Man kiest look a like.....
maandag 1 juli 2019 om 11:43
Je schrijft ook "iedereen heeft het erover". Wat voor mensen zijn dat dan die het erover hebben? Hoe weten ze al die dingen die ze blijkbaar weten? En maken ze zelf niks mee? Echt, wat is dat voor een eng roddelcircuit waar jij je in bevindt? Ik geloof dat ik nog nooit heb meegemaakt dat iemand in mijn omgeving een relatie had waar iedereen het over had.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 1 juli 2019 om 11:46
"Het heeft niet verder mogen gaan"
Waarom niet?
En als hij mee wordt genomen naar buiten door zn vriendin en haar vriendinnen loop jij er dan achteraan ofzo? Hoe gaat hij dan angstig naar jou kijken?
Ik denk dat hij het wel prettig vind, cadeaus, reisjes etc. voor niks.
Verder vooral heel erg
en de hoop dat dit een trollpost is..
Waarom niet?
En als hij mee wordt genomen naar buiten door zn vriendin en haar vriendinnen loop jij er dan achteraan ofzo? Hoe gaat hij dan angstig naar jou kijken?
Ik denk dat hij het wel prettig vind, cadeaus, reisjes etc. voor niks.
Verder vooral heel erg
maandag 1 juli 2019 om 11:51
Ik dacht ook pubers tot ik over kinderen las. Misschien wil 1968 niks zeggen en zijn het tienerouders.Lisbeth_Salander schreef: ↑01-07-2019 11:21Ik las dit en dacht dat je 14 was ofzo , totdat je over de kinderen begon. Je bent echt van 1968 ?! Mijn hemel.
maandag 1 juli 2019 om 12:00
Tja, dat zij op jou lijkt betekend dus in ieder geval dat het niet aan je uiterlijk heeft gelegen, maar waaraan dan wel?
Als hij zich zo laat behandelen terwijl hij weet dat hij ook met jou zou kunnen zijn, dan zou ik mezelf afvragen waar het dan mis is gegaan. Ik zou je willen adviseren hun lekker met rust te laten, als hij niet doorheeft dat zij hem alleen maar 'gebruikt', dan is dat toch niet een vent waar je daarwerkelijk opgewonden van raakt, of wel?
Succes ermee
Als hij zich zo laat behandelen terwijl hij weet dat hij ook met jou zou kunnen zijn, dan zou ik mezelf afvragen waar het dan mis is gegaan. Ik zou je willen adviseren hun lekker met rust te laten, als hij niet doorheeft dat zij hem alleen maar 'gebruikt', dan is dat toch niet een vent waar je daarwerkelijk opgewonden van raakt, of wel?
Succes ermee
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
maandag 1 juli 2019 om 14:17
Je vertoont zelf het gedrag waar je haar van beschuldigt.
Hij zal haar in iedergeval veel leuker vinden, dus ga jij lekker op zoek naar een lookalike van hem die jou wel leuk genoeg vindt. En stop met dat puberale gedrag van je, je klinkt als een kind van 14. Misschien is dat wel de reden dat hij geen relatie met jou wil.
Hij zal haar in iedergeval veel leuker vinden, dus ga jij lekker op zoek naar een lookalike van hem die jou wel leuk genoeg vindt. En stop met dat puberale gedrag van je, je klinkt als een kind van 14. Misschien is dat wel de reden dat hij geen relatie met jou wil.
maandag 1 juli 2019 om 15:51
Nou inderdaad, je bent niet volmaakt. Je zegt het zelf al, dus enige zelfkennis zal je nog bezitten. Bij deze moedig ik je aan om nog wat meer aan reflectie doen, dat is nodig getuige de giftige gedachtengang die je hier tentoonspreidt. Bijna lachwekkend. Bijna. Eigenlijk eerder zielig, dat je zó slecht bestand bent tegen afwijzing dat je het nodig hebt om de door jou besproken dame zó af te kraken.
maandag 1 juli 2019 om 17:39
Dat was symbolisch bedoeld.vivautrecht85 schreef: ↑01-07-2019 12:03Ik zou daar echt niet zo snel over oordelen. Dat die mensen zo praten over andere mensen en hun relaties zegt allicht meer over hen.
Als die vrouw zo zou zijn zoals to haar omschrijft dan zou het niet echt iemand zijn met ruggengraat. En dat zou dan de man van haar dromen zijn;)