Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
Ze worden op FOK ook een beetje moe van je hè?
Ik weet gewoon zeker dat dit die hysterische trol mieke is! Kan echt niet anders, zelfde schrijfstijl.
Hier is het mij meer dan eens gebeurd dat ik de laptop opende en dat er dan op het toetsenbord een schaamhaar lag, en niet eentje van mijzelf. Ik vraag partner dan altijd even of het gezellig is geworden, de avond ervoor....
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:08:

TO heb je huisdier(en)?nee
Was het geen grijze schaamhaar trouwens? Van die rijke oude vent van 67? Daar moet ik nou van kotsen, hangend vel.
quote:Donkeyshot schreef op 18 december 2012 @ 10:09:

[...]

Oh was jij dat ? Sorry, ik had je zo gauw niet herkend met je kleren aan
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:10:

[...]

neeben je zeker ook heel vies van he?
quote:elninjoo schreef op 18 december 2012 @ 09:54:

Zou voortaan maar bij de scharrel afspreken, dan hoef jij zelf je bedje niet te verschonen na de seks.

Ik vermoed dat die scharrel zijn bed minder vaak verschoond dan om de 3 dagen, en dat er vast meer dan 1 haar in te vinden is.

Dat is wel goedkope anticonceptie, nu ik erover nadenk.
quote:tof schreef op 18 december 2012 @ 10:10:

Hier is het mij meer dan eens gebeurd dat ik de laptop opende en dat er dan op het toetsenbord een schaamhaar lag, en niet eentje van mijzelf. Ik vraag partner dan altijd even of hij het gezellig is geworden, de avond ervoor.... en je blijft bij hem ik zou vragen netjes te gaan scheren
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:49:

[...]

getver! nu durf ik helemaal niet meer te kijken. wat een ramp . later maar mijn nichtje bellen die mag het wel verschonen van me. goor zeg.hopelijk zegt ze dat je het lekker zelf mag doen, wat een aanstellerij
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
TO wist je dat die haren die je gevonden hebt ook wel eens kontharen konden zijn?
Niemand hier heeft aangegeven: Ik verschoon mijn bed gelijk zodra ik zo'n haartje zie.

Dus ook de dames hier zijn niet bepaald hygiënisch. Gatver net allemaal lekker geworden met schaamhaar op jullie rug/buik/benen van die behaarde vent van jullie?

En vanavond er lekker weer mee kroelen. GATVER!
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 december 2012 @ 10:13:

[...]

hopelijk zegt ze dat je het lekker zelf mag doen, wat een aanstellerijnee, ik geef haar desnoods 200 euro
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:13:

TO wist je dat die haren die je gevonden hebt ook wel eens kontharen konden zijn?de wat? heb daar niets van gevoeld. wat ranzig allemaal vinden jullie die ook dagelijks in bed?
Ga je druk maken over je gezondheid en niet over zulke dingen. Aanstelster.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:16:

[...]

de wat? heb daar niets van gevoeld. wat ranzig allemaal vinden jullie die ook dagelijks in bed? dacht je werkelijk waar dat jou scharrel geen kontharen bezit?
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:17:

[...]

dacht je werkelijk waar dat jou scharrel geen kontharen bezit?neeee, goed ik moet 3 uur onder de douche en daarna de rest van de dag het hele huis schoonmaken.ranzig dit zeg drukke dag
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:16:

de wat? heb daar niets van gevoeld. wat ranzig allemaal vinden jullie die ook dagelijks in bed?

Wacht even, je hebt dus wel met je vingers rondom zijn uitgang lopen roeren?

Laten we eens een opsomminkje maken: huidschilfers, oorsmeer, speeksel, voorvocht, anussappen, traanvocht, snot, vuil vanonder nagels, nagels zelf. En dan nog de stofmijten, die lekker rondbanjeren in dit alles. Hmmmmmmmm. Welterusten vanavond!
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:14:

Niemand hier heeft aangegeven: Ik verschoon mijn bed gelijk zodra ik zo'n haartje zie. Dus ook de dames hier zijn niet bepaald hygiënisch. Gatver net allemaal lekker geworden met schaamhaar op jullie rug/buik/benen van die behaarde vent van jullie? En vanavond er lekker weer mee kroelen. GATVER!Jazeker. Onder een deken van mannenhaar.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:15:

[...]

nee, ik geef haar desnoods 200 euroDie kan je beter besteden aan nieuw beddengoed
Waar slaap je eigenlijk onder? Een donzen/veren dekbed? Moet je eens nadenken wat veren eigenlijk zijn! Of een wollen deken? Nee, wol, dat is haar van schaapjes!
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:19:

[...]

neeee, goed ik moet 3 uur onder de douche en daarna de rest van de dag het hele huis schoonmaken.ranzig dit zeg drukke dag Ik weet niet of het zo een goed idee is om op vrouwen over te stappen wist je dat die ook kontharen bezitten en krijg die maar eens allemaal weg geschoren een hel zeg ik je dus er zuller altijd wel wat haartjes zitten daar misschien a-sexueel worden een idee?
Ja, alle mannen zijn vies, en vrouwen hebben geen schaamhaar.

(Opent net eerste topic van de dag en heb acuut een smileyoverdosis te pakken. Allemachtig, kunnen ze geen waarschuwing uitdoen als er weer een VMBO studiedag is?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wat een lol heb ik om dit topic.

De hysterie om 1 schaamhaar.

Wake up call; er zijn genoeg vrouwen die ook niet scheren.

En gelukkig maar, wat een onzin vind ik dat.

Ik hoop dat ze je snel komen halen en weer opsluiten zodat je snel van je hysterische smetvrees afkomt want om de 3 dagen je bed verschonen en zo over de zeik gaan van een schaamhaar is niet goed.

Maar dank voor dit meer dan lollige topic.
Een mens verliest zowieso tussen de 50-100 lichaamsharen per dag! Dus jijzelf ook!

Wat dus inhoud dat wanneer je allebei in Adam en Eva kostuum slaapt, je de volgende morgen wat haren tegen kunt komen.

Beschouw mezelf niet als vies dat ik niet dagelijks ons bed verschoon, we zijn allebei schoon op onszelf dus zo vies zijn die haren niet!

Oplossing voor jou zou kunnen zijn, niet meer sexen in bed maar staand of op de vloer en je scharrel vragen een nauw sluitende pyama aan te trekken voordat ie bij je in bed stapt om te kroelen. Hoef hij de volgende dag zich alleen 's ochtends bij je container om te kleden, hup pyama uit en daarin en zijn eigen kleren weer aan, lekker romantisch en spontaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven