Mannen hebben online geen manieren meer

07-04-2019 12:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.

In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
Elpis schreef:
15-04-2019 03:37
Ja, ik had al een paar wanhopige mannen op LinkedIn... zelfs op Wordfeud.
Gelukkig dat je zelf niet wanhopig bent. ;-D
BoTheParakeet schreef:
16-04-2019 12:11
Gelukkig dat je zelf niet wanhopig bent. ;-D
Als ik wanhopig was stelde ik geen eisen. Dan ging ik wel voor die kale man met vis.
Elpis schreef:
16-04-2019 13:29
Als ik wanhopig was stelde ik geen eisen. Dan ging ik wel voor die kale man met vis.
Hopeloos dekt de lading beter ;)

Sorry moest hem even inkoppen :blob:
BoTheParakeet schreef:
16-04-2019 12:10
Rijst bij mij de vraag hoe jij dat weet. :biggrin:
Ik ben heel avontuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Elpis schreef:
16-04-2019 13:29
Misschien stel je de verkeerde eisen?
JollyRider schreef:
16-04-2019 14:27
Ik ben heel avontuurlijk
Goh had ik niet achter je gezocht. :D
BoTheParakeet schreef:
16-04-2019 15:52
Misschien stel je de verkeerde eisen?
Liever alleen dan met een man die ik niet wil. Sorry. Dan eerder een donor.
Elpis schreef:
16-04-2019 16:14
Liever alleen dan met een man die ik niet wil. Sorry. Dan eerder een donor.
Sommige mensen functioneren gewoon niet goed in een relatie.
Stellen onrealistische eisen en verwachtingen. Ik geloof er niet zo in dat je de juiste maar niet tegenkomt.

Met alle mannen die ik heb gedate had ik potentieel best een relatie aan kunnen gaan. En had ik het vast heel gezellig gehad maar ik heb ze de kans niet gegeven om het meer te laten worden. Mijn vriend kreeg die kans wel omdat hij gewoon echt veel leuker was dan al die andere ook best leuke mannen.

Gelukkig is onze maatschappij zo geregeld dat je relatief makkelijk alleen een kind kan krijgen en opvoeden.
Kusjesvoorallemaal schreef:
16-04-2019 17:05
Sommige mensen functioneren gewoon niet goed in een relatie.
Stellen onrealistische eisen en verwachtingen. Ik geloof er niet zo in dat je de juiste maar niet tegenkomt.

Met alle mannen die ik heb gedate had ik potentieel best een relatie aan kunnen gaan. En had ik het vast heel gezellig gehad maar ik heb ze de kans niet gegeven om het meer te laten worden. Mijn vriend kreeg die kans wel omdat hij gewoon echt veel leuker was dan al die andere ook best leuke mannen.

Gelukkig is onze maatschappij zo geregeld dat je relatief makkelijk alleen een kind kan krijgen en opvoeden.
Ik heb genoeg relaties gehad. Helaas met de verkeerden.
TO, ik heb je een PB gestuurd.
boebezoebe schreef:
13-04-2019 08:09
Dat vind ik wat stllig. Ik ben van ons twee (ik en vriend) iets sneller en voortvarender, ook toen ik mijn vriend ontmoette. Hij heeft over alles altijd wat meer bedenktijd nodig (het kopen van een nieuwe matras, het opzeggen van zijn baan). Heeft niks met onzekerheid te maken en hij is assertief genoeg om voor zichzelf op te komen.

Bij twee personen is er gewoon altijd eentje wat sneller, voortvarender of juist niet. Tussen twee mensen is altijd verschil en zelfs al is het vergeleken met de rest van de wereld een klein verschil, tussen twee mensen kan het enorm groot voelen, zonder dat te zijn. Ik ben gewoon wat impulsiever/ snelle beslisser en moet er niet aan denken om met iemand te zijn die dat nog meer is dan ik.

Ik heb ook weinig op met de redenatie 'omdat het zo hoort'. Er zijn wel meer dingen die 'zo horen' zonder dat er een wet voor is. Doe gewoon wat goed voelt (zonder andren of jezel schade te berokkenen uiteraard) ipv dingen over te analyseren ("hij vind me dus niet leuk genoeg"*) of krampachtig je eigen gedrag in een patroon te wringen 'omdat het zo hoort'.

*sowieso handig om bij daten je meer druk te maken over wie je zelf leuk vind, dan of een ander jou wel leuk genoeg vindt.
Ik weet nou niet of dit aan mij gericht is maar ik ben totaal niet bezig met over analyseren, zoals ik eerder schreef komen de leuke mannen zelf met een voorstel, ongeacht of dit nou hoort of niet.
Precies net als jij zegt er niet aan te moeten denken met iemand te zijn als jijzelf heb ik dat ook en heb ik dus juist iemand nodig die het voortouw neemt.
boebezoebe schreef:
13-04-2019 08:09

*sowieso handig om bij daten je meer druk te maken over wie je zelf leuk vind, dan of een ander jou wel leuk genoeg vindt.
Dit vind ik dus altijd lastig om te onthouden. Ben toch altijd bezig met de ander en wat diegene van mij zou vinden.. dan overanalyseer je wel heel erg. Iemand tips? ;-D
lil000 schreef:
17-04-2019 22:21
Dit vind ik dus altijd lastig om te onthouden. Ben toch altijd bezig met de ander en wat diegene van mij zou vinden.. dan overanalyseer je wel heel erg. Iemand tips? ;-D
Als je met een persoon bent die jou oprecht leuk vind hoef je niet te analyseren, het is dan duidelijk dat hij interesse heeft aan hoe hij jou behandeld. Zoek iemand die jou net zo leuk vind als jij hem.
lil000 schreef:
17-04-2019 22:21
Heel veel gaan daten. Dan word je onverschillig en boeit het je geen drol meer wat de ander van je vindt.
...
Ben blij dat ik in een andere tijd mijn liefde heb gevonden, wat een gedoe pffffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven