Man ontmoet

27-05-2019 12:13 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even wat adviezen vragen. Afgelopen zaterdag ben ik in de kroeg geweest en heb daar een leuke man leren kennen, we hebben zo’n 2 uur met elkaar staan praten. Hij was met vrienden en ik met vrienden. Een vriend uit zijn vriendengroep is een jeugdvriend van mij.

Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.

Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
Als je zon 2 uur met elkaar hebt staan praten kan je hem toch gewoon een vriendschapsverzoek sturen?

Je hoeft hem toch niet gelijk ten huwelijk te vragen?

Als hij je toevoegt gewoon eerst een kletsen, en bij wederzijdse interesse een aansturen op een date

Kom op zeg, je kan het leven ook on door moeilijk maken hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dus jij vraagt geen gegevens omdat hij geen gegevens vraagt. En als hij geen gegevens vraagt omdat jij geen gegevens vraagt kom je nog eens ergens
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Helemaal niets doen!
Dan weet je zeker dat het blijft zoals het is.
Wat is er voor spatie schut aan het sturen van een vriendschapsverzoek? Je hebt het over een man maar neem aan dat je nog heel jong bent?

Hij kan hetzelfde gedacht hebben hè aangezien jij niet om zijn nummer vroeg.
vivautrecht85 schreef:
27-05-2019 12:20
Wat is er voor spatie schut aan het sturen van een vriendschapsverzoek? Je hebt het over een man maar neem aan dat je nog heel jong bent?

Hij kan hetzelfde gedacht hebben hè aangezien jij niet om zijn nummer vroeg.
Ik kan hem inderdaad een vriendschapsverzoek sturen maar aan zijn profiel te zien is hij niet echt actief (weinig vrienden, laatste is van 2012).

En klopt, dat had ik mij ook bedacht. Maar op een of andere manier vind ik dat een man dat hoort te doen, maar aan de andere kant, het is 2019..
Vooral gaan zitten wachten dan. Niet vergeten een zakdoek te laten vallen als hij langs komt
(Dead Kennedys)
Ceruda schreef:
27-05-2019 12:23

En klopt, dat had ik mij ook bedacht. Maar op een of andere manier vind ik dat een man dat hoort te doen, maar aan de andere kant, het is 2019..
Want? Anders wil hij je niet echt ofzo?
JollyRider schreef:
27-05-2019 12:24
Vooral gaan zitten wachten dan. Niet vergeten een zakdoek te laten vallen als hij langs komt
En je vlechten laten groeien!
Ceruda schreef:

Nogmaals
Je stuurt een VRIENDSCHAPSVERZOEK geen huwelijksaanzoek
kan je die gemeenschappelijke vriend niet vragen om zijn nummer of iets dergelijks?
Ceruda schreef:
Ik kan hem inderdaad een vriendschapsverzoek sturen maar aan zijn profiel te zien is hij niet echt actief (weinig vrienden, laatste is van 2012).

Helemaal prima als je zo denkt maar dan is dit soort situaties de consequentie. Hij is misschien iets minder traditioneel of heeft geen interesse.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 27-05-2019 12:38
0.19% gewijzigd
Summerdance schreef:
27-05-2019 12:27
Nogmaals
Je stuurt een VRIENDSCHAPSVERZOEK geen huwelijksaanzoek
:proud:
NEE DOE HET NIET! De afgang zou enorm zijn, mensen zullen nog jaren praten over die ene vrouw die contact opnam met een man!
Prik je aan een spinnewiel, laat je wakker kussen en schreeuw dan heel hard Metoo!
Misschien maak ik het allemaal wel groter dan het is (vooral moeilijker). Maar in dit soort situaties wordt ik heel erg onzeker, dat is toch niet zo gek?

Ik denk alleen dat als je als man iemand echt ziet zitten, je wel om een nummer vraagt oid. Ik weet namelijk helemaal niet zeker of hij actief is op facebook, lijkt er namelijk niet op.
Vooral projecteren en afwachten, zo kom je er
(Dead Kennedys)
Ceruda schreef:
27-05-2019 12:51
Misschien maak ik het allemaal wel groter dan het is (vooral moeilijker). Maar in dit soort situaties wordt ik heel erg onzeker, dat is toch niet zo gek?

Ik denk alleen dat als je als man iemand echt ziet zitten, je wel om een nummer vraagt oid. Ik weet namelijk helemaal niet zeker of hij actief is op facebook, lijkt er namelijk niet op.
Nou ja, dan weet hij iig dat jij niet écht geïnteresseerd bent, aangezien jij hem niet thuis hebt uitgenodigd. Helaas.
Nou dan lekker niets doen

Een prima optie in jouw geval.
En lekker verder met je leven en je van tijd tijd tot tijd eens afvragen....Wat als
Wat mij dan weer opvalt, vroeg hij je niet nog eens of je veilig thuis zou komen op moment dat je uiteindelijk echt (in je uppie) naar huis ging? :geek: :proud:
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 27-05-2019 12:58
2.86% gewijzigd
Ceruda schreef:
27-05-2019 12:51
Onzekerheden moet je accepteren. Niet tegenin gaan want dan krijg je persoonlijke groei en daar zit niemand op te wachten.
Als jij er van overtuigd bent dat hij je niet moet, omdat hij je nummer niet vroeg of je niet op fb toevoegt, waarom dan dit topic?
shift.delete schreef:
27-05-2019 12:56
Wat mij dan weer opvalt, vroeg hij je niet nog eens of je veilig thuis zou komen op moment dat je uiteindelijk echt (in je uppie) naar huis ging? :geek: :proud:
Ik ging toen naar m’n vriendin toe, 2 minuten fietsen, die was nog ergens blijven hangen onderweg. Of hij vond mijn vriendin leuk ipv mij🤪
Murrmurr schreef:
27-05-2019 12:42
NEE DOE HET NIET! De afgang zou enorm zijn, mensen zullen nog jaren praten over die ene vrouw die contact opnam met een man!
Hahahahahaha hou op! :rofl:

@TO: begin nou maar gewoon met een vriendschapsverzoek. En denk er niet zoveel over na. Succes!
zimi schreef:
27-05-2019 12:58
Als jij er van overtuigd bent dat hij je niet moet, omdat hij je nummer niet vroeg of je niet op fb toevoegt, waarom dan dit topic?
Het is denk ik gewoon een stuk onzekerheid. Ik heb lang een lange relatie gehad, dus ik ben hier niet zo goed in.

Ik wilde gewoon weten wat jullie in zo’n situatie zouden doen. Toch actie ondernemen of niks doen? Vaak als een man je echt ziet zitten, laat hij dat wel blijken toch? Maar goed, dat is mijn ervaring..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven