Man kiest look a like.....
woensdag 3 juli 2019 om 08:08
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik iemand erg leuk vond, hij gaf gemixte signalen (van 'ik wil met je samenwonen' tot niks van zich laten horen). Toen ik het zat was, zag ik hem een maand later lopen met iemand die exact op mij leek. Best vreemd, want er lijken vrij weinig mensen op mij.
Ik heb hem nooit meer gesproken, haar ken ik niet, heb destijds alleen gedacht 'oh fijn, ik was in ieder geval wél zijn type!'.
woensdag 3 juli 2019 om 08:13
Dat je het eerst even vreemd vond, zou ik nog kunnen snappen. Maar ze zijn inmiddels al een jaar samen! Blijkbaar is zij toch wat hij wil en anders is hij echt een sukkel
Waarom jij na een jaar er nog een topic over moet openen omdat je er nog steeds niet aan gewend bent/aan kunt wennen, zegt wel veel over jou.
Waarom jij na een jaar er nog een topic over moet openen omdat je er nog steeds niet aan gewend bent/aan kunt wennen, zegt wel veel over jou.
woensdag 3 juli 2019 om 17:21
Tsja hij wil haar dus wel aan de kant zetten want hij gaat hieraan onder door, maar zij dreigt zijn carriere kapot te maken en dreigt met meer....Hij doet iets in de sport en als zij drank en drugs gaat noemen en filmpjes heeft etc....dan kan hij fluiten naar alles. Hij heeft door haar meegedaan een paar keer met drugs en zij filmt alles.....Daar dreigt ze mee als hij stopt en nog meer dat wil je niet eens weten. Hij gaat het wel doen hoor stoppen met haar dat moet wel maar dit bericht ging mij meer om het feit dat het bizar is om te zien dat iemand gevoelens voor je heeft en dan zie je elkaar even niet omdat je even ruzie hebt gehad en gaat hij er vandoor met een look a like en dat is heel raar om te zien kan ik je vertellen als die iemand dan twee druppels water op je lijkt. Die ervaring zocht ik bij mensen die dat ook hebben meegemaakt en niet deze reacties. Sorry
voer eendjes geen oorlog!
woensdag 3 juli 2019 om 17:43
Dat is zo’n beetje hetzelfde als dat ik een topic open met als titel ‘Kat zit liever bij man op schoot, bij wie ook?’ waarin ik in de OP uitvoerig uit de doeken ga doen met wat voor slinkse acties mijn man de kat lokt, hoe man vindt dat hij het alleenrecht op de kat heeft en hoe ik alles betaal voor betreffende kat. En dan na drie pagina’s gaan zeuren dat ik enkel herkenning wil van mensen wier kat ook enkel bij de heer des huizes op schoot wil zitten, niet over de bizarre relatie van mijn man en mijzelf.petit1968 schreef: ↑03-07-2019 17:21Tsja hij wil haar dus wel aan de kant zetten want hij gaat hieraan onder door, maar zij dreigt zijn carriere kapot te maken en dreigt met meer....Hij doet iets in de sport en als zij drank en drugs gaat noemen en filmpjes heeft etc....dan kan hij fluiten naar alles. Hij heeft door haar meegedaan een paar keer met drugs en zij filmt alles.....Daar dreigt ze mee als hij stopt en nog meer dat wil je niet eens weten. Hij gaat het wel doen hoor stoppen met haar dat moet wel maar dit bericht ging mij meer om het feit dat het bizar is om te zien dat iemand gevoelens voor je heeft en dan zie je elkaar even niet omdat je even ruzie hebt gehad en gaat hij er vandoor met een look a like en dat is heel raar om te zien kan ik je vertellen als die iemand dan twee druppels water op je lijkt. Die ervaring zocht ik bij mensen die dat ook hebben meegemaakt en niet deze reacties. Sorry
woensdag 3 juli 2019 om 17:51
woensdag 3 juli 2019 om 17:52
Waarom zou je haar dan zo afkraken, of om jouw woorden te gebruiken, de grond in stampen als het Off-topic is?
Zit je wel ergens mee? Ik dacht dat je alleen om herkenning vroeg.
donderdag 4 juli 2019 om 01:42
Sorry maar ik heb geen vriendengroep die met hem bezig is. Een vriendin van mij zei alleen wat bizar ze lijkt sprekend op jou. En zij heeft wel een vriendengroep die alles kapot maken voor anderen die al jaren er voor hem zijn.Hatchi schreef: ↑03-07-2019 06:50Jij en je vriendengroep zouden eens iets nuttigs moeten gaan doen met jullie leven, want blijkbaar hebben jullie zoveel tijd over dat jullie je de godganse dag kunnen bezighouden met het kapotmaken van een leuke relatie. Je gedrag is abnormaal. Gemeen. Jaloers. Berekenend. Deze man heeft niet voor niets geen relatie met jou. Goede keuze van hem.
donderdag 4 juli 2019 om 01:43
Ja natuurlijk zit je daarmee als je gevoelens hebt voor iemand. Vrij logisch. En dan komt er een heks die op je lijkt qua uiterlijk dat is niet leuk.....en ik wilde graag van anderen horen omdat dit vrij apart is om mee te maken op deze manier. Maar jij bent niet zo iemand dus ik vraag jou ook eigenlijk niks maar je reageert wel.madamzonderm schreef: ↑03-07-2019 17:52Waarom zou je haar dan zo afkraken, of om jouw woorden te gebruiken, de grond in stampen als het Off-topic is?
Zit je wel ergens mee? Ik dacht dat je alleen om herkenning vroeg.
donderdag 4 juli 2019 om 01:46
Ja maar dat blijft niet he......lolapaloeza schreef: ↑03-07-2019 07:58Het is helemaal niet raar dat ze op je lijkt. Hij heeft blijkbaar een type. Dat hebben veel mensen.
Het is natuurlijk wel vervelend als de man die je leuk vindt voor een ander kiest.
donderdag 4 juli 2019 om 06:11
Wat zielig voor hem dat hij de relatie niet kan verbreken. Het zijn wel originele redenen deze keer moet ik zeggen, of staat 'ze chanteert me' al op die smoezenlijst? Eist ze ook dat hij seks heeft met haar? Dat zou ik helemaal zielig vinden voor hempetit1968 schreef: ↑03-07-2019 17:21Tsja hij wil haar dus wel aan de kant zetten want hij gaat hieraan onder door, maar zij dreigt zijn carriere kapot te maken en dreigt met meer....Hij doet iets in de sport en als zij drank en drugs gaat noemen en filmpjes heeft etc....dan kan hij fluiten naar alles. Hij heeft door haar meegedaan een paar keer met drugs en zij filmt alles.....Daar dreigt ze mee als hij stopt en nog meer dat wil je niet eens weten. Hij gaat het wel doen hoor stoppen met haar dat moet wel maar dit bericht ging mij meer om het feit dat het bizar is om te zien dat iemand gevoelens voor je heeft en dan zie je elkaar even niet omdat je even ruzie hebt gehad en gaat hij er vandoor met een look a like en dat is heel raar om te zien kan ik je vertellen als die iemand dan twee druppels water op je lijkt. Die ervaring zocht ik bij mensen die dat ook hebben meegemaakt en niet deze reacties. Sorry
donderdag 4 juli 2019 om 06:29
Oke stel dat het waar is van die drug en drank feestjes, alleen dat al zou een afknapper zijn voor mij.
Of vind jij het normaal dat deze man dat doet? Of wil je hem redden uit de klauwen van deze femme fatale die hem, het arme willoze schaap, uhuh die groot en oud genoeg is wijs wil ik niet zeggen, om drugs te gebruiken zich vol te gieten het te laten filmen ook nog ( oh nee dat doet de heks natuurlijk als pressiemiddel ) en hij laat alles ( zoals jij zegt ) voor hem betalen.
Ze is geen heks, hij is een slappe zak die het zich laat aanleunen wetende dat er als dit stukloopt een nieuwe Florence klaarstaat om hem te redden.
Niks zieligs aan deze man, op basis van hoe jij het omschrijft he.
Of vind jij het normaal dat deze man dat doet? Of wil je hem redden uit de klauwen van deze femme fatale die hem, het arme willoze schaap, uhuh die groot en oud genoeg is wijs wil ik niet zeggen, om drugs te gebruiken zich vol te gieten het te laten filmen ook nog ( oh nee dat doet de heks natuurlijk als pressiemiddel ) en hij laat alles ( zoals jij zegt ) voor hem betalen.
Ze is geen heks, hij is een slappe zak die het zich laat aanleunen wetende dat er als dit stukloopt een nieuwe Florence klaarstaat om hem te redden.
Niks zieligs aan deze man, op basis van hoe jij het omschrijft he.
donderdag 4 juli 2019 om 07:10
Als ik onder invloed van drugs op mijn werk verschijn, dan word ik ook ontslagen. Daar is geen filmende heks voor nodig hoor. Eigen verantwoordelijkheid.
Tenzij hij kan aantonen dat ze een doorgeladen pistool tegen zijn slaap hield en zei drugs of ik schiet is dat ‘door haar’, dat je er steeds bij vermeld, pure lulkoek.
Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn drugs- en drankgebruik en hij kiest zelf voor deze relatie.
Dat jij hem per se als moeder overste wil redden uit haar gemene heksenpotje, maakt jou niet aantrekkelijker voor hem hoor. Integendeel. Je vindt haar een heks, maar jij zelf behandelt hem als een hersenloos onderkruipsel en roddelt alles bij elkaar. Nee, da’s wel heel lief natuurlijk
.
Kijk eerst eens naar jezelf, in plaats van naar haar. Kap met dat rare geroddel over die twee en zorg voor een eigen leven.
Tenzij hij kan aantonen dat ze een doorgeladen pistool tegen zijn slaap hield en zei drugs of ik schiet is dat ‘door haar’, dat je er steeds bij vermeld, pure lulkoek.
Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn drugs- en drankgebruik en hij kiest zelf voor deze relatie.
Dat jij hem per se als moeder overste wil redden uit haar gemene heksenpotje, maakt jou niet aantrekkelijker voor hem hoor. Integendeel. Je vindt haar een heks, maar jij zelf behandelt hem als een hersenloos onderkruipsel en roddelt alles bij elkaar. Nee, da’s wel heel lief natuurlijk
Kijk eerst eens naar jezelf, in plaats van naar haar. Kap met dat rare geroddel over die twee en zorg voor een eigen leven.
donderdag 4 juli 2019 om 07:37
Hoe weet je dit? Wie vertelt je dit?petit1968 schreef: ↑03-07-2019 17:21Tsja hij wil haar dus wel aan de kant zetten want hij gaat hieraan onder door, maar zij dreigt zijn carriere kapot te maken en dreigt met meer....Hij doet iets in de sport en als zij drank en drugs gaat noemen en filmpjes heeft etc....dan kan hij fluiten naar alles. Hij heeft door haar meegedaan een paar keer met drugs en zij filmt alles.....Daar dreigt ze mee als hij stopt en nog meer dat wil je niet eens weten. Hij gaat het wel doen hoor stoppen met haar dat moet wel maar dit bericht ging mij meer om het feit dat het bizar is om te zien dat iemand gevoelens voor je heeft en dan zie je elkaar even niet omdat je even ruzie hebt gehad(...)
En je ziet elkaar even niet omdat je ruzie hebt gehad en daarna heeft hij opeens een jaar lang een vriendin?