maak ik een kans

28-06-2018 14:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar
anoniem_372020 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:16
98.74% gewijzigd
MonteCara* schreef:
28-06-2018 21:11
Maar hoe weet jij of zij respect moet hebben voor haar man?
Misschien wordt zij iedere avond de tering geslagen door haar man en durft zij dat tegen niemand te vertellen.

TO zegt dat ze een ongelukkig huwelijk heeft.
Weten jullie waarom?
Ik niet, jullie ook niet.

Vreemdgaan is geen antwoord, dat is zo.

Hoop dat TO nog terug komt.
Ja hoor..
En dan zou ze nog meer slaag riskeren door een affaire op na te houden?
Verzin nog meer smoesjes voor To.
MonteCara* schreef:
28-06-2018 21:11
Maar hoe weet jij of zij respect moet hebben voor haar man?
Misschien wordt zij iedere avond de tering geslagen door haar man en durft zij dat tegen niemand te vertellen.

TO zegt dat ze een ongelukkig huwelijk heeft.
Weten jullie waarom?
Ik niet, jullie ook niet.

Vreemdgaan is geen antwoord, dat is zo.

Hoop dat TO nog terug komt.
Das ook speculatie hè..

Lekker belangrijk verder in welke situatie ze verkeerd. Wat ze doet is ontzettend fout en er is geen enkel excuus voor haar ordinaire gedrag. Je kan altijd weggaan bij je man. Altijd.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
28-06-2018 21:16
Das ook speculatie hè..

Lekker belangrijk verder in welke situatie ze verkeerd. Wat ze doet is ontzettend fout en er is geen enkel excuus voor haar ordinaire gedrag. Je kan altijd weggaan bij je man. Altijd.
'Misschien' heb ik gezegd ja, dat is zeker ook een speculatie.
Daarom bracht ik het ook niet als feit.

Iedereen kan lekker speculeren in dit topic, zolang TO geen uitleg geeft.

Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:26
als ik zie dat hij online is en ik stuur een bericht en hij antwoordt niet onmiddellijk, word ik gek. als ik zie dat hij een paar uur niet online geweest is word ik gek en zit in voortdurend naar mijn scherm te kijken wanneer ie wel online komt.
dit is ziek, ik weet dit...
Mijn hemel, wat stel jij je afschuwelijk afhankelijk op! Ik word er echt een beetje naar van.
Sowieso is dit ziekelijk, nog helemaal los van alle andere aspecten. Dus gedoemd om te mislukken? Zeker.
.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
28-06-2018 21:16
Das ook speculatie hè..

Lekker belangrijk verder in welke situatie ze verkeerd. Wat ze doet is ontzettend fout en er is geen enkel excuus voor haar ordinaire gedrag. Je kan altijd weggaan bij je man. Altijd.

Lieverd :heart:

Vertel het je man en zijn vrouw. Dan heeft iedereen iets te kiezen. Misschien worden zij samen wel heel gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-06-2018 14:06
Al tien maanden een affaire met een getrouwde man. Ben zelf getrouwd. Maar hierop wil ik geen commentaar, ik weet goed genoeg dat dit fout is.

Wat begon als voor de grap (flirten, gek doen) betekende al snel meer voor mij. Ik ben smoorverliefd. Dacht dat hij dat ook was. En denk dat soms nog uit zijn reacties. Hij zegt niet veel daarover, is heel gesloten, moet er alles uittrekken.

Hij zegt dat hij niet van me houden wil, omdat hij van zijn vrouw houden wil. Maar dat hij het er knap lastig mee heeft.

Reageert vaak jaloers als ik contact heb met andere mannen. Maar als ik daarover iets zeg, zegt hij dat het hem niets kan schelen, dat hij daar niet wakker van ligt.

Zoekt me constant op, belt en stuurt elke dag berichten.

Ik wil gaan voor hem. Maar heeft dit zin ?
Ehhh je bent getrouwd....hoer vaak en hoe veel heb je dan contact met "andere"mannen en wat is je huwelijk dan nog waard??
Alle reacties Link kopieren
godfried schreef:
02-07-2018 11:43
Ehhh je bent getrouwd....hoer vaak en hoe veel heb je dan contact met "andere"mannen en wat is je huwelijk dan nog waard??
Wat een verspreking.....
Je had ook hier verder kunnen schrijven TO, volgens mij gaat je nieuwe topic over dit pareltje
Ladida schreef:
09-01-2019 13:33
Je had ook hier verder kunnen schrijven TO, volgens mij gaat je nieuwe topic over dit pareltje
misschien wel een nieuw pareltje, to had in oktober nog topic over de man van afaire dat hij niet meer verliefd op haar was.... apart allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven