Man gezoend en geappt met ander

12-09-2019 18:21 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:54
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
18-09-2019 10:31
Bedankt voor jullie input. Ik denk er nog even over na maar kan hier in ieder geval wel wat mee.

Bij mijn oudste dochter ga ik inderdaad de ring op een andere manier geven denk alleen wel dat ze zal vragen waarom ik mijn ring dan niet omkrijg maja we moeten maar even zien denk er inderdaad niet meer over hebben bij de kinderen wie weer vergeet ze het wel.

Hier gisteren en vandaag zo'n rotgevoel. Opzich gaat het tussen ons eerlijk gezegd wel oké. Maar gewoon van die momentjes dat ik dan ineens denk van heeft zij alweer geappt. Of dat ik ineens boos ben. Etc. Zal denk ik gewoon tijd nodig hebben? En hoop dat het allemaal weer gaat werken. Hij doet in ieder geval zijn uiterste best nu en stelt me steeds gerust.

Ga bijna een weekendje weg met mijn vriendinnen daar heb ik eerlijk gezegd wel even zin in!

Iemand toevallig nog tips verder om dat rotgevoel kwijt te raken 🙈
Mijn relatietherapeut raadt aan de emoties te omarmen, te laten gebeuren. Alles wat je weg probeert te stoppen haalt je uiteindelijk harder in!

En deel die emoties ook met je vriend. Ja dat is af en toe vervelend en confronterend. Maar juist door met elkaar in gesprek te gaan over alle emoties creëer je uiteindelijk weer verbinding. Geef aan wat je voelt en wat je nodig hebt. Afstand? Prima. 3 minuten later een knuffel? Prima
Het vliegt alle kanten op en dat is nou eenmaal zo

Vanmorgen heb ik zitten kijken naar huurhuizen en nu kan ik niet meer wachten tot mijn man thuiskomt. Dit is vermoeiend voor ons allebei, maar het is... ik kan het proberen te onderdrukken, maar toen kwam het nog harder binnen
Zeggen dat jullie een flinke finaciéle tegenvaller hebben gehad( Belastingdienst?,)en dat het weer aangevuld moet worden eer jullie kunnen trouwen. Mensen durven dan zelden verder te vragen en er zal roddel en achterklap zijn maar dan over hoe jullie met je geld omgaan maar in ieder geval niet over de staat van jullie relatie.
abracadabra schreef:
18-09-2019 15:39
Wil je hier echt je bruiloft om uitstellen? Het was alleen zoenen en een paar appjes toch? En hij heeft zichzelf na een paar dagen herpakt en t afgekapt. Ik zou er ook niet blij mee zijn maar ik zou er niet weken over blijven sippem maar juist blij zijn dat hij zo sterk is om zichzelf zo snel te herpakken en dat ik dus wel degelijk iets voor hem beteken.

Wat is t precies dat je kwetst? Dat ie t geheim gehouden heeft? Want hij heeft snel verteld toch? Dat ie iemand anders leuk vond dan jou? Want ik vind ook wel eens iemand anders leuk dan mijn vriend maar ik hou van mijn vriend. En je vriend heeft zich mee laten slepen door t moment en door hormonen denk ik. En hij is er mee gekapt voor hij echt iets verkeerd had gedaan toch? (Op een dronken zoen na).

Of komt t ergens anders door? Doordat iedereen hier op t forum zegt dat je je bruiloft moet uitstellen? Want als ik een vriendin van je zou zijn zou ik zeggen... kom op zeg... stel je niet aan... t is een zoen en hij bekent t bijna gelijk en kapt t uit zichzelf af... Je kan wel gaan wentelen in zelfmedelijden of t compleet uit buiten door je steeds rot te voelen en dat hij zichzelf moet bewijzen of door jezelf gek te maken in je hoofd... of je kan gewoon denken... Oké dit was kut. Maar t is klaar... Dus we maken er samen wat moois van.
Alleen zoenen en een paar appjes? Ja zo kun je alles downgraden. Hij heeft keer op keer keuzes gemaakt die niet in het belang van zijn relatie waren. Hij heeft getwijfeld of hij voor zijn gezin wil gaan. En waar staat dat hij dronken was?
Alle reacties Link kopieren
Oké ja dat zal voor iedereen dan anders zijn... Maar ik denk dan... Als je het echt zo erg vind en als vreemdgaan ziet... ga dan weg... want dan is t vertrouwen beschaamd en dat komt echt nooit meer helemaal terug. Maar goed wat voor mij geldt geldt misschien niet voor een ander. Als mijn vriend zou vreemdgaan (wat in mijn ogen dan echt vreemdgaan is) dan zou ik het uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:24
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:24
98.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal dezelfde situatie, maar ik snap hoe je je voelt. Slaat in als een bom. Ik heb zelf niet echt tips om het te verwerken, ben er zelf nog niet. Het kutte bij mij was dat ik stukje bij beetje achter steeds meer kwam. Ik hoop dat hij bij jou wel meteen eerlijk en oprecht is geweest. Goed nadenken, ook over wat JIJ wil! Misschien relatietherapie? Vergeten hoeft niet, maar vergeven is wel belangrijk.. en het stukje vertrouwen... Sterkte! :bigkiss:
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:25
99.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
28-09-2019 22:54
Hoelang is het bij jou geleden dan T bag?

Ja ik geloof oprecht dat hij eerlijk is. Soms te eerlijk? Zou fijn zijn als die zei ja die gevoelens kwamen gewoon omdat het even spannend voelde etc. Maar dat is dus niet zo 😭. Zou mijn zoon opluchting geven. Nu denk ik wat als hij haar weer tegenkomt kan hij zich inhouden? Wat als zij haar man verlaat en mijn man een bericht doet? Wat als het gebeurd bij een andere vrouw? Dit ging ook zo makkelijk.

En ik geloof dat hij er voor wil vechten. En dat we er samen sterker uit kunnen komen. Maar we hebben het ook zo druk en ik zou het wel fijn vinden om nu 3 weken vakantie ofzo te hebben met elkaar. En dacht ik heerlijk er ff uit dit weekend met vriendinnen. Ging gisteren ook goed maar vandaag kan de hele dag wel janken.

En wil me ook weer niet aanstellen maar komt nu pas echt binnen dat wat we hadden anders is en ik wil hem ook gewoon niet kwijt 😭

Bij mij speelde het allemaal in augustus, maandje/anderhalf geleden dus. Heb 2 topics geopend over onze hele relatie dus als je je verveeld..
En geloof me, die eerlijk en openheid had ik zo fijn gevonden! Er is zo'n uitdrukking, liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen. Het is heel kut, want de waarheid is altijd hard. Maar zo wéét je tenminste alles en kan je zelf een keus maken, gebaseerd op waarheid. Daarbij -geen idee of dit helpt- zijn er onderzoeken gedaan dat een scheve schaats rijden soms de relatie alleen beter heeft gemaakt uiteindelijk. Had hij niet last van cold feet? Door de aankomende bruiloft? Een midlife crisis misschien? Iets anders?
Het heeft vanaf jouw kant natuurlijk tijd nodig om te helen en alles een plek te geven. Maar ergens, en misschien wil je dit niet horen, maar ben ik echt van mening dat jou vertrouwen een permanente deuk heeft opgelopen. Wat ook niet zo gek is. Net zoals een papiertje verkreukelen en het dan helemaal recht willen maken, lukt aardig maar nooit helemaal. Probeer toch een beetje te genieten met vriendinnen! Kan je het met hun erover hebben?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:25
99.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
28-09-2019 23:08
Ja dat vertrouwen komt nooit meer helemaal goed. Maar dat is net zo bij een ander. Zal dit ook nooit meer zo zijn als ik het nu had?

Ik heb er nu natuurlijk geen tijd voor maar ik zal komende week eens jou topics bekijken Dat vind ik wel interessant! Hoe komt het nu bij jullie dan? Vechten jullie ervoor of?

Kan het er wel en niet met hun over hebben. Soms wel soms niet maar mijn gevoel wil gewoon naar huis nu. Ik wil met hem praten en met hem knuffelen en met hem weg. En daar wil ik hun ook niet mee vervelen nu.

Ik wil gewoon dat het weer goed gaat met ons en dat ik me niet meer zo kut voel🤷‍♀️ zit nu ook in mijn slechte week qua hormonen dus dat helpt ook niet. Volgend weekend voel ik me vast weer wat beter. Maja ik snap wel het heeft tijd nodig. Maar heb nu ook steeds bevestiging nodig van hem. En denk ik wees gewoon jezelf de sterke vrouw. Maar ik zit er echt ff doorheen.
Ken je Sex and the City? De film waarin de man van Miranda seks heeft met een ander? ZIj helemaal flipt, hij spijt heeft, en het uiteindelijk helemaal goed komt, en zelfs beter word? Ik geloof echt wel dat dat kan. Maar dan moeten beide partijen de rest van de relatie wel net iets harder werken als normaal denk ik...

Moet je doen! Andermans shit lezen om je eigen een beetje te vergeten, of om tot inzichten te komen is altijd ''leuk''! Misschien leid het je wel af haha. Van vechten is bij ons weinig sprake. We zijn afgelopen week wel uiteten geweest, en gisteren naar de bios. Was erg gezellig, maar ervoor, tijdens of erna was er toch wel iets van gezeik.

Ik denk dat het misschien goed is om het wel met vriendinnen er over te hebben. Om zo je ei kwijt te kunnen. Maar ik snap ergens ook wel dat je anderen er niet mee wil 'vermoeien'. En je mag er doorheen zitten hé! Het is allemaal niet niks. Daar mag je best wel ff kapot van zijn. Hoe doet je vent nu tegen je? Laat hij spijt enzo zien of?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:25
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
28-09-2019 23:26
Ken sex and the city niet helemaal maar wel beetje haha 🤪 maar wat bij mijn vooral dwarszit dat hij nu dus met mij verder wil maar wel gevoelens heeft voor een ander en niet weet waarvan? Hoe kan ik dit een plek geven.

Ja ga ik ook zeker doen komende week! Oké dat is dan wel jammer van het gezeik. Waar gaat het gezeik dan over? Zal je verder niet te veel vragen zal je topics wel lezen daar zal wel veel instaan. Wij kunnen wel goed praten maar doordat hij zo eerlijk is Ben ik Soms zo bang dat het niet gaat werken. ik wil niet dat hij gevoelens heeft voor haar. En hoe kan ik weten dat dit niet nog eens gebeurd? En ja hij kiest voor mij. Maar voor hoelang? En hij probeert me te steunen en me te helpen en als ik met haar praat voel ik me weer goed omdat ik dan merk dat hij voor me gaat en voel dat goed komt. Maar nu ik dus weg ben voel me zo rot.
Hmm. Ik zou denk ik willen weten hoe hij überhaupt die gevoelens voor haar heeft ontwikkeld. En ook wat hij zou doen om dit niet nog eens te laten gebeuren. En misschien -dit kan pijnlijk worden- maar ook vragen wat hij dan mist bij jou? Ik neem aan dat hij alle vormen van contact met haar heeft verbroken... zo niet, dan zou ik hem hier toch echt stevig op aan gaan spreken. Dit mag je, wat mij betreft, namelijk rustig eisen van hem. Ik zou ook wel willen weten waarom hij dan voor mij zou kiezen. Is het omdat het lekker makkelijk is? Of omdat er een kindje bij betrokken is (toch?)? Of is het echt om MIJ? Ik denk dat het goed is om voor jezelf op een rijtje te krijgen wat je allemaal zou willen weten/vragen zodat je er vrede mee kan hebben. En überhaupt te bedenken wat er nodig is zodat jij je weer oké voelt om er in ieder geval voor te gaan. Wat zegt je omgeving?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:26
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:26
97.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
28-09-2019 23:46
Ja dat eerste weet hij dus niet?

Hij zegt dat zijn grens eerst verder lag dus praten met een meisje moet kunnen. Maar hij heeft zijn grens nu eerder dus kapt het dan al af zeg maar.

Hij heeft alle contact verbroken natuurlijk!

En hij mist niks bij mij zegt hij. Dus hij snapt dus daarom dat eerste zelf ook niet?

En hij gaat dus niet alleen om de kinderen voor mij want dat werkt niet heeft hij al gezien. Dus hij gaat echt voor mij zegt hij.

En dit is dus precies wat ik kut vind.
Ik weet niet precies wat er in de lucht hangt, maar letterlijk IEDEREEN lijkt last te hebben van een vent die ''het allemaal niet weet''.
My god, je bent er toch zelf bij? Dan moet je verdomme wel toch kunnen onderbouwen hoe en wat lijkt me?
Kan daar echt kwaad om worden haha. Voor vele zal het ''maar een kus'' zijn, en het duurde ''maar 1.5 week'', maar ik kan er niet helemaal bij met m'n hoofd. Er is een verschil tussen echt gevoelens ontwikkelen voor iemand of gewoon een droge kus zonder gevoelens. En als je wel gevoelens krijgt dan lijkt het me dat je weet hoe en wat. Ik vind dat de andere partij recht heeft om ALLES te weten.
Er is niks meer gebeurd tussen die twee dan alleen een kus?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:27
99.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
NEE!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry; ik ben teut..... eindelijk een avondje voor mezelf gehad en uiteindelijk nog teveel gehad over die lul en wat hij heeft gedaan ipv even afleiding gehad .

Jij hoeft je er niet zomaar overheen te zetten dat hij zo snel zulke gevoelens voor een ander krijgt. Dat ligt bij hem, dat het is gebeurd en wat dat betekend. Wat hij ermee heeft gedaan en wat hij ermee wilde doen... het is een volwassen kerel, hij is niet op zijn achterhoofd gevallen!

Jij moet er van uit kunnen gaan dat wat jullie hebben steviger, belangrijker, zwaarder, emotioneler is dan een paar uur met iemand anders praten. Anders kan je niet meer leven
Jullie doen hier echt luchtig over. Nee je appt niet met een ander en nee je zoent ook niet met een ander en NEE je hebt al helemaal geen gevoelens voor een ander. En het maakt dan niet uit of jullie 1 of 20 jaar gaan. Het kan gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
29-09-2019 00:08
Nee ze waren aan het praten en van het een kwam het ander.. Want ja gevoelens voor elkaar....

En dat is dus ook eigenlijk het enige wat me vooral dwarszit. Maargoed misschien moet ik me er overheen zetten dat hij gevoelens voor een ander kan ontwikkelen voor een ander in een paar uur tijd. En hij daarvoor alles op het speL heeft gezet?
Eh, excuse you (him)?
Van het een kwam het ander? Wat een rot excuus zeg.
Sorry, maar ik ben oprecht van mening dat je niet zomaar gevoelens kan krijgen voor een ander.
Ik kreeg ook niet zomaar gevoelens voor mijn huidige vriend, of exen. Daar zijn heel wat -diepgaande- gesprekken en afspraken voor nodig geweest die ik niet zomaar met een ander had. En JUIST omdat je zogenaamd zo snel gevoelens voor een ander krijgt als je een vaste relatie hebt, wat voor ruggengraat heb je dan? Ik snap ook niet hoe je ALLES op het spel kan zetten voor een spannend avontuurtje. Alles wat nieuw is, is leuk. Maar nieuwigheid gaat er ook een keer vanaf. Het gras is nooit (oké, bijna nooit) groener aan de overkant. Ik kan er niet inkomen dat sommige mensen dat nog steeds niet inzien.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 09:27
99.42% gewijzigd
loveisdancing schreef:
29-09-2019 05:36
Heb ook het idee of komt het nu pas binnen. Heb er nu zelfs over gedroomd. Ik ga echt helemaal kapot nu 😭 ik wil dit allemaal niet.

Ik wil onze relatie terug zoals die was. Ik wil hem 😭

Ik wil niet aan haar denken en mijn man bij haar en zijn gevoelens voor haar. Gatverdamme ik weet echt even niet meer hoe het moet allemaal.
Dikke knuffel voor jou! :smooch:
Probeer niet teveel te strijden tegen je gevoelens. Laat ze maar even toe. Het speelt pas net dus logisch dat je het even niet meer weet.

Hetzelfde zal het wellicht niet worden. Het zal anders zijn maar wellicht is dit een kans om te groeien, hoe naar het ook is. Misschien groei je samen, misschien alleen. Dwing jezelf in ieder geval niet om nu al een keus te maken en/of eroverheen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
29-09-2019 05:36
Heb ook het idee of komt het nu pas binnen. Heb er nu zelfs over gedroomd. Ik ga echt helemaal kapot nu 😭 ik wil dit allemaal niet.

Ik wil onze relatie terug zoals die was. Ik wil hem 😭

Ik wil niet aan haar denken en mijn man bij haar en zijn gevoelens voor haar. Gatverdamme ik weet echt even niet meer hoe het moet allemaal.
Maar gun jezelf ook de tijd om hier weer bovenop te komen! Je hoeft nu echt nog geen keus te maken, daar is het te vers voor.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
T-Bag schreef:
29-09-2019 03:19
Eh, excuse you (him)?
Van het een kwam het ander? Wat een rot excuus zeg.
Sorry, maar ik ben oprecht van mening dat je niet zomaar gevoelens kan krijgen voor een ander. Ik kreeg ook niet zomaar gevoelens voor mijn huidige vriend, of exen. Daar zijn heel wat -diepgaande- gesprekken en afspraken voor nodig geweest die ik niet zomaar met een ander had. En JUIST omdat je zogenaamd zo snel gevoelens voor een ander krijgt als je een vaste relatie hebt, wat voor ruggengraat heb je dan? Ik snap ook niet hoe je ALLES op het spel kan zetten voor een spannend avontuurtje. Alles wat nieuw is, is leuk. Maar nieuwigheid gaat er ook een keer vanaf. Het gras is nooit (oké, bijna nooit) groener aan de overkant. Ik kan er niet inkomen dat sommige mensen dat nog steeds niet inzien.
Natuurlijk kan dat wel. Anders zouden er niet zoveel mensen vreemdgaan. Het gaat er om wat je ermee doet. Zo liet TO zich meeslepen door de gevoelens / crush / geilheid / aandacht van haar opdrachtgever die meer persoonlijk was dan zakelijk. En mensen die niet goed in hun huwelijk / relatie zitten, zijn eenmaal gevoeliger voor dergelijke aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven