Man een verhouding?

26-09-2009 13:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even mijn hart luchten hier...

En vragen of andere dit herkennen of tips?

Heeft mijn man stiekem een verhouding, vindt hij haar leuk? Of heeft het niets te betekenen.

Wij zijn jong bij elkaar gekomen en hebben nu lang een relatie, kindje en 1 op één op komst.

Man heeft een hobby waar ook aantal vrouwen bij zitten, verder geen probleem, maar er is een meisje waar hij regelmatiger contact mee heeft. Eerst deed ze oppassen hier, nu niet meer zo regelmatig.

Hij is tegen mij afstandelijker, maar als ik soms zijn mail lees tegenover haar helemaal niet. Blijkbaar mailen ze ook op het werk, en laatst hadden ze een activiteit waar hij iets voor moest regelen, bleek uit een mail dat zij hem hierbij heeft geholpen.

Kwam ik thuis zag ik dat zij op onze laptop is geweest en hij vroeg aan mij hoe het kwam dat zij als laatste ingelogd was op hotmail? Hij wist van niks.

Ik ben soms best jaloers, voel me nu toch al zo anders als zwangere, ik vertrouw hem helemaal maar laatste tijd???

Ik weet het niet.

Laatste belde ze hem ook heel vroeg voor iets???

Mijn vermoede is ook dat zij vaker bij ons komt als ik werk, ik werk regelmatig hij onregelmatig.

Moet ik hier iets van denken?
ja ik zou wat denken ja.. vraag hem ernaar!

mijn leert.. als het niet goed voelt..dan is er ook iets niet goed..

Je hebt niet voor niks zo;n gevoel.. ik ken het en had het achteraf nooit mis...
Meestal bedriegt je gevoel je niet.
Weet je, de meeste vrouwen denken dat er iets met hén mis is, als ze "voelen" dat er iets niet in de haak is. Geloof me, vertrouw op je eigen intuïtie, die heb je niet voor niets gekregen!

ga op een rustig moment een gesprek aan met je man en vraag hem eerlijk te zijn, dat is toch wel het minste wat je van hem mag verlangen.
Waaar is de glazen bol?!

Ik denk dat je hier nog de meeste zekerheid over krijgt als je er 'gewoon' met je man over praat. Hoe langer je ermee blijft lopen, hoe meer beren je op de weg gaat zien! En dat kan je zeker nu niet hebben..

Sterkte!
bedankt voor de reacties, het is ook zo hoor.

maar dan zegt hij ook dat ik hem wantrouw omdat ik zijn mails lees.

hele tijd geleden zeiden mijn schoonouders dat er op hun logeerbed op zolder iemand heeft gelegen tijdens de vakantie, zullen hun dit ook zijn geweest?

er is bij ons in de vriendengroep iemand die ook zijn partner bedriegt en daar heeft hij zoveel woorden over dat hij het verschrikkelijk vindt en voor de kinderen etc etc.

Als hij vreemd gaat zegt hij zulke dingen toch niet ?

Ik moet ook wel zeggen dat wij sinds ik zwanger ben ook geen seks meer hebben gehad, omdat hij dat niet kan, was bi j de eerste ook wel, maar dan maakt alles je nog onzekerder.
quote:pluimke2010 schreef op 26 september 2009 @ 13:37:

hele tijd geleden zeiden mijn schoonouders dat er op hun logeerbed op zolder iemand heeft gelegen tijdens de vakantie, zullen hun dit ook zijn geweest?

Dat bedoel ik, relax! Dat kan iedereen geweest zijn.

En misschien is het idd beter om zijn mails niet te lezen, want dat kan alleen maar jouw achterdocht voeden!

Probeer het uit je hoofd te zetten en al je energie voor jullie kindje te bewaren!
Dat hij zegt (over die persoon in de vriendengroep) zegt helemaal niets hoor.

En waarom kan hij geen seks hebben terwijl je zwanger bent????
Hij had dat bij de eerste ook, zijn gevoel...

Misschien moet ik het maar uit mijn hoofd zet en alles inversteren in ons kindje.

Ik doe op dit moment ook niks anders dan overgeven van die onzekerheid.

Gisteren was meisje aan het oppassen en dat is een vriendinnetje van haar ,toen was er iets aan de hand bij ons thuis en zij kwam toevallig langs fietsen.

Man sms't net ik heb ... gesproken en het is anders gegaan gisteren ik vertel het vanavond

Hij is nu aan het werk...

Grrr onzekerheid!
quote:pluimke2010 schreef op 26 september 2009 @ 13:46:

en alles inversteren in ons kindje.

!

Investeer niet alleen in je kindje, maar investeervooral ook in je relatie.

Wat dacht je van een gesprek om te vertellen dat je hem afstandelijker vindt; dat je hem "mist" , dat je bang bent, dat je van hem houdt, ... ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Helemaal geen seks tijdens je zwangerschap? Dat penetreren dan geen optie is, voor hem, maar er zijn toch nog meer handelingen dan alleen neuken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hmmmz moeilijk beoordelen vanaf hier natuurlijk.

Heb je al eens stevig met hem gepraat?
Klinkt niet goed.
ik zeg altijd; vertrouw op je intuitie. als je die vermoedens al hebt dan kun je er donder op zeggen dat er iets speelt.

Gewoon confronteren die handel!

Ik zou haar overigens niets laten merken maar dit met je eigen oplossen.
Inderdaad vertrouw op je gevoel. Ondanks de hormonen die door je lijf gieren weet je vast te onderscheiden wat echt is en wat niet.

Trouwens, hoe oud is dat meisje eigenlijk (oppasleeftijd?!).
19 jaar,scheelt 8 jaar dan...
Praten en vragen, vragen en praten.... anders blijf je in de onzekerheid zitten. Ik begrijp uberhaupt niet dat je niet al eerder gepraat hebt over het feit dat hij afstandelijker is dan normaal. Je bent zwanger... dat hoort juist een fijne periode te zijn waarin je heel close met elkaar bent.
Uit ervaring weet ik (helaas) dat je intuitie je niet voor niets vertelt dat er iets niet klopt. Maar zeker weten doe je het pas als je communiceert. De moeilijkheid is ..dat de reeele mogelijkheid bestaat dat de hele boel wordt ontkend om 'heibel in de tent' te voorkomen, als je er rechtstreeks naar vraagt...

Lastige situatie hoor...want de dingen zoals je ze omschrijft zouden bij mij ook vragen oproepen. Maar wat is verstandig..

Ik denk...even diep ademhalen en de boel even laten bezinken...alles op een rijtje zetten (hier..)..Niet overhaast conclusie's trekken.

Hoever ben je eigenlijk zwanger?

Wie van jullie heeft eigenlijk het idee dat sex tijdens zwangerschap niet kan?..en waar komt dat dan vandaan?
Hoe is het gister gegaan? Heb je al wat meer duidelijkheid? Ik hoop het voor je..
Leuk hoor, die (vrouwelijke) intuitie. Maar een paar jaar lezen op de relatie-pijlert leert wel dat sommige vrouwen álles maar intuitie noemen en zelfs niet binnen vijf minuten terug sms-en zien als buiten de deur neuken. Dus intuitie: ja! Maar kijk ook even naar de persoon die bij die so called intuitie hoort. En hiermee doel ik niet op TO.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 20:00
Reden: privacy
% gewijzigd
Mijn advies: je gevoel niet negeren maar het inderdaad ter sprake brengen en dan niet in de trant van dat je vermoed dat hij vreemdgaat maar wel dat je je zorgen maakt over het contact dat hij heeft met .....

Als je vindt dat zijn gedrag anders is dan zou je ook dat kunnen zeggen.

Maar lieve meid: je bent zwanger en dit soort spanningen/onzekerheid zijn niet goed. Je zou moeten (kunnen) genieten van het nieuwe leven dat in je groeit, samen met je partner.

Maak van je hart geen moordkuil en praat écht met je partner.

Mbt intimiteit en sex, er is zoveel meer dan sexen (vb zoenen, strelen, knuffelen).
Wie niets te verbergen heeft, verbergt niets.

Met andere woorden: laat je man openheid van zaken geven en jou de mail laten lezen. Leg uit dat het je niet lekker zit. Als je man jou serieus neemt, dan moet hij laten zien dat je hem kunt vertrouwen.
Ik ben het eigenlijk wel eens met Fleurtje. Intuitie is prima, maar je kunt jezelf er ook gek mee maken en overal iets achter zoeken. Op basis van wat je hier schrijft zou ik me echt niet al teveel zorgen maken. Hij is gewoon een collega met wie hij het een en ander samen moet doen, dat is op zich heel normaal. Als je je echt zorgen maakt, praat er dan met hem over, maar bedenk je ook dat je je nu misschien kwetsbaarder en emotioneler voelt dan normaal, waardoor je bepaalde signalen sneller op je eigen manier gaat interpreteren en dit zijn eigen leven gaat leiden.
Gewoon, op de man af vragen! Je kan heel rustig blijven en vragen of ze een verhouding hebben. Aan de hand van zijn reactie zal jou intuitie je een hoop vertellen. Je kan ook aan hem uitleggen dat hetgeen ze met elkaar hebben, jou onzeker maakt, en of dat nou komt doordat je zwanger bent of niet, je het zou waarderen als hij daar rekening mee houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven