me vriend en ik

15-01-2011 23:38 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.

misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks

wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen

hellup me
a docter a day keeps the apple away
Hey, ik snap je probleem wel hoor. La ze maar lullen hier sein allemaal van die zeikwijven die niets beters te doen hebben. Zullie mochten wensen dat ze man nog me ze wou klussen!

Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?
Ja ik meen me ook betere te herinneren, BGB ;)
ik ken geen presciila... er is wel een nieuw meidje op t werk van me vriend misschien heet die prescila

maar moet ik hem echt dumpen dan?
quote:marmul schreef op 15 januari 2011 @ 23:38:

wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen

Mijt wat denk je self dat er aan de hant is?

Ik denk dat hij met een ander neukt.

Zoek een ander die goed kan kluzen,

ik heb er wel een voor je:

Klus
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ja je moet m echt dumpen arme marmul. Je verdient beter. Probeer Bob de bouwer eens. Klein maar fijn, heb ik van horen zeggen.
Mocht het waar zijn, begin alsjeblieft niet aan kinderen want de relatie waar je in zit is niet erg stabiel... Doe dat je toekomstige kinderen niet aan en wacht op de juiste. Voor de rest, nogmaals mocht dit waar zijn, verbreek jouw relatie en kijk verder naar iemand die beter bij je past en er helemaal voor jou is.
Marmul, als je een zaavboto wil starten, 2 grondregels:

- de setup bespreek je niet op VF maar in de achterkamertjes;

- minimaal 'n puppet aanmaken, of 't qua taalgebruik geloofwaardig maken t.o.v. je andere posts.

NEE!!11! Zou ik nie doen! Dumpen ken alteid nog! Misschien zie je wel dingen die er heulemaal nie sein en da sou toch zond sein als je dan zon goeie klussert buiten hebt gezet een goeie klusser vind je ook niet op elke starathoek? topch>]?
klussen is toch neuken?
waar wooont bob de bauwer dan?

ga ik hem misschien maar een keer bezoeken
het 3000 topic die Marmul net geopend heeft vind ik ook stuk beter gescheven dus ik zeg : Je verveeld je op de zaterdag avond en heb zin om een neptopic te openen!
Waarom heb ik opeens het idee, Marmul, dat je nu twee accounts hebt aangemaakt?

Lees svp mijn vorige bericht. En ga iets leuks doen op je zaterdag avond! Ik denk dat je nog erg jong bent...
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:51:

NEE!!11! Zou ik nie doen! Dumpen ken alteid nog! Misschien zie je wel dingen die er heulemaal nie sein en da sou toch zond sein als je dan zon goeie klussert buiten hebt gezet een goeie klusser vind je ook niet op elke starathoek? topch>]?misschien hebbie wel gelijk... een goeie klussert is moeilijk te vinden... maar hoe kom ik er achter offie vreemt gaat dan
Ken je je vriend nie vragn of ie en Prisculla kent? Anders sou ik gewoon eens stiekem op se computer of telefoon kijke dat sou ik denk ik zowiso eens doen. Ken nooit kwaadt om ff te kijken me wie hij smst en waarover enso!
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:47:

Hey, ik snap je probleem wel hoor. La ze maar lullen hier sein allemaal van die zeikwijven die niets beters te doen hebben. Zullie mochten wensen dat ze man nog me ze wou klussen!

Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?Eensj med Duploo
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:47:

Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?Eensj med Duploo
gheghe, dubbel eensj
Hij woont in het Hammerer's Building in Saw Street, bij winkelcentrum Bricks. Doe de groeten aan Scoop en Rolly als je m tegenkomt!
Heee,

Soos heeft nog een reden ontdekt waarom dit topic nep is. Op het typtopic typt marmul namelijk heel goed:

You type 477 characters per minute

You have 75 correct words and

you have 1 wrong words

maar 1 fout................

alhoewel dat zegt natuurlijk nog niets over je spellingscapaciteiten, maar het geeft een indicatie.........toch?

Marmul kan in ieder geval foutloos en snel blindtypen.

zoooo das mijn konklusie naar aanleiding van dees topik
Ik snap niet dat hier nog serieus op gereageerd wordt. In het kattentopic kon je wel fatsoenlijk Nederlands dus schijnbaar verveel je je ofzo?
das een slim idee duploo. moet ik ff achter zn wachtwoort komen das wel te doen toch? ga als ie slaap wel me vriend ze smsjes lezen, dan komtie er toch nie achter toch
onder welke steen hebben ze jou vandaan getrokken?
quote:marmul schreef op 15 januari 2011 @ 23:38:

ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.

misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks

I

hellup me

Even een quote, iets zegt mij dat dit zo weggehaald

gaat worden.

Zouw tog zonde zein
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:SexNJaZz schreef op 15 januari 2011 @ 23:55:

Hij woont in het Hammerer's Building in Saw Street, bij winkelcentrum Bricks. Doe de groeten aan Scoop en Rolly als je m tegenkomt!ohw is dat dichtibj dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven