maitljes via forum???

04-01-2009 12:33 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoihoi

kreeg net een mailtje van een of andere mafkees,die op het viva forum vriendinnen zoekt,met de tekst..jee daffy,jij hebt veel meegemaakt he.maar niet alle mannen zijn zo..blabla...en of ik zijn vriendin wil zijn??? mail adres en al erbij? hoe kom je hier aan..en vooral..hoe kom je eraf?Zit niet echt te wachten op dit soort mafkezen die me in een hokje duwen door alle beriggies te lezen van me??
Melding van maken bij de Angels. Forummers mogen andere forummers namelijk niet op zo'n manier benaderen. Kijk maar eens op het bantopic, daar zijn al forummers voor geband.
Peas on earth!
Even laten weten aan de redactie of aan een angel....zij kunnen hem een waarschuwing geven...'t is een soort spam lijkt me.
Mosterd.....PODE was me voor
maken jullie daar geen afspraken over dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe komt iemand aan jouw persoonlijke mailadres dan?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
DaffyDuck, kun jij me mailen over wie dit gaat? (vivaangel5@gmail.com)

@All:

Wanneer je je aanmeldt voor het forum kunnen andere forumleden jou als "vriend uitnodigen". Vanaf de vivaserver wordt er dan een mail verstuurd met hierin de uitnodiging van die persoon (en diegene kan er nog een berichtje bij typen). De mail gaat naar het emailadres waarmee je je aan hebt gemeld.

Dus niemand kan andermans emailadressen zien, dit gaat allemaal via de vivaserver!

De vriendenuitnodig-functie wordt nog ge-update, waardoor dit soort dingen niet meer voor kunnen komen (misbruik). Tót die tijd bannen we inderdaad mensen die op deze manier misbruik maken ervan.

Dus: bij misbruik graag melding maken bij de Angels!
Hm ik heb inderdaad ook al een keer of 3 mail gehad... iemand van het forum. Dat had iets met erotische massages... Was ik ook niet zo van gecharmeerd.

Even kijken of ik die spam mail nog ergens heb.
Hallo allemaal,

ik kreeg deze mail inderdaad via het vrienden uitnodigen gebeuren,schrok ook nogal dat iemand mijn e-mail adres had inderdaad!

hieronder de mail

Hallo daffyduck2,

He daffyduck !,

tja, als man ben ik maar wat verdwaald op dit vrouwen forum terecht gekomen. Inderdaad, je kijkt je ogen uit..

maareh....volgens mij heb jij het gewoon een aantal keren niet getroffen...want het kan best leuk zijn... heb zelf een paar keer gedate...hartstikke gezellig !

laat nogeens wat horen ? lijkt me leuk..vond je reactie wel leuk...vandaar..!

groeten,

bob

heb hem gemeld aan viva angel 5..

thanks voor de hulp allemaal!
Bob?

Is ie weer bezig???

Ik zal hem eens ernstig toespreken, de vuile viezerik!
668, the neighbour of the Beast
Bekend mee Marels ? :P
Bob is mijn innerlijke man

Beetje onbeschoft typje, bij vlagen, maar hij is wel lief hoor
Maar ik geloof niet dat ie deze mail met mijn medeweten gestuurd heeft
Tja, de optie zit er nu eenmaal in op het forum, als je niet gediend bent van dergelijke mailtjes dan kun je die optie volgens mij uitzetten bij je profiel of instellingen. Ik vind dit dus geen misbruik, maar gewoon een poging een date te scoren. Je kan het mailtje deleten en geen reactie geven. Spammen via de vriendenfunctie is wat anders vind ik, zoals die erotische masseur, die heeft hiervoor volgens mij ook een ban gekregen omdat hij dit bij meerdere forummers deed.
Overigens vind ik dit inderdaad geen misbruik, gewoon een poging van de Bob in kwestie om contact te leggen.

Het was wat anders geweest als ie had gevraagd of ie je hard van achteren mag nemen op de keukentafel, maar dit is een vrij net mailtje toch?
Ach, ik heb ook een aantal van dat soort mailtjes. Schaar het gewoon onder de categorie "Proberen mag". Om daar nou meteen ophef over te maken...
Zeg ik.

Je zou zelfs zover kunnen gaan om het schending van Bob zn privacy te noemen dat je dit mailtje hier zomaar neerplempt.
Idd, dat finnik ook niet netjes
Ik krijg ook wel eens dat soort mailtjes, maar als ik er niet op zit te wachten negeer ik ze gewoon. No big deal.
tja..het ging me niet zozeer om het mailtje opzich,maar meer over het feit dat iemand me in mijn prive mail een mail stuurt inderdaad.
Maar dan ist niet netjes op dat mailtje hier neer te zetten Daf.
Maar Daf... die meneer Bob kan jouw mail adres niet hebben zelf. Het gaat allemaal via het viva-forum. Zodra jij erop reageert, vriendjes wordt of iets dergelijks is de kans wel groter dat ze je mail adres hebben. Anders niet

Gewoon negeren is het beste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven