Man kiest look a like.....

01-07-2019 11:09 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is topic is gesloten
anoniem_50171 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 00:21
98.07% gewijzigd
voer eendjes geen oorlog!
Je schrijft ook "iedereen heeft het erover". Wat voor mensen zijn dat dan die het erover hebben? Hoe weten ze al die dingen die ze blijkbaar weten? En maken ze zelf niks mee? Echt, wat is dat voor een eng roddelcircuit waar jij je in bevindt? Ik geloof dat ik nog nooit heb meegemaakt dat iemand in mijn omgeving een relatie had waar iedereen het over had.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je bent al een jaar zo bezig met hem? Ik denk dat het tijd wordt dat je accepteert dat hij niet voor jou koos. Wie hij wel koos en wat jij daarvan vindt doet er niet toe. Tijd om dit hoofdstuk af te sluiten.
"Het heeft niet verder mogen gaan"
Waarom niet?

En als hij mee wordt genomen naar buiten door zn vriendin en haar vriendinnen loop jij er dan achteraan ofzo? Hoe gaat hij dan angstig naar jou kijken?

Ik denk dat hij het wel prettig vind, cadeaus, reisjes etc. voor niks.

Verder vooral heel erg :HA: en de hoop dat dit een trollpost is..
Die gemene heks klinkt echt heel verliefd, wat fijn voor hem dat het zo dik aan is, in plaats van dat halfslachtige geflirt wat jij met hem deed
Ik zou jou ook uit mijn buurt willen hebben als jij zo slecht over mij zou praten als jij over haar doet

En je zot ook nog eens achter haar vent aan.

Reden genoeg om weg te gaan als jij er aan komt.
jij bent waarschijnlijk ook de lookalike
hoe ziet zijn eerste liefde eruit?
Ze heeft gewonnen, je bent de zwakte schakel, tot ziens :bye:
Lisbeth_Salander schreef:
01-07-2019 11:21
Ik las dit en dacht dat je 14 was ofzo , totdat je over de kinderen begon. Je bent echt van 1968 ?! Mijn hemel.
Ik dacht ook pubers tot ik over kinderen las. Misschien wil 1968 niks zeggen en zijn het tienerouders.
Als dat echt zo is, jammer, dan komt ie er zelf wel achter. Vreemd dat jullie elkaar allemaal tegelijk tegenkomen. Zelfde dorp? Stop met zoveel kletsen over hem en haar. Heb je alleen jezelf mee. En geef je hem ook geen goed gevoel over jou. Wil je dat?
Poker schreef:
01-07-2019 11:51
Ik dacht ook pubers tot ik over kinderen las. Misschien wil 1968 niks zeggen en zijn het tienerouders.

Nope.
Loepje.
Tja, dat zij op jou lijkt betekend dus in ieder geval dat het niet aan je uiterlijk heeft gelegen, maar waaraan dan wel?

Als hij zich zo laat behandelen terwijl hij weet dat hij ook met jou zou kunnen zijn, dan zou ik mezelf afvragen waar het dan mis is gegaan. Ik zou je willen adviseren hun lekker met rust te laten, als hij niet doorheeft dat zij hem alleen maar 'gebruikt', dan is dat toch niet een vent waar je daarwerkelijk opgewonden van raakt, of wel?

Succes ermee
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2019 19:32
Reden: quote uit een ander topic
97.86% gewijzigd
We used to be friends...
Jane Doe schreef:
01-07-2019 11:29
Wat een sul van een vent. Knap je daar niet op af?
Ik zou daar echt niet zo snel over oordelen. Dat die mensen zo praten over andere mensen en hun relaties zegt allicht meer over hen.
Jaloerrrs.

Als ze echt zo verschrikkelijk was, had hij vast niet voor haar gekozen.
Jane Doe schreef:
01-07-2019 11:29
Wat een sul van een vent. Knap je daar niet op af?
En waarom precies?
Je vertoont zelf het gedrag waar je haar van beschuldigt.
Hij zal haar in iedergeval veel leuker vinden, dus ga jij lekker op zoek naar een lookalike van hem die jou wel leuk genoeg vindt. En stop met dat puberale gedrag van je, je klinkt als een kind van 14. Misschien is dat wel de reden dat hij geen relatie met jou wil.
Dus meer dan een jaar geleden had je een fling met een man waar het uiteindelijk niks mee geworden is en nu maak je je druk om de vriendin die hij heeft? Waarom? Jullie zijn geen vrienden verder, dus wat maakt het uit? Zijn leven, zijn keuze.
En jij maakt je hier druk om omdat?!
Game of Clones :hihi:
Ze lijkt zo op jou..... dus jij bent ook een jaloerse manipulatieve heks? Nou dan zal hij dat wel aantrekkelijk vinden gok ik zo.
Triest dit topic...
Boarn schreef:
01-07-2019 15:26
Ze lijkt zo op jou..... dus jij bent ook een jaloerse manipulatieve heks? Nou dan zal hij dat wel aantrekkelijk vinden gok ik zo.
Ook heksen hebben liefde nodig. :biggrin:
We used to be friends...
Nou inderdaad, je bent niet volmaakt. Je zegt het zelf al, dus enige zelfkennis zal je nog bezitten. Bij deze moedig ik je aan om nog wat meer aan reflectie doen, dat is nodig getuige de giftige gedachtengang die je hier tentoonspreidt. Bijna lachwekkend. Bijna. Eigenlijk eerder zielig, dat je zó slecht bestand bent tegen afwijzing dat je het nodig hebt om de door jou besproken dame zó af te kraken.
Nou TO je weet iig zeker dat hij op je uiterlijk viel. Je karakter blijkbaar niet.
vivautrecht85 schreef:
01-07-2019 12:03
Ik zou daar echt niet zo snel over oordelen. Dat die mensen zo praten over andere mensen en hun relaties zegt allicht meer over hen.
Dat was symbolisch bedoeld.
Als die vrouw zo zou zijn zoals to haar omschrijft dan zou het niet echt iemand zijn met ruggengraat. En dat zou dan de man van haar dromen zijn;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven