Man meerdere slippertjes

06-08-2025 10:40 129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een nieuw account aangemaakt hier.
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.

Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..

Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..

Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?

Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
Ik wil nog opmerken dat ik het zo zielig vind voor de mannen dat ze walgen van de vrouw waarmee ze zijn vreemdgegaan.
Je hoort het zo vaak dat ik me afvraag of daar geen praatclubje of speciale therapie is voor die mannen. Want walgen van je gewillige ex-seks tijdens het vreemdgaan moet wel heeeeel erg diep in je ziel wroeten.
Arme arme vreemdgaande mannen, ze kunnen er ook eigenlijk niets aan doen :|
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
11-08-2025 17:55
Ik wil nog opmerken dat ik het zo zielig vind voor de mannen dat ze walgen van de vrouw waarmee ze zijn vreemdgegaan.
Je hoort het zo vaak dat ik me afvraag of daar geen praatclubje of speciale therapie is voor die mannen. Want walgen van je gewillige ex-seks tijdens het vreemdgaan moet wel heeeeel erg diep in je ziel wroeten.
Ja sneu dat het ze zo overkomt 😉
Henk-und-Roelie schreef:
11-08-2025 17:55
Ja sneu dat het ze zo overkomt 😉
Och, ja de fijne voorwaarden en salaris van z'n baan die maken het natuurlijk allemaal goed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven