maak me zorgen om (een) vriend..

23-05-2010 12:26 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje vaag verhaal misschien, maar ach het is zondag..

Nu serieus dan; ik had gisteren afgesproken met een vriend dat hij me zou bellen als hij van een feestje af kwam. Dan zou ik eventueel nog bij hem langs kunnen gaan. Hij belde dus om kwart over twee vannacht. (ja ik weet dat het laat is, maar goed weekend en maandag ook vrij) Dus gezegd dat ik, ondanks het tijdstip, nog zou komen.

Ik in de auto gestapt, aangekomen zie ik dat het licht bij hem brand. Aangebeld, maar er werd niet opengedaan. Gebeld met mobiel, maar hij nam niet op. Beide minutenlang herhaald, maar nog steeds niks. Toen maar naar huis gegaan.

Vannochtend gelijk weer gesmst of alles wel ok is. Nu heb ik dus nog steeds niks gehoord van hem. Geen belletje, smsje of wat dan ook. Normaal is hij wel online rond dit tijdstip (msn, hyves), maar nu dus ook niet. Hij smst ook vrijwel altijd gelijk terug.

Vind het allemaal maar beetje vaag... Ben eigenlijk best wel heel erg ongerust. Maak ik me om niks zorgen? Of zijn er meer die dit ook beetje vaag vinden?
Die heeft teveel gedronken en is op de bank in slaap gevallen waarschijnlijk.

Ik snap wel dat je ongerust bent.
Hij is waarschijnlijk gewoon straalbezopen geraakt en ligt nu in een dronken halfcoma dus hoort telefoon niet. Komt wel goed.
Heeft de vriend huisgenoten? En ik gok op de optie van floor72..
Bah, nare situatie. Ik denk dat ik er nog een keertje langs zou rijden...
Jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk, maar echt dronken was hij niet. (ja ik zoek ergere dingen hahaha)
Misschien nog een keer langsgaan en aanbellen?
Ik zou ook ongerust zijn, maar denk hetzelfde als Floor; dronken in slaap gevallen. En mijn ervaring is dat je dan van niks meer wakker wordt (en 'sochtends wellicht e.e.a. van de avond ervoor bent vergeten )
Ik kan bijzonder nuchter klinken als ik bezopen ben, dus op zich zou het best kunnen dat hij wel dronken was.
Nee, hij woont alleen. Nadeel van langsrijden is dat hij woont op de 1e etage. Je kan dus niet even binnenkijken...
Gewoon langsgaan, en als hij opendoet, dan schop onder hol verkopen. Wordt hij wakker en ben jij je frustratie kwijt.
Ja, daar zou ik ook onrustig van worden. Ik ben een vaste slaper maar als er meerdere malen wordt aangebeld word ik toch wel wakker. Ik hoop dat Floor gelijk heeft. Laat je even weten als je wel iets hebt gehoord?
Hij is nu iig nog niet wakker. Ik denk ook hetzelfde als de vorige posts. Hij was er wel, anders had ie het licht niet aan. Waarschijnlijk dus thuisgekomen, licht aan en op de bank in slaap gevallen.
quote:minny schreef op 23 mei 2010 @ 12:35:

Gewoon langsgaan, en als hij opendoet, dan schop onder hol verkopen. Wordt hij wakker en ben jij je frustratie kwijt.
@minny Hij kan dat dus niet :-D Hoor het altijd gelijk aan zijn stem als hij een slokje op heeft.

@Hanneke Ja zou kunnen dat hij eea vergeten is, maar dan leest hij wel mijn smsjes en ziet hij gemiste oproepen. Dan laat je toch even weten dat alles ok is?

Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks...

Heb intussen een vriend gevraagd of hij ook even wil smsen, misschien reageert hij daar wel op. (Dat ik iets verkeerd gedaan heb ofzo, onwaarschijnlijk, maar zou kunnen)
quote:julia7 schreef op 23 mei 2010 @ 12:33:

Nee, hij woont alleen. Nadeel van langsrijden is dat hij woont op de 1e etage. Je kan dus niet even binnenkijken...Maar hij wordt dan misschien wel wakker van de bel, dat scheelt al. Dan kan hij opendoen of zien op zijn mobiel dat je gebeld hebt.
Grote kans dat als je nu langsgaat dat hij wel wakker zal worden van de bel.....de ergste roes zal nu wel weggeslapen zijn. Ik zou het er op wagen!
quote:minny schreef op 23 mei 2010 @ 12:35:

Ja dat klinkt wel erg goed moet ik zeggen..

Ik laat het zeker weten als hij iets heeft laten horen..

Zit nu ook heel de tijd op mijn tel te kijken

Alsof ik een jongen iets belangrijks heb gesmst en heel erg benieuwd ben naar zijn antwoord ofzo
Hmmm vaag....ik zou ook ongerust zijn. Hoe klonk hij aan de telefoon?? Kon je verder niks zien? (alleen licht)

Ik zou weer even langsrijden...of misschien een gezamenlijke vriend/vriendin bellen??
quote:julia7 schreef op 23 mei 2010 @ 12:38:

@Hanneke Ja zou kunnen dat hij eea vergeten is, maar dan leest hij wel mijn smsjes en ziet hij gemiste oproepen. Dan laat je toch even weten dat alles ok is?

Absoluut! Zoals ik al zei, ik zou me in jou geval ook zorgen maken. Alleen; als je bent vergeten dat je 'savonds nog zou komen en je wordt brak wakker, dan zou het best kunnen dat hij denkt 'ik sms straks wel even'.

Maar goed, als je in de buurt woont misschien toch even langsrijden. Woont hij in een flat? In dat geval zou je even bij de buren kunnen aanbellen om te vragen of ze je op de gallerij willen laten. Kan je toch even naar binnen loeren.
Oo m'n vragen zijn al beantwoord haha..
op de 1e etage, woont hij dan in een flat? kun je dan niet bij buren aanbellen zodat je echt voor zijn voordeur kunt komen?
quote:Yarabelle schreef op 23 mei 2010 @ 12:41:

Hmmm vaag....ik zou ook ongerust zijn. Hoe klonk hij aan de telefoon?? Kon je verder niks zien? (alleen licht)

Ik zou weer even langsrijden...of misschien een gezamenlijke vriend/vriendin bellen??

Hij woont op de 1e etage, dus kon alleen licht zien branden. Lamellen waren nog wel open, maar zag ook niemand ofzo.

Ik heb dus een gezamenlijke vriend gevraagd even te bellen/smsen, die laat het weten als hij wel wat hoort.
En heeft hij een auto? Misschien belde hij je toen hij in de auto zat, en is z'n tel. vergeten in de auto?
Ja hij woont in een appartement.. Heel irritant vind ik het in het algemeen, dat je niet gelijk bij een voordeur staat. Hoewel als ik daar zou wonen het wel prettig zou vinden (A)

Kans dat hij zijn roes aan het uitslapen is zou kunnen.

Als hij rond een uur of 5 nog geen teken van leven geeft, dan ga ik zeker langs.

Goede tip om bij buren aan te bellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven