Marokkaanse vriend???

04-08-2011 12:19 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb afgelopen vakantie een hele leuke marokkaanse jongen leren kennen, het klikte meteen tussen ons en hebben dus eigenlijk heel de vakantie samen de nachten doorgebracht en een keer wat leuks gedaan smiddags. Nu ik weer terug ben van vakantie heb ik nog steeds contact met hem en hebben we al 2 keer afgesproken. Het is nog steeds zo leuk als op vakantie en we hebben het erg leuk samen. Hij is nu voor 2/3weken in Marokko dus moet even wachten tot ik hem weer zie. Nu hebben we afgelopen keer een gesprek gehad over hoe we dachten over relaties en over hoe het zou gaan met familie. Hij zei dat hij me nooit zou kunnen voorstellen aan zijn ouders in verband met de cultuur maar dat hij verder voor alles open staat. Dat kwam best wel even hard aan want dat vind ik wel heel moeilijk want ik vind een bepaalde band met de ouders van je vriend toch wel belangrijk. Nu zit ik dus een beetje in een dilemma. Ik weet niet of ik het af moet kappen of door moet gaan en voor "ons" moet kiezen en dat met zijn ouders achterwegen moet laten... Ik dacht misschien kunnen jullie me helpen.

Groetjes,
quote:hieperdepiep87 schreef op 16 augustus 2011 @ 10:13:

NIET DOEN! Een vriendin van mij is ook het neukertje geweest van een jongen uit een andere cultuur. Allemaal leuk, gezellig, aardig, maar ze mocht nooit bij hem thuis komen.

Zijn nieuwe vriendin (uit dezelfde cultuur) heeft hij na een week thuis voorgesteld en ze gaan trouwen.

Zeeeer herkenbaar!!
quote:Sopsie schreef op 16 augustus 2011 @ 10:10:

[...]

Hé Mother! Ik bedenk me net dat ik al een tijdje niet op jullie topic ben geweest Ik kom binnekort weer even buurten. Gaat alles goed?Hoi Sopsie, ja met ons gaat het goed. Met jullie dan?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
quote:Sopsie schreef op 16 augustus 2011 @ 10:09:

Ik sluit me aan bij Ster.

Ik ben samen met een Marokkaan en hij is ook moslim. Van begin af aan zijn we open naar elkaar geweest wat geloof/cultuur betreft. Tussen ons is het geen issue, maar voor de omgeving wel.

En het is moeilijk. Dat ís het. Zeker in het begin.. De hele cultuur zit anders in elkaar. Ik vond het het lastigst om dat te begrijpen. Zij vonden het lastig om mij te begrijpen. Maar al;s de wil er is, dan is er een weg.

Wij hebben ook een weg gevonden. Tot nu toe gaat het goed HELEMAAL mee eens en sluit mij hier graag bij aan!!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven