maak me zorgen om (een) vriend..

23-05-2010 12:26 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje vaag verhaal misschien, maar ach het is zondag..

Nu serieus dan; ik had gisteren afgesproken met een vriend dat hij me zou bellen als hij van een feestje af kwam. Dan zou ik eventueel nog bij hem langs kunnen gaan. Hij belde dus om kwart over twee vannacht. (ja ik weet dat het laat is, maar goed weekend en maandag ook vrij) Dus gezegd dat ik, ondanks het tijdstip, nog zou komen.

Ik in de auto gestapt, aangekomen zie ik dat het licht bij hem brand. Aangebeld, maar er werd niet opengedaan. Gebeld met mobiel, maar hij nam niet op. Beide minutenlang herhaald, maar nog steeds niks. Toen maar naar huis gegaan.

Vannochtend gelijk weer gesmst of alles wel ok is. Nu heb ik dus nog steeds niks gehoord van hem. Geen belletje, smsje of wat dan ook. Normaal is hij wel online rond dit tijdstip (msn, hyves), maar nu dus ook niet. Hij smst ook vrijwel altijd gelijk terug.

Vind het allemaal maar beetje vaag... Ben eigenlijk best wel heel erg ongerust. Maak ik me om niks zorgen? Of zijn er meer die dit ook beetje vaag vinden?
quote:Zamirah schreef op 23 mei 2010 @ 14:59:

Gebruikt ie wel eens drugs?Nee, niet dat ik weet.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is|beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Julia: wat zegt je intuitie? Als je voelt dat er iets niet klopt, dan is je gevoel meestal juist.
quote:Courage schreef op 23 mei 2010 @ 14:59:

Het feit dat hij niet zoveel gedronken had, vind ik wel wat zorgelijk.Ik heb er geen drank voor nodig.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ow dan heb ik dat net ff gemist, excuus!!

En hij doet nog niet open? Licht nog steeds aan of is dat inmiddels uit? ( gaat even terug lezen)
Julia, ik zou geloof ik ook nóg een keer langsrijden. Jij kent em het beste en als dit geen "normaal" gedrag is voor hem zou ik met, net als Xenia, me nu toch zorgen gaan maken. 12 uur onder de pannen (uuh dekbed) lijkt me wel heel veel met dit weer
Ik vind het een raar verhaal en zou me ook zorgen maken. Mss de politie bellen.
Zoals de rest al zegt, ik ben net geweest.

Zijn moeder heeft neem ik aan wel een sleutel.
Er zal toch iemand een huissleutel hebben? Dat is ook degene die even moet gaan kijken denk ik. Die mag wat hem betreft binnnen komen gewoon omdat hij aan diegene de sleutel heeft gegeven.

Ik vind niet dat je hysterisch doet, ik denk dat je praktisch bent. Natuurlijk loop je het risico dat hij en wellicht anderen dat vinden.

Nou dan hebben jullie wat te lachen. Om iemand geven is toch niet erg? Als het anders is dan denk ik dat het je juist in dank word afgenomen.
vind het wel raar dat de buurvrouw je niet wilde binnen laten, heb je de situatie uitgelegd?
ik zou zeker gaan bellen ondertussen

het feit dat je afspreekt om langs te gaan en hij dus in geen velden of wegen te bekennen is vind ik bizar.
quote:Xenia66 schreef op 23 mei 2010 @ 15:03:

Julia: wat zegt je intuitie? Als je voelt dat er iets niet klopt, dan is je gevoel meestal juist.

Mijn verstand zegt dat tie gewoon ligt te slapen, mijn gevoel zegt dat er iets anders aan de hand moet zijn. Wil alleen geen erge dingen gaan bedenken.

quote:dangeensuus schreef op 23 mei 2010 @ 15:03:

Ow dan heb ik dat net ff gemist, excuus!!

En hij doet nog niet open? Licht nog steeds aan of is dat inmiddels uit? ( gaat even terug lezen)

Omdat de zon op het raam schijnt, kan ik niet goed zien of het licht nou aan of uit is.

Lijkt me ook vaag dat hij met dit warme weer nog steeds in bed ligt. Echt bij bijna alle huizen daar is er wel een raam of balkondeur open en bij hem is echt alles dicht.

Politie bellen lijkt me beetje overdreven.. Misschien toch eerst zijn ouders?
liever tien keer hysterisch dan achteraf jezelf voor je kop slaan dat je niet eerder ingegrepen hebt....
dan bel je zijn ouders, en ontmoet je elkaar daar. Ik zou echt actie ondernemen.

edit to add, daar ben je ook al goed mee bezig natuurlijk
quote:dangeensuus schreef op 23 mei 2010 @ 15:09:

liever tien keer hysterisch dan achteraf jezelf voor je kop slaan dat je niet eerder ingegrepen hebt....Dát dus.
quote:dangeensuus schreef op 23 mei 2010 @ 15:09:

dan bel je zijn ouders, en ontmoet je elkaar daar. Ik zou echt actie ondernemen.yep
quote:slagroom schreef op 23 mei 2010 @ 15:08:

vind het wel raar dat de buurvrouw je niet wilde binnen laten, heb je de situatie uitgelegd?

Ik vroeg of ze open kon doen zodat ik op nrx kon kijken, omdat daar niet open werd gedaan. Toen zei ze dan zal hij wel niet thuis zijn. Dus ik zei, nou ja hij reageert gewoon helemaal op niets meer en ik weet zeker dat hij wel thuis is. Maar ze zei dat ze er niet aan kon beginnen om dan open te doen, omdat hij dat zelf dan waarschijnlijk niet wilde.

Ik had bij nader inzien eigenlijk toch wel moeten aandringen..
Bel zijn ouders heb je dat nummer?
Misschien is er nu een andere buurvrouw thuis waar je het eens bij kunt proberen? Of net zo lang wachten tot er iemand naar binnen of buiten gaat desnoods?
quote:Enneaaa schreef op 23 mei 2010 @ 15:11:

Bel zijn ouders heb je dat nummer?

Nee, maar dat ga ik even opzoeken..

Zit me ook heel de tijd te bedenken of ik iets verkeerd gedaan heb ofzo. Maar dat kan toch bijna niet in 15 minuten tijd.

Zou hij misschien iets hebben van, hysterisch wijf doe ff normaal en daarom express nog niet reageren?
Leg hem dan nu (sms) uit dat je dit niet doet om zijn aandacht echter dat je echt denkt dat hij dood ligt te gaan ofzo.

Of hij dus even een teken van leven wil geven omdat je op het punt staat zijn ouders te bellen.

Als hij je stelselmatig aan het negeren is zal hij denk ik wel reageren.
natuurlijk heb je niks verkeerds gedaan, althans niets verkeerds genoeg dat hij je met opzet negeert. En dan nog. Dan heb je iets verkeerds gedaan, dan had hij het fatsoen en respect kunnen opbrengen om je dit te melden.
...
En als dit wel het geval is dat hij dit met opzet doet, dan kun je hem gelijk een schop in zijn ballen geven zodra je hoort ( live) van hem dat ie boos is.
quote:TheQ schreef op 23 mei 2010 @ 15:18:

Julia.

Wat de uitkomst ook is:

Hij mag blij zijn om jou als vriendin te hebben!Zo is het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven