Man meerdere slippertjes
woensdag 6 augustus 2025 om 10:40
Even een nieuw account aangemaakt hier.
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
donderdag 7 augustus 2025 om 11:47
donderdag 7 augustus 2025 om 11:49
Die huwelijk van 20 jaar, dat heeft jouw man al weggegooid door zijn pik in meerdere kutten te steken.
En de grote sloerie hier, dat is jouw man hé, hij heeft niet met 1 maar meerdere vrouwen buiten jullie huwelijk sex gehad. Hij heeft een relatie met jou en is verantwoordelijk voor jullie huwelijk, niet die andere vrouwen.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:50
Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:36Ik heb zelf ook wel een goede baan en heb bijna altijd voltijds gewerkt, ook na de geboorte van de kinderen. Ik kan voor mezelf zorgen en ik weet dat ik op mijn familie kan steunen als het nodig is..
Maar ik zie hem nog graag.. Ik kan een huwelijk van 20 jaar toch niet zomaar weggooien om zo'n sloerie???
Ik zie je vooral materialistische redenen geven waarom je bij hem zou blijven, niet dat hij zo leuk is of zo lief is....
En je legt de schuld nu bij zo'n sloerie, ik zou de schuld daar houden waar hij hoort, bij je man. Zij is jou niets verschuldigd, hij wel. Ik snap dat het veiliger voelt om de schuld buiten jullie relatie te zoeken, maar daar ligt de schuld niet. Ga het aan, want als je dat niet doet, blijf je onder valse voorwendselen van jezelf bij hem en ga je hem nooit meer 100% vertrouwen.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:53
yellowpino schreef: ↑07-08-2025 10:08Er komt steeds meer op tafel wat hij heeft uitgevreten met andere dames? Waarom vertelt hij het? Dreigde het uit te komen? Waarom denk je dat jij ergens aan moet werken in deze relatie, ik zou denken dat hij ergens aan moet werken. Dat hij het zeker met 2 dames heeft aangelegd duidt niet op een incident, iets wat hem is overkomen en ik vind het daarom niet echt slippertjes. Enig idee waarom hij het buiten de deur zoekt? Loopt het thuis niet lekker, zoekt hij spanning? En dat hij grote kostwinner is maakt dat dat je zijn gedrag accepteert? Zet eerst voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt: een goedverdienende ontrouwe man? Of financieel wat minder maar wel een partner die het niet bij anderen zoekt?
Of gewoon alleen en zonder partner, dat kan ook

I wanna live my life with the volume full!
donderdag 7 augustus 2025 om 11:56
Ik snap dat je boos en niet echt blij bent met de lover van je man maar sloerie? Echt? Waarom?Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:36Ik heb zelf ook wel een goede baan en heb bijna altijd voltijds gewerkt, ook na de geboorte van de kinderen. Ik kan voor mezelf zorgen en ik weet dat ik op mijn familie kan steunen als het nodig is..
Maar ik zie hem nog graag.. Ik kan een huwelijk van 20 jaar toch niet zomaar weggooien om zo'n sloerie???
En je noemde in je OP vooral financiële zekerheden waardoor het leek dat dat vooral je grootste zorg was.
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 7 augustus 2025 om 11:57
Ja, ik praat het niet goed hoor, echt niet. Ben zo kwaad op hem. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen...yellowpino schreef: ↑07-08-2025 11:44Zo, toe maar. Zij is een sloerie en wat is je man? Iemand die met een slanke en intelligente sloerie vrouw het bed in duikt? En zelfs met 2 verschillende ook nog? En met eentje denk je ook nog dat er berichtjes uitgewisseld worden? Sorry maar ik vind je man zeker net zo verkeerd als de vrouwen waarmee hij iets had/heeft.
Waarom doe je ook zoiets, waarom zou je je huwelijk zo op het spel zetten?
Hij zegt wel dat hij nu inziet dat hij mij en ons gezin nooit kwijt zou willen..
Ik weet vooral niet goed wat ik met mezelf aan moet. Ik durf niet veel te vragen merk ik, uit angst voor het antwoord misschien.
Ik denk nu wel dat het hele verhaal eruit is. Misschien moeten we nu gewoon samen bekijken hoe we hier nog uit raken.
Hij is er echt van overtuigd dat het allemaal een grote vergissing was, en hij ziet in dat hij ons als gezin niet kwijt wil.
hij walgt nu een beetje van haar, nu ze er zo emotioneel op reageert. Ze schijnt wat wanhopig te doen in haar berichten en ze is razend op hem.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:59
Hij liegt. Dit klopt niet! Twee mogelijkheden: of ze hebben al veel langer en intensiever een affaire dan hij zegt, of hij verzint dat zij al klaar was om haar man de deur uit te bonjouren.
Maar hij wil jou wijsmaken dat zij al bijkans aan het scheiden is, terwijl hij je ook wil doen geloven dat hij maar een paar keer met haar naar bed is geweest? Nee. Dat klopt niet.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:01
Dan is het contact dus niet verbroken, anders kon ze hem niet meer bereiken.Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:57Ja, ik praat het niet goed hoor, echt niet. Ben zo kwaad op hem. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen...
Hij zegt wel dat hij nu inziet dat hij mij en ons gezin nooit kwijt zou willen..
Ik weet vooral niet goed wat ik met mezelf aan moet. Ik durf niet veel te vragen merk ik, uit angst voor het antwoord misschien.
Ik denk nu wel dat het hele verhaal eruit is. Misschien moeten we nu gewoon samen bekijken hoe we hier nog uit raken.
Hij is er echt van overtuigd dat het allemaal een grote vergissing was, en hij ziet in dat hij ons als gezin niet kwijt wil.
hij walgt nu een beetje van haar, nu ze er zo emotioneel op reageert. Ze schijnt wat wanhopig te doen in haar berichten en ze is razend op hem.
Levensgenieter

donderdag 7 augustus 2025 om 12:01
Nogmaals: wat gaat HIJ doen om dit huwelijk te redden, als dat is wat hij zo graag wil?Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:57Ja, ik praat het niet goed hoor, echt niet. Ben zo kwaad op hem. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen...
donderdag 7 augustus 2025 om 12:02
Scherp, en een heel goed punt.MissButterflyyy schreef: ↑07-08-2025 12:01Dan is het contact dus niet verbroken, anders kon ze hem niet meer bereiken.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:03
Ach ja, zij is de sloerie. [...]Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:36Ik heb zelf ook wel een goede baan en heb bijna altijd voltijds gewerkt, ook na de geboorte van de kinderen. Ik kan voor mezelf zorgen en ik weet dat ik op mijn familie kan steunen als het nodig is..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2025 19:22
Reden: trollhinten
Reden: trollhinten
3.99% gewijzigd
donderdag 7 augustus 2025 om 12:14
Hij liet wel al verstaan mee naar therapie te willen. Ik voel wel dat hij haar loslaat en met mij verder wil. Hij is heel kwaad op zichzelf, dat voel ik.
Ze stuurde hem inderdaad wel nog berichten, maar hij reageert niet meer. Ze werkt ondertussen ook niet meer op haar oude plek maar wel nog voor het bedrijf.
Ik heb me misschien fout uitgedrukt, en het materiële komt wel heel erg naar boven zie ik nu. Maar los daarvan hadden we gewoon wel echt een normaal, goed huwelijk.. Dacht ik toch. Er was graag zien maar na zoveel jaar zit er natuurlijk wel wat sleet op bepaalde dingen.. Het was de afgelopen jaren met de kinderen gewoon wel wat overleven en veel praktisch regelen, maar ik dacht dat we onze weg daarin wel vonden.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:18
Toen mijn ex vreemdging was mijn eerste reactie ook boos zijn op haar. Dat is toch makkelijker ofzo. Pas daarna kwam besef dat hij de lul was en dan zij daar los van stond. Dus als eerste reactie vind ik het, alhoewel niet terecht, niet vreemd.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:20
Hij walgt nu van haar? Echt? Omdat ze nu zo emotioneel reageert? Je hebt geen idee wat voor mooie verhalen hij bij haar heeft opgehangen natuurlijk. En hij heeft geen begrip voor haar reageren anders zou hij niet van haar walgen. Die man van jou komt steeds meer naar voren als een lul op poten. En jij gaat lekker mee door die vrouw een sloerie te noemen. Ik vraag me af of je deze man nog wel moet vertrouwen want in mijn ogen is hij wel heel erg bezig om zichzelf er voordelig uit te laten komen. Therapie kun je altijd proberen maar komt jouw vertrouwen in hem terug? Of hang je zo aan je voor de buitenwereld perfecte huwelijk dat je zijn escapades op de koop toe neemt? Voor hem was het huwelijk namelijk niet zo perfect als hij het zeker 2 keer buiten de deur heeft gezocht.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:24
Hij heeft de smaak van het vreemdgaan blijkbaar goed te pakken. Waarschijnlijk was hij gewoon bang dat de dame in kwestie het aan jou zou vertellen, dus heeft hij het maar zelf opgebiecht. De komende tijd zal hij zich wel even koest houden, braaf mee naar therapie, om daarna gewoon weer hetzelfde te doen. Maar hey, je kunt tenminste wel meerdere keren per jaar op vakantie en blijven genieten van de comfort als je dit stuk van hem slikt. Dat is ook wat waard. Nou. Hieperdepiep!
En succes ermee.
En succes ermee.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:29
Helemaal mee eens. Dit was geen slippertje, maar een affaire en blijkbaar heeft hij haar toch wel wat zoete dingetjes toegefluisterd, als zij bereid is haar man te verlaten voor de jouwe. En daar walgt hij dan van.Itsnojoke schreef: ↑07-08-2025 11:59Hij liegt. Dit klopt niet! Twee mogelijkheden: of ze hebben al veel langer en intensiever een affaire dan hij zegt, of hij verzint dat zij al klaar was om haar man de deur uit te bonjouren.
Maar hij wil jou wijsmaken dat zij al bijkans aan het scheiden is, terwijl hij je ook wil doen geloven dat hij maar een paar keer met haar naar bed is geweest? Nee. Dat klopt niet.
Wat een juweeltje, zeg.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:33
Kennelijk missen ze vaak de waardering en de bewondering.
https://www.timdunant.nl/waarom-gaan-mannen-vreemd/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 7 augustus 2025 om 12:38
https://www.nu.nl/overig/2393840/vreemd ... genen.html
Ook dat nog…..
Ook dat nog…..

donderdag 7 augustus 2025 om 12:41
Dus... hij gaat vreemd, biecht het op en hangt vervolgens het slachtoffer uit.
Is er uberhaupt nog iets aantrekkelijk aan deze man?
donderdag 7 augustus 2025 om 12:43
Jemig, zeg.
Hij zal zich kapot schamen en in de piepzak zitten of zijn vrouw wel bij hem blijft. Wat had hij dan moeten doen : gillend van de pret aan de lamp gaan hangen ?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in