Mannen...

06-11-2010 20:15 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag: stijgt een vrouw in waarde nadat ze een kind ter wereld heeft gebracht, of daalt ze juist?

Dit vroeg ik me af nadat de zoveelste vriendin (toevallig allemaal moeders) van me door haar vent was verlaten voor een andere vrouw. Ikzelf ben nog single. Heb een langere relatie achter de rug, maar geniet nu van mijn ongecompliceerde leventje.

Na wat zelfonderzoek (het recht-op-de-man-af-vragen en het als single vrouw proberen te versieren van een gebonden vent) is me duidelijk geworden dat mannen A. zeggen, maar B. bedoelen.

M.a.w.: in woorden blijkt antwoord A., in daden is het antwoord B. In eerste instantie waren de mannen vol lof over hun vrouw - de moeder van hun kind(-eren). Maar naarmate ik verder vroeg (en vooral: naarmate men verder dronk) bleek dat de mannen wier vrouw inmiddels gebaard had, hun seksuele behoeften met name opzochten bij kinderloze vrouwen, en moest ik moeite doen om de loser in kwestie uiteindelijk van me af te schudden.

Ik heb altijd gedacht dat je als vrouw een prestatie levert met het baren van een kind. Niets is minder waar: kennelijk degradeer je jezelf tot een waardeloos, oninteressant, afgedankt en (letterlijk) uitgewoond stuk vlees.

Dus: bij deze roep ik alle moeders op om zich dan ook maar onwaardig te gedragen. We moeten die kerels met hun eigen wapen verslaan!
Wat een dom stuk tekst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tjeetje............het is weer de tijd van de vallende blaadjes hè......Ik houd het kort: je hebt het mis.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Moeders zijn vaak wat ouder dan vrouwen zonder kinderen.

Mannen houden van jong & knap. Een knappe jonge vrouw geeft veel status in de mannenwereld.

Misschien daarom.

Maar het geldt echt niet in het algemeen.
ja of jij treft de verkeerde mannen?
quote:Henkjan41 schreef op 06 november 2010 @ 20:25:

Moeders zijn vaak wat ouder dan vrouwen zonder kinderen.

Mannen houden van jong & knap. Een knappe jonge vrouw geeft veel status in de mannenwereld.

Misschien daarom.

Maar het geldt echt niet in het algemeen.En nog zo'n dom stukje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@Nouschi: was dat maar waar...
Gos Henkjan, jouw vrouw is zeker een intelligente blonde stoot van 18 die jou adoreert............?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Jij geniet van je ongecompliceerde leventje?

Ik kan het me nauwelijks voorstellen, met zo'n tekst.
@Palientje: tja, misschien wel. Maar niet alleen ik: 7 vriendinnen van mij dus ook... Vandaar dat dit voor mij dus steeds vaker feit blijkt te zijn, al is het in andermans ogen (die van Nouschi bijvoorbeeld) totale onzin.
quote:madameke schreef op 06 november 2010 @ 20:15:

.

Na wat zelfonderzoek (het recht-op-de-man-af-vragen en het als single vrouw proberen te versieren van een gebonden vent) is me duidelijk geworden dat mannen A. zeggen, maar B. bedoelen. Lekker typje ben je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Quote; In eerste instantie waren de mannen vol lof over hun vrouw - de moeder van hun kind(-eren). Maar naarmate ik verder vroeg (en vooral: naarmate men verder dronk) bleek dat de mannen wier vrouw inmiddels gebaard had, hun seksuele behoeften met name opzochten bij kinderloze vrouwen, en moest ik moeite doen om de loser in kwestie uiteindelijk van me af te schudden.

Naarmate de avond vorderde, er geen mooiere vrouwen meer binnen bleken te komen, er meer gezopen werd en jij maar moeite deed om het gesprek al dieper en dieperrrrrr te laten komen en uiteindelijk zijn jongeheer begon te groeien......... toen moest jij die ene kerel ( die jij de status " alle mannen " geeft ) afpoeieren?

Aha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het klopt wel, ook wat Henk zegt.
Legt Kaandorp wel enigzins weer...haha wel hilarisch

http://www.youtube.com/watch?v=ZRZp1zO28fw
quote:madameke schreef op 06 november 2010 @ 20:15:

kennelijk degradeer je jezelf tot een waardeloos, oninteressant, afgedankt en (letterlijk) uitgewoond stuk vlees.

Dat baseer je op de uitspraken van drie of vier dronken kerels?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of de onderzoeksmethode geheel zuiver op de graat is betwijfel ik, TO, maar de uitkomst lijkt de tendens helaas correct weer te geven.

Als moeder stijg je op de heiligenladder en daal je op de hoerenladder. Als een man met een béétje dubbele moraal moet kiezen (en dat moet 'ie, volgens de heersende norm) wordt 't vroeg of laat toch de hoer.
Wat een zelfonderzoekje hé, had je niets beters te doen?

Je weet niet wat er in andere relaties speelt, dus je kan daar dan ook geen oordeel over vellen. Je conclusie dat vrouwen maar afgeserveerd worden als ze gebaard hebben is in mijn ogen totale BS.

Ik ken juist veel mannen die nog meer van hun vrouw zijn gaan houden sinds ze hun kind heeft gebaard.
Ik zit vol vertrouwen in mijn vent!

Anders zou ik met mijn 27 weken zwangerschap toch zwaar door de grond moeten zakken op het moment..

Die vriendinnen van jou hebben gewoon een slachte smaak in mannen, ik hoor alleen maar hoeveel sterker een band en liefde word met een kindje!!
quote:Frankie33 schreef op 06 november 2010 @ 20:41:

Of de onderzoeksmethode geheel zuiver op de graat is betwijfel ik, TO, maar de uitkomst lijkt de tendens helaas correct weer te geven.

Als moeder stijg je op de heiligenladder en daal je op de hoerenladder. Als een man met een béétje dubbele moraal moet kiezen (en dat moet 'ie, volgens de heersende norm) wordt 't vroeg of laat toch de hoer.dan kan ik nog even stijgen op de hoerenladder..jeah
Een man daalt in waarde als hij zijn net bevallen vrouw verlaat. Ik ken die voorbeelden trouwens niet maar al jouw vriendinnen zijn verlaten door hun vent nadat ze pas waren bevallen?
quote:nouschi schreef op 06 november 2010 @ 20:23:

Wat een dom stuk tekst.Vind ik ook.
Cum non tum age
Toch bijzonder dat de dames dit afdoen als totale BS en de heren me toch wel enigszins gelijk geven...

Oh, en trouwens: nee: de kerels die ik getest heb zijn niet met me vreemdgegaan. Ik hoefde alleen maar wat complimentjes te geven over hun uiterlijk en een beetje interesse te tonen en dan was de belangstelling gewekt. Als ik aan het einde vd avond dan gedag zei, moest ik idd moeite doen om duidelijk te maken dat ik echt niets wilde-ook geen zoen.

Moet je natuurlijk maar geloven, maarja, meer dan de waarheid kan ik niet spreken.
@Hanzie: niet pas bevallen. Tenminste, niet bij allemaal. Een vrouw wel, nota bene de dag na de geboorte van hun dochtertje. De rest allemaal in de jaren nadat hun eerste geboren was.
*Mompelt iets als: de welke ladders?*

Dan meld ik vol moedertrots dat ik volgens de richtlijnen hiervoor beschreven een tot twee keer toe gedegradeerde hoer zou zijn.
Madameke; doe datzelfde onderzoekje dan ook eens bij kerels die nog geen vaders zijn, na dezelfde hoeveelheid drank en aandacht van jou.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven