mannelijke collega...

07-02-2012 12:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Een tijd geleden werd ik op een nacht gebeld door een mannelijke collega, hij had op dat moment nachtdienst. We hadden eigenlijk nog nooit met elkaar gesproken op het werk, maar we begroetten elkaar altijd wel in de gangen. Na dit telefoon gesprek volgden veel gesprekken en ook begon hij af en toe een mail te sturen. Ondertussen hebben we een paar keer afgesproken en het is altijd erg gezellig, we hebben ook gezoend.

Waar ik erg mee zit is dat hij eigenlijk alleen belt als hij aan het werk is, en ook alleen langs komt vlakvoor of vlak na zijn werk.

Hij zegt altijd dat we snel moeten afspreken en even een keer de stad in moeten gaan om wat te gaan drinken. Dit komt er alleen nooit van, omdat hij alleen contact opneemt als het hem uitkomt. Ik zie hem alleen op het werk en bij mij thuis. Ik heb wel eens met hem gesproken over dat het contact zo vaag is en daar zegt hij op dat hij het ingewikkeld vind omdat we collega`s zijn..

Dit alles bij elkaar is dus nu al erg lang aan de gang, en ik krijg er totaal geen hoogte van. Hij belt zo`n 4/5 keer per week. Wat vinden jullie er van als je dit zo leest?
Is hij getrouwd?
Ik denk gelijk dat hij al een relatie heeft.
Wat vind je er zelf van? Op mij komt het wat vaag over. Weten ze van jullie op het werk?
Klinkt als bezet & no happy end
denk ook dat ie getrouwd is??? Pas op dat ie geen kids heeft want dan verneuk je dadelijk een heel gezin. Zoniet dan geniet ervan maar zo te lezen wil hij alleen als het hem uitkomt zou ik nooit doen zou me daar niet goed bij voelen. Geef me alleen als een man het verdiend anders zoekt ie maar verder. succes met je dilemma.
Ja dat is mijn gevoel dus ook dat hij thuis wat heeft, hij zegt dat dit niet zo is. Ik heb zijn adres ook, en hij zegt als ik in de buurt ben maar moet langs komen. Op het werk hebben ze wel door dat er wat tussen ons is, alleen houden we het beide stil dat we wel afspreken buiten werk om. Er zijn wel collega`s van hem die het weten, omdat die er bij zitten als hij belt.
Ja, heeft vast een relatie, en als hij onder werktijd met je communiceert dan merk zijn vrouw/.vriendin er niks van en heeft hij wat leuks om de tijd te doden.

Zo komt het op mij over, maar als ik jou was zou ik eens even informeren, er zijn vast wel mensen op je werk die meer over hem weten.
Kan je niet aan je collega's vragen of ze weten of hij een relatie heeft? Het kan ook dat hij andere doet als hij thuis zit. Misschien is hij wel verslaafd aan gamen, weet jij veel.
Ik loop wel eens te vissen bij zijn collega`s, maar daar komt weinig uit! Het lijkt soms wel of niemand weet wat hij doet buiten het werk om haha.
quote:nathalie83 schreef op 07 februari 2012 @ 12:31:

Ja dat is mijn gevoel dus ook dat hij thuis wat heeft, hij zegt dat dit niet zo is. Ik heb zijn adres ook, en hij zegt als ik in de buurt ben maar moet langs komen. Op het werk hebben ze wel door dat er wat tussen ons is, alleen houden we het beide stil dat we wel afspreken buiten werk om. Er zijn wel collega`s van hem die het weten, omdat die er bij zitten als hij belt.Als jij je niet lekker voelt bij de situatie is dat reden genoeg om ermee te stoppen, hè... Waarom in zo'n pril stadium dingen al helemaal willen analyseren en uitzoeken als hij je geen goed gevoel geeft?
Ik zou het in jouw positie trouwens gewoon vragen, ben niet zo van het speculeren. Gewoon. recht op de man af: "Waarom bel je mij alleen tijdens werktijd en zien we elkaar nooit buiten het werk om? Heb je een vriendin ofzo?"
Ik zeg al zovaak dat ik er klaar mee ben, omdat het gewoon ergens niet klopt blijf ik maar denken. Maar als dan mijn telefoon weer gaat, neem ik op en hebben we weer een erg gezellig gesprek!
quote:_lupine_ schreef op 07 februari 2012 @ 12:37:

Ik zou het in jouw positie trouwens gewoon vragen, ben niet zo van het speculeren. Gewoon. recht op de man af: "Waarom bel je mij alleen tijdens werktijd en zien we elkaar nooit buiten het werk om? Heb je een vriendin ofzo?"Dan krijg ik te horen dat hij geen vriendin heeft! En ik zie hem dus wel bij mij thuis, maar dan komt hij uit het werk of moet nog aan het werk. En hij zegt te bellen op zijn werk omdat hij dan tijd heeft...
En als jij hém belt buiten werktijd om, neemt hij dan op?
quote:jongstel2629 schreef op 07 februari 2012 @ 12:29:

... Pas op dat ie geen kids heeft want dan verneuk je dadelijk een heel gezin. ...Ho ho, ZIJ verneukt niet een gezin, HIJ doet dat in dit geval. Neemt niet weg dat ze ook enige verantwoordelijkheid heeft, maar hij is degene die (misschien) een gezin heeft, niet zij. Hij kiest ervoor om wat met een ander te beginnen terwijl hij evt. vrouw/vriendin/kinderen heeft. Dan lijkt het me toch ook dat dit onder zijn verantwoording valt.
quote:nathalie83 schreef op 07 februari 2012 @ 12:37:

Ik zeg al zovaak dat ik er klaar mee ben, omdat het gewoon ergens niet klopt blijf ik maar denken. Maar als dan mijn telefoon weer gaat, neem ik op en hebben we weer een erg gezellig gesprek!

Heb je geen ruggengraat? Je weet toch wel dat als iets al zo begint er niet echt heel veel kans is op een lang en gelukkig verder leven samen.. Laat niet over je heen lopen. Als jij écht geen contact wil dan moet je ook niet meer opnemen.

Hij weet nu al dat hij over je grenzen heen kan gaan..
Je bent wel afwachtend. Waarom bel je hem niet als het jou uitkomt? Ga dan langs z'n huis, je weet wanneer hij thuis zou moeten zijn. Neem initiatief.
Wat voor werk is dat dan, dat hij daar wel altijd tijd heeft...

Bij mij gaan alarmbellen rinkelen, hij heeft vast een relatie. Bel hem eens als hij niet aan het werk is...kijken wat er dan gebeurt!
Iemand die mij s nachts belt uit het niets?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nathalie83 schreef op 07 februari 2012 @ 12:39:

[...]

Dan krijg ik te horen dat hij geen vriendin heeft! En ik zie hem dus wel bij mij thuis, maar dan komt hij uit het werk of moet nog aan het werk. En hij zegt te bellen op zijn werk omdat hij dan tijd heeft...

En hij vertelt er dan niet bij waarom hij buiten werktijd geen tijd voor je heeft? En jij vraagt er ook verder niet naar?

Grappig.
quote:Fame schreef op 07 februari 2012 @ 12:53:

Iemand die mij s nachts belt uit het niets? Die zou aan mij een goede hebben
Als hij buiten werktijd geen tijd voor je heeft, hoe zou je dan ooit (als je dat zou willen) een relatie met hem moeten hebben? Ik vind het erg vreemd allemaal...
Met google, facebook en hyves kom je ook een heel eind. Ik zeg dat hij bezet is. Hoe zit het met de weekenden?
Klinkt niet zo goed. Belt je alleen als hij om een praatje verlegen zit. Omdat hij, volgens mij, bezet is blijft het daarbij.

Als hij niet bezet zou zijn geweest hadden jullie allang een afspraak gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven