Man, wat zie ik toch graag... mijn vrouw

dinsdag 9 december 2008 om 12:40

Ik zit hier door een toevalligheid op dit forum.
Ik ben man, ondertussen 47, lach me soms een breuk, ben bezorgd,en vaak intriest over wat vrouwen hier zoal posten.
Mannen die hier posten of deze posts lezen: Wat doen we fout dat onze vrouwen zo afgeven op ons en daar dan de hulp voor inroepen bij anderen op dit forum?
Kan het ons inderdaad geen bal schelen? Laat ze maar zagen?
Geef eens een positieve noot en laat deze vrouwen ervaren dat er ook mannen zijn die het allemaal wel goed menen, goed in hun vel zitten, opkomen voor hun vrouw en ervoor door een vuur zouden gaan, zonder daarbij hun eigenheid uit het oog te verliezen! Ik ben benieuwd.
                    Ik ben man, ondertussen 47, lach me soms een breuk, ben bezorgd,en vaak intriest over wat vrouwen hier zoal posten.
Mannen die hier posten of deze posts lezen: Wat doen we fout dat onze vrouwen zo afgeven op ons en daar dan de hulp voor inroepen bij anderen op dit forum?
Kan het ons inderdaad geen bal schelen? Laat ze maar zagen?
Geef eens een positieve noot en laat deze vrouwen ervaren dat er ook mannen zijn die het allemaal wel goed menen, goed in hun vel zitten, opkomen voor hun vrouw en ervoor door een vuur zouden gaan, zonder daarbij hun eigenheid uit het oog te verliezen! Ik ben benieuwd.

dinsdag 9 december 2008 om 14:16

quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 14:13:
Ik ben ik, mijn vrouw is mijn vrouw, en ik zou het erg vinden moest mijn vrouw gaan posten op fora, of dat ik dat zou doen, om ons ongenoegen kenbaar te maken. Regel het onder elkaar! Fijn te lezen dat er toch niet-gefrustreerde dames zijn die het perfect met manlief kunnen vinden, en omgekeerd.
dusssss.... wat is dan precies je punt met dit bericht?
volgens mij is het lastige met je post dat het niet erg duidelijk is waar je nu precies heen wilt.
                    Ik ben ik, mijn vrouw is mijn vrouw, en ik zou het erg vinden moest mijn vrouw gaan posten op fora, of dat ik dat zou doen, om ons ongenoegen kenbaar te maken. Regel het onder elkaar! Fijn te lezen dat er toch niet-gefrustreerde dames zijn die het perfect met manlief kunnen vinden, en omgekeerd.
dusssss.... wat is dan precies je punt met dit bericht?
volgens mij is het lastige met je post dat het niet erg duidelijk is waar je nu precies heen wilt.

dinsdag 9 december 2008 om 14:18

Idominea, je ziet het wel allemaal heel zwart-wit hoor! Natuurlijk lees je op een vrouwenforum hoofdzakelijk één kant van het verhaal. Maar als je hier in jouw ogen onterechte opmerkingen over mannen leest, die te vergelijken zijn met het benoemen van vrouwen als 'hoeren met 2 linkse poten die teren op het succes van hun man' dan kan je je nuanceringen het beste op het betreffende topic spuien. Door dit topic te openen, geef je het idee dat het je om heel iets anders gaat. Ben je soms zelf een van de mannen die er hier niet zo goed vanaf komt? 
Rosie, zou je ff op kunnen hangen, ik probeer mijn man te bellen
                    Rosie, zou je ff op kunnen hangen, ik probeer mijn man te bellen

dinsdag 9 december 2008 om 14:18

Maar fijn dat het tussen je vrouw en jou goed gaat Ideominea en dat je niet de behoefte hebt om daarover te posten. Meen ik oprecht.
Tis helaas niet bij iedereen rozengeur en manenschijn en voor mij helpt een forum als dit om soms een spiegel voorgehouden te krijgen of 'van me af te schrijven' zoals dat heet.
                    Tis helaas niet bij iedereen rozengeur en manenschijn en voor mij helpt een forum als dit om soms een spiegel voorgehouden te krijgen of 'van me af te schrijven' zoals dat heet.

dinsdag 9 december 2008 om 14:20

Als DE vrouw perfect is wat zeur je dan?  Dit is wat erbij hoort, behoefte om te praten. En soms kan dat niet thuis. En als dat wel kan, dan hoor je ze hier ook niet klagen. Het gaat meestal over serieuzere zaken zoals bedrog. Het is een beetje simpel om te oordelen over 'de vrouwtjes' hier. Jouw vrouw heeft het blijkbaar erg met je getroffen en andersom. Helaas is dit geen standaard.

dinsdag 9 december 2008 om 14:25

dinsdag 9 december 2008 om 14:31

@yette
Een regel citeren uit één van mijn posts: "Maar als ik op een (mannen) forum laat uitschijnen dat alle vrouwen hoeren zijn met 2 linkse poten die teren op het succes van hun man (niet mijn gedacht!!!!) zal je, wanneer je zoals ik, toevallig op dat forum belandt, misschien ook reageren" is een beetje gevaarlijk als je de onderliggende gedachte niet meegfeeft.
Hopelijk lezen de lezer(s)essen dize wel.
                    Een regel citeren uit één van mijn posts: "Maar als ik op een (mannen) forum laat uitschijnen dat alle vrouwen hoeren zijn met 2 linkse poten die teren op het succes van hun man (niet mijn gedacht!!!!) zal je, wanneer je zoals ik, toevallig op dat forum belandt, misschien ook reageren" is een beetje gevaarlijk als je de onderliggende gedachte niet meegfeeft.
Hopelijk lezen de lezer(s)essen dize wel.

dinsdag 9 december 2008 om 14:45

Volgens mij mis je mijn boodschap helemaal. Je schetst hier  een eenzijdig beeld, wilt dat toetsen, maar je krijgt in plaats van de gevraagde mannen die moeten komen laten zien hoe leuk ze zijn, reacties van vrouwen (van leuke mannen) en die kunnen zich ondanks je misschien best leuke intenties toch niet echt vinden in jouw verhaal omdat je het zo ongenuanceerd brengt. 
Ik ga kinderen van school halen en op het plein praten over de laatste wasmiddelinnovaties
                    Ik ga kinderen van school halen en op het plein praten over de laatste wasmiddelinnovaties

dinsdag 9 december 2008 om 14:46

quote:Apricot schreef op 09 december 2008 @ 13:22:
"Klagen" over mijn man doe ik eerst bij mijn man. En als we er niet uit (zouden) komen bij mensen die hem (ons) kennen en weten waarom ik iets zeg en weten hoe hij is.
En toevallig is mijn man heel leuk. Ik wilde bijvoorbeeld heel graag weer gaan studeren. Toen hij een leasebak kreeg, kreeg ik zonder omhaal zijn auto. Hij staat erop daarvoor de belasting en verzekering te blijven betalen. En nee, we zijn niet zo rijk dat we elkaar gewoon maar auto's cadeau doen.
RosieRo: gefelciciteerd, klinkt heerlijk allemaal!
Mijn vriend krijgt ook een leasebak en ik zijn auto!
Lief hè.
Hij betaald ook de rekeningen,maar....ik moet hem nu wel voortaan zelf gaan wassen
Klein detail..maar toch.
                    "Klagen" over mijn man doe ik eerst bij mijn man. En als we er niet uit (zouden) komen bij mensen die hem (ons) kennen en weten waarom ik iets zeg en weten hoe hij is.
En toevallig is mijn man heel leuk. Ik wilde bijvoorbeeld heel graag weer gaan studeren. Toen hij een leasebak kreeg, kreeg ik zonder omhaal zijn auto. Hij staat erop daarvoor de belasting en verzekering te blijven betalen. En nee, we zijn niet zo rijk dat we elkaar gewoon maar auto's cadeau doen.
RosieRo: gefelciciteerd, klinkt heerlijk allemaal!
Mijn vriend krijgt ook een leasebak en ik zijn auto!
Lief hè.
Hij betaald ook de rekeningen,maar....ik moet hem nu wel voortaan zelf gaan wassen
Klein detail..maar toch.

dinsdag 9 december 2008 om 14:54

quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 14:53:
@yette
Ik blijf tenslotte maar een man.
En nu ga ik gaan biljarten met de vrienden, pinten zuipen, mijn ballen krabben terwijl ik overgeef in de goot en mij afvraag hoe ik dat weer allemaal aan de vrouw moet gaan uileggen
Hoeft niet hoor... de letters
s-i-m-p-e-l-e-z-i-e-l staan dan al op je voorhoofd geschreven
                    @yette
Ik blijf tenslotte maar een man.
En nu ga ik gaan biljarten met de vrienden, pinten zuipen, mijn ballen krabben terwijl ik overgeef in de goot en mij afvraag hoe ik dat weer allemaal aan de vrouw moet gaan uileggen
Hoeft niet hoor... de letters
s-i-m-p-e-l-e-z-i-e-l staan dan al op je voorhoofd geschreven

dinsdag 9 december 2008 om 15:08

Het zal wel Belgs zijn allemaal, ik snap er in ieder geval geen moer van. Ik denk, je wil eens leuke dingen horen over mannen maar je wil gewoon je frustratie kwijt over vrouwen.
Zulke mannen krijgen we hier genoeg langswapperen, la maar hoor, zitten we niet op te wachten.
De ballen, en laat ze niet vallen.
                    Zulke mannen krijgen we hier genoeg langswapperen, la maar hoor, zitten we niet op te wachten.
De ballen, en laat ze niet vallen.

dinsdag 9 december 2008 om 15:18

Hey meiden (en die ene man), ik vind jullie allemaal super hoor.
Misschien is het omdat ik niet goed kan begrijpen dat je een relatie kan hebben waarvan je man denkt dat die goed is, en dat je dan terzelfdertijd hier op dit forum zit te zeuren dat het toch niet dat is.
Maar jullie doen maar. 't is tenslotte niet mijn leven. Ik "schreeuw om aandacht", ben "gefrustreerd tot en met" en meer van dat fraais.
Geen spiegel binnen handbereik?
                    Misschien is het omdat ik niet goed kan begrijpen dat je een relatie kan hebben waarvan je man denkt dat die goed is, en dat je dan terzelfdertijd hier op dit forum zit te zeuren dat het toch niet dat is.
Maar jullie doen maar. 't is tenslotte niet mijn leven. Ik "schreeuw om aandacht", ben "gefrustreerd tot en met" en meer van dat fraais.
Geen spiegel binnen handbereik?

dinsdag 9 december 2008 om 15:24

ido: je bent iedereen aan het afzeiken die niet zegt wat je wilt horen, waarom ga je niet tegen je spiegeltje praten? 
lekker kletsen met iemand die je helemaal gelijk geeft.
of... je kunt ervoor kiezen om op een forum te discussieren, daar is het medium tenslotte voor bedoelt.
wederom klinkt er een hoop frustratie door in je post
quote: "omdat ik niet goed kan begrijpen dat je een relatie kan hebben waarvan je man denkt dat die goed is, en dat je dan terzelfdertijd hier op dit forum zit te zeuren dat het toch niet dat is. " waar haal jij al je wijsheid vandaan dat de partners er niets van weten???
het meest gegeven advies op deze site is: praat erover met elkaar, maar ja, jij leest alleen wat in je straatje past.
                    lekker kletsen met iemand die je helemaal gelijk geeft.
of... je kunt ervoor kiezen om op een forum te discussieren, daar is het medium tenslotte voor bedoelt.
wederom klinkt er een hoop frustratie door in je post
quote: "omdat ik niet goed kan begrijpen dat je een relatie kan hebben waarvan je man denkt dat die goed is, en dat je dan terzelfdertijd hier op dit forum zit te zeuren dat het toch niet dat is. " waar haal jij al je wijsheid vandaan dat de partners er niets van weten???
het meest gegeven advies op deze site is: praat erover met elkaar, maar ja, jij leest alleen wat in je straatje past.

dinsdag 9 december 2008 om 15:36

Sorry maar de mannen die ik ben tegengekomen die leuk doen tegen hun vrouw en intussen vreemdgaan zijn ook niet te tellen. Ik denk dus niet dat dat nu per se sekse afhankelijk is.
Vaak is de vrouw in kwestie de laatste die weet dat haar man naast de pot piest. Dat lezen we hier nog wel eens.
Mannen zijn een beetje raar als het om dit soort dingen gaat. Als je aangeeft gewoon lekker met vrouwen over o.a. mannen te willen praten dan ben je meteen tégen mannen. Vreemde gedachtegang.
                    Vaak is de vrouw in kwestie de laatste die weet dat haar man naast de pot piest. Dat lezen we hier nog wel eens.
Mannen zijn een beetje raar als het om dit soort dingen gaat. Als je aangeeft gewoon lekker met vrouwen over o.a. mannen te willen praten dan ben je meteen tégen mannen. Vreemde gedachtegang.