Man kiest look a like.....

01-07-2019 11:09 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is topic is gesloten
anoniem_50171 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 00:21
98.07% gewijzigd
voer eendjes geen oorlog!
Jij klinkt ook niet zo leuk hoor :-?
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Ik zou een voodo dokter bellen, zodat de vloek van die heks kan worden opgeheven en de arme man weer gewoon met jou kan daten.
Tja, ik zou ook wel wat gepikeerd zijn als bleek dat mijn partner uitsluitend iets met me had omdat ik qua uiterlijk in een bepaald plaatje paste. Maar zodra je daar achter komt knap je toch keihard af en prijs je je gelukkig dat je niet meer aan hem vast zit.

Next. Zoek iemand die je leuk vindt om wie je bent, en niet omdat je kennelijk voldoet aan een of ander fantasiebeeld.
nina1966 schreef:
01-07-2019 15:51
Nou TO je weet iig zeker dat hij op je uiterlijk viel. Je karakter blijkbaar niet.
Ik denk ook dat uiterlijk niet, want deze man heeft helemaal geen interesse.
En wie weet overdrijft ze wel over de lookalike. Of is de nieuwe vriendin de mooiere versie van haar.
Waarom in de wereld maak je je zo druk om haar? Hij heeft er een relatie mee, dus hij vindt haar blijkbaar geen heks. Of hij valt op heksen, dat kan ook nog he.

En werkelijk, hij 'moet' mee naar buiten (wordt ie geboeid afgevoerd ofzo) en dan gaat ze kijven over jouw aanwezigheid? En die drie vriendinnen mishandelen hem dan om haar woorden kracht bij te zetten ofzo? En niemand belt dan de politie?

En jullie zijn allemaal volwassen? Reizen maken, cadeautjes kopen en leuke dingen doen is vrij normaal hoor, in een relatie. Hoe weet 'iedereen' in godsnaam wie wat betaalt, waar ze uithangen, waarom en hoe hun relatie in elkaar zit. Hoe vaak zijn al die mensen erbij dan. Je weet dat zodra jij je omdraait, er ook over jou geroddeld wordt? Neem al die dorpspraat toch niet zo serieus joh.
‘Hij kijkt dan angstig naar mij’

Ik denk dat je hem moet redden TO, bel Veilig Thuis oid!
:rofl:
Ze is mischien dan een heks,maar ze betaalt wel alles voor hem,dat vind ie blijkbaar wel fijn..als hij jou leuk vond dan hij er toen al werk van gemaakt
Hoe weet jij welke kadootjes die kinderen krijgen en wie dat betaalt? Je klinkt eng.
Attraverso schreef:
02-07-2019 06:30
Hoe weet jij welke kadootjes die kinderen krijgen en wie dat betaalt? Je klinkt eng.
Dit. Het gaat je helemaal niks aan, ook niet als je zo jaloers bent.
Wat een afgunst. Laat deze man met rust en bemoei je er niet mee.
Lluvia schreef:
01-07-2019 21:50
Afbeelding
Logisch toch? :biggrin:
We used to be friends...
:HA:

Ja, ik zou ook hard wegrennen! XD
Ik heb ook wel eens mee gemaakt dat een jongen waar ik een tijdje mee gedate heb (en wat helaas niet wat is geworden) met een meisje een relatie krijgt die verschrikkelijk eng veel op mij lijkt. Dat is wel even apart inderdaad..

Maar ik dacht daarna; fijn voor hem, hoop dat ze gelukkig worden. Ik ga weer verder met mijn eigen leventje :bye:
Zou jij ook moeten doen TO ;)
AnanasLolly schreef:
01-07-2019 11:46
"Het heeft niet verder mogen gaan"
Waarom niet?

En als hij mee wordt genomen naar buiten door zn vriendin en haar vriendinnen loop jij er dan achteraan ofzo? Hoe gaat hij dan angstig naar jou kijken?

Ik denk dat hij het wel prettig vind, cadeaus, reisjes etc. voor niks.

Verder vooral heel erg :HA: en de hoop dat dit een trollpost is..
Is het op een schoolplein TO ?

Aangezien mensen ook nogal erover praten en vriendinnetjes en jaloers gedrag..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Attraverso schreef:
02-07-2019 06:30
Precies. Misschien hebben ze wel 50-50 afgesproken.

