Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
Dit kan niet serieus zijn.
quote:dobermann schreef op 18 december 2012 @ 10:26:

Dit kan niet serieus zijn.Dat vroeg ik me ook al af
quote:carretjerockt schreef op 18 december 2012 @ 10:25:

Een mens verliest zowieso tussen de 50-100 lichaamsharen per dag! Dus jijzelf ook!

Wat dus inhoud dat wanneer je allebei in Adam en Eva kostuum slaapt, je de volgende morgen wat haren tegen kunt komen.

Beschouw mezelf niet als vies dat ik niet dagelijks ons bed verschoon, we zijn allebei schoon op onszelf dus zo vies zijn die haren niet!

Oplossing voor jou zou kunnen zijn, niet meer sexen in bed maar staand of op de vloer en je scharrel vragen een nauw sluitende pyama aan te trekken voordat ie bij je in bed stapt om te kroelen. Hoef hij de volgende dag zich alleen 's ochtends bij je container om te kleden, hup pyama uit en daarin en zijn eigen kleren weer aan, lekker romantisch en spontaan!

dus je stofzuigt/verwijdert die haren niet eens van je bed? je gaat gewoon lekker liggen op schaamharen?

trouwens zowieso als je dagelijks een man in bed hebt moet je dagelijks het beddegoed verwisselen (nu ik erover nadenk). ook mannen zelf zullen wel dagelijks alles verschonen. sperma komt er namelijk ook op. Dat was ik dan wel weer, maar dat haartje is zo vies dat ik mijn lakens liever laat verdwijnen.
Trol
quote:carretjerockt schreef op 18 december 2012 @ 10:25:je scharrel vragen een nauw sluitende pyama aan te trekken voordat ie bij je in bed stapt om te kroelen.lekker romantisch en spontaan!Nee joh, zo'n duikpak met capuchon. Da's pas gijl!
Een trol over één haar van een hol.
quote:-no-nick- schreef op 18 december 2012 @ 10:29:

TrolGa daar maar vanuit. TO plaatste ook al een post in het 'mannen kunnen veranderen' topic die daar op wijst. En anders is het ziekelijke smetvrees.
Je zult ook wel nooit in je doucheputje gekeken hebben want wat je daar aantreft vind ik viezer of laat je jou nichtje ook het doucheputje verschonen?
Ik wens iedereen met onaardige reacties ook zo'n schaamhaartje op hun bed toe! Wou bijna dat ik kon zien hoe jullie kotsneigingen krijgen en alle lakens direct verbranden.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:41:

[...]

C! nooit meer mannen voor mij! ik durf niet meer naar mijn bed te kijken....getver ik wil zelfs een nieuw bed kopen...

trouwens jij zou dus de volgende avond gewoon lekker in dat bed met die haar gaan liggen? Zelden in mijn 55jarige leven zulke onzin gelezen zeg. Mens, wordt volwassen of ga in een klooster.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:33:

Ik wens iedereen met onaardige reacties ook zo'n schaamhaartje op hun bed toe! Wou bijna dat ik kon zien hoe jullie kotsneigingen krijgen en alle lakens direct verbranden.ik wil jou reactie zien als een scharrel jou bed vol schijt
quote:wdr schreef op 18 december 2012 @ 10:32:

[...]

Ga daar maar vanuit. TO plaatste ook al een post in het 'mannen kunnen veranderen' topic die daar op wijst. En anders is het ziekelijke smetvrees.nee, ik begrijp niet waarom vrouwen nog mannen willen als die schaamhaar hebben. lichaamshaar hoort niet bij mensen. Dat moet weg. Het enige haar dat mag blijven is op je hoofd.
Hahahahaha ja zeker alle mannen die ik ken die alleen wonen verschonen dagelijks hun bed.... droom lekker verder!!

Mijn ervaring is dat mannen minder snel zien wanneer iets vies is, dus wanneer het tijd is om de vloer te stofzuigen of de ramen een x te lappen, laat staan het bed verschonen omdat er wat sperma in ligt..... Vanaf nu dus ook maar nooit meer bij een scharrel in bed stappen, want je weet maar nooit wanneer hij voor het laatst z'n bed heeft verschoont.

Btw je verliest toch zelf ook lichaamsvocht? Of gebruik jij altijd het hele jaar door tampons ofzo?
oh fantastisch topic voor een SOG.

Meeeeeeeeeeeeen TO ik vind wel dat je het goed volhoudt. Maar ga in Amerika wonen, daar vindt iedereen haren inderdaad Heul Erg Onhygienisch.

Ik wou dat ik in mijn bed vol schaamhaar van mijn vriend en haren van mijn poezels lag. Ipv dat ik in de bieb zat, om te proberen wat te maken van dat rottige tentamen.

Overigens, vrouwen in een relatie, of althans, laat ik niet voor alle vrouwen in een relatie spreken. IK ben een vrouw in een relatie, en ik ga me echt niet elke dag helemaal van top tot teen scheren voor mijn lief hoor. Ik doe het best wel eens, zo af en toe, voornamelijk in de zomer, maar mijn lief houdt ook maar van me met haren. Ook op mijn benen ja.

Dus er liggen vast ook haren van mij in dat bed. En niet alleen hoofdharen.
quote:cuba2012 schreef op 18 december 2012 @ 10:33:

[...]

Zelden in mijn 55jarige leven zulke onzin gelezen zeg. Mens, wordt volwassen of ga in een klooster.lekker geslapen? fris wakker met zo'n vies haartje vastgeplakt aan je arm?
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:33:

Ik wens iedereen met onaardige reacties ook zo'n schaamhaartje op hun bed toe! Wou bijna dat ik kon zien hoe jullie kotsneigingen krijgen en alle lakens direct verbranden.
quote:carretjerockt schreef op 18 december 2012 @ 10:34:

Hahahahaha ja zeker alle mannen die ik ken die alleen wonen verschonen dagelijks hun bed.... droom lekker verder!!

Mijn ervaring is dat mannen minder snel zien wanneer iets vies is, dus wanneer het tijd is om de vloer te stofzuigen of de ramen een x te lappen, laat staan het bed verschonen omdat er wat sperma in ligt..... Vanaf nu dus ook maar nooit meer bij een scharrel in bed stappen, want je weet maar nooit wanneer hij voor het laatst z'n bed heeft verschoont.

Btw je verliest toch zelf ook lichaamsvocht? Of gebruik jij altijd het hele jaar door tampons ofzo?nee, maar ik verwissel dan ook mijn slip 5/6 keer per dag.
Is je hoofd dan ook kaal als je de schurft aan haren hebt?

Ik heb net met de mannen gesproken en TO krijgt pikstraf:-)
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:34:

[...]

nee, ik begrijp niet waarom vrouwen nog mannen willen als die schaamhaar hebben. lichaamshaar hoort niet bij mensen. Dat moet weg. Het enige haar dat mag blijven is op je hoofd.Jezus Christus wat ben jij dom. Je hebt vakantie toch? Ga lekker naar je plastisch chirurg en laat die ene niet-werkende hersenhelft ook meteen verwijderen.
Jeetje, wat ben jij een ongelofelijke aanstelster! Een dramaqueen!

Kotsneigingen van een HAARTJE?

En alles gelijk WEGGOOIEN? Welja, geen crisis bij jou dus.
Trouwens.. Misschien ben ik heel erg ehh -- niet perceptief ofzo (hoe zeg je dat?) maar ik zie nooit haren in mijn eigen bed. Wel spermavlekken. Ik ga echt niet 4x per week mijn bed verschonen hoor, of nog meer.

Zelfs bloedvlekken. Want wij hebben ook sex als ik ongesteld ben en soms gaat er wel eens wat mis dan. Nouja, dan verschoon je je bed. Soit.

Moet ik moeilijk gaan doen over haren zeker. Terwijl hij door mijn menstruatiebloed en slijmvlies heen rolt. Haha.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:36:

[...]

nee, maar ik verwissel dan ook mijn slip 5/6 keer per dag.Mafketel.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:35:

oh fantastisch topic voor een SOG.

Meeeeeeeeeeeeen TO ik vind wel dat je het goed volhoudt. Maar ga in Amerika wonen, daar vindt iedereen haren inderdaad Heul Erg Onhygienisch.

Ik wou dat ik in mijn bed vol schaamhaar van mijn vriend en haren van mijn poezels lag. Ipv dat ik in de bieb zat, om te proberen wat te maken van dat rottige tentamen.

Overigens, vrouwen in een relatie, of althans, laat ik niet voor alle vrouwen in een relatie spreken. IK ben een vrouw in een relatie, en ik ga me echt niet elke dag helemaal van top tot teen scheren voor mijn lief hoor. Ik doe het best wel eens, zo af en toe, voornamelijk in de zomer, maar mijn lief houdt ook maar van me met haren. Ook op mijn benen ja.

Dus er liggen vast ook haren van mij in dat bed. En niet alleen hoofdharen.bleh je maakt me nog misselijker dan dat haartje op mijn bed
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:36:nee, maar ik verwissel dan ook mijn slip 5/6 keer per dag.

Ga door, ik pis zowat in mijn slipje van het lachen door jou.

Goed entertainment dit.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:38:

Trouwens.. Misschien ben ik heel erg ehh -- niet perceptief ofzo (hoe zeg je dat?) maar ik zie nooit haren in mijn eigen bed. Wel spermavlekken.

Zelfs bloedvlekken. Want wij hebben ook sex als ik ongesteld ben en soms gaat er wel eens wat mis dan. Nouja, dan verschoon je je bed. Soit.

Moet ik moeilijk gaan doen over haren zeker. Terwijl hij door mijn menstruatiebloed en slijmvlies heen rolt. Haha.Ik verwacht nu een kotsende TO achter haar computer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven