Man ontmoet
maandag 27 mei 2019 om 12:13
Ik wilde even wat adviezen vragen. Afgelopen zaterdag ben ik in de kroeg geweest en heb daar een leuke man leren kennen, we hebben zo’n 2 uur met elkaar staan praten. Hij was met vrienden en ik met vrienden. Een vriend uit zijn vriendengroep is een jeugdvriend van mij.
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
Op een gegeven moment wilde een vriendin van mij naar huis. Ik zei tegen hem dat ik ging, we gaven elkaar drie kussen en hij liep met mij mee naar buiten. Hij vroeg een aantal keer of ik wel veilig thuis kwam waarop ik ja antwoordde. Op dat moment kwam een andere vriendin naar buiten die ook naar huis wilde dus besloot ik om te blijven. We zijn samen naar binnen gegaan en hebben daar nog zitten praten, totdat de kroeg dichtging. Hij ging nog met die vrienden naar iemand zijn huis en ik ben een stuk meegelopen met hun. Vervolgens ging ik een andere kant op, gaven elkaar drie kussen en hij zei dat hij het leuk vond mij te leren kennen. Ik ben toen naar huis gegaan.
Nu kom ik er achter dat ik hem toch wel leuk vind. Maar.. we hebben geen contactgegevens uitgewisseld. Ik durfde het niet te vragen omdat ik dacht dat hij mij niet leuk zou vinden, anders had hij inmers wel om mijn nummer gevraagd? Ik kan hem natuurlijk een bericht sturen via facebook maar ben bang om afgewezen te worden. Ik vind het een beetje voorschut tegenover die jeugdvriend ook. Wat zouden jullie doen? Hem toch een bericht sturen of heb ik gelijk en ziet hij mij toch niet zo staan?
maandag 27 mei 2019 om 13:13
maandag 27 mei 2019 om 13:44
Ik denk het niet. Ik kom er vaker en hem nog nooit gezien.. Maar goed, blijft iets in mijn hoofd knagen dat als hij mij écht leuk had gevonden, hij mijn nummer wel had gevraagd. Misschien dat ik hem nog eens zieshift.delete schreef: ↑27-05-2019 13:13Ja, het kan aan van alles liggen. Ik zou even afwachten. Misschien zie je hem aankomend weekend weer?
maandag 27 mei 2019 om 13:48
Oh ik had pas iets soortgelijks, ook leuk gekletst in een kroeg. Ik voegde hem toe op facebook, we begonnen een leuk gesprek, of tenminste dat dacht ik. Na een paar dagen vroeg ik of hij eens wat wilde drinken. Hij wees me netjes af. Prima dat kan. Drama? Natuurlijk niet, niet geschoten is altijd mis. De volgende keer neem ik gerust weer initiatief.
En even heel eerlijk; als ik nooit initiatief had genomen en op de mannen had moeten wachten was er waarschijnlijk ook nooit wat gebeurd op liefdesgebied. Echt vrouw, neem gewoon zelf die touwtjes in handen en regel wat of wie je wil regelen!
En even heel eerlijk; als ik nooit initiatief had genomen en op de mannen had moeten wachten was er waarschijnlijk ook nooit wat gebeurd op liefdesgebied. Echt vrouw, neem gewoon zelf die touwtjes in handen en regel wat of wie je wil regelen!
maandag 27 mei 2019 om 15:12
Ik had ook een keer zo'n avond. Hij vroeg m'n nummer niet. Toen voegde ik hem maar toe op Hyves.
Nu zijn we al jaren getrouwd
Vraag gewoon aan die jeugdvriend z'n nummer. Dat is je directe link. Dat is echt niet gek. Zeg gewoon: Ik heb leuk met Piet staan praten, heb jij misschien zijn nummer voor me ?
Vraag gewoon aan die jeugdvriend z'n nummer. Dat is je directe link. Dat is echt niet gek. Zeg gewoon: Ik heb leuk met Piet staan praten, heb jij misschien zijn nummer voor me ?
maandag 27 mei 2019 om 15:18
En dan mag ik toch hopen dat Jeugdvriend dat nummer niet geeft en eerst Piet om toestemming vraagt of TO om haar nummer vraagt om aan Piet te geven.prettycassis schreef: ↑27-05-2019 15:12Ik had ook een keer zo'n avond. Hij vroeg m'n nummer niet. Toen voegde ik hem maar toe op Hyves.
maandag 27 mei 2019 om 16:11
Haha, wat leuk zeg! Zo zie je dat het ook positief kan uitpakken dus. Ik denk dat ik hem vanavond maar gewoon een vriendschapsverzoek stuur.. Hopelijk kijkt hij ooit nog op zijn fbprettycassis schreef: ↑27-05-2019 15:12Ik had ook een keer zo'n avond. Hij vroeg m'n nummer niet. Toen voegde ik hem maar toe op Hyves.
maandag 27 mei 2019 om 16:16
Dan heeft hij waarschijnlijk zijn recentere berichten afgeschermd. Dat wil niet zeggen dat hij niet meer actief is hoor.
maandag 27 mei 2019 om 16:22
Facebook is voor bejaarden. Heeft hij geen Instagram TO?minnimouse schreef: ↑27-05-2019 16:16Dan heeft hij waarschijnlijk zijn recentere berichten afgeschermd. Dat wil niet zeggen dat hij niet meer actief is hoor.
maandag 27 mei 2019 om 16:22
Ook als je profielfoto van 2010 is en maar 50 vrienden?minnimouse schreef: ↑27-05-2019 16:16Dan heeft hij waarschijnlijk zijn recentere berichten afgeschermd. Dat wil niet zeggen dat hij niet meer actief is hoor.
maandag 27 mei 2019 om 16:45
Hij is niet actief op FB. Ik zou eerder op Insta of Snap zoeken als je niet 38+ bent.minnimouse schreef: ↑27-05-2019 16:24Wat maakt het uit?
TO wil in contact komen met hem en hij zit op Facebook. Nou, hoe moeilijk kan het zijn?![]()
maandag 27 mei 2019 om 16:48
JollyRider schreef: ↑27-05-2019 12:24Vooral gaan zitten wachten dan. Niet vergeten een zakdoek te laten vallen als hij langs komt
maandag 27 mei 2019 om 16:48
Ik heb hier zo hard(op) om moeten lachen in de trein dat iedereen me aankeek( ook daar praat iedereen nog jaren over
@TO, wat heb je te verliezen? Als je al uren praat in de kroeg zal hij je geen heks vinden of hij moet van de zelfkastijding zijn.
Gewoon uitnodigen!
maandag 27 mei 2019 om 19:26
En voor vrouwen geldt dat niet?Ceruda schreef: ↑27-05-2019 12:51Misschien maak ik het allemaal wel groter dan het is (vooral moeilijker). Maar in dit soort situaties wordt ik heel erg onzeker, dat is toch niet zo gek?
Ik denk alleen dat als je als man iemand echt ziet zitten, je wel om een nummer vraagt oid. Ik weet namelijk helemaal niet zeker of hij actief is op facebook, lijkt er namelijk niet op.
Als dit al zo'n heet hangijzer is, ben ik benieuwd naar de volgende topics over niet reageren op appjes, de tweede date initieren en of hij wel zijn hoed afneemt bij het groeten.