Ach, en die man keek angstig omdat hij TO zag. :hihi:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat een vreselijk lelijke reacties ....jullie zijn op een paar na allemaal heks denk ik haha! Er lopen nog veel meer heksen rond dan ik ooit had gedacht zeg. Ik vroeg alleen maar of jullie je in kunnen leven als je gek bent op iemand en die heeft dan ineens een relatie met iemand die sprekend op je lijkt. Ik kan je zeggen dat is bizar om te zien. Ik kom hem steeds met haar tegen vandaar en ik vroeg gewoon om mensen die die ooit hebben meegemaakt niet om al deze lelijke praat. Inleven is niet de natuur van de meesten op dit forum. Ik vroeg alleen of iemand dat OOK heeft meegemaakt zo want het is heel raar kan ik je melden als dat gebeurt en heel je vriendenkring ziet dat ook van ze lijkt als twee druppels water. Het is niet een beetje maar echt sprekend dus.......maar ik stop met dit topic en ga het ook weghalen want dit heeft geen zin. Allemaal van die rot opmerkingen. Succes met andere afkammen die gewoon eerlijk zeggen dat ze ergens mee zitten. Het is wel heel makkelijk om iemand dan direct de grond in te stampen. Dit is zo kinderachtig.
Heldens schreef:
02-07-2019 06:47
Dit. Het gaat je helemaal niks aan, ook niet als je zo jaloers bent.
Ik ben nog bevriend met hem en zie dat en vind het erg....mag dat ook? Als je ziet hoe iemand om wie je geeft door zo n vrouw helemaal de afgrond in gaat. Ze voert hem drank en weet ik wat nog meer en ja t is een volwassen man en dat is slap maar ze was daar op t juiste moment dat hij wat zwakker was en het moeilijk had met vanalles. Als je echt om iemand geeft help je hem juist ipv hem te stimuleren nog meer door te gaan met t verkeerde. Zeker omdat nu zijn carriere ook kapot is vind ik dit erg. En ja ze lijkt uiterlijk heel erg op mij alleen ik ben gewoon wel een ander type mens. Niet volmaakt maar wel geen manipulerend type of sluw en dat is zij echt wel.

Het is zijn keuze en hij komt er vanzelf wel achter maar ik mag dit erg vinden en ook dat ze zo op mij lijkt uiterlijk is gewoon raar om te zien.
anoniem_50171 wijzigde dit bericht op 03-07-2019 00:34
63.56% gewijzigd
-jolijn- schreef:
01-07-2019 11:22
Kennelijk valt hij op een vrouw met jouw uiterlijk en haar hekserigheid.

Je kunt mensen niet kopen.... en als je van deze man denkt dat hij zich wel laat kopen, is hij dan echt je type? Híj is in jouw verhaal de profiteur.

Laat het los. Je bent jaloers en nog steeds verliefd op deze, bezette, man.
Tsja hij zei steeds ik wil een lieve vrouw dus vallen op hekserigheid is dan wel vreemd want dat heeft hem al vaker ellende gegeven helaas. Ja hij profiteert inderdaad wel maar gaat hier wel aan ten onder en dat vind ik dan toch weer erg, omdat ik wel om hem geef. Ik ben niet jaloers maar heb gevoelens voor hem en geef gewoon om hem en kan dit niet zo goed zien en dat lijkt me logisch.
Hij bedoelt dus met lief gewoon iemand met een dikke beurs. Jouw beurs is dus te dun.
Lluvia schreef:
01-07-2019 21:50

Ik denk dat je hem moet redden TO, bel Veilig Thuis oid!
:rofl:
TO is er sprake van mishandeling?
petit1968 schreef:
03-07-2019 00:32
Tsja hij zei steeds ik wil een lieve vrouw dus vallen op hekserigheid is dan wel vreemd want dat heeft hem al vaker ellende gegeven helaas. Ja hij profiteert inderdaad wel maar gaat hier wel aan ten onder en dat vind ik dan toch weer erg, omdat ik wel om hem geef. Ik ben niet jaloers maar heb gevoelens voor hem en geef gewoon om hem en kan dit niet zo goed zien en dat lijkt me logisch.
Mocht dit zo zijn dan heeft hij daar toch zelf echt een groot aandeel in. Waarom kijk je dan alleen naar het zielige aspect van hem.
Zij wordt dan toch ook gebruikt.
Dan kun je toch ook zeggen. Tja ze manipuleert maar wordt financieel uitgebuit op een zwak moment in haar leven.
Ik zou me eerder de lachende derde voelen en blij zijn dat me zo’n vent bespaard is gebleven die kennelijk alle touwtjes uit handen geeft voor een paar centen.
petit1968 schreef:
03-07-2019 00:25
Ik ben nog bevriend met hem en zie dat en vind het erg....mag dat ook? Als je ziet hoe iemand om wie je geeft door zo n vrouw helemaal de afgrond in gaat. Ze voert hem drank en weet ik wat nog meer en ja t is een volwassen man en dat is slap maar ze was daar op t juiste moment dat hij wat zwakker was en het moeilijk had met vanalles. Als je echt om iemand geeft help je hem juist ipv hem te stimuleren nog meer door te gaan met t verkeerde. Zeker omdat nu zijn carriere ook kapot is vind ik dit erg. En ja ze lijkt uiterlijk heel erg op mij alleen ik ben gewoon wel een ander type mens. Niet volmaakt maar wel geen manipulerend type of sluw en dat is zij echt wel.

Het is zijn keuze en hij komt er vanzelf wel achter maar ik mag dit erg vinden en ook dat ze zo op mij lijkt uiterlijk is gewoon raar om te zien.
Als je dit niet wil zien moet je de vriendschap verbreken, zo simpel is het. 'Ze voert hem drank', wow, doet ze dat á la foie gras of knijpt ze gewoon z'n neus dicht?

Dit doet hij zelf, niet jouw pakkie-an. Je komt echt heel neurotisch en jaloers over. En dat zij een ander type is geloof ik direct, ik zie haar nergens 'jullie zijn allemaal heksen' posten.
Jij en je vriendengroep zouden eens iets nuttigs moeten gaan doen met jullie leven, want blijkbaar hebben jullie zoveel tijd over dat jullie je de godganse dag kunnen bezighouden met het kapotmaken van een leuke relatie. Je gedrag is abnormaal. Gemeen. Jaloers. Berekenend. Deze man heeft niet voor niets geen relatie met jou. Goede keuze van hem.
petit1968 schreef:
03-07-2019 00:19
Wat een vreselijk lelijke reacties ....jullie zijn op een paar na allemaal heks denk ik haha! Er lopen nog veel meer heksen rond dan ik ooit had gedacht zeg. Ik vroeg alleen maar of jullie je in kunnen leven als je gek bent op iemand en die heeft dan ineens een relatie met iemand die sprekend op je lijkt. Ik kan je zeggen dat is bizar om te zien. Ik kom hem steeds met haar tegen vandaar en ik vroeg gewoon om mensen die die ooit hebben meegemaakt niet om al deze lelijke praat. Inleven is niet de natuur van de meesten op dit forum. Ik vroeg alleen of iemand dat OOK heeft meegemaakt zo want het is heel raar kan ik je melden als dat gebeurt en heel je vriendenkring ziet dat ook van ze lijkt als twee druppels water. Het is niet een beetje maar echt sprekend dus.......maar ik stop met dit topic en ga het ook weghalen want dit heeft geen zin. Allemaal van die rot opmerkingen. Succes met andere afkammen die gewoon eerlijk zeggen dat ze ergens mee zitten. Het is wel heel makkelijk om iemand dan direct de grond in te stampen. Dit is zo kinderachtig.
Weet je wat pas lelijke praat is? Dat geroddel over hem en zijn vriendin. Hij is een volwassen vent en maakt zijn eigen keuzes op relatiegebied. Als het je echt om hem zou gaan, dan deed je daar juist niet aan mee.
Heldens schreef:
03-07-2019 06:44
Als je dit niet wil zien moet je de vriendschap verbreken, zo simpel is het. 'Ze voert hem drank', wow, doet ze dat á la foie gras of knijpt ze gewoon z'n neus dicht?

Dit doet hij zelf, niet jouw pakkie-an. Je komt echt heel neurotisch en jaloers over. En dat zij een ander type is geloof ik direct, ik zie haar nergens 'jullie zijn allemaal heksen' posten.
De grootste heks is zij zelf. Een gemeen topic openen over de vriendin van de man waar je verliefd op bent om haar volledig neer te halen is de grootste heksenactie ooit. En dat zogenaamd, omdat je het zóóó erg vindt voor je vriend dat hij zóóó slecht wordt behandeld. Nee joh, ze is helemaal geen goede vriendin van hem. Ze wil niet het beste voor hem, ze wil alleen het beste voor zichzelf. Ze wil deze man voor zichzelf en zoekt naar manieren om dat voor elkaar te krijgen. Zoals het stoken in die relatie met haar zogenaamde vriendengroep aka de heksenbrigade. Een misse actie die terecht niet beloond gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven