Man ontmoet
maandag 27 mei 2019 om 12:13
Ik wilde even wat adviezen vragen. Afgelopen zaterdag ben ik in de kroeg geweest en heb daar een leuke man leren kennen, we hebben zo’n 2 uur met elkaar staan praten. Hij was met vrienden en ik met vrienden. Een vriend uit zijn vriendengroep is een jeugdvriend van mij.
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
maandag 3 juni 2019 om 19:23
Een voorbeeld voor allen en voor puzzelverzamelaarsters in het bijzonderlolapaloeza schreef: ↑03-06-2019 18:14TO, Je bent een voorbeeld voor allen!
Veel plezier op de date.
Veel plezier TO!
donderdag 6 juni 2019 om 00:33
Wat leuk! Dat geeft hoop inderdaad ^^
En voor de mensen die zo zaten af te geven op TO: Ik vind het helemaal niet zo bespottelijk dat ze dacht dat hij haar niet leuk vond omdat hij haar nummer niet vroeg. Er zijn genoeg mannen van het type 'Als 'ie je wil, dan merk je het wel'
Maar, misschien dacht hij hetzelfde naderhand en zo is het ook gelukt
Hou ons op de hoogte!
En voor de mensen die zo zaten af te geven op TO: Ik vind het helemaal niet zo bespottelijk dat ze dacht dat hij haar niet leuk vond omdat hij haar nummer niet vroeg. Er zijn genoeg mannen van het type 'Als 'ie je wil, dan merk je het wel'
Maar, misschien dacht hij hetzelfde naderhand en zo is het ook gelukt
Hou ons op de hoogte!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 7 juni 2019 om 20:53
vrijdag 7 juni 2019 om 22:43
Komt vast goed! Je bent in ieder geval geslaagd voor het onderdeel 'date regelen'. Die vaardigheid komt je vast nog wel vaker van pas.Ceruda schreef: ↑07-06-2019 20:53Gisteravond nog erop gereageerd dat ik het ook gezellig vond en dat als het aan mij ligt, ik nog een keer wil afspreken. Sindsdien mijn bericht niet meer gelezen. Het is geen apper, maar toch.. Had op zijn minst wel iets willen horen haha.
Geduld wordt beloond zeggen ze dan![]()
(Zou die schilder nou al langs zijn geweest voor die andere TO?)
vrijdag 7 juni 2019 om 23:14
Ik hoop dat hij nog wat laat weten. Ook als hij niet verder wil daten. Het scheelt dat ik weet dat het geen apper is en echt heel weinig op zijn telefoon kijkt. Plus dat hij dit weekend weg is met familie en dus zal die telefoon er wel helemaal bij inschieten. Hij zei dat ie het gezellig vond, dus lijkt mij positief.
Ik denk niet dat zij ooit die schilder zal benaderen. Had ze ook geen tijd voor toch? Maar ondertussen kon ze wel hier reageren.. Klopt ook niet helemaal.