Mannen hebben online geen manieren meer

07-04-2019 12:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.

In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
En als je nou eens niet op Tinder iemand zoekt, maar op een gewone datingsite? Op Tinder zitten relatief meer mensen die niet op een relatie uit zijn.

En er zijn echt leuke mannen, ook op datingsites. Ik snap je frustraties, been there, done that. Ik heb mijn vriend van Lexa gedownload ;)
O.k.. En nu?
MokThee schreef:
07-04-2019 12:56
En als je nou eens niet op Tinder iemand zoekt, maar op een gewone datingsite? Op Tinder zitten relatief meer mensen die niet op een relatie uit zijn.

En er zijn echt leuke mannen, ook op datingsites. Ik snap je frustraties, been there, done that. Ik heb mijn vriend van Lexa gedownload ;)
Heb dit ook meegemaakt op OKC en Bumble...

Gaat meer om de houding van toch geen interesse hebben. Of ze nou seks of een relatie willen. Je bent niets meer dan een account voor ze.
anoniem_383979 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 13:00
14.59% gewijzigd
Tia.Dalma schreef:
07-04-2019 12:57
O.k.. En nu?
Wat vinden we hiervan? Houden wij het als vrouwen niet in stand door het te tolereren?
Toevallig las ik vanochtend dit artikel. Ik vond het heel herkenbaar.
https://www.laatsteliefde.nl/artikelen/ ... och-niets/
Nou Elpis, hoe zal ik het netjes zeggen? Geen interesse!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 13:00
Nou Elpis, hoe zal ik het netjes zeggen? Geen interesse!
Ja, maar dat kan je dan ook gewoon zeggen. Niet zo maar blokkeren lijkt me.
Elpis schreef:
07-04-2019 13:01
Ja, maar dat kan je dan ook gewoon zeggen. Niet zo maar blokkeren lijkt me.
Ik zeg het net
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 13:01
Ik zeg het net
Ik date niet met jou he. ;-)
Elpis schreef:
07-04-2019 12:58
Wat vinden we hiervan? Houden wij het als vrouwen niet in stand door het te tolereren?
je moet dat natuurlijk ook niet tolereren, lijkt me niet handig om dat te doen.

Nou zit ik niet op een dating app, maar als iemand als openingszin naar mij zou zeggen: 'hai, doe je anaal?', zou mijn antwoord dus niet zijn "nee, maar ik heb vandaag wel lekker in het zonnetje gezeten".

Die vent komt er echt wel na een tijdje achter dat het niet werkt (of wel, misschien vinden sommige vrouwen dat heel aantrekkelijk, en dan is er dus ook geen probleem)
MokThee schreef:
07-04-2019 12:59
Kijken of ik wat met die webinar ga doen!
florence13 schreef:
07-04-2019 13:04
je moet dat natuurlijk ook niet tolereren, lijkt me niet handig om dat te doen.

Nou zit ik niet op een dating app, maar als iemand als openingszin naar mij zou zeggen: 'hai, doe je anaal?', zou mijn antwoord dus niet zijn "nee, maar ik heb vandaag wel lekker in het zonnetje gezeten".

Die vent komt er echt wel na een tijdje achter dat het niet werkt (of wel, misschien vinden sommige vrouwen dat heel aantrekkelijk, en dan is er dus ook geen probleem)
Ik unmatch meteen, een gesprek met zo'n man is wel het laatste waar ik mijn tijd aan besteed.
Elpis schreef:
07-04-2019 13:07
Ik unmatch meteen, een gesprek met zo'n man is wel het laatste waar ik mijn tijd aan besteed.
precies, dan weet je meteen dat die man dus niet je type is. Je kunt de halve mensheid niet dwingen in jouw beleefdsheid normen mee te gaan. Ik ben het volledig met je eens trouwens, het is hondsonbeschoft de voorbeelden die je beschrijft, ik denk alleen niet dat 'wij vrouwen' daar iets aan kunnen doen. Horkerigheid is gewoon niet te genezen.
Vrouwen zijn net zo erg hoor op die apps ik heb er meer dan genoeg ervaring mee. Alles draait om lengte en uiterlijk bij de vrouwen
DennisHartendief schreef:
07-04-2019 13:11
Vrouwen zijn net zo erg hoor op die apps ik heb er meer dan genoeg ervaring mee. Alles draait om lengte en uiterlijk bij de vrouwen
vertel eens…

Ik bedoel dat serieus, ik heb die kant van het verhaal nooit gehoord (ik hoor alleen maar vrouwen over het horkerig gedrag van mannen). Lijkt me wel interessant om ook de andere kant te horen.
Elpis schreef:
Hoe wil je het niet tolereren dan?
Er iets van zeggen is achteraf geklets.
Voorkomen kan niet.
Pick your battles and bloom
Elpis schreef:
Wat wil je er online tegen doen dan? Behalve negeren.
De farsoensnormen zijn sowieso nihil op internet. Niet alleen op dating sites.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 13:19
3.53% gewijzigd
MokThee schreef:
07-04-2019 12:59
Dat stuk is gewoon spam voor een bureau dat jou aan het perfecte profiel en voila, opeens ook aan de perfecte date gaat helpen.
.
Op de vraag of je ook anaal doet zou ik sowieso antwoorden met;

Ja hoor! Gaat je voorkeur dan uit naar enkel een vinger of heb je liever formaatje boomstam in je r**t?
greenmoustache schreef:
07-04-2019 13:22
Op de vraag of je ook anaal doet zou ik sowieso antwoorden met;

Ja hoor! Gaat je voorkeur dan uit naar enkel een vinger of heb je liever formaatje boomstam in je r**t?
:rofl:
Elpis schreef:
07-04-2019 13:03
Ik date niet met jou he. ;-)
Ik ben wel man en online. En heb geen interesse in een relatie of seks met je. Niet zo kieskeurig zijn in door wie je netjes afgewezen wordt he :D
(Dead Kennedys)
Beter dat ze meteen al laten zien dat ze eikels zijn dan dat je er later pas achterkomt, toch?
DennisHartendief schreef:
07-04-2019 13:11
Ow, dan ben ik nog achter!

Ik dacht dat het om dikte (*) ging.

(*) van de portemonnée
RikM schreef:
07-04-2019 14:07
Beter dat ze meteen al laten zien dat ze eikels zijn dan dat je er later pas achterkomt, toch?
Inderdaad, heb ik ook weer wat bijgeleerd! Spaart veel desillusie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven