Man, wat zie ik toch graag... mijn vrouw

09-12-2008 12:40 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier door een toevalligheid op dit forum.

Ik ben man, ondertussen 47, lach me soms een breuk, ben bezorgd,en vaak intriest over wat vrouwen hier zoal posten.

Mannen die hier posten of deze posts lezen: Wat doen we fout dat onze vrouwen zo afgeven op ons en daar dan de hulp voor inroepen bij anderen op dit forum?

Kan het ons inderdaad geen bal schelen? Laat ze maar zagen?

Geef eens een positieve noot en laat deze vrouwen ervaren dat er ook mannen zijn die het allemaal wel goed menen, goed in hun vel zitten, opkomen voor hun vrouw en ervoor door een vuur zouden gaan, zonder daarbij hun eigenheid uit het oog te verliezen! Ik ben benieuwd.
ik zal tegen mijn spiegeltje praten "ezeltje ezeltje aan de wand..."

Neen, serieus, je hebt gelijk, wat kan het mij in godsnaam ook schelen.

Het ga jullie goed, allemaal, en da's gemeend.

Als ik iemand heb gekwets, sorry. Ik vind gewoon dat je je man niet moet afzeiken op fora, doe het in zijn gezicht. Mannen waarderen dat meer, geloof me!

Groetjes
o maar ido, dat doe ik echt wel hoor, als het nodig is dan he!

Enne, heb niet de indruk overigens dat ie dat waardeert, heet geloof ik zeuren, maar da's weer een ander topic
Jezus, wat een frustatie Idominea... In plaats van dit op een openbaar forum te gooien, houd dat voortaan lekker binnen je relatie. (Daar zal het wel vandaan komen, al die woede tegen vrouwen).

Dit forum is niet om lekker je man af te zeiken. Het is om te discussieren en tot andere inzichten te komen. Waardoor heftige uitbarstingen thuis juist voorkomen kunnen worden. Het forum helpt veel vrouwen en mannen hun kleine en grote problemen op te lossen, even hun hart te luchten zodat ze er weer tegenaan kunnen, of gewoon om gezellig te ouwehoeren. Laat ons lekker....
Count your blessings...
quote:return_of_kreng schreef op 09 december 2008 @ 12:56:

Uiteraard zijn jullie daar goed voor. net zoals wij goed zijn om jullie vuile sokken en onderbroeken te wassen en te zorgen dat je eten en je pantoffels en biertje klaarstaan als je na zo'n lange vermoeinde dag hard werken in je luie stoel voor de Tv ploft. waar vrouwlief natuurlijk ok de afstandsbediening al voor je op de leuning heeft gelegd.
Ik snap helemaal niks van deze topic van TO, maar dat zal wel door mijn hormoontjes komen...
Ik dacht wat leuks te lezen van een kerel over zijn vrouw, hoe blij hij met d'r is of wat dan ook.

Lees ik alleen maar negatief gedoe.

Wat Shanon al zei;

dit forum is om nieuwe inzichten te krijgen etc.

Weet jij veel wat er in iemands leven allemaal gebeurd? Als het iemand helpt om hier vragen te stellen laat het lekker.. de meesten bespreken het ook met hun partner, en zo niet dan zal het vast z'n redenen wel hebben.
Ik kan maar een reden voor dit topic verzinnen:

Wil de echte vrouw van Idominea nu opstaan?
Die doet het op dit moment met de buurman, maar ze klaagt er niet over.....
quote:iry schreef op 09 december 2008 @ 14:46:

[...]

Mijn vriend krijgt ook een leasebak en ik zijn auto!

Lief hè.

Hij betaald ook de rekeningen,maar....ik moet hem nu wel voortaan zelf gaan wassen

Klein detail..maar toch. Cool Iry! Wat een bofferds zijn wij hè?
Wat een eikel zeg,hij zal wel in de penopauze zitten,en ik heb ook geen klachten over mijn man!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Als die vent zoveel te zeiken heeft over vrouwen, wat zoekt hij hier dan? Wat die mijnheer Idomenia niet snapt is dat vrouwen die hier klagen over hun mannen, dat allang gedaan hebben tegen hun man. Maar als die niet luistert, of ze krijgt een paar klappen te verduren, dan heb je veel hulp en baat bij deze clubje. En misschien is zijn vrouw zelf wel op de forum aanwezig.

Dus mijnheer, u hebt hier niets te zoeken, ga zoals al die zielige mannen praten over vrouwen zoals Pammie Anderson. Vol, maar leeg!!!

groeten, chanel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven