Man, wat zie ik toch graag... mijn vrouw

09-12-2008 12:40 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier door een toevalligheid op dit forum.

Ik ben man, ondertussen 47, lach me soms een breuk, ben bezorgd,en vaak intriest over wat vrouwen hier zoal posten.

Mannen die hier posten of deze posts lezen: Wat doen we fout dat onze vrouwen zo afgeven op ons en daar dan de hulp voor inroepen bij anderen op dit forum?

Kan het ons inderdaad geen bal schelen? Laat ze maar zagen?

Geef eens een positieve noot en laat deze vrouwen ervaren dat er ook mannen zijn die het allemaal wel goed menen, goed in hun vel zitten, opkomen voor hun vrouw en ervoor door een vuur zouden gaan, zonder daarbij hun eigenheid uit het oog te verliezen! Ik ben benieuwd.
@idominea: als je begrip en bijval zoekt, adviseer ik je om je vrienden op te zoeken. Zij kunnen je waarschijnlijk beter helpen.
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 13:32:

Je hebt gelijk RosieRo, waar maak ik mij in godsnaam druk over.

Ik heb een prima leven, dus geen 'frustrie' (Nedernadse uitdrukking?)

Dus huil maar lekker door op fora.

En je ziet, manlief, die leest het toch niet....

GroetjesJIJ leest blijkbaar niet, zoals hierboven staat heb ik louter iets positiefs over mijn man gezegd en leest hij dat WEL want dat heb ik in een lief mailtje doorgestuurd naar hem.
quote:RosieRo schreef op 09 december 2008 @ 12:52:

Mijn man is al 15 8 jaar de perfecte partner.

slaat niet, liegt niet, gaat niet vreemd.

is geemancipeerd, is niet jaloers, kan er prima tegen dat ik meer verdien dan hij,nvt is romantisch, fijn in bed, supervader, houdt meer van winkelen dan ik dus hij kleedt de kinderen, hij weet al mijn kledingmaten en koopt regelmatig schoenen, lingerie, sieraden en kleding voor me, hij praat graag en veel over zijn emoties en de mijne, hij is dol op mijn familie, hij kan tegen me op, hij is dol op musea, theater en concerten, hij gunt mij mijn eigen stapavondjes, afspraken ed, hij houdt van dieren en kinderen, hij is stoer, hij ruikt lekker, hij snurkt niet, hij is heel intelligent, hij rookt niet, hij speelt soms met playmobil van de kinderen en hij kan beter huishouden dan ik.

En hij heeft een geweldig gevoel voor humor.

Ik doe het maar even zo!
...
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 13:25:

prikvlieg

Ik ververs pampers, ik strijk, ik poets, en wat ook het (vrouwen)werk mag zijn, ik doe het waarschijnlijk beter dan jij.idominea, ken jij prikvlieg?
jeetje idominea: zit je soms iets dwars? word je onvoldoende gewaardeerd voor je gevoel???

zoals RoK al zei: leuk als het goed gaat, maar mensen zijn over het algemeen meer op zoek naar inzicht/discussie/raad/stoom afblazen over dingen die niet goed gaan.

Fijn dat je zo goed kan pampers verschonen en strijken, je vrouw zal blij met je zijn.

Rosiero: wow, die van mij snurkt wel en waagt zich niet aan lingerie kopen (bangdat ie verkeerde maten meeneemt), maar mag niet klagen, hoor, heb een fantastische vent!

prikvlieg

Ik had gehoopt op een bredere discusie.

Wij mannen, ik krijg weinig steun maar wat wil je op het forum in een damesblad, zijn er in geslaagd ons aan te passen aan jullie noden.

Ik ververs pampers, ik strijk, ik poets, en wat ook het (vrouwen)werk mag zijn, ik doe het waarschijnlijk beter dan jij.

Vanmorgen kreeg mijn vrouwtje haar fietsslot niet los, en enige hulp was manlief.

Waarmme ik wil zeggen, wij mannen hebben een inhaalmaneuver gemaakt, jullie vrouwen zijn blijven stilstaan.

Ook op gebied van gevoelens, jullie snappen geen barst van jullie man, maar verwachten omgekeerd welhet walhallah!

Ai, ik zie ik het toch niet helemaal goed doe met mijn prachtvent

Hij brak vanmorgen de klink van de wc-deur af (jawel, van binnen ) dus ik haal vandaag een nieuwe en zet hem op de deur.

Bij ons horen de klussen gewoon bij het huishouden. En aangezien ik daarvan het grootste deel voor mijn rekening neem, ben ik ook degene die kapstokken ophangt en schakelaars repareert. Wat ik overigens prima vindt. Het is weer eens wat anders en bovendien oogst je op de een of andere manier meer waardering voor een stevige nieuwe deurklink, dan voor een gedweilde keukenvloer - terwijl het je praktisch evenveel tijd en moeite kost.
Ik werk fulltime, heb een carriere, plak mijn eigen band wel, hang zelf de lampjes op. Inhaalslag genoeg. Samen met de gebruikelijke pampers, school, koken ed.

Maar een lesje kan geen kwaad...

Wat heeft een man echt nodig dan Ido? Waar gaat het bij ons de mist in als het gaat om een man?
quote:RosieRo schreef op 09 december 2008 @ 13:27:

[...]

Dat doet ie alleen bij mij, hij zegt dat ie dat gênant vindt bij zijn andere gezin Nou, genant, hij speelt hier gewoon liever met de lego
idominea, lees eens "finale kwijting" van Hans Dorrestein, tis inderdaad nooit goed, arme man.
Idominea heb je eerder onder Superdad gepost? Je stijl komt me zo bekend voor.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:yette schreef op 09 december 2008 @ 13:45:

[...]

Nou, genant, hij speelt hier gewoon liever met de lego WAT? Lego?!?!?! Oh god, ik heb het gevoel dat ik al die jaren in een leugen heb geleefd...
@loomii

neen, ken prikvlieg niet, weet ondertussen wel dat het een man is

sorry prikvlieg

@ezeltje, jij hebt je nickname echt perfect gekozen

"Fijn dat je zo goed kan pampers verschonen en strijken, je vrouw zal blij met je zijn"

Zijn dit dan echt vrouwenjobs, en kan een man er zich beter van distanciëren?
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 13:49:

@loomii

sorry prikvliegGeldt dan nog steeds dat je denkt dat je beter pampers kan verschonen dan prikvlieg?
idominea wat is nou het probleem?

Wat kan jou het schelen dat sommige vrouwen zich uitleven op een forum als dit?

Waarmme ik wil zeggen, wij mannen hebben een inhaalmaneuver gemaakt, jullie vrouwen zijn blijven stilstaan.

Ook op gebied van gevoelens, jullie snappen geen barst van jullie man, maar verwachten omgekeerd welhet walhallah!

Wat een onzin, en wat een frustratie klinkt hier uit!

Dus ik ben blijven stilstaan? Dus ik snap geen bal van mijn man? Denk dat mijn man het daar niet mee eens is.

Ben blij dat jij mijn man niet bent.

(Ik reageer niet dikwijls op deze manier op een topic, maar je rechtstreekse aanval en veralgemenisering gaat me nu toch te ver.)
We kunnen een invasie doen op Geenstijl
Sorry, Geenzin
idominea: ik krijg een beetje het gevoel dat je me nu iets onaardigs genoemd hebt...

daarom, speciaal voor jou, om het goed te maken DIT

ik vind het nogal dom onaardig ongeemancipeerd ouderwets overkomen dat je er (blijkbaar) per definitie vanuit gaat dat je vrouw er is vor de pampers en jij voor de klusjes.

Wat wil je nou? een nobelprijs voor de luiers? zet je over je ego heen, en praat met je vrouw over hoe het komt dat je zo ondergewaardeerd voelt, maar projecteer jouw situatie dat niet op andere stellen.
Lekker he, alle vrouwen over 1 kam scheren? Voel je je vast weer even goed als man zijnde.

Nou speciaal voor jou dan: een lekker veer in je reet. Want daar ben je naar mijn inziens naar op zoek.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
@southergirl Het is niet zozeer het uitleven op een forum, dat mij stoort, wel integendeel.

Maar als ik op een (mannen) forum laat uitschijnen dat alle vrouwen hoeren zijn met 2 linkse poten die teren op het succes van hun man (niet mijn gedacht!!!!) zal je, wanneer je zoals ik, toevallig op dat forum belandt, misschien ook reageren.

@loomii wil je dat ik de uitdaging aanga met prikvlieg?
Idominea, wat hoop jij dat er nog gaat veranderen bij DE vrouw?
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 13:49:

@loomii

sorry prikvlieg

Als ik een vrouw was, was mijn nick prikvliegJE geweest ;)
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 09-12-2008 14:10
Reden: herhaling van vorige post weggehaald.
% gewijzigd
@domnaiefmutsje

Er moet niks veranderen bij DE vrouw. Voor mij is ze perfect.

Perfect in al haar tekortkomingen, tekortkomingen die wij als man evenveel hebben tegenover onze vrouwen. En dat wou ik nu even aanstippen. Ik hoef geen schouderklopje of een veer in mijn gat...

Ik ben ik, mijn vrouw is mijn vrouw, en ik zou het erg vinden moest mijn vrouw gaan posten op fora, of dat ik dat zou doen, om ons ongenoegen kenbaar te maken. Regel het onder elkaar! Fijn te lezen dat er toch niet-gefrustreerde dames zijn die het perfect met manlief kunnen vinden, en omgekeerd.
mmm, neu, voel me niet aangesproken als het over hoeren gaat die op het succes van hun man teren.
@prikvliegje

groetjes van idomineaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven