maffe vraag.....?

03-10-2009 11:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Het is een beetje een maffe vraag en ik vind het zelf eigenlijk nogal hilarisch dat ik 'm sowieso ga stellen... hahaha......maar toch doe ik het, want ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen. :-)

Misschien dat het gewooon toeval is, maar als ik mannen tref die gevoelige tepels hebben en het heerlijk vinden dat je daar van alles mee doet....zijn dat eigenlijk altijd de gevoelige, zachtaardige type's.

En de mannen die daar niks aan vinden, zijn de stoere, macho type's.....

Maf toch??????

is het toeval of..................???

Grtz.

D.
Toeval denk ik, wat mij betreft gaat jouw ervaring niet geheel op voor de mijne. De een houdt er gewoon van, de ander moet er niets van hebben. En het ligt niet aan welk type man ze zijn. Maar dat is mijn ervaring weer.
Bij mijn man is maar 1 tepel gevoelig. Dus dan zou hij gevoelig en zachtaardig op links zijn, en stoer en macho op rechts... hmmmm ik ga hem eens in de gaten houden
Toeval denk ik.....ik heb ooit een macho en stoer sv-tje gehad....en hij werd altijd supergeil van alles wat je met zijn tepels deed....dus...gaat niet helemaal op. Mijn laatste vriend was een gevoelige man en hij werd daar niet echt warm van ...toeval lijkt me...
klopt TO
Ik denk ook dat het toeval is. Heb eens een relatie gehad met een lompe l*l (kon hij ook niks aan doen, hij had een afwijking) maar zijn tepels waren wel gevoelig.
Ja, klopt niks van.

Mijn vriend is geen macho, maar ook niet super zachtaardig.

En hij vindt het verschrikkelijk als ik er aan zit. Moet hij echt niks van hebben.
hebben niet alle mannen gevoelige tepels dan?

Mijn tepels worden wel stijver als deze bereord worden door een vrouw
Gaat niet om gevoelige tepels, niet alle mannen vinden het fijn als eraan gezeten wordt.
Mijn tepels zijn totaal niet erotisch geladen, ik voel echt vrijwel niks als een vrouw ze aanraakt. Tenzij ze er hard in knijpt of zo

@TO: ik heb geen idee of zulke gevoeligheden corresponderen met iemands karakter/uiterlijk, maar zo ja: dan ook bij vrouwen?
Erg boeiend hoor, dit vraagstuk. Maar nóg belangrijker is de vraag; waarom zijn er nog steeds mensen die hun posting afsluiten met "Groeten", o.i.d.? Dit is geen mail, het is een forum.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 04 oktober 2009 @ 02:04:

Erg boeiend hoor, dit vraagstuk. Maar nóg belangrijker is de vraag; waarom zijn er nog steeds mensen die hun posting afsluiten met "Groeten", o.i.d.? Dit is geen mail, het is een forum.

Ach,ik heb mensen gezien op hyves ooit die een berichtje stuurden van:

Hoi,met annie,als je dit leest bel me ff op 06-123456785
quote:mormeltje schreef op 04 oktober 2009 @ 02:06:

[...]

Ach,ik heb mensen gezien op hyves ooit die een berichtje stuurden van:

Hoi,met annie,als je dit leest bel me ff op 06-123456785Dat is inderdaad vreemd want een telefoonnummer bestaat uit 10 cijfers ;)
quote:Dushi74 schreef op 04 oktober 2009 @ 01:48:

Gaat niet om gevoelige tepels, niet alle mannen vinden het fijn als eraan gezeten wordt.volgens mij ging het wel over gevoelige tepels ;) tenminste als ik het stukje van de topicstartster lees wel
*Wat mij betreft vraagt TO of het klopt dat gevoelige mannen gevoelige tepels hebben en macho's of stoere types niets met hebben met hun eigen tepels dus er totaal niet aangeraakt willen worden. En jij Wieweet had het over: hebben alle mannen dan geen gevoelige tepels? Tja gevoelig of niet, daar gaat het dan toch niet om? Ergo zoals ik net* al typ dus.

Verschil in opvatting van wat geschreven is door TO
quote:Dushi74 schreef op 04 oktober 2009 @ 04:22:

*Wat mij betreft vraagt TO of het klopt dat gevoelige mannen gevoelige tepels hebben en macho's of stoere types niets met hebben met hun eigen tepels dus er totaal niet aangeraakt willen worden. En jij Wieweet had het over: hebben alle mannen dan geen gevoelige tepels? Tja gevoelig of niet, daar gaat het dan toch niet om? Ergo zoals ik net* al typ dus.

Verschil in opvatting van wat geschreven is door TO

volgens mij staat er :

Misschien dat het gewooon toeval is, maar als ik mannen tref die gevoelige tepels hebben ......

dat lijkt het dus dat het niet vanzelf sprekend is dat mannen gevoelige tepels hebben.
Zoals ik al schreef, verschil in opvatting wat er bedoeld wordt door TO. Gek genoeg ben ik niet de enige met de mening dat het niet klopt dat gevoelige mannen gevoelige tepels hebben enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts.
oh mg waar maak je je druk om zeg
Whahaha Ronnie, tja het is maar wat je bezighoudt he.
pcies, mijn lief is zachtaardig en macho tegelijkertijd maar ojee ik mag niet aan zijn tepels komen omdat hij dat gewoon niet fijn vind, zoals ik het niet fijn vind als je me vasthoud,ik wil weg kunnen al hou ik nog zoveel van je maar als je me te strak beet houd terwijl we knuffelen wil ik ook WEG,maar goed als er geen problemen zijn moeten we ze wel gaan zoeken he ...........zucht.....
Ach ik kan er wel om grinniken. Zolang niet alleen maar dit soort topics verschijnen is het best grappig.
hahahahaha me too
Het valt mij tegenwoordig zo op dat mannen die hun bloemkool mét een sausje eten, zoveel meer foute vrienden hebben dan mannen die dat niet doen, en die knopen hun stropdas dan ook weer nét op een andere manier. Maar dan alleen op woensdag. Iemand die dit herkent?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ikke! TD-man lust geen sausje op zijn bloemkool maar draagt helegaar geen stropdas. Moet ik nu twijfelen aan zijn trouw?
quote:Very Cherry schreef op 04 oktober 2009 @ 02:04:

Erg boeiend hoor, dit vraagstuk. Maar nóg belangrijker is de vraag; waarom zijn er nog steeds mensen die hun posting afsluiten met "Groeten", o.i.d.? Dit is geen mail, het is een forum.uh...beleefdheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven