
Ga eerst eens scheiden, voordat je op een andere man gaat zitten.
Dit soort vrouwen vinden zichzelf allemaal slachtoffer. Blijkt wel de laatste tijd op het forum.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, natuurlijk heeft dat geen zin.
Als je huwelijk slecht is, ga je proberen wat je kunt om het beter te maken. Kan dat niet of wil je dat niet, dan ga je scheiden.
Jij hebt nu met je vreemdgaan een vreemdganger aan de haak geslagen. Verrassend hè? Hij maakt geen aanstalten om bij zijn vrouw weg te gaan. En als hij dat wél zou doen, zit je nog altijd met een vreemdganger te kijken. Maar goed, dat ben je natuurlijk zelf ook.
Yasmeenah82 schreef:
28-06-2018 18:27
Dit soort vrouwen vinden zichzelf allemaal slachtoffer. Blijkt wel de laatste tijd op het forum.

Nou indedaad zeg. Wat een wereldvreemde figuren de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
als je je verliefdheid niet voedt gaat het vanzelf over.
Ik verbaas me steeds zo dat mensen die zelf totaal geen compassie hebben voor de mensen die ze kwetsen wel compassie van anderen verwachten voor hun drama.
Alle reacties Link kopieren
Is het komkommer tijd ofzo, wel veel van dit soort kansloze topics...

Trollen seizoen geopend?
Sjaantje37 schreef:
28-06-2018 19:57
Is het komkommer tijd ofzo, wel veel van dit soort kansloze topics...

Trollen seizoen geopend?
Ik hoop dat het verhaal nep is.
De titel is ookwel echt de kers op de taart "maak ik een kans?" :rofl:
Ja hoor schat je maakt kans.
Nog even wachten en dan verlaat hij zijn vrouw voor jou.

Achterlijk!
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:26
ik weet dat jullie gelijk hebben echt . Ik zit hier tranen te huilen, te snikken.
ik kan het niet helpen, voor mij is hij alles .

als ik zie dat hij online is en ik stuur een bericht en hij antwoordt niet onmiddellijk, word ik gek. als ik zie dat hij een paar uur niet online geweest is word ik gek en zit in voortdurend naar mijn scherm te kijken wanneer ie wel online komt.
dit is ziek, ik weet dit...
Doe normaal. Zoek een baan.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
28-06-2018 15:17
Je man is rijk ofzo, dat je bij hem blijft ondanks het feit dat je totaal niet gelukkig bent met hem?
Hij zal in ieder geval de enige kostwinnaar zijn, want TO rolt krijsend over straat als haar minnaar haar niet binnen 3 secondes terugappt.
Als hij echt zoveel van je hield had hij wel al voor je gekozen na al die tijd. Kap het af.
Alle reacties Link kopieren
TO weet denk ik niet wat liefde is. Want dit is niks anders dan verslaafd zijn aan een droombeeld van een andere man. En wellicht alleen maar lustgevoelens .
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 18:21
Zie je To hier dan al toegeven dat ze haar man een sufferd vind bij wie ze kan maken en breken wat ze wil? En dat ze het wel spannend vindt om met getrouwde mannen aan te pappen?
Voor mij wijst alles erop dat dit het geval is en ik vind dat ik dit dan ook mag uiten. Als je alles zeker moet weten voordat je iets mag zeggen kan het forum wel opgedoekt worden.
Ik denk overigens dat To jouw vraag niet zal beantwoorden anytime soon.
Ze is helemaal in de ban van haar minnaar en bekommerd zich niet om haar man/huwelijk dat blijkt uit alles.
Daarbij boeit het mij ook vrij weinig wat ze erover te vertellen heeft.
Ik vind het misselijk gedrag wat ze hem flikt en dat valt niet goed te praten.
Zeg dan tenminste dat jíj iets vindt.
Maar jij brengt jouw uitsluitsel/gedachte als een feit.

Jij kent haar niet.
Of moet ik nu echt die mediums die 's nachts op RTL4 zijn geloven? O_O

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
28-06-2018 20:41
Zeg dan tenminste dat jíj iets vindt.
Maar jij brengt jouw uitsluitsel/gedachte als een feit.

Jij kent haar niet.
Of moet ik nu echt die mediums die 's nachts op RTL4 zijn geloven? O_O
Iemand die haar man zo behandelt, respecteert hem niet.
Daar heb je echt geen mediums of een directe connectie met TO voor nodig om dat te snappen.
MonteCara* schreef:
28-06-2018 20:41
Zeg dan tenminste dat jíj iets vindt.
Maar jij brengt jouw uitsluitsel/gedachte als een feit.

Jij kent haar niet.
Of moet ik nu echt die mediums die 's nachts op RTL4 zijn geloven? O_O
Nou nee.
Ik schrijf mijn gedachten neer.
Als jij dat alszijnde feit wil beschouwen is dat jouw keuze.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
28-06-2018 20:45
Iemand die haar man zo behandelt, respecteert hem niet.
Daar heb je echt geen mediums of een directe connectie met TO voor nodig om dat te snappen.

Jij denkt dus ook te kunnen reageren of denken voor TO.
Net als degene die ik quote.

Waarom niet wachten op een reactie van TO?
Zij kan ons meer vertellen over haar man/huwelijk.

Speculeren heeft geen zin.

Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
28-06-2018 20:52
Nou nee.
Ik schrijf mijn gedachten neer.
Als jij dat alszijnde feit wil beschouwen is dat jouw keuze.


Doe ik!

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
28-06-2018 20:54
Jij denkt dus ook te kunnen reageren of denken voor TO.
Net als degene die ik quote.

Waarom niet wachten op een reactie van TO?
Zij kan ons meer vertellen over haar man/huwelijk.

Speculeren heeft geen zin.
Dat is geen speculeren.
Iemand die respect voor haar/zijn partner heeft, gaat niet vreemd en al helemaal niet zo lang.

Lijkt me niet zo moeilijk om te snappen.
Paarsebloem schreef:
28-06-2018 20:58
Dat is geen speculeren.
Iemand die respect voor haar/zijn partner heeft, gaat niet vreemd en al helemaal niet zo lang.

Lijkt me niet zo moeilijk om te snappen.
Respect heeft ze inderdaad sowieso al niet. Niet voor haarzelf, niet voor haar man en ook niet voor andermans huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
28-06-2018 20:58
Dat is geen speculeren.
Iemand die respect voor haar/zijn partner heeft, gaat niet vreemd en al helemaal niet zo lang.

Lijkt me niet zo moeilijk om te snappen.

Maar hoe weet jij of zij respect moet hebben voor haar man?
Misschien wordt zij iedere avond de tering geslagen door haar man en durft zij dat tegen niemand te vertellen.

TO zegt dat ze een ongelukkig huwelijk heeft.
Weten jullie waarom?
Ik niet, jullie ook niet.

Vreemdgaan is geen antwoord, dat is zo.

Hoop dat TO nog terug komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven