me vriend en ik
zaterdag 15 januari 2011 om 23:38
ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 15 januari 2011 om 23:47
Hey, ik snap je probleem wel hoor. La ze maar lullen hier sein allemaal van die zeikwijven die niets beters te doen hebben. Zullie mochten wensen dat ze man nog me ze wou klussen!
Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?
Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?
zaterdag 15 januari 2011 om 23:49
quote:marmul schreef op 15 januari 2011 @ 23:38:
Mijt wat denk je self dat er aan de hant is?
Ik denk dat hij met een ander neukt.
Zoek een ander die goed kan kluzen,
ik heb er wel een voor je:
Klus
Mijt wat denk je self dat er aan de hant is?
Ik denk dat hij met een ander neukt.
Zoek een ander die goed kan kluzen,
ik heb er wel een voor je:
Klus
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 15 januari 2011 om 23:50
Mocht het waar zijn, begin alsjeblieft niet aan kinderen want de relatie waar je in zit is niet erg stabiel... Doe dat je toekomstige kinderen niet aan en wacht op de juiste. Voor de rest, nogmaals mocht dit waar zijn, verbreek jouw relatie en kijk verder naar iemand die beter bij je past en er helemaal voor jou is.
zaterdag 15 januari 2011 om 23:51
zaterdag 15 januari 2011 om 23:54
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:51:
NEE!!11! Zou ik nie doen! Dumpen ken alteid nog! Misschien zie je wel dingen die er heulemaal nie sein en da sou toch zond sein als je dan zon goeie klussert buiten hebt gezet een goeie klusser vind je ook niet op elke starathoek? topch>]?misschien hebbie wel gelijk... een goeie klussert is moeilijk te vinden... maar hoe kom ik er achter offie vreemt gaat dan
NEE!!11! Zou ik nie doen! Dumpen ken alteid nog! Misschien zie je wel dingen die er heulemaal nie sein en da sou toch zond sein als je dan zon goeie klussert buiten hebt gezet een goeie klusser vind je ook niet op elke starathoek? topch>]?misschien hebbie wel gelijk... een goeie klussert is moeilijk te vinden... maar hoe kom ik er achter offie vreemt gaat dan
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 15 januari 2011 om 23:55
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:47:
Hey, ik snap je probleem wel hoor. La ze maar lullen hier sein allemaal van die zeikwijven die niets beters te doen hebben. Zullie mochten wensen dat ze man nog me ze wou klussen!
Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?Eensj med Duploo
Ken je toevalleg nie un Priscilla ofsow? Misschien ken jehet anders haar es vragen? Ofs e sinds twee weken met je vriend ligt te ketsen?Eensj med Duploo
quote:duploo schreef op 15 januari 2011 @ 23:47:
Heee,
Soos heeft nog een reden ontdekt waarom dit topic nep is. Op het typtopic typt marmul namelijk heel goed:
You type 477 characters per minute
You have 75 correct words and
you have 1 wrong words
maar 1 fout................
alhoewel dat zegt natuurlijk nog niets over je spellingscapaciteiten, maar het geeft een indicatie.........toch?
Marmul kan in ieder geval foutloos en snel blindtypen.
zoooo das mijn konklusie naar aanleiding van dees topik
Soos heeft nog een reden ontdekt waarom dit topic nep is. Op het typtopic typt marmul namelijk heel goed:
You type 477 characters per minute
You have 75 correct words and
you have 1 wrong words
maar 1 fout................
alhoewel dat zegt natuurlijk nog niets over je spellingscapaciteiten, maar het geeft een indicatie.........toch?
Marmul kan in ieder geval foutloos en snel blindtypen.
zoooo das mijn konklusie naar aanleiding van dees topik
zaterdag 15 januari 2011 om 23:57
quote:marmul schreef op 15 januari 2011 @ 23:38:
ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.
I
hellup me
Even een quote, iets zegt mij dat dit zo weggehaald
gaat worden.
Zouw tog zonde zein
I
hellup me
Even een quote, iets zegt mij dat dit zo weggehaald
gaat worden.
Zouw tog zonde zein
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 15 januari 2011 om 23:57